Ұйымдастырылған іс
әрекет: Қоршаған
ортамен танысу, көркем
әдебиет, сөйлеуді дамыту,математика
негіздері.
Білім беру
саласы: Таным, коммуникация,
шығармашылық.
Тобы: Құлпынай МАД
топ
Тақырыбы: “Аңдар
әлемі”
Мақсаты: 1. Балалардың тілдік қатынас
дағдыларын дамыту .
-
Балалардың ой- өрісін дамыту,
әрбір баланың өзіндік ерекшелігін ескере отырып, жеке дара жұмыс
жүргізу.
Міндеттері:Бүлдіршіндерді ұғымталдыққа ,
бірлесіп жұмыс істей білу, мейірімділікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу,
балалардың ойлау қабілеттерін арттырып, тілдерін дамыту,
жануарларға қамқорлық, мейірімділік сезімдерін ояту, қызықты
ойындар арқылы балалардың эмоциялық сезімдерін
дамыту.
Әдіс-тәсілдер:
сұрақ-жауап, көрнекілік, ойың, әңгімелеу. Жұмбақ
шешу.
Қолданылған
материалдар: Ұн, тұз, су, фонарик, сандар,
аңдардың іздері, суреттері,проектор, қрян, аю,қасқыр, түлкі
киімдері.
Барысы: Ұйымдастыру оқу іс-әрекеті
ән-ұранмен басталады.
Тәрбиеші: Балалар шаттық шеңберге тұрып
бір-бірімізбен сәлемдесейік.
Үлкенге де -
сіз,
Кішіге де -
сіз
Бәріңізді
құрметтеп,
Бас иеміз біз! ( иіліп
амандасады) Балалар,бүгін бізге қонақ келді. Ол қонақтың кім екенін
табу үшін, мен сіздерге сұрақ қоямын. Сол сұраққа жауап берсеңдер,
қонақтың, кім екенін білесіңдер.
-Жұма сайын біз, яғни
аналарымыз ,апаларымыз не пісіріп
таратады?
- Балалар атасы мен әжесінен
қашып келе жатқан қай ертегінің кейіпкері
екен? Балалар: бауырсақ. Дұрыс балалар,
жарайсындар.
Проектордан жасанды
интеллект бауырсақ шығып балалармен
амандасады
-Бауырсақ: Саламатсыздарма,
балалар!
Балалалар: Саламатсыңба,
бауырсақ!
Тәрбиеші: Бауырсақ бізге алыс жолдан
келген екен,сен неге ата, әжесінен қашып келе
жатырсын?
-
Бауырсақ: Менің достарым, мен нан
түрлерін іздеп келемін.
Тәрбиеші: Балалар бауырсаққа,
көмектесемізбе!
Балалар: Иа,
көмектесеміз.
Балалар: Бауырсақ, біз нанның барлық
түрін қастерлеп, қадірлейміз. Сен бізбен дос боласыңба
бауырсақ?
Бауырсақ: Ендеше менің сендерге қоятын
шартым бар, менімен бірге ойын ойнайық «Адасқан сандар» деп
аталады. Бірақ балалар мен сандарды дұрыс ажырата алмаймын. Сендер
маған көмектесесіндер ме?
Балалар: (Балалар сандарды тура және
кері санап, ретімен орналастырады).
Балалар: Бауырсақ бізге алыс жолдан
келген екен ата, әжесінен қашып келе жатыр, бізден көмек сұрай
келіпті, кәне көмектесеміз бе?
Бәріміз онда сол бауырсақпен
еріп орманға барайық. (Сол кезде алдымыздан қоян
шығады).
-
Қоян: - бауырсақ, бауырсақ мен сені
жеймін.
-
Бауырсақ: - жемеші
мені.
-
Қоян: - сендер онда менің
тапсырмамды орындандар.
- Бауырсақ: жарайды.
- Қоян: сендер маған бұл жерде тұрған қандай
аңдардың іздері екенін айтып тапсандар, мен бауырсақты
босатамын.
Топқа
бөлу
Тәрбиеші: Ендеше балалар! Бауырсаққа
жылдам, тезірек көмектесу үшін екіге
бөлінейік.
Алдарыңыздағы жарықтықты
бір-бірлеп алыңыздар, содаң -соң фонарикті қосып, жарықтықтың
ішіндегі суретті фонарик арқылы қарап, топқа
бөлінеміз.
Бізде екі топ болады:
Жануарлар және бауырсақ тобы. Бауырсақ суреті шыққан балалар
бауырсақ тобына, жануарлар шыққан балалар жануарлар тобына
қосылады.
Бірінші
топ: жануарлардың көлеңкесін
табады.
Екінші
топ: мына тұрған қай жануардың ізі
екенін табады.
Балалар тапсырманы орындап
болған соң, қоян балаларға рахметін
айтады.
Қоян: Рахмет!(балдармен,бауырсақ әрі
қарай жүре береді. Бір кезде алдынан қасқыр
шығады)
-
Қасқыр: бауырсақ, бауырсақ мен сені
жеймін.
-
Бауырсақ: - жемеші
мені.
-
Қасқыр : - сендер онда менің
тапсырмамды орындаңдар, сендерге қояр сұрағым бар. Егер
орындасаңдар мен сендерді
босатамын.
-
Бауырсақ: жарайды.
- Біз қай елде тұрамыз? ҚР
елбасы кім? Қай қалада тұрасыз? Бір жылда неше жыл мезгілі бар?
Қазір жылдың қай мезгілі? Апта күндерін
ата?
-
Балалар: Біз Қазақстан
Республикасында тұрамыз.
Хромтау қаласыннда
орналасқанбыз
Бір жылда төрт мезгіл
бар.
Қазір жылдың қыс
мезгілі.
Бір аптада жеті күн
бар.
Қасқыр: Рахмет! жарайды. !(балдармен,
бауырсақ әрі қарай жүре береді. Бір кезде алдынан аю
шығады).
-
Аю: - бауырсақ, бауырсақ мен
сені жеймін.
-
Бауырсақ: - жемеші
мені.
-
Аю: - онда маған бір сергіту
сәтін жасап беріңіздер.
-
Аю: Егер орындасандар мен сендерді
босатамын.
Сергіту
сәті.
Аю: Рахмет! жарайды.
!(балдармен,бауырсақ әрі қарай жүре
береді. Бір кезде алдынан түлкі
шығады).
- Түлкі: бауырсақ, бауырсақ мен сені
жеймін.
- Бауырсақ:
-
жемеші мені.
- Түлкі: онда маған бауырсақтың жасалу жолын
көрсетіңіздер.
Зерттеушілік
эксперимент
Бауырсақтың жасалу жолын
көрсетеді. Балалар қарап зерттеп,
үйренеді.
Бауырсақ: Рахмет
балалар! Мен сендерге риза болдым.
Сендер өте ақылды, тапқыр екенсіндер. Мен сендермен дос боламын.
Мені атам мен әжем іздеп жатқан болар. Мен сендермен қоштасамын.
Қош сау болыңдар, балалар!





