Қазақстан Республикасының Оқу -ағарту министірлігі
«А. Дәулетбеков атындағы орта мектебі» КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: «Алтын адам» археологиялық олжасы.
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|
|
Бөлім: |
5.2.Сақтар |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Акжолова Г. |
|
|
Күні: |
10.12.2024ж |
|
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспаған дар саны |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Алтын адам» археологиялық олжасы. Зерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды? |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.2.3.1 қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу 5.2.2.4 Есік обасынан табылған «Алтын адам» археологиялық олжасының ерекшеліктерін анықтау 5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарының негізіндегі мәліметтермен танысу, маңыздылығын түсіну; |
|
|
Біртұтас тәрбие құндылықтары |
Құндылық:Бірлікпен ынтымақ Ата-бабамыздың тарихын баяндай отырып ,бірлікпен Отан сүйгіштік құндылықтарын дәріптеу |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы 8мин |
Ұйымдастыру. Сәлемдесу, түгелдеу. Желтоқсан айы- Бірлік пен ынтымақ. Аптаның дәйек сөзі. «Ынтымақ жүрген жерде ырыс бірге жүреді» Сыныпты микрафон, қылқалам, кітап суреттері арқылы топқа бөлу. І топ- тарихшы ІІ топ- журналис ІІІ топ- Суретші “Хан талапай” әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. 1.Шошақ бөрік киіп жүретін сақтар кім деп аталады? (тиграхауда) 2 Теңіздің арғы
жағындағы сақтар кім деп аталады? (Парадарайа) – 4. Герадот пен басқа да тарихшылар сақ тайпаларын қалай атаған? 5.Сақтардың әйелдері туралы қандай жазбалар қалған? 6.Сақтар туралы қай елдің ғалымдары зерттеген? «Ой ашар»
Алтын адам туралы бейнематериал арқылы ұсыну,түсіндіру. Видео көру барысында оқушылардың келесі сұрақтар төңірегінде ойлануларын қамтамасыз етіңіз.
Тапсырма-1.Дерекпен жұмыс: Алтын адам тарихы. Видео барысында жазылып алынған ақпарттар негізінде, топтар деректегі ақпаттарды танысып постер қорғайды. Критерийлері:
Тапсырма-2. Иә-1. Жоқ-0
Тапсырма -3: Есік обасынан табылған маңызды үш заттың тізімін жасап, сипаттап дәптерге жазу. 1-зат....................................................................... 2-зат....................................................................... 3-зат......................................................................
|
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу
|
Мадақтау
ҚБ: жетон 1балл
ҚБ: жетон 1балл
Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ: жетон 3балл
|
https://youtu.be/53ctn0VnieA?si=E3wtHW4xCMKTm2fF
Ақпараттық мәтін
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
|
||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 30мин
|
Мәтінмен жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды
Оқушылар археолог болатын төмендегі тапсырмаларды рөлге бөліп,ауызша орындайды. Оқушылардың біреуі сақ қорғаның зерттеген археолог болып, қалған оқушылар сұрақтар қояды.
Дескрипторлар «Алтын адам» археологиялық жәдігерінің ашылуының маңызыдылығына талдау жасайды
кітаппен жұмыс
|
|||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 7 мин
|
Сабақты қорытындылау «Сақ қоғамының бізге жеткен өнер туындыларын көрсетіп, сақтардың қолжеткен жетістіктерін қалайша бағалайсыңдар?» атты сұрақ негізінде түйін жасайды https://wordwall.net/resource/51719940
Үйге тапсырма: «Алтын адам» - сақ патшасы» тақырыбына әңгіме жазу Рефлексия: 2.Рефлексия
|
Сабақтың тақырыбын қорытындылау Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
«Ең үздік жауап» Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
Ақпараттық карточка
А4, конспект
|
||||||||||||||
|
Рефлексия |
Бағалау |
|||
|
|
|
|
Менің өзіме қойған балым:
Мұғалімнің маған қойған балы: |
|
|
Сабақ күшті болды |
Сабақ қызықты болды |
Сабақ ұнамады |
||
|
Рефлексия |
Бағалау |
|||
|
|
|
|
Менің өзіме қойған балым:
Мұғалімнің маған қойған балы: |
|
|
Сабақ күшті болды |
Сабақ қызықты болды |
Сабақ ұнамады |
||
|
Рефлексия |
Бағалау |
|||
|
|
|
|
Менің өзіме қойған балым:
Мұғалімнің маған қойған балы: |
|
|
Сабақ күшті болды |
Сабақ қызықты болды |
Сабақ ұнамады |
||
|
Рефлексия |
Бағалау |
|||
|
|
|
|
Менің өзіме қойған балым:
Мұғалімнің маған қойған балы: |
|
|
Сабақ күшті болды |
Сабақ қызықты болды |
Сабақ ұнамады |
||
|
Рефлексия |
Бағалау |
|||
|
|
|
|
Менің өзіме қойған балым:
Мұғалімнің маған қойған балы: |
|
|
Сабақ күшті болды |
Сабақ қызықты болды |
Сабақ ұнамады |
||
Тапсырма-2. Иә-1. Жоқ-0
|
Тұжырым |
Иә-1. Жоқ-0 |
|
«Алтын адам» 1979ж. ашылды |
|
|
«Алтын адамды» ашқан - К. Ақышев |
|
|
«Алтын адамда» аң стилі басым. |
|
|
Алтын адам көшірмесі Астанада орнатылған |
|
|
Алтын адамда барыс бейнеленбеген |
|
|
Күміс тостағанда 26 таңбалы жазу бар |
|
Тапсырма-2. Иә-1. Жоқ-0
|
Тұжырым |
Иә-1. Жоқ-0 |
|
«Алтын адам» 1979ж. ашылды |
|
|
«Алтын адамды» ашқан - К. Ақышев |
|
|
«Алтын адамда» аң стилі басым. |
|
|
Алтын адам көшірмесі Астанада орнатылған |
|
|
Алтын адамда барыс бейнеленбеген |
|
|
Күміс тостағанда 26 таңбалы жазу бар |
|
Тапсырма-2. Иә-1. Жоқ-0
|
Тұжырым |
Иә-1. Жоқ-0 |
|
«Алтын адам» 1979ж. ашылды |
|
|
«Алтын адамды» ашқан - К. Ақышев |
|
|
«Алтын адамда» аң стилі басым. |
|
|
Алтын адам көшірмесі Астанада орнатылған |
|
|
Алтын адамда барыс бейнеленбеген |
|
|
Күміс тостағанда 26 таңбалы жазу бар |
|
Тапсырма-2. Иә-1. Жоқ-0
|
Тұжырым |
Иә-1. Жоқ-0 |
|
«Алтын адам» 1979ж. ашылды |
|
|
«Алтын адамды» ашқан - К. Ақышев |
|
|
«Алтын адамда» аң стилі басым. |
|
|
Алтын адам көшірмесі Астанада орнатылған |
|
|
Алтын адамда барыс бейнеленбеген |
|
|
Күміс тостағанда 26 таңбалы жазу бар |
|
Тапсырма-2. Иә-1. Жоқ-0
|
Тұжырым |
Иә-1. Жоқ-0 |
|
«Алтын адам» 1979ж. ашылды |
|
|
«Алтын адамды» ашқан - К. Ақышев |
|
|
«Алтын адамда» аң стилі басым. |
|
|
Алтын адам көшірмесі Астанада орнатылған |
|
|
Алтын адамда барыс бейнеленбеген |
|
|
Күміс тостағанда 26 таңбалы жазу бар |
|
Тапсырма-2. Иә-1. Жоқ-0
|
Тұжырым |
Иә-1. Жоқ-0 |
|
«Алтын адам» 1979ж. ашылды |
|
|
«Алтын адамды» ашқан - К. Ақышев |
|
|
«Алтын адамда» аң стилі басым. |
|
|
Алтын адам көшірмесі Астанада орнатылған |
|
|
Алтын адамда барыс бейнеленбеген |
|
|
Күміс тостағанда 26 таңбалы жазу бар |
|
Тапсырма-2. Иә-1. Жоқ-0
|
Тұжырым |
Иә-1. Жоқ-0 |
|
«Алтын адам» 1979ж. ашылды |
|
|
«Алтын адамды» ашқан - К. Ақышев |
|
|
«Алтын адамда» аң стилі басым. |
|
|
Алтын адам көшірмесі Астанада орнатылған |
|
|
Алтын адамда барыс бейнеленбеген |
|
|
Күміс тостағанда 26 таңбалы жазу бар |
|
Тапсырма-2. Иә-1. Жоқ-0
|
Тұжырым |
Иә-1. Жоқ-0 |
|
«Алтын адам» 1979ж. ашылды |
|
|
«Алтын адамды» ашқан - К. Ақышев |
|
|
«Алтын адамда» аң стилі басым. |
|
|
Алтын адам көшірмесі Астанада орнатылған |
|
|
Алтын адамда барыс бейнеленбеген |
|
|
Күміс тостағанда 26 таңбалы жазу бар |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Алтын адам» археологиялық олжасы. 5-сынып
«Алтын адам» археологиялық олжасы. 5-сынып
Қазақстан Республикасының Оқу -ағарту министірлігі
«А. Дәулетбеков атындағы орта мектебі» КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: «Алтын адам» археологиялық олжасы.
