Алтынемел-ұлттық саябағы

Тақырып бойынша 27 материал табылды

Алтынемел-ұлттық саябағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі пән мұғалімдеріне арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

6-сынып

Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Алтынемел ұлттық саябағы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

6.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсін, детальді ақпаратты анықтайды.

Сабақ мақсаты

6.4.1.1 - тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу.

Құндылықтарға баулу

Оқушыларға табиғаттың байлығы мен оны қорғаудың маңыздылығын түсіндіру. Осы сабақта қолданылатын 2025-2026 оқу жылындағы құндылықтар: тәуелсіздік және отансүйгіштік.

Ойлау дағдыларының деңгейі

білу, түсіну

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі / уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы (7 минут)

Сәлемдесу, сыныпты түгелдеу, сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

Оқушылар мұғалімді тыңдайды, сабаққа назар аударады.

ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісі арқылы.

Презентация, тақта.

Сабақтың ортасы (30 минут)

Мәтінмен жұмыс: Алтынемел ұлттық саябағы туралы мәтінді оқу және талдау (5 минут).

Мәтінді оқиды, талдайды.

ҚБ «Алақан-жұлдыз» әдісімен.

Мәтін, оқулық.

Тапсырма 1: Сөз тіркесін құрастыру арқылы септік жалғауларын меңгеру (5 минут).
Берілген сөздермен сөз тіркесін құрай алады.
Әр тіркестегі сөздің қай септікте тұрғанын анықтайды.
Жасалған тіркесті сөйлемде қолдана алады.
Мысал:
Сөз: «оқушы», «кітап», «мектеп»
→ «Оқушы кітапты мектепке апарды.» — «кітапты» (табыс септік), «мектепке» (барыс септік).

Сөз тіркестерін құрастырады, септік жалғауларын анықтайды.

ҚБ «Ең үздік жауап» әдісімен.

Тақта, оқулық.

Тапсырма 2: Алтынемел ұлттық саябағы туралы суретке қарап сөйлемдер құрастыру (7 минут).

Суретке қарап сөйлемдер құрастырады, грамматикалық құрылымдарды қолданады.

Shape1

Суретке қарап сөйлемдер құрастырады.

ҚБ «Өзін-өзі бағалау» әдісімен.

Сурет, дәптер.

Тапсырма 3: Алтынемел ұлттық саябағының маңыздылығы туралы шағын эссе жазу (8 минут).
Тақырыпты ашады, орфографиялық нормаларды сақтайды.

Эссе жазады, тақырыпты ашады.

ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісімен.

Дәптер, қалам.

Сабақтың соңы (8 минут)

Сабақты қорытындылау, кері байланыс алу.

Сабақ бойынша өз пікірлерін білдіреді.

Кері байланыстың бар екендігі.



Үй тапсырмасы: Алтынемел ұлттық саябағы туралы қосымша ақпарат жинау.

Үй тапсырмасын орындайды.

Кері байланыстың бар екендігі.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.10.2025
43
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі