|
Апта дәйексөзі |
Тәуелсіздік – тәтті сөз ғана емес, ұлттық жауапкершілік |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Джанзакова А.Д |
|
|
Күні: |
10.03.2025/17.03 |
|
|
Сынып: 9 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
«Ананың аялы алақаны» |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға ана махаббатының шексіздігін түсіндіру. Анаға деген сүйіспеншілік, құрмет сезімдерін арттыру. Балаларды мейірімділікке, қамқорлыққа, ізеттілікке тәрбиелеу. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ЕГЕР СІЗ ЖЕЛІДЕ ҚОРҚЫТУҒА ТАП БОЛСАҢЫЗ» |
|
|
Мақсаты |
Сабақтың мақсаты: оқушыларды кибербуллингіні тануға және оған дұрыс жауап беруге үйрету. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин |
Құрметті ұстаздар, оқушылар! Бүгінгі тәрбие сағаты – әлемдегі ең аяулы жан, Ана туралы. «Ана» – тек бір сөз ғана емес, ол мейірімнің, махаббаттың, қамқорлықтың символы. Біз бүгін ананың аялы алақаны туралы әңгімелесіп, өлеңдер оқып, шығармашылық жұмыстар орындаймыз.
«Ана деген кім?» тақырыбында ойларын айту. «Менің анам...» сөйлемін аяқтау арқылы ана туралы өз ойларын жеткізу. |
Мақал-мәтелдер сайысы Оқушылар ана туралы мақал-мәтелдер айтып жарысады. Мысалы: «Анаңды Меккеге үш рет арқалап апарсаң да, қарызыңды өтей алмайсың.» «Анаңды қадірлемесең, өмірде бағың жанбас.» |
|
презентация |
|
Сабақтың ортасы 25 мин |
Шығармашылық тапсырма: Өлең шығару немесе эссе жазу: «Менің анам – менің тірегім». Сурет салу: «Ананың аялы алақаны» тақырыбында. Аналар туралы бейнеролик көрсету Ана туралы шағын деректі фильм немесе бейнеролик тамашалау. Ситуациялық тапсырма: Оқушыларға өмірлік жағдаяттар беріледі. Мысалы: Анаң ауырып қалды, сен не істейсің? Ата-анаңды қалай қуантуға болады? |
Ана туралы өлең оқу. «Ана» тақырыбында мақал-мәтелдер айту. Анаға арнап ән орындау (мысалы, «Анашым» әні). 4. «Жүректен жүрекке» (ой бөлісу) Оқушылар аналарға арнаған тілектерін айтып, жүрекшелерге жазып, арнайы плакатқа іледі. |
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Оқушылардың ой-толғауы: Бүгінгі сабақтан алған әсерлерімен бөлісу. «Мен анамды қалай қуантуға болады?» деген сұраққа жауап жазу. Мұғалімнің сөзі: Ана – біздің өміріміздің шамшырағы. Оларды әрқашан қадірлеп, сыйлау – біздің басты міндетіміз. Сабақты аяқтау: Оқушылар анаға арнап жылы тілектерін жазып, қабырғаға іледі. Анаға арналған ән орындалады (мысалы, «Ана туралы жыр»). |
«Ананың алақаны» атты бейнеролик көрсету. Оқушылардың алған әсерлері туралы пікір алмасу. |
|
презентация |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
«ЕГЕР СІЗ ЖЕЛІДЕ ҚОРҚЫТУҒА ТАП БОЛСАҢЫЗ»Сабақтың мақсаты: оқушыларды кибербуллингіні тануға және оған дұрыс жауап беруге үйрету. Негізгі міндеттер: Кибербуллингінің не екенін және оның қалай көрінетінін түсіндіріңіз. Желіде қорқытудан қорғау жолдарын көрсету. Кибербуллинг кезінде көмек сұрауға үйрету. Сабақтың барысы 1. Кіріспе (2 минут) Талқылау: кибербуллинг дегеніміз не және ол неге қауіпті ( қорқыту, жалған ақпарат тарату және т.б.). - Тақырыпқа кіріспе: кибербуллингіні қалай тануға болады? 