Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
8
мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру ширату
жаттығуларымен өтеді.
Өткен тақырыпқа
шолу:
-
«Күй құдыреті» мәтінін
мазмұндау, бір күйдің шығу тарихын
зерттеу.
Жұмбақ:
Екі шекпен
күмбірлеп, Көңіл сазын
сапырады, Тұлпар шабыс
дүмбірлеп, Желпіндіріп отырады.
(Күйші)
Оқу материалын жариялау
«Фишбоун» әдісі арқылы
жүреді:
-Күйден басқа қандай құдыретті
өнер бар?
-Абай
атамыздың
Құлақтан кіріп, бойды
алар,
Жақсы ән мен тәтті
күй.
Көңілге түрлі ой
салар,
Әнді сүйсең, менше
сүй,-деген өлең жолдары жайлы өз
пікірлерің қандай?
- Олай болса, бүгінгі
сабағымызда ән құдыреті жайлы шығарманы оқитын
боламыз.
Сабақ мақсаты жария
етіледі.
Топқа бөлу әр түрлі түсті
кәмпиттер әдісімен
жүреді.
|
-
Жаттығу
жасайды.
Оқу тапсырмасы жайлы
сұрақтарға жауап береді.
Тақырыпты
ашады.
|
«Ауызша мадақтау»
әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
|
|
Жаңа
білім
15
мин
2
мин
Бекіту
15
мин
|
(Ұ) 1-
тапсырма «Еркін
әңгіме» әдісімен
орындалады.
А)Мәтінмен жұмыс.
«Аққұс туралы аңыз» мәтінін
түсініп тізбектей дауыстап
оқыңдар.
Ә) Сөздік
жұмысы:
Тау
мүлгiп – тау ұйқыға
кетiп.
Көл
тынып – көл тып-тыныш күйге
түсiп.
Аспан
егiледi – аспан жылағандай күйге
түседi.
Б) Мәтіндегі негізгі ойды
анықта.
Оқиғаның басталуы
…
Жалғасуы
…
Аяқталуы
…
Саралаудың
«Тапсырма» тәсілі жүзеге
асады.
Кейбір
оқушыға:
-Шәмші жайлы білетін
мәліметтерді есіңе түсіріп
әңгімеле.
Сергіту сәтінде қазақ
күйіне билейді.
2-тапсырмада дәптермен
жұмыс жүзеге
асырылады.
А)
Кестемен
жұмыс:
1) Мәтінге сүйеніп, әннің
құдіреті туралы айт. Алдында оқығаныңмен
салыстыр.
2) Мәтіндегі өнер адамдары
туралы берілген мәліметтерді түсініп оқы және өз бетіңше
толықтыр.
Ә) Суретпен
жұмыс:
Суретке зер сал. Осы сурет саған «Шәмшінің
әндері» деген тақырыпта сөйлеуіңе көмектесе
ме?
Б)
Талқылау:
«Шәмшінің әндері» деген
тақырыпта сөйлеуге
дайындал.
• Шәмші Қалдаяқов
кім?
• Оның қандай әндерін
білесің?
• Халық композиторды
неліктен жақсы
көреді?
• Өз сөзіңді «Шәмшінің
әндері мәңгі жасайды. Ән де, әнші де туған елінде құс сияқты
қалықтап, биікке ұша береді» деген пафоспен
аяқта.
|
-
Мәтінді
оқиды.
-Сөздікті жазып
алады.
-
Мәтіндегі негізгі ойды
анықтайды.
Билеп
сергиді.
-Кестемен, суретпен жұмыс
жасайды.
-Тапсырманы талқылап, өз
пікірлерін білдіреді.
|
Дескриптор:
-
Мәтінді тізбектей дауыстап
оқиды-1балл.
-Сөздікті жазып, жаттап
алады-1балл.
-
Мәтіндегі негізгі ойды
анықтайды-2балл.
Дескриптор:
-
Мәтінге сүйеніп, әннің
құдіреті туралы айтады, күймен
салыстырады -1балл.
Өнер адамдары туралы берілген
мәліметтерді
толықтырады-2балл.
-Суретті зерттеп, өз қиялымен
салынатын суретін сипаттайды-1балл. «Шәмшінің әндері» деген
тақырыпта әңгімелейді-2балл.
|
Оқулық
|
Кері
байланыс
5
мин
|
Кері
байланысты «Мұғалімге жеделхат» тақтасына
оқушылар стикер жапсыру арқылы
орындалады.
Оқушылар өздеріне жақын
сөйлемді таңдап, айтылған ойды
жалғастырады:
Мұғалім оқушылар жауабын
талдап, өз қалыптастырушы бағасын
қояды.
Оқу
тапсырмасы: Мәтінді оқу, Шәмші туралы
мәліметтер жинау.
|
Сабаққа кері байланыс
жасайды.
|
ҚБ
қойылады.
|
|