«Цифрлық сауаттылық» пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар
3 сынып
Цифрлық сауаттылық. Оқулық+СD
Кадырқұлов Р, Рысқұлбекова. Ә, БеристемоваН – «Алматыкітап» баспасы, 2021жыл.
-
р/с
Сабақтың тақырыбы
Оқу мақсаттары
Сағат саны
Мерзімі
күні, айы, жылы
Үй тапсырмасы
1 тоқсан. 1 бөлім. Программалау
(ортақ тақырыптары: «Жабайы табиғат», «Жақсы» деген немене? «Жаман» деген немене?»)
1
Өміріміздегі қайталаулар
3. 4. 1. 1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);
1
§1
2
Циклдер
3. 4. 1. 2 циклдік алгоритмді іске асыру;
1
§2
3
Кейіпкердің қозғалысы
3. 4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;
1
§3
4
Қозғалыс командаларын жоба құруда қолдану
3. 4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;
1
§4
5
Практикалық тапсырмалар
3. 4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;
1
§5
6
Желіде тілдесу
3. 1. 3. 1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру.
1
§6
7
Әлеуметтік желілер мен мессенджерлер
3. 1. 3. 1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру.
1
§7
8
Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар
3. 1. 3. 1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру.
1
§8
8 сағат
2 тоқсан. 2 бөлім. Ойын құру
(ортақ тақырыптары: «Уақыт», «Сәулет» )
9
Ойынның сценарийі
3. 4. 2. 1 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу;
3.2.1.1 таңбалы, нөмірленген тізімдер жасау;
1
§9
10
Көріністер
3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;
1
§10
11
Кейіпкерлер
3. 4. 2. 3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
1
§11
12
Практикалық жұмыс
3. 4. 2. 3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
1
§12
13
Костюм ауыстыру
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
1
§13
14
Менің ойыным
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);
3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;
3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру.
1
§14
15
Практикалық жұмыс
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);
3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;
3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру.
1
§15
16
Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);
3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;
3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру.
1
§16
8 сағат
3 тоқсан. 3 бөлім. Робототехника. Жоба
(ортақ тақырыптары: «Өнер», «Көрнекті тұлғалар»)
17
Word мәтіндік редакторы
3. 1. 1. 1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін клавиштерді пайдалану;
3.2.1.2 мәтінді теру ережесін сақтау;
3.2.1.3. мәтінді өңдеу.
1
§17
18
Жобаға идея
3. 1. 1. 1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін клавиштерді пайдалану;
3.2.1.2 мәтінді теру ережесін сақтау;
3.2.1.3. мәтінді өңдеу.
1
§18
19
Құжатты рәсімдейміз
3.2.1.4 шрифт пен абзацты пішімдеу.
1
§19
20
Мәтіндегі иллюстрация
3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі);
3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу
1
§20
21
Компьютерде және құжатта ақпарат іздеу.
3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі);
3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу
1
§21
22
Робот қолының қозғалысы (1-сабақ)
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;
1
§22
23
Робот қолының қозғалысы (2-сабақ)
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;
1
§23
24
Цикл блогы
3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану;
1
§24
25
Жүктеу
ЖИ арқылы жасауЖИ арқылы жасауБөлісу1 - айлықМатериал тарифі-96% жеңілдік000500ҚМЖАшық сабақТәрбие сағатыПрезентацияБЖБ, ТЖБ тесттерКөрнекіліктерБалабақшаға арнарлған құжаттарМақала, ЭссеДидактикалық ойындаржәне тағы басқа 400 000 материалБарлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз1 990 ₸ 49 000₸1 айға қосылуМатериалға шағымдануБұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:Арғын Айбек Мерекеұлы08 Қараша 2023
240
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңізАнтивирусная безопасность
Тақырып бойынша 11 материал табылдыАнтивирусная безопасность
Материал туралы қысқаша түсінікКраткосрочный план на тему антивирусная безопасностьМатериалдың қысқаша нұсқасы«Цифрлық сауаттылық» пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар
3 сынып
Цифрлық сауаттылық. Оқулық+СD
Кадырқұлов Р, Рысқұлбекова. Ә, БеристемоваН – «Алматыкітап» баспасы, 2021жыл.
-
р/с
Сабақтың тақырыбы
Оқу мақсаттары
Сағат саны
Мерзімі
күні, айы, жылы
Үй тапсырмасы
1 тоқсан. 1 бөлім. Программалау
(ортақ тақырыптары: «Жабайы табиғат», «Жақсы» деген немене? «Жаман» деген немене?»)
1
Өміріміздегі қайталаулар
3. 4. 1. 1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);
1
§1
2
Циклдер
3. 4. 1. 2 циклдік алгоритмді іске асыру;
1
§2
3
Кейіпкердің қозғалысы
3. 4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;
1
§3
4
Қозғалыс командаларын жоба құруда қолдану
3. 4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;
1
§4
5
Практикалық тапсырмалар
3. 4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;
1
§5
6
Желіде тілдесу
3. 1. 3. 1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру.
1
§6
7
Әлеуметтік желілер мен мессенджерлер
3. 1. 3. 1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру.
1
§7
8
Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар
3. 1. 3. 1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру.
1
§8
8 сағат
2 тоқсан. 2 бөлім. Ойын құру
(ортақ тақырыптары: «Уақыт», «Сәулет» )
9
Ойынның сценарийі
3. 4. 2. 1 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу;
3.2.1.1 таңбалы, нөмірленген тізімдер жасау;
1
§9
10
Көріністер
3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;
1
§10
11
Кейіпкерлер
3. 4. 2. 3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
1
§11
12
Практикалық жұмыс
3. 4. 2. 3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
1
§12
13
Костюм ауыстыру
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
1
§13
14
Менің ойыным
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);
3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;
3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру.
1
§14
15
Практикалық жұмыс
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);
3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;
3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру.
1
§15
16
Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);
3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;
3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру.
1
§16
8 сағат
3 тоқсан. 3 бөлім. Робототехника. Жоба
(ортақ тақырыптары: «Өнер», «Көрнекті тұлғалар»)
17
Word мәтіндік редакторы
3. 1. 1. 1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін клавиштерді пайдалану;
3.2.1.2 мәтінді теру ережесін сақтау;
3.2.1.3. мәтінді өңдеу.
1
§17
18
Жобаға идея
3. 1. 1. 1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін клавиштерді пайдалану;
3.2.1.2 мәтінді теру ережесін сақтау;
3.2.1.3. мәтінді өңдеу.
1
§18
19
Құжатты рәсімдейміз
3.2.1.4 шрифт пен абзацты пішімдеу.
1
§19
20
Мәтіндегі иллюстрация
3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі);
3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу
1
§20
21
Компьютерде және құжатта ақпарат іздеу.
3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі);
3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу
1
§21
22
Робот қолының қозғалысы (1-сабақ)
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;
1
§22
23
Робот қолының қозғалысы (2-сабақ)
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;
1
§23
24
Цикл блогы
3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану;
1
§24
25
Жүктеу
БөлісуЖИ арқылы жасауФайл форматы:docx08.11.2023240Жүктеу
ЖИ арқылы жасауЖариялаған:Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласызҚазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеуСіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласызСайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі
-