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|
|
Бөлім: |
5.2.Сақтар |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Акжолова Г. |
|
|
Күні: |
10.12.2024ж |
|
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспаған дар саны |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Алтын адам» археологиялық олжасы. Зерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды? |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.2.3.1 қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу 5.2.2.4 Есік обасынан табылған «Алтын адам» археологиялық олжасының ерекшеліктерін анықтау 5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарының негізіндегі мәліметтермен танысу, маңыздылығын түсіну; |
|
|
Біртұтас тәрбие құндылықтары |
Құндылық:Бірлікпен ынтымақ Ата-бабамыздың тарихын баяндай отырып ,бірлікпен Отан сүйгіштік құндылықтарын дәріптеу |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы 8мин |
Ұйымдастыру. Сәлемдесу, түгелдеу. Желтоқсан айы- Бірлік пен ынтымақ. Аптаның дәйек сөзі. «Ынтымақ жүрген жерде ырыс бірге жүреді» Сыныпты микрафон, қылқалам, кітап суреттері арқылы топқа бөлу. І топ- тарихшы ІІ топ- журналис ІІІ топ- Суретші “Хан талапай” әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. 1.Шошақ бөрік киіп жүретін сақтар кім деп аталады? (тиграхауда) 2 Теңіздің арғы
жағындағы сақтар кім деп аталады? (Парадарайа) – 4. Герадот пен басқа да тарихшылар сақ тайпаларын қалай атаған? 5.Сақтардың әйелдері туралы қандай жазбалар қалған? 6.Сақтар туралы қай елдің ғалымдары зерттеген? «Ой ашар»
Алтын адам туралы бейнематериал арқылы ұсыну,түсіндіру. Видео көру барысында оқушылардың келесі сұрақтар төңірегінде ойлануларын қамтамасыз етіңіз.
Тапсырма-1.Дерекпен жұмыс: Алтын адам тарихы. Видео барысында жазылып алынған ақпарттар негізінде, топтар деректегі ақпаттарды танысып постер қорғайды. Критерийлері:
Тапсырма-2. Иә-1. Жоқ-0
Тапсырма -3: Есік обасынан табылған маңызды үш заттың тізімін жасап, сипаттап дәптерге жазу. 1-зат....................................................................... 2-зат....................................................................... 3-зат......................................................................
|
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу
|
Мадақтау
ҚБ: жетон 1балл
ҚБ: жетон 1балл
Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ: жетон 3балл
|
https://youtu.be/53ctn0VnieA?si=E3wtHW4xCMKTm2fF
Ақпараттық мәтін
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
|
||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 30мин
|
Мәтінмен жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды
Оқушылар археолог болатын төмендегі тапсырмаларды рөлге бөліп,ауызша орындайды. Оқушылардың біреуі сақ қорғаның зерттеген археолог болып, қалған оқушылар сұрақтар қояды.
Дескрипторлар «Алтын адам» археологиялық жәдігерінің ашылуының маңызыдылығына талдау жасайды
кітаппен жұмыс
|
|||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 7 мин
|
Сабақты қорытындылау «Сақ қоғамының бізге жеткен өнер туындыларын көрсетіп, сақтардың қолжеткен жетістіктерін қалайша бағалайсыңдар?» атты сұрақ негізінде түйін жасайды https://wordwall.net/resource/51719940
Үйге тапсырма: «Алтын адам» - сақ патшасы» тақырыбына әңгіме жазу Рефлексия: 2.Рефлексия
|
