Материалдар / Алтын адам археологиялық олжасы №2 сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Алтын адам археологиялық олжасы №2 сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа әдіс-тәсілдер,жасанды интелект пен жасалған ашық сабақ .
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Сәуір 2024
250
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар Ашық сабақ

Білім беру ұйымының атауы

Шымкент қаласы, №129 Жалпы орта білім беретін мектеп

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

5.2.Сақтар

Педагогтің аты-жөні:

Зерттеуші педагог: Айтбаева Жанар Абдихадировна

Күні:

12.12.2023

Сынып: 5 А

Қатысушылар саны: 25

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Алтын адам» археологиялық олжасы.№2 сабақ

Зерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5.2.2.4 Есік обасынан табылған «Алтын адам» археологиялық олжасының ерекшеліктерін анықтау


Тарихи ойлау дағдысы

Тарихи концепт

Тарихи талдау мен түсіндіру

Маңыздылық.

Сабақтың мақсаты

- Сақтардың әйгілі археологиялық ескерткіштерін атайды;

- Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болғандығын анықтайды

Құндылықтарға баулу


Еңбек және шығармашылық, тарихи тәжірибе мен оның сабақтарын ұғыну

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

2-мин

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру,арқылы

Жаңа сабаққа кіріспе












Тапсырма таратылады


(11 мин).


Жаңа білім













Сабақтың ортасы 10 минут

Қызығушылықты ояту кезеңі : Сәлемдесу.

Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру

Сынып оқушыларын

«Қоржындағы SMART асықтар» арқылы «Алтын адамның» 1. Баскиімі

2 .Камзолы

3. Белбеу

4.Тостағаны суреттері арқылы 4 топқа біріктіру. «Интерактивті дәріс» әдісі Сонымен қатар интерактивті тақта немесе ноутбуктер,планшетпен «GhatGPT» атты жасанды интеллектті мен жасалған бейнероликтер көрсетемін (Томирис) сақ патшайымы , «Алтын адам» өздерін таныстырады, бейнеролик көрсету арқылы оқушылардың жаңа тақырыпқа қызығушылығы арттырамын.

«Ойлан,топтас» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын топтық талқылау

1 тапсырма Саралауға

«Әр түрлі суреттер» ішіндегі тапсырмалар


Рисунок 2
1.Суреттерде не көріп отырсыздар? Қабілетті оқушыларға: Топтық,жұптық,жеке жұмыс . «Алтын адамның» баскиімін кластер арқылы сипаттаңыз. 1. Биіктігі –

шамасында.

2. Әшекей саны –

жуық.

3. Баскиімнің ең ұшында -

 орналасқан.

4. Баскиімнің пішіні –

5. Баскиімдегі жебе саны –

6. Баскиімдегі әшекейлер орналасуына қарай -

болып үш бөлікке бөлінді.
№ 2 Тапсырма
«Пирамида тарихы» әдісі

Төменде берілген мәтінді пайдаланып сұрақтарға жауап беріңіз.

Археолог - ғалым Кемел Ақышев Қазақстанды әйгілі етті. Ол 1969 жылы Жетісу аймағында сақ тайпаларынан қалған өте танымал ескерткішті ашты.

Бұл қай ескерткіш?

Археологиялық ескеткіштен табылған олжаларды атаңыз.

Археологтан сұхбат ал «Бейне роликті сөйлету» «GhatGPT» атты жасанды интеллектті мен жасалған бейнеролик көрсетемін.


Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

.





















Дескриптор Білім алушы: -Кемел Ақышев ашқан археологиялық ескерткіштерін атайды;

археологиялық ескерткіштен табылған олжаларды атайды.

Мадақтау (ауызша)


ҚБ Керемет жауап! Сен мені қуанттың! Жақсы жұмыс!




1-10 баллдық жүйе бойынша бағалаймын


Қатысушылар өз ойларын ортаға салады, түйіндейді.

Топ көшбасшылары шығып өз тобының негізгі идеяларымен алмасады.

Есік обасында жүргізілген археологиялық қазба жұмыстары бейнеленген ғаламтордан алынған фотосуреттер

Флипчарт қағаздары, стикерлер, түрлі-түсті маркерлермен жұмыс жасау







МӨР (печать) арқылы бағалау жүргізу


Параққа шығарылған мадақтау қағаздарын беремін.



5 минут



















5-минут





















4-минут

3 Тапсырма «Серпілген сауалдар» әдісі

«Алтын адам» жәдігерін берілген суреттер негізінде 5 сөйлеммен сипаттаңыз.


4 Жеке жұмыс «Жас картограф» әдісі

Сараланған тапсырмалар:

Дарынды оқушыларға:

Иә-1. Жоқ-0

Тұжырым

Иә-1. Жоқ-0

«Алтын адам» 1970ж. ашылды


«Алтын адамды» ашқан - К. Ақышев


«Алтын адамда» аң стилі басым.


Алтын адам көшірмесі Бәйтерекке орнатылған


Алтын адамда барыс бейнеленбеген


Күміс тостағанда 26 таңбалы жазу бар


ЕБҚ оқушы маңызды тірек сөздерді жазып алады;

5 Тапсырма «Бургер әдісі» Жұптық жұмыс,жеке,топтық жұмыс. "Алтын адамның" бас киіміндегі сақтардың әлемнің үш бөлігі мен төрт тарабы туралы дүниетанымды анықтап, сипаттап жазыңыз.






Дескриптор Білім алушы

-«Алтын адам» жәдігерін берілген суретте арқылы 5 сөйлеммен сипаттайды.

































450 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!