Материалдар / Аналогті сандық түрлендіру байланыс арналары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Аналогті сандық түрлендіру байланыс арналары

Материал туралы қысқаша түсінік
Аналогті сандық түрлендіру байланыс арналары тақырыбына ашық сабақ қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2024
54
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітілді:

Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары: Г. Исаева


Сабақтың тақырыбы: Аналогты-сандық түрлендірулер. Байланыс арналары


Бөлімі:

Электромаг ниттік толқындар

Педагогтің аты-жөні:

Ж.Серікбаева.

Күні:

28.11.2024.

Сыныбы:11а

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Аналогты-сандық түрлендірулер. Байланыс арналары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.5.2.5 - аналогтықпен салыстырғанда сандық форматтағы сигналды берудің артықшылықтарын түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар істей алады: аналогтықпен салыстырғанда сандық форматтағы сигналды жіберудің артықшылықтарын түсіндіре алады

Көптеген оқушылар істей алады: компьютерлік өңдеу үшін аналогты сигналды кодтай біледі;

Кейбір оқушылар істей алады: сигнал түрлерін біледі.

Бағалау критерийлері



- Сандық сигнал арнайы деректер ағыны болып табылады, ол дискретті функциялармен сипаттай алады. - Аналогты-сандық түрлендіру әдістерін біледі

- Аналогты-Цифрлық түрлендіргішiн қолданылуын біледі;

Құндылықтарға баулу

Құндылық: әділдік және жауапкершілік

Құзыреттілік: қоғамға қызмет

Оқушылардың жауапкершіліктің қарапайым дағдыларын меңгеруге бағыттау, тапсырмаларды мерзімінде және сапалы орындауын қалыптастыру.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин.




8 мин








Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.

Өткенге шолу. Бірнеше сұрақ беру арқылы өткен сабақты қайталаймыз.

1 Радиобайланыс бірінші рет қашан жүзеге асты?Радионы ең алғаш кім ойлап тапты?

2. Амплитудалық модуляцияның физикалық мағынасы нені білдіреді?

3.Радиобайланыс қандай принциптердің негізінде жүзеге асады?

(W) Үй тапсырмасын

Wort wall Радиобайланыс. Детекторлы радиоқабылдағыш

ЖИ тапсырмалары арқылы қорытындылау





Берілген сұрақтарға жауап береді.









Оқушылар Wort wall Радиобайланыс. Детекторлы радиоқабылдағыш

ЖИ тапсырмаларын орындап нәтижесін жазады.






Дискриптор:

Аналогты-Цифрлық түрлендіргішiн қолданылуын біледі.

Жалпы балл -3




Оқулық 11 – сынып










Wort wall Радиобайланыс. Детекторлы радиоқабылдағыш

ЖИ тапсырмалары

Сабақтың ортасы

20 мин

Жаңа сабақ

Видеороликті көрсету арқылы жаңа тақырыпты ашамын.

«Аналогты-сандық түрлендірулер. Байланыс арналары»


Оқушылар 3 топқа бөлінеді

1 топ: Аналогты-цифрлық түрлендіргішке анықтама береді.

2 тoп: Аналогты сигналды сипаттайды.

3 топ: Цифрлық сигналдың қолданылу аясын түсіндіреді.


1тaпсыpмa

Оқушылap «Миға шабуыл» әдісі apқылы тaпcыpмa opындaйды.


БК: Аналогтық және сандық форматтағы сигнал берудің айырмашылығын атай отырып, сандық форматтағы сигналды берудің артықшылықтарын ажыратады.


2тaпсырмa

Оқушылap «Жұптас,ойлас,бөліс» әдісі apқылы жұптық жұмыс орындайды.


БК: Сандық форматтағы сигналды сенімді қабылдау үшін маңызды параметрлерді анықтайды.










Әрбір топ берілген бөлім тақырыптарын қысқаша түсіндіреді







Әр топ тaпсыpмaғa жaуaп береді






Wort wall

Сандақ технология

ЖИ тапсырмаларын орындайды.




Жұптық жұмысты орындайды.

Дескриптор:

1.Суретте берілген сигнал түрін ажыратады.

2.Сандық сигналдың ең негізгі ерекшелігін атайды.

3.Графиктегі сигналдың кідіріс уақытын анықтайды.

4.Кідіріс уақыты 2 миллисекунд болғандағы сигналдың графигін тұрғызады.

5.Қазіргі кезде кеңінен қолданылатын сигнал түрін және себебін түсіндіреді.

Қ.Б: «Дұрыс және бұрыс» әдісі

Жалпы балл -7


Презентация

Оқулық 11 – сынып


Жеке жұмыс

6 мин

Тапсырманы орындау

  • 1. Екілік санақ жүйесінде келесі сандарды жазыңыз

25 18

  • 2. Ондық санақ жүйесінде келесі сандарды жазыңыз

1111 0001011



Дескриптор:

-екілік және ондық санақ жүйесінде сандарды анықтайды


Жалпы балл -3



ДК экраны

Презентация

ДМ

Сабақтың соңы.





Рефлексия

4мин

Wort wall Аналогты сандық түрлендірулер

ЖИ тапсырмалары арқылы қорытындылау

Оқушылармен «Активатор» әдісі арқылы сабақтың барлық бөлімдері бойынша кері байланыс жасалады:

1.Есіңде қалған 3 мәлімет

2. Маңызды болған 2 мәлімет

3. Тәжірибеде қолданам деген 1 мәлімет

Үйге тапсырма: §26-28 оқу

Нәтижені талдайды.


Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі арқылы бағаланады.

ДК экраны

Тапсырма орындауға қажетті құралдар.













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!