Материалдар / Алтын ереже
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Алтын ереже

Материал туралы қысқаша түсінік
Алтын ереже ашылған толық
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2024
66
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Білім беру ұйымының атауы

ДБАММГ

Пәні:

Физика

Бөлім:

Күш моменті

Педагогтің аты-жөні:

Ділдәбек А.С

Күні:


Сынып: 7д,е,ж,з

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Механиканың алтын ережесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7.2.4.1 «Механиканың алтын ережесін» тұжырымдау және қарапайым механизмдердің қолданылуына мысалдар келтіру;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар істей алады: күш моменті ұғымының физикалық мағынасын түсіндіреді

Көптеген оқушылар істей алады:«Механиканың алтын ережесін» тұжырымдау және қарапайым механизмдердің қолданылуына мысалдар келтіреді

Кейбір оқушылар істей алады: күш моментінің формуласын қолданып есептер шығарады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру


Сабақтың басы

10 минут


Өткен білімді еске түсіру













































Жаңа білім

10 минут














Бекіту

10 минут









































































































Кері байланыс

Сабақтың соңы

10 минут


Ұйымдастыру кезеңі:


Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Сабақ тақырыбын және оқу мақсатын таныстыру

Бес сұрақ әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрап ,үйге берілген Теориялық зерттеу жұмысын тексеру.

1.Денеің толық механикалық энергиясы деп қандай энергияны айтады?

2.Тұйық жүйе деп қандай жүйені айтады?

3.Тұйық жүйедегі энергияның сақталу және айналу заңы қалай оқылады?

4.Үйкеліс күші бар болса ,механикалық энергия сақтала ма?Сақталмаса оны қалай түсіндіруге болады?

5.Қандай шарттар орындалса,механикалық энергия сақталды деп айта ламыз?

Миға шабуыл

Жұмбақтар:

  1. Екі басты айдаһар
    Бәрін қырып жояды.
    Екі аяқпен жер тіреп.
    Қағазды жеп қояды.


2. Артық кемдi теңестiрер,

Дәндi де өзi жемес бiрер.

3. Жансыз жарады,

Жанды ұрады.

4. Жетпіс аяқ бауырында,

Екі қолы жауырында,

Тындырады істі ол,

Жеңілін де, ауырын да.

5. Үй артында бүкір терек,

Күресуге кісі керек.



Жаңа сабақ

Топтық жұмыс ДИГСО әдісі бойынша оқушылар слайд бойынша тақырыпқа қатысты жаңа сабақтың мазмұнын ашады.

1 топ-Көлбеу жазықтық

2-топ Иіндік

3 топ-Блок

Күшті түрлендіріп, қозғалыс бағытын өзгерту үшін қолданылатын құралдар жай механизмдер деп аталады.










Бекіту тапсырмалары

Слайдпен жұмыс –Суреттер сөйлейді әдісі бойынша тапсырманы орындайды .

Жеке жұмыс.







Кері байланыс










Рефлексия: «Аргумент

Үйге тапсырма §33


Оқушылар үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға тез-тез жауап беріп белсене қатысып отырады














































Оқушылар жаңа тақырыпты меңгереді Оқушылар бекіту тапсырмаларын орындайды






























Әр бір тапсырмаға жауап береді, өз тапсырмаларын бағалайды.



































































Оқушылар кері байланыс береді



Дескриптор


Сұрақтар мен жұмбақтарға жауап береді

Жасаған тәжірибесінің қорытындысын оқып береді

2-балл












































Дескриптор


1.Қорғау тәртібін сақтайды: Уақыт және әдептілік;

2. Мазмұнның толық ашады;

3. Өмірден мысалдар келтіреді.



5




































Дескриптор

Есептің шартын түзеді

ХБЖ-ға келтіреді

Есептің формуланысын түрлендіріп

Есептің жауабын табады

3 балл




















Формативті бағалай 10 балл







ФИЗИКА 7 сынып оқулық

Башарұлы Р. «Дидактикалық материалдар

Смайликтер





























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!