2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) - Презентация: кибербуллингінің түрлері мен белгілері. – Талқылау: кибербуллингіге қалай әрекет ету керек, қайда көмек сұрау керек (бұғаттау, ересектерге хабарлау, әкімшіліктің шағымы, істерді құжаттау). Кибербуллинг – бұл интернетте агрессор мен жәбірленуші кездесетін қорлаудың әртүрлі формалары. Көбінесе балалар мен жасөспірімдер пайдаланушылар ретінде зардап шегеді. Бұл хабарламаларда немесе түсініктемелерде қорлау мен жаман әзілдер, жеке ақпаратты жариялау (мысалы, сіздің мекенжайыңыз, телефон нөміріңіз, жақын фотосуреттеріңіз), қорқытатын жазбалар болуы мүмкін. Бұл құбылыспен күресу қажет. Шабуылдар туралы айтудан қорықпаңыз. Топтық жұмыстың қорытындысы бойынша негізгі тезистері бар оқушыларға көмек. Есіңде сақта! 1. Қорлауға жауап бермеңіз: - Буллермен жанжалға түспеңіз. Агрессияға жауап беру жағдайды күшейте алады. 2. Дәлелдерді сақтаңыз: - Кибербуллинг туралы куәландыратын хабарламалардың, түсініктемелердің және басқа материалдардың скриншоттарын алыңыз. 3. Буллерді бұғаттаңыз: - Буллердің өз беттері мен жарияланымдарына кіруін шектеу үшін әлеуметтік платформалардағы бұғаттау және шағым беру мүмкіндіктерін пайдаланыңыз. 4. Ересектерге хабарлаңыз: - Ата-анаңызға, педагогтеріңізге немесе сенетін басқа ересектерге хабарласыңыз. Олар жағдайды түсінуге және қажетті шараларды қабылдауға көмектеседі. 5. Сайт әкімшілігіне хабарлаңыз: - Әлеуметтік желі әкімшілеріне хабарласыңыз. Кибербуллинг туралы куәландыратын хабарламалардың, түсініктемелердің және басқа материалдардың скриншоттарын алыңыз. Ересектерге хабарлаңыз: Ата-анаңызға, педагогтеріңізге немесе сенетін басқа ересектерге хабарласыңыз. Олар жағдайды түсінуге және қажетті шараларды қабылдауға көмектеседі. 3. Қорытынды (2 минут) Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/WJVphA2LxeM?si=Fe-FEU7O0wyR4ckg https://drive.google.com/file/d/1f_2fM6UoVvFFSFMFJ- https://drive.google.com/file/d/1e-ZH8hgCevvXG9hWpEwoN8fWx21lRK_W/view |
|
|
|
Фариза Оңғарсынова атындағы №41 мектеп-гимназия
«Ананың аялы алақаны»
Сынып 9 «А
Сынып жетекшісі Джанзакова А.Д»
2024-2025 оқу жылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Ананың аялы алақаны»
«Ананың аялы алақаны»
|
Апта дәйексөзі |
Тәуелсіздік – тәтті сөз ғана емес, ұлттық жауапкершілік |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Джанзакова А.Д |
|
|
Күні: |
10.03.2025/17.03 |
|
|
Сынып: 9 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
«Ананың аялы алақаны» |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға ана махаббатының шексіздігін түсіндіру. Анаға деген сүйіспеншілік, құрмет сезімдерін арттыру. Балаларды мейірімділікке, қамқорлыққа, ізеттілікке тәрбиелеу. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ЕГЕР СІЗ ЖЕЛІДЕ ҚОРҚЫТУҒА ТАП БОЛСАҢЫЗ» |
|
|
Мақсаты |
Сабақтың мақсаты: оқушыларды кибербуллингіні тануға және оған дұрыс жауап беруге үйрету. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин |
Құрметті ұстаздар, оқушылар! Бүгінгі тәрбие сағаты – әлемдегі ең аяулы жан, Ана туралы. «Ана» – тек бір сөз ғана емес, ол мейірімнің, махаббаттың, қамқорлықтың символы. Біз бүгін ананың аялы алақаны туралы әңгімелесіп, өлеңдер оқып, шығармашылық жұмыстар орындаймыз.
