Материалдар / Аңдама жасау,құрастыру,түкті қағазбен тазалау

Аңдама жасау,құрастыру,түкті қағазбен тазалау

Материал туралы қысқаша түсінік
еңбек пән мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
407
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Аңдама жасау,құрастыру,түкті қағазбен тазалау.

Сабақтың мақсаты: Өткен сабақты қайталау (құрастыру,тазалау) техникалық картамен жұмыс жүргізу. Бөлшектерді дұрыс әрі ретімен біріктіруді үйрету, түкті қағазбен тазалау. Жұмысты ұқыпты орындауға үйрету. Техника қауіпсіздігін сақтай білу, саусақтардың майда қимылын дамыту, кеңістікті бағдарлау. Оқушылардың зейінін тұрақтандыру,ойлау қабілет- терін дамыту, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Керекті құралдар: Техникалық карта, аңдама үлгісі, аңдама бөлшектері, түкті қағаз. 1. Плакат «Аңдама» 2. Плакат «Қажетті құрал-сайман» 3. Бөлшектерді «құастыру,тазалау» балға, шеге, түкті қағаз.

Пәнаралық байланыс: Математика, қазақ тілі, айналамен танысу

Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру кезеңі - Сәлеметсіздер ме балалар! - Бүгін кім кезекші? - Жылдың қай мезгілі? - Аптаның нешінші жұлдызы?

ІІ Өткен сабақты қайталау. Құрастыру,түкті қағазбен тазалау. а) сұрақ-жауап - Аңдама қандай ағаштан жасалады? (қарағай) - Қанша бөлшектен тұрады? - Жаңқасын немен тазалаймыз? - Түкті қағаз не үшін керек? ә) Плакатпен жұмыс. - Қандай құрал – сайман қажет? б) Техникалық картамен жұмыс
1Жоспар құру. Материал дайындау ағаш
2Өлшемін алу сызғыш
3Өлшем бойынша аралау

Ара
4Сүргімен жону

Сүргі
5Бір-біріне біріктіріп құрастырушеге,балға
6Түкті қағазбен тазалаутүкті қағаз
(Оқушылар жеке-жеке шығып жауап береді)

ІІІ Сергіту сәті: Дене - қимыл жаттығулары

IV Сарамандық бөлім. 1. Жұмыс киімдерін кию 2. Техника қауіпсіздігін қайталау 3. Құрал – саймандарды дайындау (екеуара 1 аңдама жасайды) 4. Оқушылардың өзіндік жұмысы. -Мұғалім қадағалап, қателіктерін айтып тұрады. Жұмыс барысында Мұғалім барлық оқушыларға көрсетіп түзету жолдарын үйрету. 5. Орындалған жұмыстарына есеп беру. (оқушылар көрсетіп тұрып айтады) 6. Бірін-бірі бағалау.

V. Бекіту: - Біз бүгін сабақта не жұмыс істедік? - Аңдама не үшін керек? - Аңдама неше бөлшектен тұрады? - Аңдамамен не істейміз? - Оларды бір-біріне немен біріктіреміз? - Шегені немен қағамыз? - Қандай құралдар пайдаландық? - Жаңқасын немен тазаладық? - Қандай ережені сақтаймыз? - Түкті қағаз не үшін қажет?



VI. Оқушыларды бағалау:

VII. Қортындылау:



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