Коммунальное государственное учреждение \"Интернат при опорной школе (ресурсный центр) №43 имени Кажыкена Смайылова села Егиндыбулак \" отдела образования Каркаралинского района управления образования Карагандинской области
(наименование организации образования)
Анализ по итогам
проведения суммативного оценивания
за раздел и
суммативного оценивания
за четверть, который формируется автоматически из
автоматизированной информационной
системы
(в случае отсутствия информационных систем –
бумажно) за
2
четверть по
предмету Иностранный
язык
Класс: 5ә
Количество учащихся: 12
Педагог: Жумабекова Жанар Токеновна
Цель: Анализ результатов СОР и СОЧ
|
Предмет |
Писали |
Макс. балл |
Процентное содержание баллов суммативного оценивания |
% качества |
% успеваемости |
||
|
|
|
|
Низкий (0-39%) |
Средний (40-84%) |
Высокий (85-100%) |
|
|
|
СОР 1 |
12 |
10 |
|
7 |
5 |
75 |
100 |
|
СОР 2 |
12 |
10 |
|
10 |
2 |
75 |
100 |
|
СОЧ |
12 |
20 |
|
5 |
7 |
83.33 |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
77.78 |
100 |
|
|
Достигнутые цели |
Цели, вызвавшие затруднения |
|
СОР 1 |
5.L8 Understand supported narratives, including some extended talk, on an increasing range of general and curricular topics 5.S3 Give an opinion at sentence level on a limited range of general and curricular topics |
5.S3 Give an opinion at sentence level on a limited range of general and curricular topics |
|
СОР 2 |
5.R5 Deduce meaning from context in short texts on a limited range of familiar general and curricular topics 5.W8 Spell most high-frequency words accurately for a limited range of general topics |
5.W8 Spell most high-frequency words accurately for a limited range of general topics |
|
СОЧ |
5.L8 Understand supported narratives, including some extended talk, on an increasing range of general and curricular topics 5.R2 Understand with little support specific nformation and detail in short, simple texts on a limited range of general and curricular topics. 5.W7 Use with some support appropriate layout at text level for a limited range of written genres on familiar general topics and some curricular topics. 5.W5 Link without support sentences using basic coordinating connectors 5.S7 Use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about alimited range of general topics. |
5.L8 Understand supported narratives, including some extended talk, on an increasing range of general and curricular topics 5.S7 Use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about alimited range of general topics. |
1. Анализ
результатов СОР и СОЧ показал следующий уровень знаний
у обучающихся:
высокий (В): 85-100%, 38.89%
средний (С): 40-84%, 61.11%
низкий (Н): 0-39%, 0%
2. Перечень затруднений, которые возникли у обучающихся при выполнении заданий:
Inability to provide accurate opinions at the sentence level on a limited range of general and curricular topic
3. Причины, указанных выше затруднений у обучающихся при выполнении заданий:
Lack of sufficient practice to develop writing ans spelling skills
4. Планируемая работа по итогам анализа результатов СОР и СОЧ (при необходимости с указанием ФИО (при его наличии) обучающихся):
Conducting additional lessons focused on expanding students' vocabulary, emphasizing subject- specific terms.
Дата____________________________ ФИО (при наличии) педагога
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Анализ СОР и СОЧ, БЖБ талдау кестесі
Анализ СОР и СОЧ, БЖБ талдау кестесі
Коммунальное государственное учреждение \"Интернат при опорной школе (ресурсный центр) №43 имени Кажыкена Смайылова села Егиндыбулак \" отдела образования Каркаралинского района управления образования Карагандинской области
(наименование организации образования)
Анализ по итогам
проведения суммативного оценивания
за раздел и
суммативного оценивания
за четверть, который формируется автоматически из
автоматизированной информационной
системы
(в случае отсутствия информационных систем –
бумажно) за
2
четверть по
предмету Иностранный
язык
Класс: 5ә
Количество учащихся: 12
Педагог: Жумабекова Жанар Токеновна
Цель: Анализ результатов СОР и СОЧ
|
Предмет |
Писали |
Макс. балл |
Процентное содержание баллов суммативного оценивания |
% качества |
% успеваемости |
||
|
|
|
|
Низкий (0-39%) |
Средний (40-84%) |
Высокий (85-100%) |
|
|
|
СОР 1 |
12 |
10 |
|
7 |
5 |
75 |
100 |
|
СОР 2 |
12 |
10 |
|
10 |
2 |
75 |
100 |
|
СОЧ |
12 |
20 |
|
5 |
7 |
83.33 |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
77.78 |
100 |
|
|
Достигнутые цели |
Цели, вызвавшие затруднения |
|
СОР 1 |
5.L8 Understand supported narratives, including some extended talk, on an increasing range of general and curricular topics 5.S3 Give an opinion at sentence level on a limited range of general and curricular topics |
5.S3 Give an opinion at sentence level on a limited range of general and curricular topics |
|
СОР 2 |
5.R5 Deduce meaning from context in short texts on a limited range of familiar general and curricular topics 5.W8 Spell most high-frequency words accurately for a limited range of general topics |
5.W8 Spell most high-frequency words accurately for a limited range of general topics |
|
СОЧ |
5.L8 Understand supported narratives, including some extended talk, on an increasing range of general and curricular topics 5.R2 Understand with little support specific nformation and detail in short, simple texts on a limited range of general and curricular topics. 5.W7 Use with some support appropriate layout at text level for a limited range of written genres on familiar general topics and some curricular topics. 5.W5 Link without support sentences using basic coordinating connectors 5.S7 Use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about alimited range of general topics. |
5.L8 Understand supported narratives, including some extended talk, on an increasing range of general and curricular topics 5.S7 Use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about alimited range of general topics. |
1. Анализ
результатов СОР и СОЧ показал следующий уровень знаний
у обучающихся:
высокий (В): 85-100%, 38.89%
средний (С): 40-84%, 61.11%
низкий (Н): 0-39%, 0%
2. Перечень затруднений, которые возникли у обучающихся при выполнении заданий:
Inability to provide accurate opinions at the sentence level on a limited range of general and curricular topic
3. Причины, указанных выше затруднений у обучающихся при выполнении заданий:
Lack of sufficient practice to develop writing ans spelling skills
4. Планируемая работа по итогам анализа результатов СОР и СОЧ (при необходимости с указанием ФИО (при его наличии) обучающихся):
Conducting additional lessons focused on expanding students' vocabulary, emphasizing subject- specific terms.
Дата____________________________ ФИО (при наличии) педагога
шағым қалдыра аласыз













