Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Plan of the lesson №6

    Analysis of sci-fi film from different perspectives (physics, biology, economics)

    (theme of the lesson)


    Teacher name – преподаватель :Meirmanova Aliya

    «23 » february 2022 year – 23 февраля 2023 г

    1.General informion

    Course,group – курс группа : 105 gr/гр

    Type of the lesson:combined lesson\ вид урока – комбинированный урок

    2.Goals, objectives –Цель урока :

    Educational: development of the skill of monologue speech, application of the studied lexical and grammatical material in new situations of communication

    Objectives: expanding horizons on the topic, developing intelligence and culture of speech

    fostering a culture of communication and the need for practical use of the language

    развитие навыка монологической речи, применение изученного лексико-грамматического материала в новых ситуациях общения

    задача урока :расширение кругозора по теме, развитие интеллекта и культуры речи

    воспитание культуры общения и потребности в практическом использовании языка

    3. assessment criterion - speaking and listening skills for creative and collective problem solving in groups.- критерий оценивания - навыки говорения и аудирования для творческого и коллективного решения проблем в группах.

    4.Necessary resources – необходимые ресурсы : Presentation,photo,text


    5.Course of the lesson


    Planned timings

    Planned activities

    Beginning


    5 min






















    Middle


    35 min































    Оrganizing time.- Орг.момент

    Good morning students!

    Glad to see you.

    So it’s time to start our lesson.

    How are you?

    What date is it today?


    Checking the home work – проверка домашнего задания

    with the help of cards with pictures of the planets, homework is checked

    с помощью карточек с изображениями планет проверяется домашнее задание



    - now let's watch the video and try to reveal the topic of today's lesson

    (учащиеся смотрят видео и раскрывают тему урока)

    https://www.youtube.com/watch?v=K7RJ3DpdYrw


    Task 1- knowledge \знание

    Кто быстрее

    Read and translate new words , and write – чтение и перевод слов

    Computer generated imagery

    [kəmˈpjuːtə ˈdʒenəreɪtɪd ˈɪmɪdʒ(ə)ri]

    Компьютерныеизображения

    Three – dimensional

    [ˌθriːdɪˈmɛnʃ(ə)n(ə)l]

    Трехмерный

    Visual effects

    [ˈvɪʒ(j)ʊəlɪˈfɛkt]

    Визуальныеэффекты

    Virtual image

    [ˈvəːtʃʊ(ə)l ˈɪmɪdʒ]

    Виртуальное изображение

    Reflector

    [rɪˈflɛktə]

    Отражатель

    Headgear

    [ˈhɛdɡɪə]

    Шлем

    Integrate

    [ˈɪntɪɡreɪt]

    Интегрировать

    Simulation camera

    [sɪmjʊˈleɪʃənˈkam(ə)rə]

    Имитационная камера

    State – of – the art technology

    [ˌsteɪtəvðɪˈɑːttɛkˈnɒlədʒi]

    Современная технология


    Descriptor – students read,translate new words / учащиеся читают и переводят новые слова


    Task 2 using \применение

    Метод «Умный конверт»

    Using the "instant" method, children need to explain the word shown in the envelope – метод «Умный Конверт», в конверте находятся рисунки предметов касательно новой темы и студенты должны их назвать

    Descriptor - students to try explain the words without mentioning the names of the words – студенты достают листы с изображение предметов и называют их


    Task 3 understanding \ понимание

    Метод «Ассоциация»

    making an association with the given word using the association method - метод «Ассоциация» - составить ассоциирующие слова к слову «Научно-исследовательский фильм»





    State of the art technology Virtual image

    Shape2 Shape1


    Shape4 Shape3 Sci-Fi film



    Visual Effects Simulation camera

    Descriptor - students make an association with the given word – студенты составляют ассоциирующие слова


    Task 4 analyze\ анализ

    метод «Кто быстрее»

    answer the questions / Метод «Кто быстрее». студенты анализируют ответы на вопросы

    1. Who was the first man to fly into space?

    2. Who was the first woman to fly into space?

    3. Who was the first astronaut to walk on the Moon?

    4. Who was the first man to leave a spaceship for a spacewalk?

    5. How many planets are there in the Solar System?

    6. 6. Can we say that space exploration is the main part of science?(this question supposes giving sts’ opinion)

    Descriptor-Students answer the questions / студенты своими словами отвечают на вопросы


    Task 5 sites синтез

    "Find a Pair" method.using Learning apps, students have to find a pair and match words with the right pictures

