"Аңдар" тақырыбы бойынша ҚМЖ 1-сынып, қазақ тілі Т2

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Аңдар" тақырыбы бойынша ҚМЖ 1-сынып, қазақ тілі Т2

Материал туралы қысқаша түсінік
"Аңдар" тақырыбы бойынша ҚМЖ 1-сынып, қазақ тілі Т2. Қосымша жұмыс парағы бірге жүреді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

Бізді қоршаған әлем

Педагогтың аты-жөні

Библова Жанар Амантаевна

Күні

28.11.2024

Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Аңдар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.3.3.1 Өзі туралы және оның мағыналары жайында түсініктерін еске түсіріп, пысықтайды

1.3.4.1 дұрыс жазу дағдыларын одан әрі жетілдіре отырып сөз байлығын арттыру, сауатты жазу дағдыларын жетілдіреді



Сабақтың мақсаты


Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.

Көбі: Оқушылар топта жұмыс істеу арқылы ізденеді, түсінеді, біледі және сөздік қорларын дамыту арқылы пәнге қызығушылығы артады;

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Бағалау критерииі

Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Ертеңгілік шеңбері

Диалогта сөйлеу.

  • -Арман, сен қандай аңдарды білесің?

  • -Аю, піл, арыстан, жолбарыс, қасқыр, түлкі, қоян, кірпі.

  • -Арман, аю қайда болады?

  • -Аю орманда болады.

  • -Піл қандай?

  • -Піл үлкен, күшті.

  • -Қоян қандай?

  • -Қоян кішкентай, қорқақ.



(Тақтада оқушыларға арналған оқу мақсаты жазылады.) Сабақ мақсаттарымен оқушыларды таныстырып өту.

«Мен күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсінемін»

Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

Қол шапалақ













Ұялы телефон

Және интернет желілері

Кітап


Ортасы

(МК) Сөздерді таныстыру үшін аңдардың суреті бар кеспе қағаздарды пайдалану.

) Мұғалім кеспе қағаздарды көрсетіп, сөзді айтқан соң, оқушылар оны қайталайды.

Жаңа сөздер:

Керік – жираф

Кірпі – ёжик

Арыстан – лев

Аю – медведь

Қоян – заяц

Қасқыр – волк

Түлкі – лиса

Піл – слон


СЕРГІТУ СӘТІ.

Көжектерім тұрыңдар,

(іс – қимылмен көрсету)

Беттеріңді жуындар,

Айнаға қараңдар.

Шаштарыңды тараңдар.



Оқушылар аңдар туралы түрлі кітаптарды қарап, суреттер мен фильмдер көреді. Олар бір аңды таңдайды. Сол аң қайда тұрады, немен қоректенеді, ол қандай екенін айтады.



Аң туралы сөздерді пайдалана отырып, аңның маскасын қалай жасау керектігін көрсетеді

Тапсырма.1. Аңдарды сипаттап сөйлеу.

Орманда Picture 1 , , жүр. , , - үлкен аңдар. , - кішкентай аңдар.



Жетістік критерийі:

  • Сөйлем құрастыруда жаңа сөздерді мағынасына сай, орынды қолдана алады.

  • Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсінеді және орынды қолдана алады.

  • Берілген материалдағы мәселені анық, түсінікті сөйлеуі арқылы жеткізе алады.

Дифференциация:

Қабылдау деңгейі жоғары оқушылар:

маска бойынша үлгідегі сөздерді қолдана отырып жай сөйлемдер құрастырып айтады.

Қабылдау деңгейі орташа оқушылар:

аңдарды және олардың қасиеттерін берілген үлгі бойынша айтады.



Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды



Оқушылар жаңа сөздер жазылған карточкаларды арнайы сөздік дәптерлеріне жапсырады













Оқушылар аңдар туралы түрлі кітаптарды қарап, суреттер мен фильмдер көреді. Олар бір аңды таңдайды. Сол аң қайда тұрады, немен қоректенеді, ол қандай екенін айтады.










Смаликтер арқылы

ҚБ өзін өзі бағалау










ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»




Бағалау парақшасын толтырады.


ҚБ Бағдаршам




Слайдар



















Ашық сұрап-жауаптар

Сабақтыңсоңы


Жаңа тақырыпты бекіту үшін келесі тапсырманы орындатады. (Суреттерді сәйкестендіреді. Бояйды, сол бойынша айтады)


Формативті бағалау

Оқушылардың бағалануы бойынша өз ойларын айтып, қорытынды бағаны өзі қояды.


Үйге: Жаңа сөздерді жаттау

Рефлексия:Мұғалім түрлі медальдарды таратып береді

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы



Үйге тапсырма


Саралау-оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз: бір оқушыдан күтілетін нәтиже, дербес қолдау көрсету, уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады.

Жұптық және топтық жаттығуларды, сонымен қатар қозғалыстың құрамдас элементтеріне сараптау жүргізу, көрсету, талқылау және мәлімдеу

Бағалау-оқушылардың сабақ барысында үйренгенің бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдер арқылы бағалай алады. Мадақтама, марапаттау

Осы бөлімде оқушылар жеңіл атлетика бойынша түрлі жаттығулар орындайды, жүгіру жаттығуларын танып біледі, сонымен қатар өз денсаулықтарын жаттығулар арқылы бекітеді.

Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы. Денсаулық сақтау әдістері, сергіту сәттері мен белсенді

іс-әрекет түрлері.

Оқушылар басқа оқушылардың жаттығуларының реттілігін оқиды және кері байланыстың құрамдылығын көрсетеді. Оқушылар секіру қабілеттерін құрамдас жаттығулардың дамуына себепкер болатын топтық жұмыстарды орындау кезінде біріктіріп жібереді.

Сабақ бойынша рефлекия:

1.Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылар нені үйренді?


2.Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?


3. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?


4. Сабақта уақыт кезеңдері сақталды ма ?


Жалпы оқушыларды бағалау:








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.12.2024
250
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі