Бөлім
|
Тіл
мен сөйлеу
|
Педагогтің
аты-жөні
|
Сабырова
К.А
|
Күні:
|
17.01.2024ж
|
Сынып: 1
«Б»
|
Қатысушылар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Қыста Дауысты және дауыссыз
дыбыстар
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
1.2.1.2 оқу түрлерін (буындап
оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану
1.2.8.2 дауысты және дауыссыз
дыбыстарды ажырату;дауысты дыбыстардың жуан,жіңішке болып
бөлінетінін түсіну;
1.4.1.1. айтылуы мен жазылуы бірдей
сөздерді көшіріп жазу және айту, есте сақтау арқылы
жазу;
|
Сабақтың
мақсаты
|
Өлеңді түсініп оқиды. Өлеңді
суреттер қолдану арқылы жаттайды. Сөздерге дыбыстық талдау
жасайды.
Мұғалімнің қолдауымен өлеңді көшіріп
жазады.
|
Құндылықты
дарыту
|
Талап-ізденімпаз,жасампаз тұлға
тәрбиелеу
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезең
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтыңбасы
10мин
|
Психологиялық
жағымды ахуал
қалыптастыру.

Өткен сабақты еске
түсіру «Қар
кесегі» әдісі
-Өткен сабақта қандай
мәтінмен таныстық?
-Қыс мезгілінің
өзгешелігі неде?
-Қыста тамшылар неге
айналады екен?
-Қар қиыршықтары қандай
болады?
- Қар қиыршықтары
бір-біріне ұқсайды ма?
Қар қиыршығындағы
тапсырманы орындату

|
Бір шумақ өлеңді хормен
айтып, қимылдар арқылы денелерін жаттықтырады, зейіндерін сабаққа
аударады.
Сұрақтарға жауап
береді
Қар
қиыршығындағы сөздерге дыбыстық талдау жасайды
|
ҚБ
бағалау
Белсенділік танытқан
оқушыларды «Мадақтау
сөз»
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын
|
слайд
|
Сабақтың
ортасы
10
мин
|
Оқу мақсатын
таныстырамын.
1-тапсырма Ұжымдық
жұмыс
« Мен білемін!» әдісі
Өлеңнің авторы туралы
мәлімет
Ескен
Елубай 1942 жылы 18 ақпанда
Жамбыл облысы Қордай ауданындағы Отар стансасында туған. 1966
жылдан бастап балаларға арналған «Қазақстан пионері» (қазіргі
«Ұлан») газетінде,«Балдырған» жур- налының бас редакторының
орынбасары бо- лып қызмет істеген. Қырықтан астам кітапта- ры қазақ
және орыс тілдерінде жарық көрген.
«Түсініп
оқу» әдісі
1-жаттығу Өлеңді мәнерлеп оқу.
Жаттап алу
Қыста
Жер ақ қарға
оранды,
Күн аязды,
боранды.
Жылы жақтан
келген құс
Жылы жаққа
оралды.
Мұрнымыз
қызарып,
Құлақтарды
үсітті.
Қысқа түндер
ұзарып.
Кидік тон
мен ішікті. Ескен Елубай
Сөздік
Үсітті
– суықтан қатты тоңып домбығу
«Ассоциация» әдісі арқылы өлеңді
жаттау
ЕББҚ ететін(ойлау
деңгейі жоғары
) балаға тапсырма Мәтінді
оқиды
|
Сөздік жұмысында өздеріне
мағынасы түсініксіз болған сөздерін мұғалімнен сұрап
біледі.
Өлең соңындағы сұрақтарға жауап
береді.
Қыста күн жерге жақын
болғандықтан
Қар жауып, Дала аппақ болады,
балалар далады ойнайды, сырғанайды, аққала жасайды
|
Дескриптор:
өлеңді
мәнерлеп оқиды
сұрақтарға жауап береді.
Өлеңді
суреттер арқылы жаттауға тырысады.
|
|
10мин
|
2-тапсырма Жеке
жұмыс
Дәптермен
жұмыс
Өлеңді көшіріп жаз.
А сқар
Тоқмағанбетов
Далада қар борайды,
Ақ мамыққа орйды.
Мұз болады, қатады,
Жып – жылтыр боп
жатады
Асқар
Тоқмағанбетов
Қарамен берілген сөздердегі дауысты, дауыссыз
дыбыстарды ажыратады.
ЕББҚ ететін(ойлау
деңгейі төмен ) балаға тапсырма Сұрақтар жауап
береді
Қар –3 әріп, 3 дыбыс, 1 буын, 2
дауыссыз 1 дауысты дыбыс, 1 буын
Мұз –3 әріп, 3 дыбыс, 1 буын, 2
дауыссыз 1 дауысты дыбыс, 1 буын
|
Күн реті
Көркем жазу
Ее Ее
Емен,етік
Өлеңді көшіріп жаз
Қарамен берілген сөздердегі
дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратады.
Далада қар борайды,
Ақ мамыққа орйды.
Мұз болады, қатады,
Жып – жылтыр боп
жатады
|
Жетістік критерийі:
Мәтінді түсініп оқиды.
Дескриптор:
Өлеңді көшіріп
жазады;
өлеңнің мағынасын
түсінеді
|
|
2
мин
|
Сергіту
жаттығуы
«Әріптер билейді»
әдісі
|
Балалар бірге
орындайды
|
Жарайсыңдар
|
|
5
мин
|
3-тапсырма Жұптық
жұмыс
қ..р н...р т...р...қ
а.....ша
б...р...н
|
Берілген тапсырманы
орындайдықар нар
тарақ арша
боран
|
Дескриптор:
Көп нүктенің орнына тиісті
әріптерді қояды
|
|
Сабақтың
соңы
3
мин
|
Кері байланыс:
«Көңілді аққала» әдісі

Бүгінгі
сабақтан алған әсерлерімен , аққала суретін
бояйды.
|
Аққала суретін
бояйды.
|
|
|