Сабақтың тақырыбын қорытындылау Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
«Ең үздік жауап» Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
Ақпараттық карточка
А4, конспект
|
||||||||||||||
|
Рефлексия |
Бағалау |
|||
|
|
|
|
Менің өзіме қойған балым:
Мұғалімнің маған қойған балы: |
|
|
Сабақ күшті болды |
Сабақ қызықты болды |
Сабақ ұнамады |
||
|
Рефлексия |
Бағалау |
|||
|
|
|
|
Менің өзіме қойған балым:
Мұғалімнің маған қойған балы: |
|
|
Сабақ күшті болды |
Сабақ қызықты болды |
Сабақ ұнамады |
||
|
Рефлексия |
Бағалау |
|||
|
|
|
|
Менің өзіме қойған балым:
Мұғалімнің маған қойған балы: |
|
|
Сабақ күшті болды |
Сабақ қызықты болды |
Сабақ ұнамады |
||
|
Рефлексия |
Бағалау |
|||
|
|
|
|
Менің өзіме қойған балым:
Мұғалімнің маған қойған балы: |
|
|
Сабақ күшті болды |
Сабақ қызықты болды |
Сабақ ұнамады |
||
|
Рефлексия |
Бағалау |
|||
|
|
|
|
Менің өзіме қойған балым:
Мұғалімнің маған қойған балы: |
|
|
Сабақ күшті болды |
Сабақ қызықты болды |
Сабақ ұнамады |
||
Тапсырма-2. Иә-1. Жоқ-0
|
Тұжырым |
Иә-1. Жоқ-0 |
|
«Алтын адам» 1979ж. ашылды |
|
|
«Алтын адамды» ашқан - К. Ақышев |
|
|
«Алтын адамда» аң стилі басым. |
|
|
Алтын адам көшірмесі Астанада орнатылған |
|
|
Алтын адамда барыс бейнеленбеген |
|
|
Күміс тостағанда 26 таңбалы жазу бар |
|
Тапсырма-2. Иә-1. Жоқ-0
|
Тұжырым |
Иә-1. Жоқ-0 |
|
«Алтын адам» 1979ж. ашылды |
|
|
«Алтын адамды» ашқан - К. Ақышев |
|
|
«Алтын адамда» аң стилі басым. |
|
|
Алтын адам көшірмесі Астанада орнатылған |
|
|
Алтын адамда барыс бейнеленбеген |
|
|
Күміс тостағанда 26 таңбалы жазу бар |
|
Тапсырма-2. Иә-1. Жоқ-0
|
Тұжырым |
Иә-1. Жоқ-0 |
|
«Алтын адам» 1979ж. ашылды |
|
|
«Алтын адамды» ашқан - К. Ақышев |
|
|
«Алтын адамда» аң стилі басым. |
|
|
Алтын адам көшірмесі Астанада орнатылған |
|
|
Алтын адамда барыс бейнеленбеген |
|
|
Күміс тостағанда 26 таңбалы жазу бар |
|
Тапсырма-2. Иә-1. Жоқ-0
|
Тұжырым |
Иә-1. Жоқ-0 |
|
«Алтын адам» 1979ж. ашылды |
|
|
«Алтын адамды» ашқан - К. Ақышев |
|
|
«Алтын адамда» аң стилі басым. |
|
|
Алтын адам көшірмесі Астанада орнатылған |
|
|
Алтын адамда барыс бейнеленбеген |
|
|
Күміс тостағанда 26 таңбалы жазу бар |
|
Тапсырма-2. Иә-1. Жоқ-0
|
Тұжырым |
Иә-1. Жоқ-0 |
|
«Алтын адам» 1979ж. ашылды |
|
|
«Алтын адамды» ашқан - К. Ақышев |
|
|
«Алтын адамда» аң стилі басым. |
|
|
Алтын адам көшірмесі Астанада орнатылған |
|
|
Алтын адамда барыс бейнеленбеген |
|
|
Күміс тостағанда 26 таңбалы жазу бар |
|
Тапсырма-2. Иә-1. Жоқ-0
|
Тұжырым |
Иә-1. Жоқ-0 |
|
«Алтын адам» 1979ж. ашылды |
|
|
«Алтын адамды» ашқан - К. Ақышев |
|
|
«Алтын адамда» аң стилі басым. |
|
|
Алтын адам көшірмесі Астанада орнатылған |
|
|
Алтын адамда барыс бейнеленбеген |
|
|
Күміс тостағанда 26 таңбалы жазу бар |
|
Тапсырма-2. Иә-1. Жоқ-0
|
Тұжырым |
Иә-1. Жоқ-0 |
|
«Алтын адам» 1979ж. ашылды |
|
|
«Алтын адамды» ашқан - К. Ақышев |
|
|
«Алтын адамда» аң стилі басым. |
|
|
Алтын адам көшірмесі Астанада орнатылған |
|
|
Алтын адамда барыс бейнеленбеген |
|
|
Күміс тостағанда 26 таңбалы жазу бар |
|
Тапсырма-2. Иә-1. Жоқ-0
|
Тұжырым |
Иә-1. Жоқ-0 |
|
«Алтын адам» 1979ж. ашылды |
|
|
«Алтын адамды» ашқан - К. Ақышев |
|
|
«Алтын адамда» аң стилі басым. |
|
|
Алтын адам көшірмесі Астанада орнатылған |
|
|
Алтын адамда барыс бейнеленбеген |
|
|
Күміс тостағанда 26 таңбалы жазу бар |
|
шағым қалдыра аласыз

















