Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ тақырыбы: Анималисттік жанр.
|
Бөлім |
Қосымша тақырыптық суреттер бөлімі. |
|
Педагогтың Т.А.Ә |
Даулеткерей Меруерт Гарипжанқызы. |
|
Күні |
11.02.2025ж |
|
Үйірме атауы |
Бояулар сыры |
|
Мақсаты |
Оқушыларға анималистік жанр туралы түсінік беру. Жануарларды бейнелеудің ерекшеліктерін меңгерту. Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту. |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ Уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың Басы 10 минут |
1.Ұйымдастыру
|
Топ басшысы топ оқушылары туралы ақпарат береді. Сабақ мақсатымен танысады. |
|
|
2.Психологиялық ахуал қалыптыстыру: Мақсаты: Оқушылардың ойын ойнау арқылы ортасын теңестіру. "Жануарды қимылмен көрсет" ойыны. |
Оқушылар өздері таңдаған жануардың қимылын көрсетіп, сыныптастары оны табады. |
Жануарлар суреттері. |
|
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
3.Жаңа тақырып 1. Максаты: Анималисттік жанр туралы түсінік қалыптастыру. Анималистік жанр дегеніміз не?
XX ғасырдан бастап Қазақстанда кәсіби бейнелеу өнері дамып, анималистік жанр ерекше маңызға ие болды. Қазақ суретшілері және анималистік жанр
Қазақ бейнелеу өнерінің негізін қалаушы. Оның шығармаларында қазақтың тұрмыс-тіршілігі, малшылардың өмірі және жылқы, түйе, қой сияқты жануарлар жиі бейнеленген.
Қазақ мәдениетіндегі тарихи оқиғалар мен эпостарды бейнелеген. Оның туындыларында жылқы бейнесі ұлттық рухтың белгісі ретінде жиі көрініс табады.
Қазақтың тұрмыстық және эпикалық көріністерін суреттеген. Ол туындыларында табиғатты, жануарларды әдемі үйлестірген. |
Мұғалімнің берген ақпаратын өздеріне жазып алады. |
|
|
5 минут |
4.Сергіту сәті "Қозғалыстағы жануар" жаттығуы. |
Оқушылар белгілі бір жануардың қозғалысын қайталайды. |
Сергітуге арналған бейнежаттығу. |
|
Практикалық бөлім 35 минут |
5.Тәжірибе алаңы Мақсаты: Жаңа тақырып бойынша білу, түсіну деңгейлерін тәжірибеде қолдану. Жануарларды бейнелеудің ерекшеліктері:
Оқушыларға жануарлардың суреттерін салып көру ұсынылады. Мұғалім жеке кеңес беріп, оқушылардың жұмыстарын бағыттайды. Жануарлардың қозғалысын зерттеу үшін бейнежазбаларды көрсету. |
Әр оқушы өз қалаған жануарын таңдап, эскиз жасайды. Түстер мен көлеңкелерді пайдаланып, жануардың шынайы бейнесін жасауға көңіл бөлінеді. |
Google Arts & Culture – әйгілі анималист-суретшілердің туындылары YouTube бейнероликтері:"How to draw animals step by step" (жануарларды кезең-кезеңмен салу)"The history of animalistic art" А4, А3 форматтағы қағаздар Карандаш, акварель, гуашь т.б. |
|
Сабақтың соңы 5 минут |
6. Кері байланыс. "Бес саусақ" әдісі арқылы рефлексия жасау:
|
Оқушылар өз жұмыстарын таныстырады. Кері байланыс жасайды. |
Бес саусақ |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Анималисттік жанр
Анималисттік жанр
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ тақырыбы: Анималисттік жанр.
|
Бөлім |
Қосымша тақырыптық суреттер бөлімі. |
|
Педагогтың Т.А.Ә |
Даулеткерей Меруерт Гарипжанқызы. |
|
Күні |
11.02.2025ж |
|
Үйірме атауы |
Бояулар сыры |
|
Мақсаты |
Оқушыларға анималистік жанр туралы түсінік беру. Жануарларды бейнелеудің ерекшеліктерін меңгерту. Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту. |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ Уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың Басы 10 минут |
1.Ұйымдастыру
|
Топ басшысы топ оқушылары туралы ақпарат береді. Сабақ мақсатымен танысады. |
|
|
2.Психологиялық ахуал қалыптыстыру: Мақсаты: Оқушылардың ойын ойнау арқылы ортасын теңестіру. "Жануарды қимылмен көрсет" ойыны. |
Оқушылар өздері таңдаған жануардың қимылын көрсетіп, сыныптастары оны табады. |
Жануарлар суреттері. |
|
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
3.Жаңа тақырып 1. Максаты: Анималисттік жанр туралы түсінік қалыптастыру. Анималистік жанр дегеніміз не?
XX ғасырдан бастап Қазақстанда кәсіби бейнелеу өнері дамып, анималистік жанр ерекше маңызға ие болды. Қазақ суретшілері және анималистік жанр
Қазақ бейнелеу өнерінің негізін қалаушы. Оның шығармаларында қазақтың тұрмыс-тіршілігі, малшылардың өмірі және жылқы, түйе, қой сияқты жануарлар жиі бейнеленген.
Қазақ мәдениетіндегі тарихи оқиғалар мен эпостарды бейнелеген. Оның туындыларында жылқы бейнесі ұлттық рухтың белгісі ретінде жиі көрініс табады.
Қазақтың тұрмыстық және эпикалық көріністерін суреттеген. Ол туындыларында табиғатты, жануарларды әдемі үйлестірген. |
Мұғалімнің берген ақпаратын өздеріне жазып алады. |
|
|
5 минут |
4.Сергіту сәті "Қозғалыстағы жануар" жаттығуы. |
Оқушылар белгілі бір жануардың қозғалысын қайталайды. |
Сергітуге арналған бейнежаттығу. |
|
Практикалық бөлім 35 минут |
5.Тәжірибе алаңы Мақсаты: Жаңа тақырып бойынша білу, түсіну деңгейлерін тәжірибеде қолдану. Жануарларды бейнелеудің ерекшеліктері:
Оқушыларға жануарлардың суреттерін салып көру ұсынылады. Мұғалім жеке кеңес беріп, оқушылардың жұмыстарын бағыттайды. Жануарлардың қозғалысын зерттеу үшін бейнежазбаларды көрсету. |
Әр оқушы өз қалаған жануарын таңдап, эскиз жасайды. Түстер мен көлеңкелерді пайдаланып, жануардың шынайы бейнесін жасауға көңіл бөлінеді. |
Google Arts & Culture – әйгілі анималист-суретшілердің туындылары YouTube бейнероликтері:"How to draw animals step by step" (жануарларды кезең-кезеңмен салу)"The history of animalistic art" А4, А3 форматтағы қағаздар Карандаш, акварель, гуашь т.б. |
|
Сабақтың соңы 5 минут |
6. Кері байланыс. "Бес саусақ" әдісі арқылы рефлексия жасау:
|
Оқушылар өз жұмыстарын таныстырады. Кері байланыс жасайды. |
Бес саусақ |
шағым қалдыра аласыз