«Ана деген кім?» тақырыбында ойларын айту. «Менің анам...» сөйлемін аяқтау арқылы ана туралы өз ойларын жеткізу. |
Мақал-мәтелдер сайысы Оқушылар ана туралы мақал-мәтелдер айтып жарысады. Мысалы: «Анаңды Меккеге үш рет арқалап апарсаң да, қарызыңды өтей алмайсың.» «Анаңды қадірлемесең, өмірде бағың жанбас.» |
|
презентация |
|
Сабақтың ортасы 25 мин |
Шығармашылық тапсырма: Өлең шығару немесе эссе жазу: «Менің анам – менің тірегім». Сурет салу: «Ананың аялы алақаны» тақырыбында. Аналар туралы бейнеролик көрсету Ана туралы шағын деректі фильм немесе бейнеролик тамашалау. Ситуациялық тапсырма: Оқушыларға өмірлік жағдаяттар беріледі. Мысалы: Анаң ауырып қалды, сен не істейсің? Ата-анаңды қалай қуантуға болады? |
Ана туралы өлең оқу. «Ана» тақырыбында мақал-мәтелдер айту. Анаға арнап ән орындау (мысалы, «Анашым» әні). 4. «Жүректен жүрекке» (ой бөлісу) Оқушылар аналарға арнаған тілектерін айтып, жүрекшелерге жазып, арнайы плакатқа іледі. |
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Оқушылардың ой-толғауы: Бүгінгі сабақтан алған әсерлерімен бөлісу. «Мен анамды қалай қуантуға болады?» деген сұраққа жауап жазу. Мұғалімнің сөзі: Ана – біздің өміріміздің шамшырағы. Оларды әрқашан қадірлеп, сыйлау – біздің басты міндетіміз. Сабақты аяқтау: Оқушылар анаға арнап жылы тілектерін жазып, қабырғаға іледі. Анаға арналған ән орындалады (мысалы, «Ана туралы жыр»). |
«Ананың алақаны» атты бейнеролик көрсету. Оқушылардың алған әсерлері туралы пікір алмасу. |
|
презентация |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
«ЕГЕР СІЗ ЖЕЛІДЕ ҚОРҚЫТУҒА ТАП БОЛСАҢЫЗ»Сабақтың мақсаты: оқушыларды кибербуллингіні тануға және оған дұрыс жауап беруге үйрету. Негізгі міндеттер: Кибербуллингінің не екенін және оның қалай көрінетінін түсіндіріңіз. Желіде қорқытудан қорғау жолдарын көрсету. Кибербуллинг кезінде көмек сұрауға үйрету. Сабақтың барысы 1. Кіріспе (2 минут) Талқылау: кибербуллинг дегеніміз не және ол неге қауіпті ( қорқыту, жалған ақпарат тарату және т.б.). - Тақырыпқа кіріспе: кибербуллингіні қалай тануға болады? 2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) - Презентация: кибербуллингінің түрлері мен белгілері. – Талқылау: кибербуллингіге қалай әрекет ету керек, қайда көмек сұрау керек (бұғаттау, ересектерге хабарлау, әкімшіліктің шағымы, істерді құжаттау). Кибербуллинг – бұл интернетте агрессор мен жәбірленуші кездесетін қорлаудың әртүрлі формалары. Көбінесе балалар мен жасөспірімдер пайдаланушылар ретінде зардап шегеді. Бұл хабарламаларда немесе түсініктемелерде қорлау мен жаман әзілдер, жеке ақпаратты жариялау (мысалы, сіздің мекенжайыңыз, телефон нөміріңіз, жақын фотосуреттеріңіз), қорқытатын жазбалар болуы мүмкін. Бұл құбылыспен күресу қажет. Шабуылдар туралы айтудан қорықпаңыз. Топтық жұмыстың қорытындысы бойынша негізгі тезистері бар оқушыларға көмек. Есіңде сақта! 1. Қорлауға жауап бермеңіз: - Буллермен жанжалға түспеңіз. Агрессияға жауап беру жағдайды күшейте алады. 2. Дәлелдерді сақтаңыз: - Кибербуллинг туралы куәландыратын хабарламалардың, түсініктемелердің және басқа материалдардың скриншоттарын алыңыз. 3. Буллерді бұғаттаңыз: - Буллердің өз беттері мен жарияланымдарына кіруін шектеу үшін әлеуметтік платформалардағы бұғаттау және шағым беру мүмкіндіктерін пайдаланыңыз. 4. Ересектерге хабарлаңыз: - Ата-анаңызға, педагогтеріңізге немесе сенетін басқа ересектерге хабарласыңыз. Олар жағдайды түсінуге және қажетті шараларды қабылдауға көмектеседі. 5. Сайт әкімшілігіне хабарлаңыз: - Әлеуметтік желі әкімшілеріне хабарласыңыз. Кибербуллинг туралы куәландыратын хабарламалардың, түсініктемелердің және басқа материалдардың скриншоттарын алыңыз. Ересектерге хабарлаңыз: Ата-анаңызға, педагогтеріңізге немесе сенетін басқа ересектерге хабарласыңыз. Олар жағдайды түсінуге және қажетті шараларды қабылдауға көмектеседі. 3. Қорытынды (2 минут) Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/WJVphA2LxeM?si=Fe-FEU7O0wyR4ckg https://drive.google.com/file/d/1f_2fM6UoVvFFSFMFJ- https://drive.google.com/file/d/1e-ZH8hgCevvXG9hWpEwoN8fWx21lRK_W/view |
|
|
|
Фариза Оңғарсынова атындағы №41 мектеп-гимназия
«Ананың аялы алақаны»
Сынып 9 «А
Сынып жетекшісі Джанзакова А.Д»
2024-2025 оқу жылы
шағым қалдыра аласыз













