Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Сөз және оның мағынасы

    Педагогтің аты-жөні:

    Кененбаева А.А.

    Күні:

    29.03.2023ж.

    Сынып:

    Қатысушылар саны: 25

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Қазым, қазым, қаңқылда. Сөз және оның мағынасы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    1.2.2.1 мұғалімнің қолдауымен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау;

    1.2.4.1 мұғалімнің қолдауымен сөздердің мағыналарын (мәндес; мағынасы қарама-қарсы; айтылуы бірдей, мағынасы әртүрлі) ажырату;

    1.4.1.1 айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы жазу

    Сабақтың мақсаты

    Мұғалімнің қолдауымен сөздердің мағыналарын, айтылуы бірдей, мағынасы әртүрлі сөздерді ажыратады. Айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы жазады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Психологиялық дайындық

    – Ал, балалар, сабақты бастамас бұрын өзімізге сәттілік тілейік. Барлығы бірге:

    Қуан, шаттан! Қуан, шаттан!

    Қуанатын күн бүгін. Баршаңызға Қайырлы күн!

    Күліп шықты күн бүгін!

    «Картошка фри» ойыны Өткен сабақтан алған білімдерін еске түсіру мақсатында сұрақтарға жауап береді:

    -Әріп дегеніміз не?

    • Дыбыс дегеніміз не?

    • Дыбыстар нешеге бөлінеді?

    • Дауысты дыбыстар дегеніміз не?

    • Дауыссыз дыбыс дегеніміз не?

    • Сөз неден құралпады?

    • Сөйлем неден құралады?

    -Сөйлеу не үшін керек?

    -Сөйлем неден құралады?

    -Сөз дегеніміз не?

    -Сөз қандай мағына береді?

    -Батыр сөзіне мағынасы қарсы сөз?

    -Ақылды сөзіне мағынасы қарсы сөз?

    Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы бірге орындайды.










    ҚБ. «Отшашу» арқылы бір-бірін бағалау



    Таныстырылым









    Қима қағаздар





    Қойылған сұрақтарға жауап береді.


    Ортасы

    «Ойна да , ойлан» әдісі жұмбақ шешу арқылы топқа бөлу.

    Қоңыр мамық шапаны,
    Жұқа жарғақ табаны.
    Өр кеудесі қайқаңдап,
    Жүретін кім байпаңдап? (Қаз)

    Көк жүзінде жылжып жай,
    Керуен құрған түзіліп,
    Ілгек - ілгек шынжырдай,
    Қалмайды олар үзіліп. (Тырна)
    Екі айыр құйрығы,
    Қияқ мұрт қанаты,
    Ұшқырлардың жүйрігі. (Қарлығаш)

    1-топ қаздар 2-топ тырналар 3-топ қарлығаштар

    Оқулықпен жұмыс

    Өлеңнің авторы Сапарғали Бегалин жайлы қысқаша мағлұмат береді.

    Сапарғали Бегалин – балалар жазушысы. 1895 жылы Шығыс Қазақстан облысы Абай ауданы Дегелең ауылында дүниеге келген. Қазақ балалар әдебиетінің негізін қалаушы. Оның балаларға арналған «Ермектің алмасы»,

    «Бақыт» тағы басқа жинақтары бар. Алматыда Сапарғали Бегалин атындағы балалар кітапханасы бар.

    1-жаттығу Мұғалім оқулықта берілген «Қазым, қазым, қаңқылда» өлеңін дауыстап, мәнерлеп оқып береді.

    • Өлең не туралы?

    • Үй құстары немен қоректенеді?

    • Қаз кәмпитті жақсы көре ме?

    • Балалар құстардың пайдасы туралы білгендерін айтады.

    • Еті

    • Жұмыртқасы

    • Мамығы

    • Тыңайтқыш ретінде де пайдасы барын айтады















    Автор жайлы мағлұмат алады.









