Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Анасын сағынған бала 5-сынып әдебиет
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
САБАҚ: Қазақ әдебиеті |
Мектеп: |
|||||||||||||||||
ТАҚЫРЫБЫ: |
Т.Нұрмағанбетов«Анасын сағынған бала» |
|||||||||||||||||
КҮНІ: |
Мұғалімнің есімі: |
|||||||||||||||||
СЫНЫП:5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||
САБАҚҚА НЕГІЗДЕЛГЕН ОҚУ МАҚСАТЫ(МАҚ САТТАРЫ) |
Т/Ж2. Танысу. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау |
|||||||||||||||||
САБАҚ МАҚСАТТАРЫ |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||||||||
-шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды |
||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі |
||||||||||||||||||
-әдеби шығарманың идеясын өз көзқарасы негізінде жеткізе алады |
||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||||||||
шығарманың негізгі идеясын ана туралы мақал-мәтелдер арқылы өмірмен байланыстыра біледі |
||||||||||||||||||
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ |
шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды әдеби шығарманың идеясын өз көзқарасы негізінде тұжырымдайды шығарманың негізгі идеясын ана туралы мақал-мәтелдермен байланыстырады. |
|||||||||||||||||
ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА БАУЛУ |
Білім беру үдерісін ұйымдастырудың басты ерекшелігі білім беру мен тəрбиенің бірлігі болып табылады.Бірліктің бастауы отбасы құндылық. Отбасы мүшелерінің бірін-бірі құрметтеуі |
|||||||||||||||||
ТІЛДІК МАҚСАТ |
Оқушылар: әдеби шығарманының тақырыбы мен идеясын анықтай отырып, тақырыпқа байланысты сөз маржанынан синоним сөздерді тауып, сөз тіркестерін құрастыру |
|||||||||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
||||||||||||||||||
сағыныш, мұң, алаң, күмілжу, аңсау |
||||||||||||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
||||||||||||||||||
Талқылауға арналған тармақтар: |
||||||||||||||||||
Негізгі идеяны сақтайтын ұзақ мәтіннен қысқа мәтін шығару |
||||||||||||||||||
Сіз неліктен...екенін айта аласыз ба? шығарма неліктен «Анасын сағынған бала аталды» аталды? |
||||||||||||||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: «Төрт сөйлем тапсырмасы» формуласын жазбаша түсіндіру арқылы шығарманың идеясын идеясын анықтау |
||||||||||||||||||
АЛДЫҢҒЫ ОҚУ |
Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау |
|||||||||||||||||
ЖОСПАР |
||||||||||||||||||
ЖОСПАРЛАНҒАН УАҚЫТ |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыздар) |
РЕСУРСТАР |
||||||||||||||||
Басы 5минут |
1.Сыныпта сергіту сәтін ұйымдастыру. Жүру барысы. «Тақиялы періште» фильміндегі Б.Төлегенованың әнін тыңдатамын. 1. Оқушылардың назарын сабаққа аударып, сабақтың мақсатын, тақырыбын таныстырып, түрлі-түсті қима қағаздар арқылы топқа бөлемін. «10 сұрақ – ия - жоқ деген жауап» әдісі бойынша төмендегі сұрақтар беремін 1. Сержан Есмағанбетке жиен болады ма? (ия) 2. Сержан әкесімен бірге тұрады ма? (жоқ) 3.«Балалы үйдің ұрлығы жатпас» шығарма тақырыбына сай мақал ма? (ия) 4. Әңгімеде қала тіршілігі суреттеледі (жоқ) 5. Сержан мылқау бала (жоқ) 6. Сержан Күміскүлдің баласы ма?(ия) 7. Есмағанбет Сержанмен танысқанда онымен амандаспайды. (жоқ) 8. Нағашылар Алматыға баруға қарсы болмайды (жоқ) 9. Есмағанбет ауылға жылда келетін (жоқ) 10. Есмағанбет кеткенде Сержан көңілді күймен шығарып салады? (жоқ) ҚБ. мадақтау |
Бейне фильм Қима қағаздар Слайд 1 |
||||||||||||||||
Ортасы 7минут 7минут 10 минут |
1-тапсырма С.Слайдтағы мақал–мәтелдердің шығарма бөлімімен байланыстыру арқылы тақырыбы мен идеясын анықтау А. Балалы үйдің ұрлығы жатпас В. Ана алақанының аясы, Ақ шынардың саясы. С. Домбыраның жақсы болмағы ағашынан Жігіттің жақсы болмағы нағашыдан Д. Анасыз өмір-сөнген көмір ♦ мақал-мәтелдердің мағынасын аша алады ♦ мақал-мәтелдерді өмірмен байланыстыра алады 2-тапсырма. Ж.Ж«Егжей-тегжейлі білуге (түсінуге) арналған оқылым (сканерлеу) әдісі бойынша оқушылар мәтіндегі оқиғаларға шолу жасайды. Оқушылар негізгі идеяны сақтайтын ұзақ мәтіннен қысқа мәтін шығарады. Қай материалды алып тастаса идея сақталатынын жұппен шешеді Дескрипторлар: ♦ мәтіндегі негізгі оқиғаларға шолу жасай алады ♦ қысқа мәтін жинақтай алады 3-тапсырма Шығарманың идеясын анықтау үшін «Төрт сөйлем тапсырмасы» формуласын жазбаша түсіндіруін сұраймын. Шығарма неліктен «Анасын сағынған бала» деп аталды?
Бірінші
сөйлем:«Менің ойымша,...»
Үшінші сөйлем« Оны
мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...» Дескрипторлар: ♦ шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтай алады ♦ идеяны таңдау себебін түсіндіреді ♦ идеяға қатысты өз көзқарасын тұжырымдайды ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек» |
Слайд 2 оқулық Слайд 3 Оқулық, дәптер, қалам Үлестірме қағаз |
||||||||||||||||
Соңы 10минут 5 минут |
4-тапсырма . Кесте ұсынылады
Дескрипторлар: ♦синоним сөздерді тауып, сөз тіркесін құрай алады ♦ тірек сөздер арқылы мақал-мәтелдер құрастыра біледі «5-5-1» тәсілі Оқушылар сабақтан меңгерген білімін, 5 сөйлеммен жазып, 5 сөзге қысқартын түйінді маңызды сөздерімен бөліседі. Ең маңызды сабақтың тақырыбы мен идеясы анықталады. Кері байланыс: «3-2-1» стратегиясы
|
Сызба қағаз |
||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
Үйге тапсырма |
|
||||||||||||||||
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Топтар бір-біріне қолдау көрсетеді. аз болуы мүмкін. Анағұрлым қабілетті оқушыларға қарасөздің мазмұнындағы нақыл сөздерді теріп жазуды тапсырамын. |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Меңгеруді бақылау Сұрақ және жауап
Өзара кері байланыс, топтар бір-бірінің жауабын дескрипторлар арқылы бағалайды.
|
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||||||
-
|
- |
- |
||||||||||||||||
Рефлексия
450 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |