Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"АЛТЫН САҚА"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Бекітемін»____________________
№36 «Бүлдіршін» бөбекжай-бақшасының меңгерушісі: Ф.Ж. Сейдашева
Тобы |
«Балауса» мектепалды тобы |
|
Физикалық қасиеттерді дамыту |
||
Дене шынықтыру іс-әрекеті |
||
Мақсаты: |
Білімділік: Балаларды білімге ынталандыру, білім деңгейін арттыру, Физикалық , коммуникативтік, танымдық, шығармашылық және әлеуметтік –эмоцианальды дағдыларды қалыптастыру. Дамытушылық: Алғырлыққа, шапшаңдыққа, көркем сөйлеуге баулу. Балалардың сөздік қорларын байыту, ой - өрістерін кеңейту, логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік: Ұлттық ойындар арқылы балаларды белсенділікке, тапқырлыққа, дәлдікке, көрегенділікке және күштілікке, отансүйгіштікке, тілін құрметтеуге тәрбиелеу. |
|
Күтілетін нәтиже: |
- бір-бірден сапқа тұрады, сапта өз орнын табады; музыка әуенмен бірқалыпты, аяқтың ұшымен, тізені жоғары көтеріп жүреді; жүгіреді секіреді. - Қолдарына үлкен асықтарды алып асықтармен жаттығу жасайды. -Флепшарт тақтасы арқылы тапсырмаларды орындай алды; - Дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажырата алды. Суреттерді буынға бөліп айтады. - Ұлттық ойындарды қызығушылықпен ойнады. |
|
Заттық дамыту ортасы: |
Интерактивті тақта, асықтар, үлестірмелі қима қағаздар, (музыка әуенмен кіру) |
|
ҰІӘ кезеңдері |
Педагогтың іс-әрекеті |
Ресурстар |
Кіріспе |
Балалар музыка ырғағымен, бір қатармен залға кіреді. Шаттық шеңберіне тұрады. Қимылмен шаттық шеңберін жасайды.
Бүгінгі біздің іс әрекетіміз «Алтын сақа» интеллектуальды ойыны болмақ. Балалар мен сендерге асық туралы түсіндіріп кетейін. Асық– төрт түлік мал жілігінде орналасқан. Қой, ешкі, сиыр, түйе асығы үлкен-кішілігіне қарамастан бір пішіндес, мүсіндес келеді. Тосын сәт: Мыстан кіреді. Мыстан: Сендер мұнда не істеп жүрсіңдер. Менсіз асықтармен ойын ойнауға келдіңдерме. Мен сендердің алтын сақаларыңды алып кетемін. Алтын сақасыз қалай ойын ойнайды екенсіңдер. Менің тапсырмаларымды орындасаңдар ғана қайтарып беремін. Ха-ха-ха Тосын сәт: Желаяқ кіреді. Желаяқ: Сендер кімсіңдер? Тәрбиеші: Ал, сіз кім боласыз. Желаяқ: Мен Желаяқпын. Ия, мен мыстан кемпірдің «Алтын сақа» алып бара жатқанын көріп едім.
Мен сендерге жол көрсетіп
ертегілер еліне ертіп барайын! Менің денсаулығым мықты, жүгіргенде
шаршамаймын. Көрдіңдерме балалар, менің қалай тез
жүгіретінімді? |
Балалар саппен залға кіреді Алақанды ашайық Күннің нұрын салайық Таза ауаны жұтайық. Жүрекке жылу сыйлайық. Жиналған жылы шуақты Қонақтарға шашайық. Балалар амандасады Сәлеметсіздерме!! Біз №36 «Бүлдіршін» бөбекжай-бақшасының «Балауса» тобының балаларымыз. Біздің алтын сақамызды Мыстан апа алып кетті. Бізге көмектесе аласызба. |
Негізгі бөлім |
Үлкен асықтармен орындалатын жалпы дамыту жаттығуы. Жаттығуды сиқырлы үн таспа арқылы «Асық » әніне жасау..Жүру: музыкаәуенімен Бірқалыпты, аяқтың ұшымен, өкшемен жүреді, тізелерін алақандарына тигізе жүреді. Секіру: Алға қарай қос аяқтап секіру. Оң жақ, сол жақ қырмен секіру. Жүгіру:аяқ ұшымен жүгіру. Сарбаздарша жүріп себеттерден асықтарды алу. Үлкен асықтармен орындалатын жалпы дамыту жаттығуы: Б.қ. - аяқ сәл алшақ, қолдарын
белге қойып мойын, иық жаттығуларын жасау Қолдарын алға созу асықты көрсету. Б.қ. келу. Қолдарын екі жаққа
созып, алға қарай еңкею, сол жақ қолындағы асықты жерге тигізу. Оң
жақпен қайталау. Б.қ. оралу Тыныс алу жаттығуы Желаяқ:Мінекей балалар ертегілер еліне де келіп жеттік. Балалар ертегілер елінде менің достарым көп, соларды шақырайын сендерге оларда көмектерін берсін. -. Аңқауда ақкөңіл Көлтауысар. Алыс жерден еститін Саққұлақ. Балалар кейіпкерлерімізді таныдық па? Қандай ертегінің кейіпкерлері? Саққұлақ: -Сәлеметсіңдер ме балалар! Ойын ойнағанды ұнатасыңдарма? Бізде сендермен бірге ойын ойнайық. Желаяқ :балалар біз мыстан апамыздың тапсырмаларын екі командаға бөлініп жарыса отырып орындасақ тез орындаймыз. Ол үшін балалар бір –екіге саналайық бір санын айтқан балалар бір қадам алға шығамыз. Жарайсыңдар балалар енді бір санын айтқан балалар «Көл тауысар» командасы, екі санын айтқан балалар «Саққұлақ» командасы болып орындықтарға жайғасайық. Кәне Саққұлақ, Көлтауысар мына қалтадан асықтарды алыңдар, қызыл сақаны алған команда бірінші бастайтын болады. Саққұлақ:-Менде қызыл асық Көлтауысар: Менде сары асық. Желаяқ олай болса балалар бірінші тапсырма. Флипчарт № 1 «Желаяқ» ұяшығындағы тапсырма: «Кім білгіш» ойыны. Ойын шарты: Әріптер беріледі. Екі үйшік орналасқан, яғни «Дауысты дыбыстар», «Дауыссыз дыбыстар». А,Д О,К,Ш,Л,А,Т әріптерінөзұяшығына саламыз. Флипчарт № 2 «Көлтауысар» ұяшығындағы тапсырма. «Өз буын ұяшықтарын тап?» ойыны. Экранда суреттер берілген суретке қарап қанша буынан құралғанын айтып өз ұяшығына орналастыру керек. Мыстан: Балалар мен шаршадым, кәне менімен бірге бір реттік стаканға құйылған суды трубкамен үрлей отырып тыныс алу жаттығуын жасап демімізді реттеп, шаршағанымыз -ды басайық. Флипчарт № 3 Балалар «Саққұлақ» ұяшығындағы «Қай дыбыстан басталады?» ойыны. Ойын шарты: суреттер берілген. Суреттерге қарап қай дыбыстан тұратынын айту керек. Және сол әріпті суреттің үстіне апарып қоямыз. Тәрбиеші:-балалар мыстан апамыз бізге оңай тапсырмалар бермепті. Бірақ сендер бар тапсырмаларды тез орындап тастадыңдар. Жарайсыңдар балалыр. Мыстан : -Ай ! Тісім –ай !-деп мыстан кемпір шығады .-Бүгін көңіл-күйім жоқ , тапсырмаларымды орындасаңдарда алтын сақаны бермеймін. Тәрбиеші:- Балалар мыстан апаның көңілін қалай көтереміз? Ойын: «Теңге
алу» көтереміз? Ойын: «Теңге
алу» Тәрбиеші:- мыстан апа сенде балалармен бірге ойын ойнап көңіл көтер тісін ауырғанында ұмытарсың. Балалар мыстан апамызбен ойын ойнаймызба. Желаяқ: олай болса
балалар. «Теңге алу» ойынын
ойнайық. Мыстан апа енді балаларға алтын сақаны қайтарып беріңіз.
Мыстан
кемпір: жарайды мінекей балалар алтын
сақаларың сендер маған ұнап қалдыңдар менің күз ханшайымынан алған
жемістерім бар еді соны сендерге тарту
етейін. |
«Ертөстік» ертегісі Балалар:- Сәлеметсізбе Саққұлақ, және Көлтауысар.
|
Қорытынды бөлім |
-Балалар бүгінгі іс әрекетіміз ұнадыма? -Қандай іс –әрекеттер жасадық? Біздің іс-әрекетімізге қай ертегінің кейіпкерлері қонаққа келді. -Тапсырмаларды немен орындадық ? -Жарайсыңдар
балалар!!!< Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |