Ана тілім айбыным 6-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ана тілім айбыным 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ана тілім-айбыным .Қазақ тілі 6-сынып .Қысқа мерзімді жоспар.қмж.
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Келісілді»________

Оқу ісі меңгерушісі

А. А. Зейн

Бөлім:

1-бөлім: Ұлттық және отбасылық құндылықтар.
Фонетика


Педагогтің аты-жөні

Н.Турланова

Күні:

25.09.2023

Сынып: 6

Қатысушылар саны: 10

Қатыспағандар саны: 0

Сабақтың тақырыбы

Ана тілім – айбыным

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.1.4.1 Мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау;

6.3.6.1. Мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау

Сабақтың мақсаты

1.Мәтіннің құрылымын,жетекші сұрақтарды қою арқылы негізгі ойды анықтап,орфографиялық және пунктуациялық сөздіктерге сай жазады.

2.Жетекші сұрақтар арқылы мәтіннің негізгі ойын,құрылымдық ерекшелігін ,тақырыпқа қатысты сөздерді орфографиялық және пунктуациялық сөздіктерге сүйеніп жазады.

3.Мәтіннің құрылымдық ерекшелігін,негізгі ойын жетекші сұрақтар арқылы тауып,орфографиялық жіне пунктуациялық қателерді сөздіктерге,емле ережелеріне сүйеніп,түзетіп,редакциялайды,талдайды.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы





Ұйымдастыру бөлімі

Қызығушылықты ояту

Неліктен ана тілін ұлттық құндылық деп айтады?

Мемлекеттік тіл туралы не білесің?

Ұлттық тіл дегенді қалай түсінесің ?

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айтылады





ҚБ

Мұғалімнің бағалауы




Ортасы









1-тапсырма

Берілген өлең жолдарындағы

орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге,емле ережелеріне сүйеніп түзетіп жаз.Парталасыңмен салыстыр.






2-тапсырма

Мәтіңді мұқият оқып,жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтап жаз.





Оқушылар орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге,емле ережелеріне сүйеніп түзетіп жазады.



Дескриптор

орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге,емле ережелеріне сүйеніп түзетіп жазды.



Оқушылар жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтап жазады.



Дескриптор

Жетекші сұрақтарды пайдаланды.

Жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтап жазды.



ҚБ

Мадақтау



















ҚБ

«Шапалақ әдісі» арқылы бағаланады.



Оқулықпен жұмыс



















Дәптермен жұмыс

Қорытынды





Кері байланыс

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі

1.Мен бүгін .............қатысты көзқарасымды өзгеррттім.

2.Мен ..............туралы көп білдім.

3.Маған ..............таң қалдым.

4.Мен .................сезімде болдым.

5.Мен...........................салыстырдым.

6.Мен.......................уайымдадым.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.10.2023
350
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі