Сабақтың
басы
8мин
|
Ұйымдастыру. Сәлемдесу,
түгелдеу. Желтоқсан
айы-
Бірлік пен
ынтымақ. Аптаның дәйек
сөзі. «Ынтымақ жүрген жерде ырыс
бірге жүреді»
Сыныпты микрафон,
қылқалам, кітап суреттері арқылы топқа
бөлу.
І топ-
тарихшы
ІІ топ-
журналис
ІІІ топ-
Суретші
“Хан талапай” әдісі
арқылы үй тапсырмасын сұрау.
1.Шошақ бөрік киіп
жүретін сақтар кім деп аталады?
(тиграхауда)
2 Теңіздің арғы
жағындағы сақтар кім деп аталады? (Парадарайа) –
3..Хаома сусынын дайындайтын сақтар кім деп
аталады?(Хаумаварга)
4.
Герадот пен басқа да
тарихшылар сақ тайпаларын қалай
атаған?
5.Сақтардың әйелдері туралы
қандай жазбалар қалған?
6.Сақтар туралы қай елдің
ғалымдары зерттеген?
«Ой
ашар»

Алтын адам туралы
бейнематериал арқылы
ұсыну,түсіндіру.
Видео көру барысында
оқушылардың келесі сұрақтар төңірегінде ойлануларын қамтамасыз
етіңіз.
-
«Алтын киімді» адам кай жерден
табылды?
-
«Алтын киімді» адамды тапқан белгілі
ғалым-археолог кім?
-
Қорымды зерттеу не септі қиын
болды?
-
Сақ жауынгері мүрдесі басы кай жакка
каратылып жерленген?
-
Қабірден табылған қолөнер заттары қандай
стильде бейнеленген?
Тапсырма-1.Дерекпен жұмыс: Алтын адам
тарихы. Видео барысында жазылып алынған ақпарттар
негізінде, топтар деректегі ақпаттарды танысып постер
қорғайды.
Критерийлері:
-
Тапсырманың мазмұнын ашу
(тарихшылар тобы)
-
Образды ашуда сақ мәдениетінің
ерекшеліктерін көрсету (стиль, бұйымдар, қару – жарақтары)
(суретшілер тобы)
-
Креативті
таныстыру,жеткізу(журналистер тобы)
Тапсырма-2.
Иә-1.
Жоқ-0
Тұжырым
|
Иә-1.
Жоқ-0
|
«Алтын адам» 1979ж.
ашылды
|
Жоқ
|
«Алтын адамды» ашқан
- К. Ақышев
|
Ия
|
«Алтын адамда» аң
стилі басым.
|
Ия
|
Алтын адам көшірмесі
Астанада орнатылған
|
жоқ
|
Алтын адамда барыс
бейнеленбеген
|
жоқ
|
Күміс тостағанда 26
таңбалы жазу бар
|
ия
|
Тапсырма -3:
Есік обасынан табылған маңызды
үш заттың тізімін жасап, сипаттап дәптерге
жазу.
1-зат.......................................................................
2-зат.......................................................................
3-зат......................................................................
-
Не себепті аңдық стиль? Аң мен
адам арасында қандай байланыс болуы
мүмкін?
-
Табиғат құбылыстарына табыну
қаншалықты сақ өмірінде орын алды?
-
Сол кездегі дүниетаным қазіргі
кезде қалай көрініс табуда? Отқа табыну –
аластау
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары
арқылы жаңа тақырыпқа көшу
|
Мадақтау
ҚБ: жетон
1балл

ҚБ: жетон
1балл

Мұғалім оқушылар
жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
ҚБ: жетон
3балл

|
https://youtu.be/53ctn0VnieA?si=E3wtHW4xCMKTm2fF
Ақпараттық
мәтін
Ақпараттық
мәтін
Үлестірмелі
қағаздар
|
Сабақтың
ортасы
30мин
|
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі
идеяны анықтайды
Оқушылар археолог
болатын төмендегі тапсырмаларды рөлге бөліп,ауызша орындайды.
Оқушылардың біреуі сақ қорғаның зерттеген археолог болып, қалған
оқушылар сұрақтар қояды.
Дескрипторлар
«Алтын адам»
археологиялық жәдігерінің ашылуының маңызыдылығына талдау
жасайды
кітаппен
жұмыс
|
Сабақтың соңы
7 мин
|
Сабақты
қорытындылау
«Сақ қоғамының бізге жеткен өнер туындыларын
көрсетіп, сақтардың қолжеткен жетістіктерін қалайша бағалайсыңдар?»
атты сұрақ негізінде түйін жасайды
https://wordwall.net/resource/51719940
Үйге
тапсырма:
«Алтын адам» - сақ
патшасы» тақырыбына әңгіме
жазу
Рефлексия:
2.Рефлексия
Рефлексия
|
Бағалау
|

|

|

|
Менің өзіме қойған балым:

Мұғалімнің маған қойған балы:
|
Сабақ күшті
болды
|
Сабақ қызықты
болды
|
Сабақ
ұнамады
|
|
Сабақтың тақырыбын
қорытындылау
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
«Ең үздік
жауап»
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
Ақпараттық
карточка
А4,
конспект
|