Материалдар / Ана – жер ана
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ана – жер ана

Материал туралы қысқаша түсінік
Тыңдалған мәтінннің негізгі мазмұнын түсініп, қосымша ақпарат анықтайды, үндестік заңын ескере отырып орфографиялық нормада дұрыс жазу, сөйлем соңында қойылған тыныс белгілерін орынды қолдау тиімділігін біледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Желтоқсан 2020
590
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ жоспары (үлгі)


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Жер байлығына аяулы көзқарас

Мектеп: «Рудный қаласы әкімдігінің №5 гимназиясы» КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Жарасбаева Ж.Е.

Сынып: 6

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы: Ана – жер ана






Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)

6Т2. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау

6Ж5. Жазба жұмыстарында сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу, сөйлем соңында қойылған тыныс белгілерді орынды қолдау тиімділігі

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: негізгі мазмұнын түсінеді, үндестік заңын ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазады.

Көпшілігі: негізгі ақпаратты анықтап, үндестік заңын меңгере алады

Кейбіреуі: тыңдалған мәтінді және қосымша ақпаратты анықтайды, жазба жұмыстар кезінде тыныс белгілерін ережеге сай тиімді қолданады

Бағалау критерийі

Мәтінді түсінеді, берілген ақпаратты анықтай алады

Орфографиялық нормаға сай сөйлем соңында қойылған тыныс белгілерді орынды қолдау тиімділігі арқылы жаза алады.

Тілдік мақсаттар


Тыңдалған мәтінннің негізгі мазмұнын түсініп, қосымша ақпарат анықтайды, үндестік заңын ескере отырып орфографиялық нормада дұрыс жазу, сөйлем соңында қойылған тыныс белгілерін орынды қолдау тиімділігін біледі.

Құндылықтарға баулу




Ана қадірі мен жер қадірін білу арқылы азаматтық жауапкершілікке құрмет, ынтымақтастық, өмір бойы білім алуға, патриоттық сезімге баулу.

Пәнаралық байланыс

Тарих, өзін-өзі тану


Алдыңғы білім


«Менің елім»

Қазақ тіліне тән дыбыстардың сөздің ішінде дұрыс дыбысталуын /Ыстық орындық/ әдісі бойынша бекіту


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы



  1. Сәлемдесу, кезекші

Психологиялық ахуал орнату. «Менің есімімнің тарихы» әдісі . 1 күн бұрын өзінің есімінің тарихы, кім және қашан қандай жағадайда қойғаны туралы зерттеу тапсырма беріледі.

Оқушылардың бойында құндылықтарды қалыптастыру, адамның туылған кезде есімін қоюға үлкен мән беруге бағыттап, тәрбиелік аспектісін дамыт. Балалардың бойында ұлттық құндылықтар қалыптасады, адамның туылған кезде есімін қоюға үлкен мән беру керектігін түсінеді, зерттеушілік дағдыларын дамытады.




Са




1тапсырма. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнынан жан-жақты ақпаратты жинақтап, ол ақпаратпен бөлісіп, адам анасы мен жер анасы туралы ақпаратты анықтайды. А-4 парақты 8 бөлікке бөліп, әр бөлікке аналар туралы маңызды ақпаратты толтырады.


Критерийлер

Дескриптор

Балы

Тыңдалған мәтін мазмұнын жинақтап, негізгі және қосымша ақпарратты анықтайды

1. мазмұнын жинақтады

2.негізгі ақпаратты анықтады

3. қосымша ақпаратты анықтады

1


2



2

Бұл жұмыс топтағы бір-біріне қолдау көрсетуін арттырады, өз ортасындағы ұқсастықты табады, ізденімпаздыққа жетелейді

2 тапсырма. тақырыпқа байланысты суреттер бойынша тыңдалымнан кейін айырмашылығы мен бірліктігін білдіру тапсырмасы беріледі.

Адам анасы мен жер анасы суреттері бойынша: 1ші топ – айырмашылығын диаграмма түрінде ұсынады, 2ші топ - бірліктігін анықтап кесте түрінде ұсынады

2.1. Қосымша ақпаратты анықтайды, қандай заттың бірліктігі мен айырмашылығын атқарады

2.2.Ақпаратты жоғары деңгейлі оқушылар қолдау көрсетіп іріктейді, топ кесте не диаграмма түрінде ұсынады.


Критериий

Дескриптор

балы

Ақпараттың бірліктігі мен айырмашылығын анықтайды


  1. Сүреттің мағынасын ашады

  2. Ақпараттың бірліктігін анықтады

  3. ақпараттың айырмашылығын анықтады

1



2



2




Саралау деңгей бойынша қабілетті жоғары оқушы төменгі деңгейдегі оқушыға қолдау көрсетеді


Сергіту сәті:

«Гүлмен тілек» Тыңдау дағдыларын дамытады, сондай-ақ оқушыларды қатыстыру арқылы барлығын теңестіреді, жағымды ахуал қалыптасады. Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын нығайтады. Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді

  • 3тапсырма Жазылымға дайындау:

мәтін ұсынылады, мәтінді талдайды, тапсырма бойынша ой бөлісіп, жоспар құрады.

  • Жазылым тапсырмасы: құрастырылған сөйлемдерге тыныс белгілерін ережеге сай тиімді қолданады жоғары деңгейлі оқушылар төмен деңгейлі оқушыларға қолдау көрсестіп, топ таза нұсқасын ұсынады

Критерий ұсынылады, алғашқы нұсқаны жазады (шимай), өңдеу және редакциялау жасайды, соңғы таза нұсқасын ұсынады.

  • Жазылымнан кейінгі тапсырма:

Жұмыстарымен таныстыру, жазылым тапсырмасы бойынша ой бөлісу, рефлексия

Кері байланыс«Алтын жәшік» ішіндегі жұмыс Оқушының өзін-өзі бағалауын дамыту. Оқушының оқуға деген ынтасы мен өзін-өзі бағалауына ықпал етеді. Сабақ соңында оқушыларға бір-біріне тиімді сұрақ қойғызу арқылы кері байланыс жасатуға, оқуға белсенді қатыстыруға, өзін-өзі бағалауға қатыстырып кері байланысқа түседі

Үй жұмысын беру: эссе жазу

бағалау критерилері

1. Тақырыптың ашылуы
2. Эссе құрылымының сақталуы (абзац)
3. Ойдың жүйелілігі
4. Сөздердің тақырыпқа сай таңдалуы
5. Грамматикалық бірліктер мен құрылымдардың дұрыс қолданылуы

6. Жоғары деңгейлі оқушылар төмен деңгейлі оқушыларға көмек көрсетеді





























Сабақтың соңы








Саралау дереккөздер тәсілмен көбірек қолдау көрсетпекпін. басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға деңгейлі тапсырмалар беремін

?

Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасынсақтау











Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары оқу мақсаттары шынайы, қолжетімдіболды.

аБарлық оқушылар оқу мақсатына қолжеткізді. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді.

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландындым. Сабақ жоспарынан ауытқулар болмады.







Жалпы бағалау


Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1: мәтіннің мазмұнын Галереяға саяхат әдісі арқылы

топ бойынша анықтау

2: жазба жұмыстарын Флешбоу әдісі арқылы саралау

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:сабақ жоспарлау барысында тақырыпқа белсенді әдістерді орынды пайдалану

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы айтарым- оқушылардың жауабы анық, толық. Жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтарына сөздік қорын толықтыруы қажет екенін анықтадым, келесі сабақтарда сөздік қорын толықтыруы қажеттілігіне назар аудару қажет





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!