    Mетод "Найди пару".С помощью Learning apps студенты должны найти пару и соденить слова с нужными картинками

    Descriptor - students have to find a pair and match words with the right pictures

    Студенты находят названия слов изображенных на картинке

    Task 6 – grade \ оценка

    метод «Думай и отвечай»

    Choose the correct word – выбери прваильное слово

    1. The film is set/based at the beginning of the 20Th centure/

    2. This film is set in\is based on a true story

    3. The main \ chief character is 12-year old Artemis

    4. The film had stunning\ fast-paced spesial effects


    Descriptor - students choose the correct word – студенты выбирают правильный вариант

    End


    5 min

    Students answer the teachers’ questions about what they have learned about on the lesson using coloured stickers/ The write about what was difficult or easy at the lesson/The also express what they would like to know at the next lesson /

    Студентам раздаются листочки, они пишут на нём свои пожелания и предложения о том, что еще хотели бы узнать по пройденной теме

    Formative assessment during the lesson/ Teacher gives comments of pupils’ answers and opinions

    Оценивание учащихся.

    Reflection \ Рефлексия Студентам задаётся вопрос, о том понравился ли им урок и студенты показывают карточки со смайликами

    Ноme work: Write essay «People and space» using more new words and word combinations/ Get ready for speaking













    Министерство просвещения Республики Казахстан

    ГУ «Управление образования области Жетысу»

    ГККП «Жаркентский многопрофильный колледж»






    «Согласовано» «Утверждаю»

    Методист колледжа Зам.директора по УР ___________ Ж.А.Бакирова ____________ Э.Н.Чынахунова "____"_________2023г "____"_________2023г.

    .







    Открытый урок по иностранному языку

    Тема : Analysis of sci-fi film from different perspectives (physics, biology, economics)




    Преподаватель: Мейрманова А.М.














    Workbook


    Analysis of sci-fi film from different perspectives (physics, biology, economics)


    Assessment

    criteria

    Learners have met the learning objective if they can: talk about types of media, past events



    Analysis



    (C+, B-)

    C+) -70-74

    (B-)-75-79

    good

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мейрманова Алия Муратовна
    27 Ақпан 2023
    1352
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Analysis of sci-fi film from different perspectives (physics, biology, economics)

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Analysis of sci-fi film from different perspectives (physics, biology, economics)

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Analysis of sci-fi film from different perspectives (physics, biology, economics) тақырыбынан сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Plan of the lesson №6

    Analysis of sci-fi film from different perspectives (physics, biology, economics)

    (theme of the lesson)


    Teacher name – преподаватель :Meirmanova Aliya

    «23 » february 2022 year – 23 февраля 2023 г

    1.General informion

    Course,group – курс группа : 105 gr/гр

    Type of the lesson:combined lesson\ вид урока – комбинированный урок

    2.Goals, objectives –Цель урока :

    Educational: development of the skill of monologue speech, application of the studied lexical and grammatical material in new situations of communication

    Objectives: expanding horizons on the topic, developing intelligence and culture of speech

    fostering a culture of communication and the need for practical use of the language

    развитие навыка монологической речи, применение изученного лексико-грамматического материала в новых ситуациях общения

    задача урока :расширение кругозора по теме, развитие интеллекта и культуры речи

    воспитание культуры общения и потребности в практическом использовании языка

    3. assessment criterion - speaking and listening skills for creative and collective problem solving in groups.- критерий оценивания - навыки говорения и аудирования для творческого и коллективного решения проблем в группах.

    4.Necessary resources – необходимые ресурсы : Presentation,photo,text


    5.Course of the lesson


    Planned timings

    Planned activities

    Beginning


    5 min






















    Middle


    35 min































    Оrganizing time.- Орг.момент

    Good morning students!

    Glad to see you.

    So it’s time to start our lesson.

    How are you?

    What date is it today?


    Checking the home work – проверка домашнего задания

    with the help of cards with pictures of the planets, homework is checked

    с помощью карточек с изображениями планет проверяется домашнее задание



    - now let's watch the video and try to reveal the topic of today's lesson

    (учащиеся смотрят видео и раскрывают тему урока)

    https://www.youtube.com/watch?v=K7RJ3DpdYrw


    Task 1- knowledge \знание

    Кто быстрее

    Read and translate new words , and write – чтение и перевод слов

    Computer generated imagery

    [kəmˈpjuːtə ˈdʒenəreɪtɪd ˈɪmɪdʒ(ə)ri]

    Компьютерныеизображения

    Three – dimensional

    [ˌθriːdɪˈmɛnʃ(ə)n(ə)l]

