Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Карамурзаева Райхан Садыковна « Бастауыш сынып мұғалімі»

    ПШО ЖМ филиалы мұғалім портфолиосы

    Ақтау қаласы 05.08.2022 ж

    Пәні

    Ана тілі

    Сыныбы

    1

    Күні

    05.08

    Мұғалім

    Карамурзаева Райхан Садыковна

    Бөлімі/Ортақ тақырып

    Сөз және оның мағынасы / Дені саудың-жаны сау

    Сабақтың тақырыбы

    Заттың атын білдіретін сөздер. Шынығу

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    1.1.3.1 *тақырыбы мен иллюстрациясы бойынша мәтіннің мазмұнын болжау;

    1.4.2.1 *заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды қолдану;

    1.3.6.1 жазу жолын,жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу

    Сабақ мақсаты

    Тақырыбы мен иллюстрациясы бойынша мәтіннің мазмұнын болжайды. Заттың атын білдіретін сөздерді табады, сұрақ қояды.

    Жаттығуларды көркем жазу талаптарына сай жазады

    Ойлау дағдыларының деңгейі


    Білу, түсіну

    Бағалау критерийлері


    Тақырыбы мен иллюстрациясы бойынша мәтіннің мазмұнын болжайды.

    Заттың атын білдіретін сөздерді табады,сұрақ қояды.

    Жаттығуларды көркем жазу талаптарына сай жазады.

    Сабақтың барысы



    Сабақтың кезеңдері (уақыты)



    мин

    Педагогтің әрекеті

    Психологиялық дайындық. Мұғалім бүгінгі сабаққа балалардың көңіл күйін көтеру мақсатында:

    Ашық аспан болсын!

    Әр күніміз біздің

    Сәттілікке толсын!

    Ана тілі пәнінен

    Білмегенді білейік

    Үйренейік ,күлейік деп өлең жолдарымен оқушылардың

    смайликтермен көңіл күйлерін сұрап біледі.

    «Пазл әдісі» бойынша топқа бөлінеді.Бұл әдіс оқушыларды шапшаң ойлауға,топта бірлесіп жұмыс жасауды дамытады.

    Қима қағаздардан денсаулыққа қатысты суреттер құрастырады.

    Мақсаты: Балалардың ойлау қабілетін дамыту, шапшаңдыққа баулу,топта жұмыс жасауға дағдыландыру.

    1. топ. « Таза ауа»

    2. топ. « Денсаулық »

    3-топ. «Тазалық »

    4-топ « Шынығу»

    Ереже тақтаға ілінеді.

    Бір-бірімізді тыңдаймыз десек, Бір рет қол

    шапалақтаймыз!

    Ұйымшыл боламыз десек, Екі рет қол шапалақтаймыз! Белсенділік танытамыз десек, Үш рет қол шапалақтаймыз!

    Оқушының әрекеті

    «Жылы лебіз». Оқушылар орындарынан тұрып, мұғалімнің өлең жолдарынан кейін қасындағы өз жұбына жылы лебіздерін білдіреді.

    «Пазл әдісі» арқылы топқа бөлінеді.


    Бағалау

    Қол шапалақтау

    Ресурстар

    Смайликтер

    Сабақтың басы:

    5 мин

    Ширату жаттығуы немесе психологиялық ахуал «Ақылды доптар» әдісі арқылы оқушыларға өтілген тапсырмаларды қайталау мақсатында тапсырмалар берілді.

    Мақсатым: Өтілген тақырыпты пысықтау.

    Шапшаң жауап беруге үйрету


    Доптардағы берілген сұрақтарға жауап береді.

    «Ашық журнал» әдісі арқылы бағалау.

    Дескриптор:

    • Сұрақтарға жауап береді

    • Тапсырмаларды орындайды

    Доптар,тапсырмалар


    Т.Ж. «Адасқан әріптер» әдісі арқылы жаңа сабақты бастау.

    Тапсырмасы: адасқан әріптерден «Шынығу» сөзін табады. Сол сөзге байланысты оқушылар тапсырмалар орындады.

    Мақсаты: Шапшаңдыққа тәрбиелеу, ойлау қабілетін дамыту.

    1топ. Шынығу сөзін тасымалдау

    2топ сөзге сөйлем құрастыру

    3 топ тақырыпқа сай постер .(ЕБҚ осы топта)

    4топ дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату

    ЕБҚ тапсырмасы:

    «Шынықсаң шымыр боласың»ойыны

    Мақсатым: Ойын арқылы шынығу жаттығуын жасату , ұқыптылыққа тәрбиелеу. Топта бірлесе жұмыс істеуге баулу, зейінін дамыту және оқушының функционалдық сауаттылығын дамыту


    Берілген тапсырмаларды орындады. Постер қорғады












    Жаттығуды түрлерін айтады


    .



    Дескриптор:

    - шынығу сөзін тасымалдайды

    - сөзге сөйлем құраыстырады

    -постер құрастырады

    - дауысты және дауыссыз дыбыстарды табады


    ҚБ Балалар бірін-бірі бағалады






    ЕҚБ дескриптор:

    • Шынығу жаттығуын орындайды.

    • ұқыптылықты сақтайды.




    постер

    2.Сабақтың ортасы:

    30 мин

    Жұптық жұмыс

    «Ғажайып сандықша» әдісі

    Тапсырма: Сандықшадағы тапсырмалар арқылы бір бірімен жұптасып орындайды және заттың атын білдіретін сөзді табады.

    Мысалы: алма, доп, гүл, үй, қағаз, оқушы ...

    Мақсатым: Жұптаса отырып, сұрақ қоя білуге, оған жауап бере білуге машықтандыру. Ашық сұрақтар арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру


    ЕБҚ тапсырмасы:







    Жасырылған сөздерді оқып сұрақ қояды. Заттың атын білдіретін сөздерді табады.






    Суреттерді сәйкестендіреді


    Дескриптор:

    - сөздерді оқиды

    - сұрақ қояды

    - сұрақтарға жауап береді



    ҚБ «Ашық журнал»





    Оқулық, ғажайып сандықша, тәттілер

    Суретті сәйкестендіру арқылы табады. Кім?кұрағына жауап беретін сөзді табу арқылы пәндік білім қалыптасып,функционалдық сауаттылығы дамиды.

    Мақсатым: ойлау қабілетін дамыту, ойын еркін жеткізуге ықпал жасау.

    Сергіту жаттығуы:

    Жалғыз саусақ тіпті де

    Ұстай алмай жіпті де

    Екі саусақ бірікті

    Ине қолға ілікті

    Үш саусағым орамды

    Жүгіртеді қаламды

    Өнерлі екен он саусақ

    Қала салсақ, жол салсақ.

    Сергіту сәтін орындап алып, жеке жұмыс тапсырмасын орындатамын.

    Жеке жұмыс/функционалдық сауаттылық

    « Көркем жазу» әдісі

    Тапсырма:

    Мақсаты: Бұл әдіс оқушының қажеттілігіне ,жеке-дара мүмкіндігіне бағытталған.

    Өз бетімен жұмыс істеге, жазбаша жұмысқа негіз болатын әдіс










    Дәптермен жұмыс


    Дескриптор:

    -суретті сәйкестендіреді

    -сұраққа жауап береді.










    Дескриптор:

    - Сөйлемді оқиды

    - көркем жазады


    ҚБ «мадақтамалар»

    Ана тілі оқулығы

    Ұжымдық жұмыс

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Карамурзаева Райхан Садыковна
    02 Сәуір 2023
    1058
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ана тілі 1 сынып. Шынығу. Заттың атын білдіретін сөздер

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ана тілі 1 сынып. Шынығу. Заттың атын білдіретін сөздер

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ЕБҚ ететін оқушыларға тапсырма беру.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Карамурзаева Райхан Садыковна « Бастауыш сынып мұғалімі»

    ПШО ЖМ филиалы мұғалім портфолиосы

    Ақтау қаласы 05.08.2022 ж

    Пәні

    Ана тілі

    Сыныбы

    1

    Күні

    05.08

    Мұғалім

    Карамурзаева Райхан Садыковна

    Бөлімі/Ортақ тақырып

    Сөз және оның мағынасы / Дені саудың-жаны сау

    Сабақтың тақырыбы

    Заттың атын білдіретін сөздер. Шынығу

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    1.1.3.1 *тақырыбы мен иллюстрациясы бойынша мәтіннің мазмұнын болжау;

    1.4.2.1 *заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды қолдану;

    1.3.6.1 жазу жолын,жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу

    Сабақ мақсаты

    Тақырыбы мен иллюстрациясы бойынша мәтіннің мазмұнын болжайды. Заттың атын білдіретін сөздерді табады, сұрақ қояды.

    Жаттығуларды көркем жазу талаптарына сай жазады

    Ойлау дағдыларының деңгейі


    Білу, түсіну

    Бағалау критерийлері


    Тақырыбы мен иллюстрациясы бойынша мәтіннің мазмұнын болжайды.

    Заттың атын білдіретін сөздерді табады,сұрақ қояды.

    Жаттығуларды көркем жазу талаптарына сай жазады.

    Сабақтың барысы



    Сабақтың кезеңдері (уақыты)



    мин

    Педагогтің әрекеті

    Психологиялық дайындық. Мұғалім бүгінгі сабаққа балалардың көңіл күйін көтеру мақсатында:

    Ашық аспан болсын!

    Әр күніміз біздің

    Сәттілікке толсын!

    Ана тілі пәнінен

    Білмегенді білейік

    Үйренейік ,күлейік деп өлең жолдарымен оқушылардың

    смайликтермен көңіл күйлерін сұрап біледі.

    «Пазл әдісі» бойынша топқа бөлінеді.Бұл әдіс оқушыларды шапшаң ойлауға,топта бірлесіп жұмыс жасауды дамытады.

    Қима қағаздардан денсаулыққа қатысты суреттер құрастырады.

    Мақсаты: Балалардың ойлау қабілетін дамыту, шапшаңдыққа баулу,топта жұмыс жасауға дағдыландыру.

    1. топ. « Таза ауа»

    2. топ. « Денсаулық »

    3-топ. «Тазалық »

    4-топ « Шынығу»

    Ереже тақтаға ілінеді.

    Бір-бірімізді тыңдаймыз десек, Бір рет қол

    шапалақтаймыз!

    Ұйымшыл боламыз десек, Екі рет қол шапалақтаймыз! Белсенділік танытамыз десек, Үш рет қол шапалақтаймыз!

    Оқушының әрекеті

    «Жылы лебіз». Оқушылар орындарынан тұрып, мұғалімнің өлең жолдарынан кейін қасындағы өз жұбына жылы лебіздерін білдіреді.

    «Пазл әдісі» арқылы топқа бөлінеді.


    Бағалау

    Қол шапалақтау

    Ресурстар

    Смайликтер

    Сабақтың басы:

    5 мин

    Ширату жаттығуы немесе психологиялық ахуал «Ақылды доптар» әдісі арқылы оқушыларға өтілген тапсырмаларды қайталау мақсатында тапсырмалар берілді.

    Мақсатым: Өтілген тақырыпты пысықтау.

    Шапшаң жауап беруге үйрету


    Доптардағы берілген сұрақтарға жауап береді.

    «Ашық журнал» әдісі арқылы бағалау.

    Дескриптор:

    • Сұрақтарға жауап береді

    • Тапсырмаларды орындайды

    Доптар,тапсырмалар


    Т.Ж. «Адасқан әріптер» әдісі арқылы жаңа сабақты бастау.

    Тапсырмасы: адасқан әріптерден «Шынығу» сөзін табады. Сол сөзге байланысты оқушылар тапсырмалар орындады.

    Мақсаты: Шапшаңдыққа тәрбиелеу, ойлау қабілетін дамыту.

    1топ. Шынығу сөзін тасымалдау

    2топ сөзге сөйлем құрастыру

    3 топ тақырыпқа сай постер .(ЕБҚ осы топта)

    4топ дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату

    ЕБҚ тапсырмасы:

    «Шынықсаң шымыр боласың»ойыны

    Мақсатым: Ойын арқылы шынығу жаттығуын жасату , ұқыптылыққа тәрбиелеу. Топта бірлесе жұмыс істеуге баулу, зейінін дамыту және оқушының функционалдық сауаттылығын дамыту


    Берілген тапсырмаларды орындады. Постер қорғады












    Жаттығуды түрлерін айтады


    .



    Дескриптор:

    - шынығу сөзін тасымалдайды

    - сөзге сөйлем құраыстырады

    -постер құрастырады

    - дауысты және дауыссыз дыбыстарды табады


    ҚБ Балалар бірін-бірі бағалады






    ЕҚБ дескриптор:

    • Шынығу жаттығуын орындайды.

    • ұқыптылықты сақтайды.




    постер

    2.Сабақтың ортасы:

    30 мин

    Жұптық жұмыс

    «Ғажайып сандықша» әдісі

    Тапсырма: Сандықшадағы тапсырмалар арқылы бір бірімен жұптасып орындайды және заттың атын білдіретін сөзді табады.

    Мысалы: алма, доп, гүл, үй, қағаз, оқушы ...

    Мақсатым: Жұптаса отырып, сұрақ қоя білуге, оған жауап бере білуге машықтандыру. Ашық сұрақтар арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру


    ЕБҚ тапсырмасы:







    Жасырылған сөздерді оқып сұрақ қояды. Заттың атын білдіретін сөздерді табады.






    Суреттерді сәйкестендіреді


    Дескриптор:

    - сөздерді оқиды

    - сұрақ қояды

    - сұрақтарға жауап береді



    ҚБ «Ашық журнал»





    Оқулық, ғажайып сандықша, тәттілер

    Суретті сәйкестендіру арқылы табады. Кім?кұрағына жауап беретін сөзді табу арқылы пәндік білім қалыптасып,функционалдық сауаттылығы дамиды.

    Мақсатым: ойлау қабілетін дамыту, ойын еркін жеткізуге ықпал жасау.

    Сергіту жаттығуы:

    Жалғыз саусақ тіпті де

    Ұстай алмай жіпті де

    Екі саусақ бірікті

    Ине қолға ілікті

    Үш саусағым орамды

    Жүгіртеді қаламды

    Өнерлі екен он саусақ

    Қала салсақ, жол салсақ.

    Сергіту сәтін орындап алып, жеке жұмыс тапсырмасын орындатамын.

    Жеке жұмыс/функционалдық сауаттылық

    « Көркем жазу» әдісі

    Тапсырма:

    Мақсаты: Бұл әдіс оқушының қажеттілігіне ,жеке-дара мүмкіндігіне бағытталған.

    Өз бетімен жұмыс істеге, жазбаша жұмысқа негіз болатын әдіс










    Дәптермен жұмыс


    Дескриптор:

    -суретті сәйкестендіреді

    -сұраққа жауап береді.










    Дескриптор:

    - Сөйлемді оқиды

    - көркем жазады


    ҚБ «мадақтамалар»

    Ана тілі оқулығы

    Ұжымдық жұмыс

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Презентация 2 сынып
    02.04.2023
    1058
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Карамурзаева Райхан Садыковна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации