Материалдар / Ана тілім айбыным 6-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ана тілім айбыным 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ана тілім-айбыным .Қазақ тілі 6-сынып .Қысқа мерзімді жоспар.қмж.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қазан 2023
239
2 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Келісілді»________

Оқу ісі меңгерушісі

А. А. Зейн

Бөлім:

1-бөлім: Ұлттық және отбасылық құндылықтар.
Фонетика


Педагогтің аты-жөні

Н.Турланова

Күні:

25.09.2023

Сынып: 6

Қатысушылар саны: 10

Қатыспағандар саны: 0

Сабақтың тақырыбы

Ана тілім – айбыным

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.1.4.1 Мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау;

6.3.6.1. Мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау

Сабақтың мақсаты

1.Мәтіннің құрылымын,жетекші сұрақтарды қою арқылы негізгі ойды анықтап,орфографиялық және пунктуациялық сөздіктерге сай жазады.

2.Жетекші сұрақтар арқылы мәтіннің негізгі ойын,құрылымдық ерекшелігін ,тақырыпқа қатысты сөздерді орфографиялық және пунктуациялық сөздіктерге сүйеніп жазады.

3.Мәтіннің құрылымдық ерекшелігін,негізгі ойын жетекші сұрақтар арқылы тауып,орфографиялық жіне пунктуациялық қателерді сөздіктерге,емле ережелеріне сүйеніп,түзетіп,редакциялайды,талдайды.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы





Ұйымдастыру бөлімі

Қызығушылықты ояту

Неліктен ана тілін ұлттық құндылық деп айтады?

Мемлекеттік тіл туралы не білесің?

Ұлттық тіл дегенді қалай түсінесің ?

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айтылады





ҚБ

Мұғалімнің бағалауы




Ортасы









1-тапсырма

Берілген өлең жолдарындағы

орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге,емле ережелеріне сүйеніп түзетіп жаз.Парталасыңмен салыстыр.






2-тапсырма

Мәтіңді мұқият оқып,жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтап жаз.





Оқушылар орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге,емле ережелеріне сүйеніп түзетіп жазады.



Дескриптор

орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге,емле ережелеріне сүйеніп түзетіп жазды.



Оқушылар жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтап жазады.



Дескриптор

Жетекші сұрақтарды пайдаланды.

Жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтап жазды.



ҚБ

Мадақтау



















ҚБ

«Шапалақ әдісі» арқылы бағаланады.



Оқулықпен жұмыс



















Дәптермен жұмыс

Қорытынды





Кері байланыс

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі

1.Мен бүгін .............қатысты көзқарасымды өзгеррттім.

2.Мен ..............туралы көп білдім.

3.Маған ..............таң қалдым.

4.Мен .................сезімде болдым.

5.Мен...........................салыстырдым.

6.Мен.......................уайымдадым.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!