Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Теміртау қаласының «№20 Мектеп-лицейі»КММ

    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

    Қазақстан қорықтары

    (Алтынемел ұлттық саябағының кереметі)

    Бөлім:

    Алтынемел ұлттық саябағының кереметі

    Педагогтің Т:А. Ә :

    Есеманова Гульжан Абикеновна

    Күні:


    Сынып:6

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы:

    Алтынемел ұлттық саябағының кереметі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    6.1.1.1 тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау;

    6.2.1.1 тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу

    Сабақтың мақсаты:


    Барлық оқушылар үшін: тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжайды, тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолданып, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізеді.

    Оқушылардың көпшілігі үшін: тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжайды, тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдана отыра, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу барысында сұрақтарға жауап беріп диалогқа түседі.

    Кейбір оқушылар үшін: тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжайды, тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдана отыра, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу барысында қосымша ақпаратты яғни тақырыпқа сай қосымша ақпаратпен ойын мазмұнды, әсерлі жеткізеді


    Бағалау критерийі

      • Мәтііннің бастапқы бөлігін тыңдайды, тақырыпты және көтерілген мәселені болжай алады

      • Тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолданады, ойын әсерлі әрі мазмұнды жеткізеді


    Ойлау дағдылары деңгейі:

    Білу (үй тапсырмасы), түсіну (оқылым алды), қолдану (оқылым кезі), талдау- жинақтау (оқылымнан кейін), бағалау(сабақтың соңы).


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1 минут



    Психологиялық ахуал орнату

    2 минут



    Үй тапсырмасын тексеру

    3 минут








    Миға шабуыл

    (тақырыпты анықтау)

    2 минут
































    Тыңдалым алды тапсырмасы:

    11 минут



    «Сәйкестендіру» әдісі

    3 минут



    Оқушылармен амандасып,түгендеу.




    « Шаттық шеңбер» әдісі

    . Ойын барысын түсіндіреді

    Мақсаты: жағымды психологиялық ахуал орнату



    -Балалар,үйге не тапсырма берілді?

    Жақсы, олай болса үй тапсырмасын тексерейік!


    «Ашық микрофон » әдісі


    Тапсырма: Берілген сұрақтарға жауап беріңіз

    Қорық деген не?

    Қазақстанда неше қорық бар?

    Қорықта нелер бар?



    «Ойлан, тап» әдісі

    Оқушылар назарын сабаққа аудару

    «Ойлан, тап!» әдісі арқылы сабақты бастамас бұрын берілген төрт суреттің мазмұнына қарай артық бір суретті алып тастаңыз , және суреттердің мазмұнына байланысты бүгінгі сабақтың тақырыбын болжаңыз.








    Тірек сөздермен таныстыру, мағынасын түсініп сәйкестендіру, сөз тіркесін,сөйлем құрау

    Жер көлемі

    Көне

    Сазан

    парызы

    Бекіре

    Бұлақ

    Қорықшы









    .


    Тапсырма: Жаңа сөздерді сәйкестендіреді, сөз тіркестері құрайды, сөйлем құрастырады



















    Мұғаліммен амандасады, сыныпта жоқ оқушыларды атайды



    Шеңберге тұрып бір біріне жақсы тілектер айтып, сабаққа сәттілік тілейді









    Дескриптор: сұрақтарға ауызша жауап береді









































    №1 үлестірме(ЕБҚ оқушы ): Берілген сөздердің аудармасын сөздіктен тауып, суретпен сәйкестендіріңіз.


    №2 үлестірме : Жаңа сөздермен сөз тіркестерін құрастырыңыз

    Құнды

    Сөзді қолдана құрылған сөзтіркесі

    орын тәртібі сақталған сөйлем

    Жер көлемі



    көне



    қорықтар



    бекіре



    бұлақ



    қорықшы



    парызы



    №3 үлестірме : Жаңа сөздермен орын тәртібін сақтай отырып сөйлем құрастырыңыз.



    Дескриптор:

    Жаңа сөздерді дұрыс қолдану;









    жарайсыңдар, балалар!








    Өзін- өзі бағалау











    ҚБ. «Бес саусақ» әдісі

    Мақсаты; оқушының бір біріне бес саусақтай ықпал ету











    Бас бармақ



    Өте жақсы!



    Жарайсыздар!



































    Ойын, шеңбер,





    интерактивтіі тақтада дұрыс жауап









    https://youtu.be/FonfrMeI_aw



































    Сабақтың ортасы




    «Кемпірқосақ» әдісі

































    Оқылымнан кейінгі тапсырма:

    7 минут





























    Сабақтың соңы:


    Бекіту

    7 минут





    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Есеманова Гульжан Абикеновна
    11 Желтоқсан 2023
    303
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Алтынемел ұлттық саябағының кереметі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Алтынемел ұлттық саябағының кереметі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Алтынемел ұлттық саябағының кереметі тақырыбы бойынша ашық сабақ , ҚМЖ 6 сынып
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Теміртау қаласының «№20 Мектеп-лицейі»КММ

    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

    Қазақстан қорықтары

    (Алтынемел ұлттық саябағының кереметі)

    Бөлім:

    Алтынемел ұлттық саябағының кереметі

    Педагогтің Т:А. Ә :

    Есеманова Гульжан Абикеновна

    Күні:


    Сынып:6

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы:

    Алтынемел ұлттық саябағының кереметі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    6.1.1.1 тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау;

    6.2.1.1 тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу

    Сабақтың мақсаты:


    Барлық оқушылар үшін: тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжайды, тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолданып, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізеді.

    Оқушылардың көпшілігі үшін: тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжайды, тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдана отыра, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу барысында сұрақтарға жауап беріп диалогқа түседі.

    Кейбір оқушылар үшін: тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжайды, тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдана отыра, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу барысында қосымша ақпаратты яғни тақырыпқа сай қосымша ақпаратпен ойын мазмұнды, әсерлі жеткізеді


    Бағалау критерийі

      • Мәтііннің бастапқы бөлігін тыңдайды, тақырыпты және көтерілген мәселені болжай алады

      • Тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолданады, ойын әсерлі әрі мазмұнды жеткізеді


    Ойлау дағдылары деңгейі:

    Білу (үй тапсырмасы), түсіну (оқылым алды), қолдану (оқылым кезі), талдау- жинақтау (оқылымнан кейін), бағалау(сабақтың соңы).


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1 минут



    Психологиялық ахуал орнату

    2 минут



    Үй тапсырмасын тексеру

    3 минут








    Миға шабуыл

    (тақырыпты анықтау)

    2 минут
































    Тыңдалым алды тапсырмасы:

    11 минут



    «Сәйкестендіру» әдісі

    3 минут



    Оқушылармен амандасып,түгендеу.




    « Шаттық шеңбер» әдісі

    . Ойын барысын түсіндіреді

    Мақсаты: жағымды психологиялық ахуал орнату



    -Балалар,үйге не тапсырма берілді?

    Жақсы, олай болса үй тапсырмасын тексерейік!


    «Ашық микрофон » әдісі


    Тапсырма: Берілген сұрақтарға жауап беріңіз

    Қорық деген не?

    Қазақстанда неше қорық бар?

    Қорықта нелер бар?



    «Ойлан, тап» әдісі

    Оқушылар назарын сабаққа аудару

    «Ойлан, тап!» әдісі арқылы сабақты бастамас бұрын берілген төрт суреттің мазмұнына қарай артық бір суретті алып тастаңыз , және суреттердің мазмұнына байланысты бүгінгі сабақтың тақырыбын болжаңыз.








    Тірек сөздермен таныстыру, мағынасын түсініп сәйкестендіру, сөз тіркесін,сөйлем құрау

    Жер көлемі

    Көне

    Сазан

    парызы

    Бекіре

    Бұлақ

    Қорықшы









    .


    Тапсырма: Жаңа сөздерді сәйкестендіреді, сөз тіркестері құрайды, сөйлем құрастырады



















    Мұғаліммен амандасады, сыныпта жоқ оқушыларды атайды



    Шеңберге тұрып бір біріне жақсы тілектер айтып, сабаққа сәттілік тілейді









    Дескриптор: сұрақтарға ауызша жауап береді









































    №1 үлестірме(ЕБҚ оқушы ): Берілген сөздердің аудармасын сөздіктен тауып, суретпен сәйкестендіріңіз.


    №2 үлестірме : Жаңа сөздермен сөз тіркестерін құрастырыңыз

    Құнды

    Сөзді қолдана құрылған сөзтіркесі

    орын тәртібі сақталған сөйлем

    Жер көлемі



    көне



    қорықтар



    бекіре



    бұлақ



    қорықшы



    парызы



    №3 үлестірме : Жаңа сөздермен орын тәртібін сақтай отырып сөйлем құрастырыңыз.



    Дескриптор:

    Жаңа сөздерді дұрыс қолдану;









    жарайсыңдар, балалар!








    Өзін- өзі бағалау











    ҚБ. «Бес саусақ» әдісі

    Мақсаты; оқушының бір біріне бес саусақтай ықпал ету











    Бас бармақ



    Өте жақсы!



    Жарайсыздар!



































    Ойын, шеңбер,





    интерактивтіі тақтада дұрыс жауап









    https://youtu.be/FonfrMeI_aw



































    Сабақтың ортасы




    «Кемпірқосақ» әдісі

































    Оқылымнан кейінгі тапсырма:

    7 минут





























    Сабақтың соңы:


    Бекіту

    7 минут





    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Қазақ тілі Ашық сабақ 6 сынып
    11.12.2023
    303
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Есеманова Гульжан Абикеновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации