Материалдар / "Ә.Марғұлан қола дәуірінің қандай сырын ашты" 5 сынып

"Ә.Марғұлан қола дәуірінің қандай сырын ашты" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ә.Марғұланның қола дәуіріндегі зерттеген мәдениеттерін біледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
775
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Пән: Қазақстан тарихыҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.1A Қазақстандағы ежелгі адамдардың өміріКүні:10, 12.10.2017ж Сынып: 5Мектеп: Т.Рысқұлов атындағы ЖББ №16 орта мектепМұғалімнің аты-жөні: Сайырова ЗауреҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы Қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу. Ә.Марғұлан қола дәуірі ескерткіштерінің қандай сырын ашты?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)Археологтар Қазақстан жерінен қандай олжаларды тапты. Ә. Марғұланның ғылымға қосқан үлесі туралы зерттеу жүргізеді
Сабақ мақсаттары5.2.3.1 Ә.Марғұланды ғалым-археолог ретінде айқындау5.2.2.2 археологиялық деректерге сүйене отырып, Андронов, Беғазы-Дәндібай мәдениетінің белгілерін анықтау
Бағалау критерийлері
  • Андронов, Беғазы-Дәндібай мәдениетінің ұқсастығы мен ерекшелігін көрсете отырып кестені толтырады.
  • «Әлкей Марғұлан қола дәуірі ескерткіштерінің қандай сырын ашты?» тақырыбында эссе жазады 60-80 сөз шамасында
  • Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика мен терминология: Ру, алғашқы қауым, тобыр, аналық және аталық ру, абыздар, анимизм, тотемизм, фетишизм, магия, өнер, петроглифтер, гравюра, тері өңдеу, пиктография, археология, терімшілік, аңшылық, балық аулау, мал шаруашылығы, теселі егіншілік, еңбек бөлінісі, өнімді еңбек, жеке меншік, өндіруші шаруашылық, қолөнер, кен өндірісі, тоқымашылық, керамика, көзе т.б.Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Адамның жануарлар әлемінен басты ерекшеліктері...Қазақстан аумағындағы тас дәуірінің ескерткіштері...Алғашқы адамдардың тұрмыс тіршілігінде келесі өзгерістер орын алды...Ежелгі адамдар өмірінде орын алған өзгерістерге келесі факторлар әсер етті...Тасқа салынған суреттер ежелгі адамдардың өмірі, дүниетанымы туралы келесі ақпараттарды береді...
    Құндылықтарды дарыту



    Ежелгі адамдардың өмірі, тұрмысы туралы айтқанда ынтымақтастық, ашықтық құндылықтары қалыптастырылады.
    Пәнаралық байланыстарГеография пәні
    АКТ қолдану дағдылары Сабақта Ә. Марғұланның ғылымға қосқан үлесі туралы слайдпен жұмыс жасайды
    Бастапқы білім

    Ежелгі адамдардың алғашқы өмірі, тұрмыс-тіршілігі, кәсібі туралы біледі. Қазақстандағы археологиялық ескерткіштермен танысу негізінде ежелгі адамдардың эволюциясы, бастапқы діни-нанымдары, адамдардың бірлесу формалары, еңбек құралдарының жетілу кезеңдері жайлы білім алады.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы 10 минутСабақ басында: Оқушыларға слайдтан Ә.Х.Марғұлан суретін, кітаптарын, Беғазы-Дәндібай ескерткішінің суреттерін ассоциация түрінде ұсынып, төмендегі сұрақтар бойынша болжам жауаптарын аламын.
  • Суреттегі тұлға кім?
  • Бұл тұлға туралы не білесіз?
  • Ол қандай жаңалық ашты?
  • Оның қандай зерттеулерімен таныссыңдар?






  • Оқушылар топта жұмыс жасап, Әлкей Марғұлан туралы білетін мәліметтерін жазып шығады. Оқушылардың жауаптарын тыңдап шығып, ең үздік жауаптар берген оқушыларды атап өтемін.
    Ә. Марғұланның ғылымға қосқан үлесі туралы слайд
    Сабақтың ортасы 20 минутЗерттеу мен талдауМ Ә.Х.Марғұланның қола дәуірін зерттеуі туралы мәлімет беремін. Оқушыларға төмендегі тапсырманы ұсынамын:1 топ: материалдан сандық мәліметтерді (қанша еңбек құралдары, мал сүйектері, ыдыстар, обалар табылды ) жазып алуы тиіс;2 топ:сапалық мәліметтерді (қай аймақтан, қандай ескерткіштер, олардың ерекшеліктері, табылған заттардың атаулары) жазып алуы тиіс;3 топ: адамдардың антропологиялық ерекшеліктеріне байланысты мәліметтерді түртіп отыру4 топ: интерактивті материалға қатысты туындаған сұрақтарды дайындау.ДЖИГСО әдісін пайдалана отырып, топтар өздерінің түртіп алған ақпараттарымен бөлісіп, талқылайды. Слайдтағы материалдармен топта бірігіп жұмыс жасайды.М. Мұғалім оқушыларға Андронов мәдениеті мен Беғазы-Дәндібай мәдениеті туралы мәтіндерді таратып береді.Ж Андронов мәдениеті мен Беғазы Дәндібай мәдениетін салыстырады, ерекшеліктерін анықтайды. Өз жауаптарын дәйектер келтіре отырып қорытындылайды. Критерийлер: кем дегенде 2 ерекшелігі мен 2 ұқсастығын жазады.2 дәлелдеме келтіреді.Бағалау. Оқушылардың дәптерлерін тексеріп жүріп, бағалап шығамын. Тапсырманы критерийлерге сәйкес толық орындаған оқушыларға көк түсті , жартылай орындаған оқушыларға сары түсті, орындамаған оқушылар болса қызыл түсті стикерлер беремін. Оқушылар тапсырманы орындап жатқанда бақылап, қарап жүремін, қажет болса оқушылардың сұрақтарына жауап беремін. Беғазы-Дәндібай картинасы







    Сабақтың соңыҮйге тапсырма. Эссе жазу «Әлкей Марғұлан қола дәуірі ескерткіштерінің қандай сырын ашты?» 60-80 сөз шамасында, 2 фактінің болуы

    Кері байланыс. Маған ұнады……Мен тілеймін……Маған қиын ................. болды.Кері байланысты жазбаша немесе ауызша түрда алуға болады. Жазбаша түрде алынса уақытты тиімді пайдалануға және барлық оқушыларды қамтуға мүмкіндік бар.


    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Оқушылардың қабілеттері мен қабылдауына байланысты тапсырмалар сараланып берілді. Оқушылардың білу, түсіну, қолдану, анализ, бағалау дағдыларын бағалауға арналған тапсырмалар болды. Мысалы, зерттеу мен талдауға арналған тапсырмалар оқу жоспарында көрсетілген.Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Бағалау. Тапсырманы критерийлерге сәйкес толық орындаған оқушыларға көк түсті , жартылай орындаған оқушыларға сары түсті, орындамаған оқушылар болса қызыл түсті стикерлер беремін Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?






    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?







    ДОТІЖО: А.Т. Дүйсенова
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