Са
|
1тапсырма. Тыңдалған мәтіннің негізгі
мазмұнынан жан-жақты ақпаратты жинақтап, ол ақпаратпен бөлісіп,
адам анасы мен жер анасы туралы ақпаратты анықтайды. А-4 парақты 8
бөлікке бөліп, әр бөлікке аналар туралы маңызды ақпаратты
толтырады.
Критерийлер
|
Дескриптор
|
Балы
|
Тыңдалған мәтін
мазмұнын жинақтап, негізгі және қосымша ақпарратты
анықтайды
|
1. мазмұнын
жинақтады
2.негізгі ақпаратты
анықтады
3. қосымша ақпаратты
анықтады
|
1
2
2
|
Бұл жұмыс топтағы бір-біріне
қолдау көрсетуін арттырады, өз ортасындағы ұқсастықты табады,
ізденімпаздыққа жетелейді
2
тапсырма. тақырыпқа байланысты суреттер
бойынша тыңдалымнан кейін айырмашылығы мен бірліктігін білдіру
тапсырмасы беріледі.
Адам анасы мен жер анасы
суреттері бойынша: 1ші топ – айырмашылығын диаграмма түрінде
ұсынады, 2ші топ - бірліктігін анықтап кесте түрінде
ұсынады
2.1. Қосымша ақпаратты
анықтайды, қандай заттың бірліктігі мен айырмашылығын
атқарады
2.2.Ақпаратты жоғары деңгейлі
оқушылар қолдау көрсетіп іріктейді, топ кесте не диаграмма түрінде
ұсынады.
Критериий
|
Дескриптор
|
балы
|
Ақпараттың
бірліктігі мен айырмашылығын
анықтайды
|
-
Сүреттің мағынасын
ашады
-
Ақпараттың бірліктігін
анықтады
-
ақпараттың
айырмашылығын анықтады
|
1
2
2
|
Саралау деңгей
бойынша қабілетті жоғары оқушы төменгі деңгейдегі оқушыға қолдау
көрсетеді
Сергіту
сәті:
«Гүлмен
тілек» Тыңдау дағдыларын дамытады,
сондай-ақ оқушыларды қатыстыру арқылы барлығын теңестіреді, жағымды
ахуал қалыптасады. Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы
жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын нығайтады.
Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып,
бір-біріне тілек тілейді
|
мәтін ұсынылады,
мәтінді талдайды, тапсырма бойынша ой бөлісіп, жоспар
құрады.
Критерий
ұсынылады, алғашқы нұсқаны жазады (шимай), өңдеу және редакциялау
жасайды, соңғы таза нұсқасын
ұсынады.
Жұмыстарымен
таныстыру, жазылым тапсырмасы бойынша ой бөлісу,
рефлексия
Кері
байланыс«Алтын жәшік» ішіндегі жұмыс
Оқушының өзін-өзі бағалауын
дамыту. Оқушының оқуға деген ынтасы мен өзін-өзі бағалауына ықпал
етеді. Сабақ соңында оқушыларға бір-біріне тиімді сұрақ қойғызу
арқылы кері байланыс жасатуға, оқуға белсенді қатыстыруға, өзін-өзі
бағалауға қатыстырып кері байланысқа
түседі
Үй жұмысын
беру: эссе
жазу
бағалау
критерилері
1. Тақырыптың
ашылуы
2. Эссе құрылымының сақталуы (абзац)
3. Ойдың жүйелілігі
4. Сөздердің тақырыпқа сай таңдалуы
5. Грамматикалық бірліктер мен құрылымдардың дұрыс
қолданылуы
6. Жоғары деңгейлі
оқушылар төмен деңгейлі оқушыларға көмек
көрсетеді
|
|
|
|
|