    Трехмерный

    Visual effects

    [ˈvɪʒ(j)ʊəlɪˈfɛkt]

    Визуальныеэффекты

    Virtual image

    [ˈvəːtʃʊ(ə)l ˈɪmɪdʒ]

    Виртуальное изображение

    Reflector

    [rɪˈflɛktə]

    Отражатель

    Headgear

    [ˈhɛdɡɪə]

    Шлем

    Integrate

    [ˈɪntɪɡreɪt]

    Интегрировать

    Simulation camera

    [sɪmjʊˈleɪʃənˈkam(ə)rə]

    Имитационная камера

    State – of – the art technology

    [ˌsteɪtəvðɪˈɑːttɛkˈnɒlədʒi]

    Современная технология


    Descriptor – students read,translate new words / учащиеся читают и переводят новые слова


    Task 2 using \применение

    Метод «Умный конверт»

    Using the "instant" method, children need to explain the word shown in the envelope – метод «Умный Конверт», в конверте находятся рисунки предметов касательно новой темы и студенты должны их назвать

    Descriptor - students to try explain the words without mentioning the names of the words – студенты достают листы с изображение предметов и называют их


    Task 3 understanding \ понимание

    Метод «Ассоциация»

    making an association with the given word using the association method - метод «Ассоциация» - составить ассоциирующие слова к слову «Научно-исследовательский фильм»





    State of the art technology Virtual image

    Shape2 Shape1


    Shape4 Shape3 Sci-Fi film



    Visual Effects Simulation camera

    Descriptor - students make an association with the given word – студенты составляют ассоциирующие слова


    Task 4 analyze\ анализ

    метод «Кто быстрее»

    answer the questions / Метод «Кто быстрее». студенты анализируют ответы на вопросы

    1. Who was the first man to fly into space?

    2. Who was the first woman to fly into space?

    3. Who was the first astronaut to walk on the Moon?

    4. Who was the first man to leave a spaceship for a spacewalk?

    5. How many planets are there in the Solar System?

    6. 6. Can we say that space exploration is the main part of science?(this question supposes giving sts’ opinion)

    Descriptor-Students answer the questions / студенты своими словами отвечают на вопросы


    Task 5 sites синтез

    "Find a Pair" method.using Learning apps, students have to find a pair and match words with the right pictures

    Mетод "Найди пару".С помощью Learning apps студенты должны найти пару и соденить слова с нужными картинками

    Descriptor - students have to find a pair and match words with the right pictures

    Студенты находят названия слов изображенных на картинке

    Task 6 – grade \ оценка

    метод «Думай и отвечай»

    Choose the correct word – выбери прваильное слово

    1. The film is set/based at the beginning of the 20Th centure/

    2. This film is set in\is based on a true story

    3. The main \ chief character is 12-year old Artemis

    4. The film had stunning\ fast-paced spesial effects


    Descriptor - students choose the correct word – студенты выбирают правильный вариант

    End


    5 min

    Students answer the teachers’ questions about what they have learned about on the lesson using coloured stickers/ The write about what was difficult or easy at the lesson/The also express what they would like to know at the next lesson /

    Студентам раздаются листочки, они пишут на нём свои пожелания и предложения о том, что еще хотели бы узнать по пройденной теме

    Formative assessment during the lesson/ Teacher gives comments of pupils’ answers and opinions

    Оценивание учащихся.

    Reflection \ Рефлексия Студентам задаётся вопрос, о том понравился ли им урок и студенты показывают карточки со смайликами

    Ноme work: Write essay «People and space» using more new words and word combinations/ Get ready for speaking













    Министерство просвещения Республики Казахстан

    ГУ «Управление образования области Жетысу»

    ГККП «Жаркентский многопрофильный колледж»






    «Согласовано» «Утверждаю»

    Методист колледжа Зам.директора по УР ___________ Ж.А.Бакирова ____________ Э.Н.Чынахунова "____"_________2023г "____"_________2023г.

    .







    Открытый урок по иностранному языку

    Тема : Analysis of sci-fi film from different perspectives (physics, biology, economics)




    Преподаватель: Мейрманова А.М.














    Workbook


    Analysis of sci-fi film from different perspectives (physics, biology, economics)


    Assessment

    criteria

    Learners have met the learning objective if they can: talk about types of media, past events



    Analysis



    (C+, B-)

    C+) -70-74

    (B-)-75-79

    good

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Неміс тілі Тест 11 сынып
    27.02.2023
    1352
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мейрманова Алия Муратовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации