Антоним дегеніміз не?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Антоним дегеніміз не?

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған сабақ жаспары
Материалдың қысқаша нұсқасы



Пәні: Қазақ тілі 2-сабақ

Бөлімі: Дені саудың – жаны сау

Сабақтың тақырыбы: Антоним дегеніміз не?

Күні: 14.01.2019 ж

Мұғалімнің есімі: Достанова Шынар

2 «В» сыныбы

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)





2.2.2.1* - синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану

2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу

2.4.2.2 – көптік жалғауларын дұрыс қолдану



Барлық оқушылар:

- антоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіне алады

Оқушылардың басым бөлігі:

- антоним сөздерді ажыратады; антоним сөздерді мағынасына қарай қолдана алады

Кейбір оқушылар:

антоним сөздерді мағынасына қарай қолдана алады

Бағалау критерийі

Бос төркөзге қарама-қарсы сөзді жазады

Құндылықтарды қалыптастыру

Денсаулық зор байлық

Пәнаралық байланыс

Музыка, әдебиеттік оқу, жаратылыстану

АКТ қолдану дағдылары

Видео, аудио

Бастапқы білім

Сөз және оның мағынасы

Сабақтың барысы

Жоспарланған тапсырмалар

Ресурстар

сілтеме

Басы









«Конверт» әдісі


«Өзім жазушымын» ойыны

Топқа бөлу

Сөз және оның мағынасы арқылы топқа бөлінеді

І топ: «Антоним» ІІ топ: «Синоним» ІІІ топ: «Оминим»

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Күн көзіндей күлімдеп,

Көңілді болып жүрейік.

Қазіргі болар сабақта,

Жүректен ақ жол тілейік.


- Біз қандай үлкен тақырыпты өтіп жатырмыз? (сөйлем)
- Сөйлем дегеніміз не?
- Сөйлем нелерден құралады?
- Сөйлемдегі сөздер қалай жазылады?
- Сөйлем қандай әріптен басталып жазылады?
- Хабарлы сөйлем дегеніміз не? Мысал келтіру.

- Сұраулы сөйлем дегеніміз не? Мысал келтір.

ҚБ. Бір-біріне құрмет көрсетіп, шапалақ шашады.

Көркем жазу : Әә Әә Әә Әә Әә

Сөздік сынақ хат: Денсаулық – зор байлық. Сөйлемдегі сөздің байланысын табу.

ҚБ. Бір-біріне құрмет көрсетіп, шапалақ шашады.

Байлық - сөзіне дыбыстық талдау жасайды

ҚБ. Бір-біріне құрмет көрсетіп, шапалақ шашады.










Конверттегі сұрақтар



Көркем жазу үлгісі

Ортасы

Оқулықпен жұмыс






Жаңа ақпарат


Топтық жұмыс

«Кемпірқосақ» әдісі




Сергіту сәті

«Шахмат» әдісі

Жұптық жұмыс


7-жаттығу:Тапсам деймін уақыт

- Өлеңді оқып беру

-Тізбектей оқыту

-Өлең не туралы айтылған?

-Өлең саған ұнады ма?

-Өлеңнің алғашқы шумағын қимылмен көрсет .

Тілімізде мағынасы қарама-қарсы сөздер кездеседі: ақ-қара, арзан-қымбат. Мұндай сөздерді антоним сөздер деп аталады


Өлеңді оқып, антоним сөздерді тап.

ҚБ.Мұғалімнің шолуы.



9-жаттығу .Антоним сөздерді бір-бірімен сәйкестендір

Ащы кеше

Қалың қысқа

Ұзын тұщы

Бүгін таяз

Терең жұқа

10-жаттығу. Өлеңді оқып,антоним сөздерді тап.(Ауызша орындалады)




Оқулық


Қимыл-қозғалыс жасайды








Дәптерге орындайды

Аяқталуы

Жеке жұмыс

Бағалау критерийі

Бос төркөзге қарама-қарсы сөзді жазады



Тапсырма

Бос төркөздерге олардың тұсындағы сөздің мағынасына қарама-қарсы сөздер тауып жаз.


Ескі








Жақсы









Жарық












Дескритор Білім алушы

Қарама-қарсы сөздерді жазады.

Қарама-қарсы сөздерді айтады.

ЖБ т/ж

Тапсырма жазылған парақшалар

Кері байланыс

Бағалау

Жапырақтардың түстері арқылы өздерінің пікірлерін жазу.

Оқушылардың өзін қалай және қандай дәрежеде бағалайтынын анықтау


Үйге тапсырма 8 -тапсырма 8 бет

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау криетийі


Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқумақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулеренгіздім жəне неліктен?


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.01.2019
1391
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі