Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Алтын адам археологиялық олжасы №2 сабақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар Ашық
сабақ
Білім беру ұйымының
атауы
Шымкент қаласы, №129 Жалпы
орта білім беретін мектеп
Пәні:
Қазақстан
тарихы
Бөлім:
5.2.Сақтар
Педагогтің
аты-жөні:
Зерттеуші педагог: Айтбаева
Жанар Абдихадировна
Күні:
12.12.2023
Сынып: 5
А
Қатысушылар саны:
25
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
«Алтын адам» археологиялық олжасы.№2 сабақ
Зерттеу
сұрағы:Есік обасынан табылған«Алтын
адам» кім болды?
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
5.2.2.4 Есік обасынан табылған
«Алтын адам» археологиялық олжасының ерекшеліктерін
анықтау
Тарихи ойлау
дағдысы
Тарихи
концепт
Тарихи талдау мен
түсіндіру
Маңыздылық.
Сабақтың
мақсаты
- Сақтардың әйгілі
археологиялық ескерткіштерін
атайды;
- Есік обасынан
табылған«Алтын адам» кім болғандығын
анықтайды
Құндылықтарға
баулу
Еңбек және
шығармашылық, тарихи тәжірибе мен оның сабақтарын
ұғыну
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі//
уақыты
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
2-мин
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру,арқылы
Жаңа сабаққа
кіріспе
Тапсырма
таратылады
(11
мин).
Жаңа
білім
Сабақтың ортасы 10
минут
Қызығушылықты ояту кезеңі :
Сәлемдесу.
Психологиялық жағымды ахуал
қалыптастыру
Сынып
оқушыларын
«Қоржындағы SMART
асықтар» арқылы «Алтын
адамның»1.
Баскиімі
2
.Камзолы
3.
Белбеу
4.Тостағаны суреттері арқылы 4
топқа біріктіру. «Интерактивті
дәріс»әдісіСонымен қатар интерактивті
тақта немесе ноутбуктер,планшетпен
«GhatGPT»атты жасанды интеллектті мен
жасалған бейнероликтер көрсетемін(Томирис)сақ
патшайымы,«Алтын
адам»өздерін таныстырады,
бейнеролик көрсету арқылы оқушылардың жаңа тақырыпқа қызығушылығы
арттырамын.
«Ойлан,топтас»
әдісіарқылы өткен тақырыппен жаңа
сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын топтық
талқылау
№1
тапсырмаСаралауға
«Әр түрлі суреттер»
ішіндегі тапсырмалар
1.Суреттерде не көріп
отырсыздар?Қабілетті
оқушыларға:Топтық,жұптық,жеке жұмыс .
«Алтын адамның» баскиімін кластер арқылы сипаттаңыз. 1. Биіктігі
–
шамасында.
2. Әшекей саны
–
жуық.
3. Баскиімнің ең ұшында
-
орналасқан.
4. Баскиімнің пішіні
–
5. Баскиімдегі жебе саны
–
6. Баскиімдегі әшекейлер
орналасуына қарай -
болып үш бөлікке бөлінді.
№ 2 Тапсырма«Пирамида
тарихы»әдісі
Төменде берілген мәтінді
пайдаланып сұрақтарға жауап
беріңіз.
Археолог - ғалым Кемел Ақышев
Қазақстанды әйгілі етті. Ол 1969 жылы Жетісу аймағында сақ
тайпаларынан қалған өте танымал ескерткішті
ашты.
Бұл қай
ескерткіш?
Археологиялық ескеткіштен
табылған олжаларды атаңыз.
Археологтан сұхбат ал «Бейне
роликті сөйлету»«GhatGPT» атты жасанды интеллектті мен
жасалған бейнеролик
көрсетемін.
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
.
Дескриптор Білім
алушы:-Кемел Ақышев ашқан
археологиялық ескерткіштерін
атайды;
археологиялық ескерткіштен
табылған олжаларды атайды.
Мадақтау
(ауызша)
ҚБ Керемет жауап! Сен мені
қуанттың! Жақсы жұмыс!
1-10 баллдық жүйе бойынша
бағалаймын
Қатысушылар өз ойларын ортаға
салады, түйіндейді.
Топ көшбасшылары шығып өз
тобының негізгі идеяларымен
алмасады.
Есік обасында жүргізілген
археологиялық қазба жұмыстары бейнеленген ғаламтордан алынған
фотосуреттер
Флипчарт қағаздары, стикерлер,
түрлі-түсті маркерлермен жұмыс
жасау
МӨР (печать) арқылы бағалау
жүргізу
Параққа шығарылған мадақтау
қағаздарын беремін.
5
минут
5-минут
4-минут
№3 Тапсырма «Серпілген
сауалдар» әдісі
«Алтын адам» жәдігерін
берілген суреттер негізінде 5 сөйлеммен
сипаттаңыз.
№4 Жеке жұмыс «Жас
картограф» әдісі
Сараланған
тапсырмалар:
Дарынды
оқушыларға:
Иә-1.
Жоқ-0
Тұжырым
Иә-1.
Жоқ-0
«Алтын адам» 1970ж.
ашылды
«Алтын адамды» ашқан - К.
Ақышев
«Алтын адамда» аң стилі
басым.
Алтын адам көшірмесі
Бәйтерекке орнатылған
Алтын адамда барыс
бейнеленбеген
Күміс тостағанда 26 таңбалы
жазу бар
ЕБҚоқушы маңызды тірек сөздерді
жазып алады;
№5 Тапсырма «Бургер әдісі»
Жұптық жұмыс,жеке,топтық жұмыс."Алтын адамның" бас киіміндегі
сақтардың әлемнің үш бөлігі мен төрт тарабы туралы дүниетанымды
анықтап, сипаттап
жазыңыз.
ДескрипторБілім
алушы
-«Алтын адам»
жәдігерін берілген суретте арқылы 5 сөйлеммен
сипаттайды.
450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз