Ән, жыр әлемі-болашаққа 4 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ән, жыр әлемі-болашаққа 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ән, жыр әлемі-болашаққа тақырыбы бойынша ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Педагогтің аты-жөні

Талғат Тадша Асылқанқызы


Күні:

24.04.025 жыл

Сынып: 3 « »

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ән, жыр әлемі-болашаққа

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.1.1.1-музыкалық көркемдеуші құралдардың көмегімен әуеннің жанрын, көркемдік образдарын анықтау және салыстыру

Сабақ мақсаты:

Музыкалық көркемдеуші құралдардың көмегімен әуеннің жанрын, көркемдік образдарын анықтайды және салыстырады.


Сабақ барысы

Сабақтың

кезең

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Басы

0-3 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі

Балалар, қазір көзімізді жұмып, жүрегімізбен әнді естіп өзіміздің арманымызды елестетейік.

Ән әуені сендерге қандай көңіл күй сыйлады? Қандай армандарын көз алдарына елестеді? Музыка бізге тек әуен ғана емес, сезім мен шабыт сыйлайды солай ма балалар?

Әуен тыңдайды, өз әсерлерімен бөліседі.



Ортасы

3-10 мин

II. Жаңа сабаққа кіріспе

Тақтаға бірнеше мамандық суретін іледі балалардан олардын мақсатын сұрайды. Сонғы мамандық композиторға тоқталып айтады

-Сендер бақыттысындар өйткені қазыр сендер біздін ұлы композиторларымыз өз әндерін жазылып жатқандағы, жыршыларымыз жарлары жырлағандағы армандарынын орындалғанын куәгерлерісіндер. –деп ұлы композиторлармен таныстыра отырып олардын мақсатарымен таныстырады.


ІII. Жаңа сабақ

1.«Қыз жібек»жырынын 3 түрлі орындалуын тындайды (жырдан, операдан, филімнен). Қай үзінді ұнағанын сұрайды. Евгений Брусиловскийдің суретін көрсете отырып онын музыкасы арқылы қазақтың дәстүрлі әуендері мен опералық стиль ұштасқан.


Сергіту сәті «Ән түрлері» бірнеше музыка түрлері тез тез кезек кезек ауысып отырады сол әндерге байланысты қимылдар жасайды.

Опера-бір қолын жоғары созып бір қолын кеудеге қояды

Рок- қатты гитара дауысына күшпен гитара ойнайды.

Лирика баяу- тенселіп тұрады

Күй-домабырада ойнағандай болады

Мұнды- жылаған секілді киіп жасайды


2. Үкілі Ыбырайдын суретін көрсетіп бұл кісіні танисындарма деп сұрайды. Балалар жауап берген сон мұғалім Үкілі Ыбырайдн «Гәкку» әнінің екі нұсқасын тындатады. Попқа немесе рокқа жақын ба соны анықтайды: Жақын стиль – поп жанры

Неліктен поп?

«Гәкку» – әуезді, жеңіл есте сақталатын ән.

Оның эстрадада орындалған нұсқаларында (мысалы, Мәдениет Тұрсынованың, Роза Рымбаеваның орындауында) заманауи аранжировка, ритмикалық жеңілдету, құлаққа жағымды интонациялар байқалады.

Поп стилі әннің мазмұнын жоғалтпай, оны тыңдаушыға кеңірек жеткізуге ыңғайлы.


3. «Ақ сиса» әнің тексін таратып беріп, түп нұсқасын тындап қандай көніл күймен айтылып жатқанын анықтату балаларға. Текстін бір оқып әннің плюсын бір тындап плюсына қосылып бірге айтқызу.

«Ақ сиса» өленінің авторы Жаяу мұса нын суретін көрсетіп кітаптағы ол туралы мәліметті бірге талдау!

Суреттерге қарап, мамандықтар туралы пікір білдіреді, композитор жайлы қызығушылық білдіреді.




















Тыңдайды, әсерімен бөліседі, нұсқалар арасындағы айырмашылық-ты салыстырады.



Әнге ай қимылдарды жасайды.











Тыңдап, пікір білдіреді, өз ойын айтады.


















Мәтінді оқиды, әнді тыңдайды, бірге орындайды, автор жайлы мәліметпен танысады.

«Жұлдыз» әдісі






















«Жұлдыз» әдісі

















«Жұлдыз» әдісі





























Видео, кітап Музыка Құлмано-ва Ш. 4 сынып









Музыка









Кітап Музыка Құлмано-ва Ш. 4 сынып

131- бет



















Кітап Музыка Құлмано-ва Ш. 4 сынып 132 бет

Соңы

37-40 мин

Рефлекция «Ноталар» әдісі

Жасыл нота- түсіндім

Сары нота- сұрағым бар

Қызыл нота- түсінбедім әдісімен сабақ қорытындылау.

Үйге: «Ақ сиса» жаттау, композиторлар туралы ақпарат оқып келу.

Қолына алған нотаны тақтаға апарып іледі.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.04.2025
168
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі