Материалдар / Анализ Сор и соч 2 класс казахский язык
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Анализ Сор и соч 2 класс казахский язык

Материал туралы қысқаша түсінік
анализ сор и чоч 1 четверть
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қазан 2024
532
2 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1 тоқсан, Казахский язык пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау







Сынып: 2













Оқушылар саны: 4













Мұғалім: Бастамиева М. С.











Мақсат: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы






















Пән

Оқушы

Максималды балл

Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %






төмен

орта

жоғары






0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100%






 

 

 

Оқушылар саны

 

 






БЖБ 1

4

7

0

2

2

75

100






БЖБ 2

4

8

0

2

2

75

100






ТЖБ

4

15

0

3

1

75

100



















 

Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар






БЖБ 1

2.1.3.1 Тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1-1,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау/сипаттау

 

 2.2.1.1 Өз сөзінде ақпаратты

сұрау, іс-әрекетке түсініктеме

беру үшін сөздер және сөз

тіркестерді қолдану







БЖБ 2

 2.3.4.1 Мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постербойынша қарапайым сұрақтар (кім? не? қандай? қанша? не істеді?) құрастыру және оған толық жауап беру


 2.4.2.1 Оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу






ТЖБ

 2.1.3.1 *Тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1-1,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау/сипаттау

 2.2.3.1 Күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда қызығушылығы бойынша сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану


2.3.4.1 Мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар (кім? не? қандай? қанша? не істеді?)құрастыру және оған толық жауап беру


2.5.1.1 *Мұғалімнің қолдауымен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану



















1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:






 

Төмен (Н): 0-39%

Орта (С): 40-84%

Жоғары (В): 85-100%






БЖБ 1

-

Иванов Матвей, Скоробогатов Геннадий

Рахметуллина Дарина, Тлеухан Мансур






БЖБ 2

-

Скоробогатов Геннадий, Тлеухан Мансур

Иванов Матвей, Рахметуллина Дарина






ТЖБ

-

Иванов Матвей, Скоробогатов Геннадий, Тлеухан Мансур

Рахметуллина Дарина



















2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: Сұрақ құрастыру және оған жауап беру,мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты табу.







3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған

қиындықтардың себептері: Мазмұнды дұрыс түсінбеу. Сабақтағы өткен тақырыптарды

қайталамауы. Жанап жазуға асығу. Мұқият тындамау.






4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған

жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен)

: Білім алушылармен көп сойлесіп, сөздердің аудармасын жаттау. Рет ретімен мәтіндегі

болған әрекетті айтуға, сураққа жауап табуды, кейбір сөздерді дұрыс аудару. Мағына

бойынша сөздерді дұрыс байланыстыруды үйрету. Топтық жұмыстар жасау. Әр

оқушымен сабақта жиі қазақ тілде сөйлесу


Топтағы: 25.10.2023












Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Майгүлі Серікқызы Бастамиева










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!