|
Пәні: Қазақ тілі 2-сабақ Бөлімі: Дені саудың – жаны сау |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 14.01.2019 ж |
Мұғалімнің есімі: Достанова Шынар |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 «В» сыныбы |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
2.2.2.1* - синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану 2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу 2.4.2.2 – көптік жалғауларын дұрыс қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Барлық оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
- антоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіне алады |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
- антоним сөздерді ажыратады; антоним сөздерді мағынасына қарай қолдана алады |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
антоним сөздерді мағынасына қарай қолдана алады |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Бос төркөзге қарама-қарсы сөзді жазады |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды қалыптастыру |
Денсаулық зор байлық |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, әдебиеттік оқу, жаратылыстану |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Видео, аудио |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Сөз және оның мағынасы |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
Жоспарланған тапсырмалар |
Ресурстар сілтеме |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы «Конверт» әдісі «Өзім жазушымын» ойыны |
Топқа бөлу Сөз және оның мағынасы арқылы топқа бөлінеді І топ: «Антоним» ІІ топ: «Синоним» ІІІ топ: «Оминим» Психологиялық ахуал қалыптастыру: Күн көзіндей күлімдеп, Көңілді болып жүрейік. Қазіргі болар сабақта, Жүректен ақ жол тілейік. - Біз қандай үлкен
тақырыпты өтіп жатырмыз? (сөйлем) - Сұраулы сөйлем дегеніміз не? Мысал келтір. ҚБ. Бір-біріне құрмет көрсетіп, шапалақ шашады. Көркем жазу : Әә Әә Әә Әә Әә Сөздік сынақ хат: Денсаулық – зор байлық. Сөйлемдегі сөздің байланысын табу. ҚБ. Бір-біріне құрмет көрсетіп, шапалақ шашады. Байлық - сөзіне дыбыстық талдау жасайды ҚБ. Бір-біріне құрмет көрсетіп, шапалақ шашады. |
Конверттегі сұрақтар Көркем жазу үлгісі |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы Оқулықпен жұмыс Жаңа ақпарат Топтық жұмыс «Кемпірқосақ» әдісі Сергіту сәті «Шахмат» әдісі Жұптық жұмыс |
7-жаттығу:Тапсам деймін уақыт - Өлеңді оқып беру -Тізбектей оқыту -Өлең не туралы айтылған? -Өлең саған ұнады ма? -Өлеңнің алғашқы шумағын қимылмен көрсет . Тілімізде мағынасы қарама-қарсы сөздер кездеседі: ақ-қара, арзан-қымбат. Мұндай сөздерді антоним сөздер деп аталады Өлеңді оқып, антоним сөздерді тап. ҚБ.Мұғалімнің шолуы. 9-жаттығу .Антоним сөздерді бір-бірімен сәйкестендір Ащы кеше Қалың қысқа Ұзын тұщы Бүгін таяз Терең жұқа 10-жаттығу. Өлеңді оқып,антоним сөздерді тап.(Ауызша орындалады) |
Оқулық Қимыл-қозғалыс жасайды Дәптерге орындайды |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Жеке жұмыс Бағалау критерийі Бос төркөзге қарама-қарсы сөзді жазады |
Тапсырма Бос төркөздерге олардың тұсындағы сөздің мағынасына қарама-қарсы сөздер тауып жаз.
Дескритор Білім алушы Қарама-қарсы сөздерді жазады. Қарама-қарсы сөздерді айтады. |
ЖБ т/ж Тапсырма жазылған парақшалар |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс Бағалау |
Жапырақтардың түстері арқылы өздерінің пікірлерін жазу. Оқушылардың өзін қалай және қандай дәрежеде бағалайтынын анықтау |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма 8 -тапсырма 8 бет |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау криетийі |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқумақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулеренгіздім жəне неліктен? |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Антоним дегеніміз не?
Антоним дегеніміз не?
|
Пәні: Қазақ тілі 2-сабақ Бөлімі: Дені саудың – жаны сау |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 14.01.2019 ж |
Мұғалімнің есімі: Достанова Шынар |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 «В» сыныбы |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
2.2.2.1* - синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану 2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу 2.4.2.2 – көптік жалғауларын дұрыс қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Барлық оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
- антоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіне алады |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
- антоним сөздерді ажыратады; антоним сөздерді мағынасына қарай қолдана алады |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
антоним сөздерді мағынасына қарай қолдана алады |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Бос төркөзге қарама-қарсы сөзді жазады |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды қалыптастыру |
Денсаулық зор байлық |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, әдебиеттік оқу, жаратылыстану |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Видео, аудио |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Сөз және оның мағынасы |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
Жоспарланған тапсырмалар |
Ресурстар сілтеме |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы «Конверт» әдісі «Өзім жазушымын» ойыны |
Топқа бөлу Сөз және оның мағынасы арқылы топқа бөлінеді І топ: «Антоним» ІІ топ: «Синоним» ІІІ топ: «Оминим» Психологиялық ахуал қалыптастыру: Күн көзіндей күлімдеп, Көңілді болып жүрейік. Қазіргі болар сабақта, Жүректен ақ жол тілейік. - Біз қандай үлкен
тақырыпты өтіп жатырмыз? (сөйлем) - Сұраулы сөйлем дегеніміз не? Мысал келтір. ҚБ. Бір-біріне құрмет көрсетіп, шапалақ шашады. Көркем жазу : Әә Әә Әә Әә Әә Сөздік сынақ хат: Денсаулық – зор байлық. Сөйлемдегі сөздің байланысын табу. ҚБ. Бір-біріне құрмет көрсетіп, шапалақ шашады. Байлық - сөзіне дыбыстық талдау жасайды ҚБ. Бір-біріне құрмет көрсетіп, шапалақ шашады. |
Конверттегі сұрақтар Көркем жазу үлгісі |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы Оқулықпен жұмыс Жаңа ақпарат Топтық жұмыс «Кемпірқосақ» әдісі Сергіту сәті «Шахмат» әдісі Жұптық жұмыс |
7-жаттығу:Тапсам деймін уақыт - Өлеңді оқып беру -Тізбектей оқыту -Өлең не туралы айтылған? -Өлең саған ұнады ма? -Өлеңнің алғашқы шумағын қимылмен көрсет . Тілімізде мағынасы қарама-қарсы сөздер кездеседі: ақ-қара, арзан-қымбат. Мұндай сөздерді антоним сөздер деп аталады Өлеңді оқып, антоним сөздерді тап. ҚБ.Мұғалімнің шолуы. 9-жаттығу .Антоним сөздерді бір-бірімен сәйкестендір Ащы кеше Қалың қысқа Ұзын тұщы Бүгін таяз Терең жұқа 10-жаттығу. Өлеңді оқып,антоним сөздерді тап.(Ауызша орындалады) |
Оқулық Қимыл-қозғалыс жасайды Дәптерге орындайды |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Жеке жұмыс Бағалау критерийі Бос төркөзге қарама-қарсы сөзді жазады |
Тапсырма Бос төркөздерге олардың тұсындағы сөздің мағынасына қарама-қарсы сөздер тауып жаз.
Дескритор Білім алушы Қарама-қарсы сөздерді жазады. Қарама-қарсы сөздерді айтады. |
ЖБ т/ж Тапсырма жазылған парақшалар |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс Бағалау |
Жапырақтардың түстері арқылы өздерінің пікірлерін жазу. Оқушылардың өзін қалай және қандай дәрежеде бағалайтынын анықтау |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма 8 -тапсырма 8 бет |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау криетийі |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқумақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулеренгіздім жəне неліктен? |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













