2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / «Алтын адам» археологиялық олжасы. 5-сынып

«Алтын адам» археологиялық олжасы. 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
«Алтын адам» археологиялық олжасы. ашық сабақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қазақстан Республикасының Оқу -ағарту министірлігі

«А. Дәулетбеков атындағы орта мектебі» КММ

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: «Алтын адам» археологиялық олжасы.

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

5.2.Сақтар

Педагогтің аты-жөні:

Акжолова Г.

Күні:

10.12.2024ж

Сынып: 5

Қатысушылар саны:

Қатыспаған дар саны

Сабақтың тақырыбы:

«Алтын адам» археологиялық олжасы.

Зерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5.2.3.1 қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу

5.2.2.4 Есік обасынан табылған «Алтын адам» археологиялық олжасының ерекшеліктерін анықтау

5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау

Сабақтың мақсаты

Қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарының негізіндегі мәліметтермен танысу, маңыздылығын түсіну;

Біртұтас тәрбие құндылықтары

Құндылық:Бірлікпен ынтымақ

Ата-бабамыздың тарихын баяндай отырып ,бірлікпен Отан сүйгіштік құндылықтарын дәріптеу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

8мин


Ұйымдастыру. Сәлемдесу, түгелдеу. Желтоқсан айы- Бірлік пен ынтымақ. Аптаның дәйек сөзі. «Ынтымақ жүрген жерде ырыс бірге жүреді»

Сыныпты микрафон, қылқалам, кітап суреттері арқылы топқа бөлу.

І топ- тарихшы

ІІ топ- журналис

ІІІ топ- Суретші

Хан талапай” әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.

1.Шошақ бөрік киіп жүретін сақтар кім деп аталады? (тиграхауда)

2 Теңіздің арғы жағындағы сақтар кім деп аталады? (Парадарайа) –
3..Хаома сусынын дайындайтын сақтар кім деп аталады?(Хаумаварга)

4. Герадот пен басқа да тарихшылар сақ тайпаларын қалай атаған?

5.Сақтардың әйелдері туралы қандай жазбалар қалған?

6.Сақтар туралы қай елдің ғалымдары зерттеген?

«Ой ашар»

Алтын адам туралы бейнематериал арқылы ұсыну,түсіндіру.

Видео көру барысында оқушылардың келесі сұрақтар төңірегінде ойлануларын қамтамасыз етіңіз.

  • «Алтын киімді» адам кай жерден табылды?

  • «Алтын киімді» адамды тапқан белгілі ғалым-археолог кім?

  • Қорымды зерттеу не септі қиын болды?

  • Сақ жауынгері мүрдесі басы кай жакка каратылып жерленген?

  • Қабірден табылған қолөнер заттары қандай стильде бейнеленген?

Тапсырма-1.Дерекпен жұмыс: Алтын адам тарихы. Видео барысында жазылып алынған ақпарттар негізінде, топтар деректегі ақпаттарды танысып постер қорғайды.

Критерийлері:

  1. Тапсырманың мазмұнын ашу (тарихшылар тобы)

  2. Образды ашуда сақ мәдениетінің ерекшеліктерін көрсету (стиль, бұйымдар, қару – жарақтары) (суретшілер тобы)

  3. Креативті таныстыру,жеткізу(журналистер тобы)

Тапсырма-2. Иә-1. Жоқ-0

Тұжырым

Иә-1. Жоқ-0

«Алтын адам» 1979ж. ашылды

Жоқ

«Алтын адамды» ашқан - К. Ақышев

Ия

«Алтын адамда» аң стилі басым.

Ия

Алтын адам көшірмесі Астанада орнатылған

жоқ

Алтын адамда барыс бейнеленбеген

жоқ

Күміс тостағанда 26 таңбалы жазу бар

ия

Тапсырма -3: Есік обасынан табылған маңызды үш заттың тізімін жасап, сипаттап дәптерге жазу.

1-зат.......................................................................

2-зат.......................................................................

3-зат......................................................................


  1. Не себепті аңдық стиль? Аң мен адам арасында қандай байланыс болуы мүмкін?

  2. Табиғат құбылыстарына табыну қаншалықты сақ өмірінде орын алды?

  3. Сол кездегі дүниетаным қазіргі кезде қалай көрініс табуда? Отқа табыну – аластау

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.















Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


Мадақтау



ҚБ: жетон

1балл
















ҚБ: жетон

1балл

Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады




ҚБ: жетон

3балл










































https://youtu.be/53ctn0VnieA?si=E3wtHW4xCMKTm2fF



Ақпараттық мәтін











Ақпараттық мәтін







Үлестірмелі қағаздар




Сабақтың ортасы

30мин




Мәтінмен жұмыс




Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды


Оқушылар археолог болатын төмендегі тапсырмаларды рөлге бөліп,ауызша орындайды. Оқушылардың біреуі сақ қорғаның зерттеген археолог болып, қалған оқушылар сұрақтар қояды.



