Сабақтың
басы
2 мин.
8
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын
бақылау.
Өткенге шолу. Бірнеше сұрақ
беру арқылы өткен сабақты қайталаймыз.
1
Радиобайланыс бірінші рет қашан жүзеге асты?Радионы ең
алғаш кім ойлап тапты?
2. Амплитудалық
модуляцияның физикалық мағынасы нені білдіреді?
3.Радиобайланыс қандай
принциптердің негізінде жүзеге асады?
(W) Үй
тапсырмасын
Wort wall Радиобайланыс.
Детекторлы радиоқабылдағыш
ЖИ тапсырмалары арқылы
қорытындылау
|
Берілген сұрақтарға
жауап береді.
Оқушылар Wort wall Радиобайланыс.
Детекторлы радиоқабылдағыш
ЖИ тапсырмаларын
орындап нәтижесін жазады.
|
Дискриптор:
Аналогты-Цифрлық
түрлендіргішiн қолданылуын біледі.
Жалпы балл
-3
|
Оқулық 11
– сынып
Wort wall Радиобайланыс.
Детекторлы радиоқабылдағыш
ЖИ
тапсырмалары
|
Сабақтың
ортасы
20 мин
|
Жаңа сабақ
Видеороликті көрсету арқылы жаңа тақырыпты
ашамын.
«Аналогты-сандық түрлендірулер. Байланыс
арналары»
Оқушылар 3 топқа бөлінеді
1 топ: Аналогты-цифрлық түрлендіргішке анықтама
береді.
2 тoп: Аналогты сигналды
сипаттайды.
3 топ: Цифрлық сигналдың қолданылу аясын
түсіндіреді.
№1тaпсыpмa
Оқушылap «Миға шабуыл» әдісі apқылы тaпcыpмa
opындaйды.
БК: Аналогтық және сандық
форматтағы сигнал берудің айырмашылығын атай отырып, сандық
форматтағы сигналды берудің артықшылықтарын
ажыратады.
№2тaпсырмa
Оқушылap
«Жұптас,ойлас,бөліс» әдісі apқылы жұптық жұмыс
орындайды.
БК: Сандық форматтағы сигналды
сенімді қабылдау үшін маңызды параметрлерді
анықтайды.
|
Әрбір топ берілген
бөлім тақырыптарын қысқаша
түсіндіреді
Әр топ тaпсыpмaғa жaуaп
береді
Wort wall
Сандақ
технология
ЖИ тапсырмаларын орындайды.
Жұптық жұмысты
орындайды.
|
Дескриптор:
1.Суретте берілген сигнал түрін
ажыратады.
2.Сандық сигналдың ең негізгі ерекшелігін
атайды.
3.Графиктегі сигналдың кідіріс уақытын
анықтайды.
4.Кідіріс уақыты 2 миллисекунд болғандағы
сигналдың графигін тұрғызады.
5.Қазіргі кезде кеңінен қолданылатын
сигнал түрін және себебін
түсіндіреді.
Қ.Б: «Дұрыс және бұрыс»
әдісі
Жалпы балл
-7
|
Презентация
Оқулық 11
– сынып
|
Сабақтың
соңы.
Рефлексия
4мин
|
Wort wall Аналогты сандық
түрлендірулер
ЖИ
тапсырмалары арқылы қорытындылау
Оқушылармен «Активатор» әдісі арқылы сабақтың
барлық бөлімдері бойынша кері байланыс жасалады:
1.Есіңде қалған 3 мәлімет
2. Маңызды болған 2 мәлімет
3. Тәжірибеде қолданам деген 1
мәлімет
Үйге тапсырма: §26-28
оқу
|
Нәтижені
талдайды.
|
Оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай мадақтау әдісі арқылы
бағаланады.
|
ДК
экраны
Тапсырма
орындауға қажетті құралдар.
|