Әдебиеттік
оқу
|
Уақыты:
|
Кабинет:
|
Мұғалім:
|
Сабақтың
атауы
|
Алтын
алқа
|
Сілтеме
|
Әдебиет оқулығының
әдістемесі
|
Сабақтың
жабдығы
|
Мәтін,сөйлем құрауға қажетті
тапсырмалар
|
Жалпы
мақсаттар
|
Сабақтың мақсаты:мәтін мазмұнын өмірмен
байланыстыра түсінуге мүмкіндік беру.
Күтілетін нәтижелер:
Пәндік нәтиже:оқуға машықтандыру,мәтін идеясындағы халқымыздың
бауырмалдық,адамгершілік қасиеттерін кейіпкерлерді талдау арқылы
ашу.
Жүйелі іс әрекет нәтижесі.оқушыларға бағыт бағдар бере отырып,өз
бетінше жұмыс істеуге,шығармашылық қиялын ұштауға,қорытынды жасауға
машықтандыру.
Тұлғалық нәтиже:салт дәстүрді құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі:ұлттық нақыштағы сәндік бұйымдар
суреттері.Асық түрлері.
|
Оқыту
нәтижесі
|
Топқа
бөлу
|
Әр топтың бүгінгі сабақтағы
мақсаты:1-топ:шығармашылықпен жұмыс жасау.
2-топ.талаптанып шыңға шығу.
3-топ.ұйымшылдықпен жұмыс жасау.
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ынтымақтастық
атмосферасы
|
Психологиялық дайындық.
Екі көзің не үшін керек?
Жақсыларды көру үшін.
Екі құлағың не үшін керек?
Ақыл кеңес тыңдау үшін.
Екі қолың не үшін керек?
Елге көмек беру үшін. Екі
аяғың не үшін керек?
Туған жерде жүру үшін!-
|
Оқушылар мұғаліммен қосылып
тақпақты айтады
|
Үй тапсырмасын
сұрау
|
1.«Жеті қазынаның бірі»
оқу,түсінгенін айту.
2.Бөліктерге бөлу.а) Аңдардың жиналысы.
ә)Арыстанның қаһары.
б)Ит адамның досы.
3.Қазына деген не?
4.Иттің адамға достығын,оның жеті қазынаға кіруін қалай
түсіндіресің? «Биопоэма»әдісін қолданып көрейік.Аты- ит.
Сипаттайтын сөз - ит адамға адал,ұйқыға сергек,суыққа төзімді.
Жақсы көретіні- сүйек,сипағанды,еркелкткенді.
Қорқатыны- қасқырдан,өзінен үлкендерден.
Басынан өткізген сезімдері- аң қуғандағы қуанышы,рақаттанып
ұйықтауы.
Болашақтан күтетіні- қарны тоқ ,иесінің амандығы.Мекен жайы-
үйшігі.Тегі- жабайы иттер.(осы қасиеттерінеқарап,адамдар оны жеті
қазынаның біріне жатқызады)
5.Құрастырған ертегілерін оқу.
Жаңа сабақ.Қызығушылықты ояту.
Сатып алуға болатын бағалы заттарды атау алтын,күміс, т.б.
Алтын сөзіне байланысты тіркестерді айтып топтастыру.
Алтын
күз сақа
сақина адам білезік
Осы сөз тіркестерінен қайсысы ертегі түріне жатады.Қызыл
дөңгелекшемен белгілеңдер.
(Жеке парақшамен жұмыс.)
«Алтын сақа» ертегісін еске түсіру.Шын мәнінде өмірде алтын сақа
бар ма екен?
Топ: Ойлан,Жұптас,Ортаға сал!
Оқушылар асық ойыны,асық ойынының түрлері туралы алдын ала
дайындаған деректерін айту.
|
Қызығушылықты
ояту
|
Мағынаны
тану
Мәтінді тізбектеп
оқу
|
Мағынаны тану.Мұқтар
Ғұн,орысшадан аударған Қ.Нұрсұлтанқызы туралы түсінік беру.
-Мәтінді дауыстап оқу.Іштей оқи отырып «Түртіп алу»әдісі бойынша
мәтіндегі әпкесі мен інісі арасындағы мейірімділік пен жанашырлық
сезімдерін белгілеу.
-Осы сәтті көз алдыңа елестетіп,қалай бейнелеп берер едің?
Сөздік жұмыс.
Шығын- бағалы затынан айырылу.Зергер- ұста,қолдан әшекей бұйымдар
жасайтын адам.
Топтарға тапсырма.
-Әпкесі мен інісіне сипаттама бер.
-Әпкесінің әшекей бұйымынан несі бар?
-Суреттермен жұмыс.(әшекей бұйымдарының суреті)
-Мәтіндегі алтын сақа мен ертегідегі сақаның айырмашылығы неде?
-Қай сақаның сақаның құны қымбатырақ болып тұр?неліктен?
Сергіту сәті:Асық ойнаған азар,
Доп ойнаған тозар.
Бәрінен де қой бағып,
Қозы өсірген озар.
Ойланып көр!Мақалаға мән беріп,басты кейіпкерге қатысы бар ма?
Ұқыпты - ұтар, Оқыған- озар,
Іздеген- табар. Еріншек- тозар.
(Сергіту сәтіндегі өлеңді мақаламен байланыстырып көр,мақал қай
заманға сай айтылған деп ойлайсың?.)Мәтінді тізбектей оқу.
Ой толғау.
-Бұл қай заманда болған оқиға?Дәлелде.
-Сол кездегі балалар мен қазіргі балалар ойынын «Венн» диаграммасы
бойынша салыстыру.
(Жеке парақшамен жұмыс.)
-Мәтіннен өзің бұрын білмеген не нәрсені аңғардың?
-Әпкесі неліктен бауырының сақасы үшін өте құнды алтын алқасын
шығын етті?
|
Сергіту
сәті
|
Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға
бiр.
Жаттығу
жасаймын.
Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол
аяқ
Жаттығу оңай-ақ.
|
Оқушылар денелерін
жатықтырады
|
Ой
толғаныс
|
1. «Алтын» сөзіне байланысты
тіркестерді топтастыру.
Алтын
2. Сол кездегі балалар мен қазіргі балалар ойындарын «Венн»
диаграммасы бойынша салыстыру.
Не
үйрендің ? Сұрағың Пікірің
4. Бүгінгі жұмысыңды бағала. ______________________
------------------------------------------------------------------------------------
|
Үй
тапсырмасы
|
Мазмұндау
|
Күнделіктеріне
жазады
|
Бағалау
|
Смайликтер арқылы кері
байланыс орнату
|