Дескрипторлар

«Алтын адам» археологиялық жәдігерінің ашылуының маңызыдылығына талдау жасайды





кітаппен жұмыс





Сабақтың соңы

7 мин


Сабақты қорытындылау

«Сақ қоғамының бізге жеткен өнер туындыларын көрсетіп, сақтардың қолжеткен жетістіктерін қалайша бағалайсыңдар?» атты сұрақ негізінде түйін жасайды https://wordwall.net/resource/51719940


Үйге тапсырма:

«Алтын адам» - сақ патшасы» тақырыбына әңгіме жазу

Рефлексия:

2.Рефлексия

Рефлексия

Бағалау


Рисунок 1


Рисунок 2


Рисунок 3

Менің өзіме қойған балым:

Рисунок 4


Мұғалімнің маған қойған балы:


Сабақ күшті болды

Сабақ қызықты болды

Сабақ ұнамады


Сабақтың тақырыбын қорытындылау

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


«Ең үздік жауап»

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды

Ақпараттық карточка







А4, конспект







































Рефлексия

Бағалау




Менің өзіме қойған балым:


Мұғалімнің маған қойған балы:


Сабақ күшті болды

Сабақ қызықты болды

Сабақ ұнамады













Рефлексия

Бағалау




Менің өзіме қойған балым:


Мұғалімнің маған қойған балы:


Сабақ күшті болды

Сабақ қызықты болды

Сабақ ұнамады













Рефлексия

Бағалау




Менің өзіме қойған балым:


Мұғалімнің маған қойған балы:


Сабақ күшті болды

Сабақ қызықты болды

Сабақ ұнамады













Рефлексия

Бағалау




Менің өзіме қойған балым:


Мұғалімнің маған қойған балы:


Сабақ күшті болды

Сабақ қызықты болды

Сабақ ұнамады















Рефлексия

Бағалау




Менің өзіме қойған балым:


Мұғалімнің маған қойған балы:


Сабақ күшті болды

Сабақ қызықты болды

Сабақ ұнамады













Тапсырма-2. Иә-1. Жоқ-0

Тұжырым

Иә-1. Жоқ-0

«Алтын адам» 1979ж. ашылды


«Алтын адамды» ашқан - К. Ақышев


«Алтын адамда» аң стилі басым.


Алтын адам көшірмесі Астанада орнатылған


Алтын адамда барыс бейнеленбеген


Күміс тостағанда 26 таңбалы жазу бар



Тапсырма-2. Иә-1. Жоқ-0

Тұжырым

Иә-1. Жоқ-0

«Алтын адам» 1979ж. ашылды


«Алтын адамды» ашқан - К. Ақышев


«Алтын адамда» аң стилі басым.


Алтын адам көшірмесі Астанада орнатылған


Алтын адамда барыс бейнеленбеген


Күміс тостағанда 26 таңбалы жазу бар



Тапсырма-2. Иә-1. Жоқ-0

Тұжырым

Иә-1. Жоқ-0

«Алтын адам» 1979ж. ашылды


«Алтын адамды» ашқан - К. Ақышев


«Алтын адамда» аң стилі басым.


Алтын адам көшірмесі Астанада орнатылған


Алтын адамда барыс бейнеленбеген


Күміс тостағанда 26 таңбалы жазу бар



Тапсырма-2. Иә-1. Жоқ-0

Тұжырым

Иә-1. Жоқ-0

«Алтын адам» 1979ж. ашылды


«Алтын адамды» ашқан - К. Ақышев


«Алтын адамда» аң стилі басым.


Алтын адам көшірмесі Астанада орнатылған


Алтын адамда барыс бейнеленбеген


Күміс тостағанда 26 таңбалы жазу бар



Тапсырма-2. Иә-1. Жоқ-0

Тұжырым

Иә-1. Жоқ-0

«Алтын адам» 1979ж. ашылды


«Алтын адамды» ашқан - К. Ақышев


«Алтын адамда» аң стилі басым.


Алтын адам көшірмесі Астанада орнатылған


Алтын адамда барыс бейнеленбеген


Күміс тостағанда 26 таңбалы жазу бар



Тапсырма-2. Иә-1. Жоқ-0

Тұжырым

Иә-1. Жоқ-0

«Алтын адам» 1979ж. ашылды


«Алтын адамды» ашқан - К. Ақышев


«Алтын адамда» аң стилі басым.


Алтын адам көшірмесі Астанада орнатылған


Алтын адамда барыс бейнеленбеген


Күміс тостағанда 26 таңбалы жазу бар



Тапсырма-2. Иә-1. Жоқ-0

Тұжырым

Иә-1. Жоқ-0

«Алтын адам» 1979ж. ашылды


«Алтын адамды» ашқан - К. Ақышев


«Алтын адамда» аң стилі басым.


Алтын адам көшірмесі Астанада орнатылған


Алтын адамда барыс бейнеленбеген


Күміс тостағанда 26 таңбалы жазу бар


Тапсырма-2. Иә-1. Жоқ-0

Тұжырым

Иә-1. Жоқ-0

«Алтын адам» 1979ж. ашылды


«Алтын адамды» ашқан - К. Ақышев


«Алтын адамда» аң стилі басым.


Алтын адам көшірмесі Астанада орнатылған


Алтын адамда барыс бейнеленбеген


Күміс тостағанда 26 таңбалы жазу бар




04 Сәуір 2025
228
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі