Материалдар / Алтын алқа

Алтын алқа

Материал туралы қысқаша түсінік
Шымкент қаласы Циолковский атындағы №84 жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қаңтар 2019
495
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Әдебиеттік оқуУақыты:Кабинет: Мұғалім:
Сабақтың атауыАлтын алқа
СілтемеӘдебиет оқулығының әдістемесі
Сабақтың жабдығыМәтін,сөйлем құрауға қажетті тапсырмалар
Жалпы мақсаттарСабақтың мақсаты:мәтін мазмұнын өмірмен байланыстыра түсінуге мүмкіндік беру.Күтілетін нәтижелер:Пәндік нәтиже:оқуға машықтандыру,мәтін идеясындағы халқымыздың бауырмалдық,адамгершілік қасиеттерін кейіпкерлерді талдау арқылы ашу.Жүйелі іс әрекет нәтижесі.оқушыларға бағыт бағдар бере отырып,өз бетінше жұмыс істеугеығармашылық қиялын ұштауға,қорытынды жасауға машықтандыру.Тұлғалық нәтижеалт дәстүрді құрметтеуге тәрбиелеу.Сабақтың көрнекілігі:ұлттық нақыштағы сәндік бұйымдар суреттері.Асық түрлері.
Оқыту  нәтижесі

Топқа бөлуӘр топтың бүгінгі сабақтағы мақсаты:1-топ:шығармашылықпен жұмыс жасау.2-топалаптанып шыңға шығу.3-топ.ұйымшылдықпен жұмыс жасау.
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Ынтымақтастық атмосферасыПсихологиялық дайындық.Екі көзің не үшін керек?Жақсыларды көру үшін.Екі құлағың не үшін керек?Ақыл кеңес тыңдау үшін.Екі қолың не үшін керек?Елге көмек беру үшін.Екі аяғың не үшін керек?Туған жерде жүру үшін!-



Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады
Үй тапсырмасын сұрау

1.«Жеті қазынаның бірі» оқу,түсінгенін айту.2.Бөліктерге бөлу.а) Аңдардың жиналысы.ә)Арыстанның қаһары.б)Ит адамның досы.3.Қазына деген не?4.Иттің адамға достығын,оның жеті қазынаға кіруін қалай түсіндіресің? «Биопоэма»әдісін қолданып көрейік.Аты- ит.Сипаттайтын сөз - ит адамға адал,ұйқыға сергек,суыққа төзімді.Жақсы көретіні- сүйек,сипағанды,еркелкткенді.Қорқатыны- қасқырдан,өзінен үлкендерден.Басынан өткізген сезімдері- аң қуғандағы қуанышы,рақаттанып ұйықтауы.Болашақтан күтетіні- қарны тоқ ,иесінің амандығы.Мекен жайы- үйшігі.Тегі- жабайы иттер.(осы қасиеттерінеқарап,адамдар оны жеті қазынаның біріне жатқызады)5.Құрастырған ертегілерін оқу.Жаңа сабақ.Қызығушылықты ояту.Сатып алуға болатын бағалы заттарды атау алтын,күміс, т.б.Алтын сөзіне байланысты тіркестерді айтып топтастыру.Алтынкүз сақасақина адам білезікОсы сөз тіркестерінен қайсысы ертегі түріне жатады.Қызыл дөңгелекшемен белгілеңдер.(Жеке парақшамен жұмыс.)«Алтын сақа» ертегісін еске түсіру.Шын мәнінде өмірде алтын сақа бар ма екен?Топ: Ойлан,Жұптас,Ортаға сал!Оқушылар асық ойыны,асық ойынының түрлері туралы алдын ала дайындаған деректерін айту.
Қызығушылықты ояту

Мағынаны тануМәтінді тізбектеп оқуМағынаны тану.Мұқтар Ғұн,орысшадан аударған Қ.Нұрсұлтанқызы туралы түсінік беру.-Мәтінді дауыстап оқу.Іштей оқи отырып «Түртіп алу»әдісі бойынша мәтіндегі әпкесі мен інісі арасындағы мейірімділік пен жанашырлық сезімдерін белгілеу.-Осы сәтті көз алдыңа елестетіп,қалай бейнелеп берер едің?Сөздік жұмыс.Шығын- бағалы затынан айырылу.Зергер- ұста,қолдан әшекей бұйымдар жасайтын адам.Топтарға тапсырма.-Әпкесі мен інісіне сипаттама бер.-Әпкесінің әшекей бұйымынан несі бар?-Суреттермен жұмыс.(әшекей бұйымдарының суреті)-Мәтіндегі алтын сақа мен ертегідегі сақаның айырмашылығы неде?-Қай сақаның сақаның құны қымбатырақ болып тұр?неліктен?Сергіту сәті:Асық ойнаған азар,Доп ойнаған тозар.Бәрінен де қой бағып,Қозы өсірген озар.Ойланып көр!Мақалаға мән беріп,басты кейіпкерге қатысы бар ма?Ұқыпты - ұтар, Оқыған- озар,Іздеген- табар. Еріншек- тозар.(Сергіту сәтіндегі өлеңді мақаламен байланыстырып көр,мақал қай заманға сай айтылған деп ойлайсың?.)Мәтінді тізбектей оқу.Ой толғау.-Бұл қай заманда болған оқиға?Дәлелде.-Сол кездегі балалар мен қазіргі балалар ойынын «Венн» диаграммасы бойынша салыстыру.(Жеке парақшамен жұмыс.)-Мәтіннен өзің бұрын білмеген не нәрсені аңғардың?-Әпкесі неліктен бауырының сақасы үшін өте құнды алтын алқасын шығын етті?
Сергіту сәтіИiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр.Жаттығу жасаймын.Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқЖаттығу оңай-ақ.

Оқушылар денелерін жатықтырады
Ой толғаныс

1. «Алтын» сөзіне байланысты тіркестерді топтастыру.Алтын2. Сол кездегі балалар мен қазіргі балалар ойындарын «Венн» диаграммасы бойынша салыстыру.Не үйрендің ? Сұрағың Пікірің4. Бүгінгі жұмысыңды бағала. ______________________------------------------------------------------------------------------------------
Үй тапсырмасыМазмұндауКүнделіктеріне жазады
 Бағалау Смайликтер арқылы кері байланыс орнату


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