Материалдар / Антиденелердің құрылысы мен қызметі. Антиденелердің арнайылығы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Антиденелердің құрылысы мен қызметі. Антиденелердің арнайылығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ. 11сынып бағдарламасы бойынша күрделі тақырыпты оңай әрі тиімді жолдармен меңгерту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Ақпан 2023
380
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Бөлім:

11.1 Молекулярлық биология және биохимия

Педагогтің аты-жөні:

Алдабергенова Набат

Күні:


Сыныбы:11

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Антиденелердің құрылысы мен құрылымы. Антиденелердің арнайылығы (белсенді орталығының).

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.4.1.1 - антиген мен антидененің әрекеттесуін түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар антиденелердің құрылысын сипаттай алады

Көпшілік оқушылар:

Антиденелердің құрылымын сипаттай алады.

Кейбір оқушылар:

Антиген мен антидененің әрекеттесуін сипаттайды

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылық-ты ояту.

3минут

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

3.Оқушыларды топтарға біріктіру.


Пазл әдәсі

Термин сөздердің қима қағаздары арқылы 2 топқа бірігеді.

1 топ: Антидене

2 топ: Антиген


Оқушылар топтарға бірігу барысында Антидене және антиген ұғымдарыа сипаттама береді, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам,

слайд, интерактивті тақта, ғаламтор


Жаңа сабаққа кіріспе

10минут















Мағынаны ашу

(Ұ) «Миға шабуыл» Еске түсіру мақсатында ой қозғау сұрақтарын қойып, ұжымдық талқылау болады.

Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.









Видеоролик

1.Адам ағзасына бөтен қан тобы құйылса не болады?



Бейнеролик алды сұрақтар

1. Тірі организимдер үшін антиденелердің манызы қандай?


2.Иммуноглобулиндердің әр класының құрылысы ерекшеліктері қандай?


3. Біздің организмімізде қандай жасушалар антиденелер түзеді?

Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.



Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділік-пен қатысқан оқушылар бағаланып отырады


https://youtu.be/PnhL6aT1SWg Аниденелер жайлы 2минуттық видеоролик

Сабақтың ортасы


15 минут

Топтық жұмыс

«Ақпараттар алаңы» әдісі




Ақпараттар көздерін пайдаланып, оқушылар берілген тапсырманы орындап, қорғайды

Дескриптор: Жалпы - 5 балл

1.Антиденелердің құрылысын сипаттайды

2.Антиденелердің құрылымын айтады.

3.Антиденелердің әрекеттесуін айтады

Қосымша дереккөздер, материалдар

8минут

Жұптық жұмыс



1жұп - тапсырма

Иммуноглобулиндердің құрылысы қандай және оны сипаттаңыз

2 жұп -тапсырма

Антиденелердің арнайлылығын түсіңдіріңіз

3 жұп- тапсырма

Антиденелер мен антигендердің өзара әрекеттесу механизімін сипаттаңыз

4жұп- тапсырма

Антиденелердің құрылысы мен құрылымын сипаттаңыз

5жұп тапсырма

Біздің ағзамызда қандай жасушалар антидене түзетінін атаңыз және оның маңызын түсіндіріңіз

Дескриптор: Жалпы - 2 балл

1. Сұрақтарға жауап береді


Әр жұпқа үлестірме парақшалар беріледі

Жеке жұмыс

5минут

Кеңейтілген тапсырма

Термин сөздермен жұмыс

Термин

анықтама

Антидене


Антиген


Комплиментарлық




Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Термин мен анықтаманы сәйкестендіреді

2.Терминдердің анықтамасын жазады

3.Термин мен анықтаманы жазады



Үлестірме парақшалар

Сабақтың соңы

Қорытынды

Рефлексия

5минут


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. Ол kundelik.kz -те бағаланады





Рисунок 5





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!