0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Пәні: Алгебра Тексерілді: ________ М.С.Сүйгенбаев
| Сабақ: | Мектеп: С.Әліұлы атындағы жалпы орта мектебі | |||
| Күні: 02.10.2018 | Мұғалім: Нурманова Гульназ | |||
| Сынып 11«А» | Қатысқандар: | Қатыспағаны: | ||
| Сабақтың тақырыбы | Анықталған интеграл. Ньютон – Лейбниц формуласы | |||
| Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Анықталған интеграл және оны есептеу үшін қолданылатын Ньютон-Лейбниц формуласын үйрену және анықталған интегралды есептеу дағдысын меңгеру | ||||
| Сабақ негізделген оқу мақсаты | ||||
| Ойлау дағдыларының деңгейі | ||||
| Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар: Анықталған интегралды біледі. | |||
| Оқушылардың басым бөлігі:Ньютон-Лейбниц формуласын біледі. | ||||
| Кейбір оқушылар:анықталған интегралды есептей алады. | ||||
| Тілдік мақсат | Негізгі сөздер мен тіркестер:Функция, интеграл | |||
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:Оқушылар анықталған интеграл формуласы арқылы есептер шығарады. | ||||
| Жазылым бойынша ұсыныстар:Анықталған интеграл, Ньютон-Лейбниц формуласы арқылы есептер шығарады және дәптерге түсіреді. | ||||
| Алдыңғы оқу | Есептер шығару | |||
| Қысқа мерзімді сабақ жоспары | ||||
| Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | |||
| Сабақ кезеңдерінің уақыты | Тапсырмалар | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | Ресурс (көрнекілігі, құрал-жабдықтары) |
| Басталуы | Ұйымдастыру кезеңі Үй тапсырмасын «Жұптасу» тәсілімен сұрау | Сәлемдесу Оқушыларды түгелдеу Оқушылардан үй тапсырмасына дайындығын тексеремін. | Сәлемдесу Оқу құралдарын дайындайды. Үй тапсырмасын тексертеді. Оқушылар бір-біріне тапсырма беріп, үй тапсырмасын тексереді | Тақта, бор, оқу құралы. |
| Ортасы | «Ойлы болсаң озып көр» тәсілі арқылы есептер шығару.№42№43№44 | Оқушыларды топқа бөлемін. Оқулықтан есептер шығартамын. | Оқушылар топқа бөлінеді.Әр топ өз тапсырмаларын кезектесіп тақтаға орындайды. | Тақта, бор, оқу құралы.Кеспе қағаздар. |
| Аяқталуы | Сабақты қорытындылау Үй тапсырмасы: №45 | Сабақты қорытындылай отырып өткен сабақтарға қатысты сұрақтар қояды.Үйге тапсырма береді. | Сұрақтарға жауап береді. Берілген үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады. | Тақта, бор, оқу құралы. |
| Қосымша ақпарат | ||||
| Барлығы:№46, №47Басым бөлігі:Кеспе қағаздары беріледі.Кейбірі:Жеке, күрделі тапсырма беріледі | Сумативті бағалаймын | Сыныптағы қауіпсіздік ережесін сақтауды түсіндіру.Еңбекке баулу. | ||
| Рефлексия | ||||
| Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не екенін білдім? |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Нурманова Гульназ КазахбаевнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Анықталған интервал формуласы
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Анықталған интервал формуласы
Материал туралы қысқаша түсінік
Баска мұгалимге пайдасы тиер
Материалдың қысқаша нұсқасы
Пәні: Алгебра Тексерілді: ________ М.С.Сүйгенбаев
| Сабақ: | Мектеп: С.Әліұлы атындағы жалпы орта мектебі | |||
| Күні: 02.10.2018 | Мұғалім: Нурманова Гульназ | |||
| Сынып 11«А» | Қатысқандар: | Қатыспағаны: | ||
| Сабақтың тақырыбы | Анықталған интеграл. Ньютон – Лейбниц формуласы | |||
| Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Анықталған интеграл және оны есептеу үшін қолданылатын Ньютон-Лейбниц формуласын үйрену және анықталған интегралды есептеу дағдысын меңгеру | ||||
| Сабақ негізделген оқу мақсаты | ||||
| Ойлау дағдыларының деңгейі | ||||
| Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар: Анықталған интегралды біледі. | |||
| Оқушылардың басым бөлігі:Ньютон-Лейбниц формуласын біледі. | ||||
| Кейбір оқушылар:анықталған интегралды есептей алады. | ||||
| Тілдік мақсат | Негізгі сөздер мен тіркестер:Функция, интеграл | |||
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:Оқушылар анықталған интеграл формуласы арқылы есептер шығарады. | ||||
| Жазылым бойынша ұсыныстар:Анықталған интеграл, Ньютон-Лейбниц формуласы арқылы есептер шығарады және дәптерге түсіреді. | ||||
| Алдыңғы оқу | Есептер шығару | |||
| Қысқа мерзімді сабақ жоспары | ||||
| Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | |||
| Сабақ кезеңдерінің уақыты | Тапсырмалар | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | Ресурс (көрнекілігі, құрал-жабдықтары) |
| Басталуы | Ұйымдастыру кезеңі Үй тапсырмасын «Жұптасу» тәсілімен сұрау | Сәлемдесу Оқушыларды түгелдеу Оқушылардан үй тапсырмасына дайындығын тексеремін. | Сәлемдесу Оқу құралдарын дайындайды. Үй тапсырмасын тексертеді. Оқушылар бір-біріне тапсырма беріп, үй тапсырмасын тексереді | Тақта, бор, оқу құралы. |
| Ортасы | «Ойлы болсаң озып көр» тәсілі арқылы есептер шығару.№42№43№44 | Оқушыларды топқа бөлемін. Оқулықтан есептер шығартамын. | Оқушылар топқа бөлінеді.Әр топ өз тапсырмаларын кезектесіп тақтаға орындайды. | Тақта, бор, оқу құралы.Кеспе қағаздар. |
| Аяқталуы | Сабақты қорытындылау Үй тапсырмасы: №45 | Сабақты қорытындылай отырып өткен сабақтарға қатысты сұрақтар қояды.Үйге тапсырма береді. | Сұрақтарға жауап береді. Берілген үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады. | Тақта, бор, оқу құралы. |
| Қосымша ақпарат | ||||
| Барлығы:№46, №47Басым бөлігі:Кеспе қағаздары беріледі.Кейбірі:Жеке, күрделі тапсырма беріледі | Сумативті бағалаймын | Сыныптағы қауіпсіздік ережесін сақтауды түсіндіру.Еңбекке баулу. | ||
| Рефлексия | ||||
| Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не екенін білдім? |
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.02.2019
581
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