    1-жаттығу. «Қазым, қазым, қаңқылда» өлеңін дауыстап, рөлге бөліп оқиды.

    Өлең соңындағы сұрақтарға жауап береді. Өлең мазмұнын өз сөздерімен әңгімелеп айтады.










    ҚБ. «Бас

    бармақ» арқылы бағалайды.

    https://adebi portal.kz/kz/ authors/viev/ 1433






    Надпись 1

    – Қаз қандай қоректі жақсы көреді? Үй құстарының қандай пайдасы бар? Олардың тіршілігін бақылап көріп пе едіңдер?

    «Ең әдемі элемент» бойынша әдемі жазған оқушыларды мадақтап, көңіл бөлу (мүмкіндігінше барлық балаларға назар аударған жөн).

    Дәптермен жұмыс


    Үй құстарына қаз, үйрек, тауық, әтеш, күркетауық жатады. Қаздың пайдасы мол. Оның еті дәрумендерге толы. Адамдар оның жұмыртқасын жейді, мамығынан жастық жасайды. Оларға жем, су беріп қамқорлық жасайды. Қаз, үйректер суда жақсы жүзеді.



    ҚБ. Мадақтау.


    «Жарайсың!»,

    «Бәрекелді!»






    ҚБ. «Бас

    бармақ» арқылы бір-бірін бағалау.





















































    2-жаттығу. Берілген сөйлемдерді көшіріп жазады. Жүз сөзінің мағынасын түсіндіреді.


    3-жаттығу. Жаңылтпашты тыңдатады.

    Таптырмай қырдан құр, Қайттық біз құрдан-құр.

    Сергіту сәті.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кененбаева Айгул Айнакуловна
    04 Сәуір 2023
    593
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ана тілі 1-сынып Қазым, қазым, қаңқылда. Сөз және оның мағынасы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ана тілі 1-сынып Қазым, қазым, қаңқылда. Сөз және оның мағынасы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    1.2.2.1 мұғалімнің қолдауымен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау; 1.2.4.1 мұғалімнің қолдауымен сөздердің мағыналарын (мәндес; мағынасы қарама-қарсы; айтылуы бірдей, мағынасы әртүрлі) ажырату; 1.4.1.1 айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы жазу
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Сөз және оның мағынасы

    Педагогтің аты-жөні:

    Кененбаева А.А.

    Күні:

    29.03.2023ж.

    Сынып:

    Қатысушылар саны: 25

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Қазым, қазым, қаңқылда. Сөз және оның мағынасы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    1.2.2.1 мұғалімнің қолдауымен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау;

    1.2.4.1 мұғалімнің қолдауымен сөздердің мағыналарын (мәндес; мағынасы қарама-қарсы; айтылуы бірдей, мағынасы әртүрлі) ажырату;

    1.4.1.1 айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы жазу

    Сабақтың мақсаты

    Мұғалімнің қолдауымен сөздердің мағыналарын, айтылуы бірдей, мағынасы әртүрлі сөздерді ажыратады. Айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы жазады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Психологиялық дайындық

    – Ал, балалар, сабақты бастамас бұрын өзімізге сәттілік тілейік. Барлығы бірге:

    Қуан, шаттан! Қуан, шаттан!

    Қуанатын күн бүгін. Баршаңызға Қайырлы күн!

    Күліп шықты күн бүгін!

    «Картошка фри» ойыны Өткен сабақтан алған білімдерін еске түсіру мақсатында сұрақтарға жауап береді:

    -Әріп дегеніміз не?

    • Дыбыс дегеніміз не?

    • Дыбыстар нешеге бөлінеді?

    • Дауысты дыбыстар дегеніміз не?

    • Дауыссыз дыбыс дегеніміз не?

    • Сөз неден құралпады?

    • Сөйлем неден құралады?

    -Сөйлеу не үшін керек?

    -Сөйлем неден құралады?

    -Сөз дегеніміз не?

    -Сөз қандай мағына береді?

    -Батыр сөзіне мағынасы қарсы сөз?

    -Ақылды сөзіне мағынасы қарсы сөз?

    Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы бірге орындайды.










    ҚБ. «Отшашу» арқылы бір-бірін бағалау



    Таныстырылым









    Қима қағаздар





    Қойылған сұрақтарға жауап береді.


    Ортасы

    «Ойна да , ойлан» әдісі жұмбақ шешу арқылы топқа бөлу.

    Қоңыр мамық шапаны,
    Жұқа жарғақ табаны.
    Өр кеудесі қайқаңдап,
    Жүретін кім байпаңдап? (Қаз)

    Көк жүзінде жылжып жай,
    Керуен құрған түзіліп,
    Ілгек - ілгек шынжырдай,
    Қалмайды олар үзіліп. (Тырна)
    Екі айыр құйрығы,
    Қияқ мұрт қанаты,
    Ұшқырлардың жүйрігі. (Қарлығаш)

    1-топ қаздар 2-топ тырналар 3-топ қарлығаштар

    Оқулықпен жұмыс

    Өлеңнің авторы Сапарғали Бегалин жайлы қысқаша мағлұмат береді.

    Сапарғали Бегалин – балалар жазушысы. 1895 жылы Шығыс Қазақстан облысы Абай ауданы Дегелең ауылында дүниеге келген. Қазақ балалар әдебиетінің негізін қалаушы. Оның балаларға арналған «Ермектің алмасы»,

    «Бақыт» тағы басқа жинақтары бар. Алматыда Сапарғали Бегалин атындағы балалар кітапханасы бар.

    1-жаттығу Мұғалім оқулықта берілген «Қазым, қазым, қаңқылда» өлеңін дауыстап, мәнерлеп оқып береді.

    • Өлең не туралы?

    • Үй құстары немен қоректенеді?

    • Қаз кәмпитті жақсы көре ме?

    • Балалар құстардың пайдасы туралы білгендерін айтады.

    • Еті

    • Жұмыртқасы

    • Мамығы

    • Тыңайтқыш ретінде де пайдасы барын айтады















    Автор жайлы мағлұмат алады.









    1-жаттығу. «Қазым, қазым, қаңқылда» өлеңін дауыстап, рөлге бөліп оқиды.

    Өлең соңындағы сұрақтарға жауап береді. Өлең мазмұнын өз сөздерімен әңгімелеп айтады.










    ҚБ. «Бас

    бармақ» арқылы бағалайды.

    https://adebi portal.kz/kz/ authors/viev/ 1433






    Надпись 1

    – Қаз қандай қоректі жақсы көреді? Үй құстарының қандай пайдасы бар? Олардың тіршілігін бақылап көріп пе едіңдер?

    «Ең әдемі элемент» бойынша әдемі жазған оқушыларды мадақтап, көңіл бөлу (мүмкіндігінше барлық балаларға назар аударған жөн).

    Дәптермен жұмыс


    Үй құстарына қаз, үйрек, тауық, әтеш, күркетауық жатады. Қаздың пайдасы мол. Оның еті дәрумендерге толы. Адамдар оның жұмыртқасын жейді, мамығынан жастық жасайды. Оларға жем, су беріп қамқорлық жасайды. Қаз, үйректер суда жақсы жүзеді.



    ҚБ. Мадақтау.


    «Жарайсың!»,

    «Бәрекелді!»






    ҚБ. «Бас

    бармақ» арқылы бір-бірін бағалау.





















































    2-жаттығу. Берілген сөйлемдерді көшіріп жазады. Жүз сөзінің мағынасын түсіндіреді.


    3-жаттығу. Жаңылтпашты тыңдатады.

    Таптырмай қырдан құр, Қайттық біз құрдан-құр.

    Сергіту сәті.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Презентация 1 сынып
    04.04.2023
    593
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кененбаева Айгул Айнакуловна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации