Қысқа мерзімді жоспар
|
Білім беру ұйымының атауы |
ДБАММГ |
|||||
|
Пәні: |
Физика |
|||||
|
Бөлім: |
Күш моменті |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Ділдәбек А.С |
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: 7д,е,ж,з |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Механиканың алтын ережесі |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.2.4.1 – «Механиканың алтын ережесін» тұжырымдау және қарапайым механизмдердің қолданылуына мысалдар келтіру; |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар істей алады: күш моменті ұғымының физикалық мағынасын түсіндіреді Көптеген оқушылар істей алады:«Механиканың алтын ережесін» тұжырымдау және қарапайым механизмдердің қолданылуына мысалдар келтіреді Кейбір оқушылар істей алады: күш моментінің формуласын қолданып есептер шығарады. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Сабақтың басы 10 минут Өткен білімді еске түсіру Жаңа білім 10 минут Бекіту 10 минут Кері байланыс Сабақтың соңы 10 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Сабақ тақырыбын және оқу мақсатын таныстыру Бес сұрақ әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрап ,үйге берілген Теориялық зерттеу жұмысын тексеру. 1.Денеің толық механикалық энергиясы деп қандай энергияны айтады? 2.Тұйық жүйе деп қандай жүйені айтады? 3.Тұйық жүйедегі энергияның сақталу және айналу заңы қалай оқылады? 4.Үйкеліс күші бар болса ,механикалық энергия сақтала ма?Сақталмаса оны қалай түсіндіруге болады? 5.Қандай шарттар орындалса,механикалық энергия сақталды деп айта ламыз? Миға шабуыл Жұмбақтар:
2. Артық кемдi теңестiрер, Дәндi де өзi жемес бiрер. 3. Жансыз жарады, Жанды ұрады. 4. Жетпіс аяқ бауырында, Екі қолы жауырында, Тындырады істі ол, Жеңілін де, ауырын да. 5. Үй артында бүкір терек, Күресуге кісі керек. Жаңа сабақ Топтық жұмыс ДИГСО әдісі бойынша оқушылар слайд бойынша тақырыпқа қатысты жаңа сабақтың мазмұнын ашады. 1 топ-Көлбеу жазықтық 2-топ Иіндік 3 топ-Блок Күшті түрлендіріп, қозғалыс бағытын өзгерту үшін қолданылатын құралдар жай механизмдер деп аталады.
Бекіту тапсырмалары Слайдпен жұмыс –Суреттер сөйлейді әдісі бойынша тапсырманы орындайды . Жеке жұмыс.
Кері байланыс
Рефлексия: «Аргумент Үйге тапсырма §33
|
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға тез-тез жауап беріп белсене қатысып отырады Оқушылар жаңа тақырыпты меңгереді Оқушылар бекіту тапсырмаларын орындайды Әр бір тапсырмаға жауап береді, өз тапсырмаларын бағалайды. Оқушылар кері байланыс береді |
Дескриптор Сұрақтар мен жұмбақтарға жауап береді Жасаған тәжірибесінің қорытындысын оқып береді 2-балл Дескриптор 1.Қорғау тәртібін сақтайды: Уақыт және әдептілік; 2. Мазмұнның толық ашады; 3. Өмірден мысалдар келтіреді. 5 Дескриптор Есептің шартын түзеді ХБЖ-ға келтіреді Есептің формуланысын түрлендіріп Есептің жауабын табады 3 балл
Формативті бағалай 10 балл |
ФИЗИКА 7 сынып оқулық Башарұлы Р. «Дидактикалық материалдар Смайликтер |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Алтын ереже
Алтын ереже
Қысқа мерзімді жоспар
|
Білім беру ұйымының атауы |
ДБАММГ |
|||||
|
Пәні: |
Физика |
|||||
|
Бөлім: |
Күш моменті |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Ділдәбек А.С |
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: 7д,е,ж,з |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Механиканың алтын ережесі |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.2.4.1 – «Механиканың алтын ережесін» тұжырымдау және қарапайым механизмдердің қолданылуына мысалдар келтіру; |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар істей алады: күш моменті ұғымының физикалық мағынасын түсіндіреді Көптеген оқушылар істей алады:«Механиканың алтын ережесін» тұжырымдау және қарапайым механизмдердің қолданылуына мысалдар келтіреді Кейбір оқушылар істей алады: күш моментінің формуласын қолданып есептер шығарады. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Сабақтың басы 10 минут Өткен білімді еске түсіру Жаңа білім 10 минут Бекіту 10 минут Кері байланыс Сабақтың соңы 10 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Сабақ тақырыбын және оқу мақсатын таныстыру Бес сұрақ әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрап ,үйге берілген Теориялық зерттеу жұмысын тексеру. 1.Денеің толық механикалық энергиясы деп қандай энергияны айтады? 2.Тұйық жүйе деп қандай жүйені айтады? 3.Тұйық жүйедегі энергияның сақталу және айналу заңы қалай оқылады? 4.Үйкеліс күші бар болса ,механикалық энергия сақтала ма?Сақталмаса оны қалай түсіндіруге болады? 5.Қандай шарттар орындалса,механикалық энергия сақталды деп айта ламыз? Миға шабуыл Жұмбақтар:
2. Артық кемдi теңестiрер, Дәндi де өзi жемес бiрер. 3. Жансыз жарады, Жанды ұрады. 4. Жетпіс аяқ бауырында, Екі қолы жауырында, Тындырады істі ол, Жеңілін де, ауырын да. 5. Үй артында бүкір терек, Күресуге кісі керек. Жаңа сабақ Топтық жұмыс ДИГСО әдісі бойынша оқушылар слайд бойынша тақырыпқа қатысты жаңа сабақтың мазмұнын ашады. 1 топ-Көлбеу жазықтық 2-топ Иіндік 3 топ-Блок Күшті түрлендіріп, қозғалыс бағытын өзгерту үшін қолданылатын құралдар жай механизмдер деп аталады.
Бекіту тапсырмалары Слайдпен жұмыс –Суреттер сөйлейді әдісі бойынша тапсырманы орындайды . Жеке жұмыс.
Кері байланыс
Рефлексия: «Аргумент Үйге тапсырма §33
|
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға тез-тез жауап беріп белсене қатысып отырады Оқушылар жаңа тақырыпты меңгереді Оқушылар бекіту тапсырмаларын орындайды Әр бір тапсырмаға жауап береді, өз тапсырмаларын бағалайды. Оқушылар кері байланыс береді |
Дескриптор Сұрақтар мен жұмбақтарға жауап береді Жасаған тәжірибесінің қорытындысын оқып береді 2-балл Дескриптор 1.Қорғау тәртібін сақтайды: Уақыт және әдептілік; 2. Мазмұнның толық ашады; 3. Өмірден мысалдар келтіреді. 5 Дескриптор Есептің шартын түзеді ХБЖ-ға келтіреді Есептің формуланысын түрлендіріп Есептің жауабын табады 3 балл
Формативті бағалай 10 балл |
ФИЗИКА 7 сынып оқулық Башарұлы Р. «Дидактикалық материалдар Смайликтер |
||
шағым қалдыра аласыз
























