Антоним,синоним, омоним туралы не білдім?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Антоним,синоним, омоним туралы не білдім?

Материал туралы қысқаша түсінік
2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау 2.2.2.1 – синоним,антоним,омоним сөздерді ажырату және мағынасын түсіну,сөйлеу барысында қолдану
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

Дені саудың – жаны сау”

Пәні:

Қазақ тілі

Күні:

17.01.2025ж.

Педагогтің аты-жөні:

Мысаева К.З.

Сынып:1

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Антоним,синоним, омоним туралы не білдім?


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау

2.2.2.1 – синоним,антоним,омоним сөздерді ажырату және мағынасын түсіну,сөйлеу барысында қолдану

Сабақтың мақсаты

Тақырыбына қарап,мәтін мазмұнын болжау

Тірек сөздерді пайдаланып, шағын мәтін жазу

Құндылық

Денсаулықты қадірлеуге, салауатты өмір салтын ұстануға, ойдың тазалығын және эмоционалды тұрақтылыққа баулу.

Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтыңбасы

5 мин


Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал орнату.

Мен ақылдыбаламын,

Айтқантілдіаламын.

Пингвин болыпжүремін,

Балыққаұқсапжүземін.

Құстайқанатқағамын.

Шатырғакеліпқонамын.

Күндебестікаламын,

Мен осындайбаламын.

Топқа бөліну

«Кассадағы билет» әдісі

Оқушылар сабаққа назар аударады.


Оқушылар қимылдар жасап, өлең жолдарын хормен айтады.

Оқушылар кассадан билет алу арқылы топтарға бөлінеді.

Антоним

Синоним

Омоним



Сабақтыңортасы

25 мин



















Үй тапсырмасын тексеру

22 –жаттығу 14 –бет

Суреттегі зат атауларын екі мағынада қолданып, сөйлем құрап жаз

Ой қозғау «Суретті мақал»

Оқу-инемен құдық қазғандай

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

Омоним сөздерді ажыратасың

Мәтін мазмұны бойынша сұрақ құрастырасың

Өткенді пысықтау

«Бәйтерек»


Ортақ тақырып туралы айта отыру, әңгімелеу

«Көрейік те, білейік» Бейнежазба ұсынылады

Антоним, синоним, омоним туралы бейнебаян тамашалау

1-тапсырма

Ұжымдық жұмыс

23-жаттығу

«Болжам» әдісі

Тақырыбына қарап,өлең не туралы екенін болжа.

Өлең неліктен олай аталған?

Өлең не туралы?

Суреттегі зат атауларын екі мағынада қолданып, сөйлем құрап жазады









Суретті мақалды тауып, оқу-білімге назар аударып, жаңа тақырыппен танысады.










Оқушылар Бәйтерек түймелерін басу арқылы сұрақтарға жауап ббереді.





Қазақстан боксшылары туралы бейнежазбаны тамашалайды


1. тақырыбына қарап,өлең не туралы екенін болжап айтады

2.өлеңнің аты туралы ойын айтады

3.қарамен жазылған сөздің омоним болатынын дәлелдейді




Дескриптор:

-сөйлем құрап жазады (1б)

Бағалау парақшасына өзді өзін бағалап отырады.


Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!












Дескриптор :

Сұрақтарға жауап береді.ҚБ:

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!






Дескриптор:

-тақырыбына қарап,өлең не туралы екенін болжап айтады(1б)

-өлеңнің аты туралы ойын айтады(1б)

-қарамен жазылған сөздің омоним болатынын дәлелдейді(1б)

ҚБ:

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!




Суретті жұмбақ жазылған А4










Оқулық

23-жаттығу

14-бет

Қолсағат





https://youtu.be/Zx0HP8ckNHc


















2- тапсырма 24-жаттығу

Жеке жұмыс

«Біліміңді қолдан» әдісі

Жақша ішіндегі сөздердің тиістісін қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз.


1. сөздердің тиістісін қойып,бірінші сөйлемді жазады

2. сөздердің тиістісін қойып,екінші сөйлемді жазады

3. сөздердің тиістісін қойып,үшінші сөйлемді жазады

4.жақшадағы сөздердің антонимін айтады





«Комментарий» арқылы

Дескриптор:

-сөздердің тиістісін қойып,бірінші сөйлемді жазады(1б)

- сөздердің тиістісін қойып,екінші сөйлемді жазады(1б)

- сөздердің тиістісін қойып,үшінші сөйлемді жазады(1б)

-жақшадағы сөздердің антонимін айтады(1б)

«Басбармақ» арқылы

Оқулық

24–жаттығу

14,15-беттер

Дәптер

қаламсап





Сурет






3 – тапсырма

Жеке жұмыс 25-жаттығу

«Із кесуші» әдісі

Жұмбақ шешуін табады. Ұшқыр сөзінің синонимін табады

«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау

Дескриптор:

-Жұмбақтың шешуін табады – 1 балл

- Ұшқыр сөзінің синонимін табады – 1 балл

Оқулық

25-жаттығу

15-бет


Сергіту сәті

2 мин

«Биле, биле»

Оқушылар бейнебаяндағы би қимылдарын айталайды.


https://youtu.be/rY-i9-aNevA?si=NJ8TskTwd0woOZdH

5 мин

Топтық жұмыс

Оқушылар асықтағы тапсырмаларды орындап, қалталарға салады.

Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!

Сабақтыңсоңы


5 мин




Рефлек

Сия

3 мин


Сабақты бекіту «Лампа» әдісі

Омоним сөздер деп қандай сөздерді айтады?

Синоним сөздер деп қандай сөздерді айтады?

Антоним сөздер деп қандай сөздерді айтады?

Мысал келтір

Критериалды бағалау

Бүгінгі сабақты толық түсіндім (9,10 )

Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар(7,8 )

Бүгінгі сабақты түсінбедім

(5,6 )

Кері байланыс «Саты» әдісі

Үйге тапсырма

25-жаттығу 15-бет

Сұрақ жауап беріп, лампаны жағады.






Бүгінгі сабақтан алған білімдерін сабақ бойына орындаған тапсырмасының нәтижесіне қарай критериалды бағалау парақшасына жазып, балын есептейді.

Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!











Критериалды бағалау парақшасы





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.03.2025
107
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі