Материалдар / Анықталған интервал формуласы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Анықталған интервал формуласы

Материал туралы қысқаша түсінік
Баска мұгалимге пайдасы тиер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Ақпан 2019
443
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Алгебра Тексерілді: ________ М.С.Сүйгенбаев

Сабақ:Мектеп: С.Әліұлы атындағы жалпы орта мектебі
Күні: 02.10.2018Мұғалім: Нурманова Гульназ
Сынып 11«А»Қатысқандар:Қатыспағаны:
Сабақтың тақырыбыАнықталған интеграл. Ньютон – Лейбниц формуласы

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Анықталған интеграл және оны есептеу үшін қолданылатын Ньютон-Лейбниц формуласын үйрену және анықталған интегралды есептеу дағдысын меңгеру
Сабақ негізделген оқу мақсаты
Ойлау дағдыларының деңгейі
Сабақ мақсатыБарлық оқушылар: Анықталған интегралды біледі.


Оқушылардың басым бөлігі:Ньютон-Лейбниц формуласын біледі.


Кейбір оқушылар:анықталған интегралды есептей алады.
Тілдік мақсатНегізгі сөздер мен тіркестер:Функция, интеграл


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:Оқушылар анықталған интеграл формуласы арқылы есептер шығарады.


Жазылым бойынша ұсыныстар:Анықталған интеграл, Ньютон-Лейбниц формуласы арқылы есептер шығарады және дәптерге түсіреді.
Алдыңғы оқуЕсептер шығару
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар
Сабақ кезеңдерінің уақытыТапсырмаларМұғалімнің әрекетіОқушының әрекетіРесурс (көрнекілігі, құрал-жабдықтары)
Басталуы

Ұйымдастыру кезеңі

Үй тапсырмасын «Жұптасу» тәсілімен сұрау

Сәлемдесу Оқушыларды түгелдеу

Оқушылардан үй тапсырмасына дайындығын тексеремін.

Сәлемдесу Оқу құралдарын дайындайды.

Үй тапсырмасын тексертеді.

Оқушылар бір-біріне тапсырма беріп, үй тапсырмасын тексереді
Тақта, бор, оқу құралы.
Ортасы«Ойлы болсаң озып көр» тәсілі арқылы есептер шығару.№42№43№44Оқушыларды топқа бөлемін.

Оқулықтан есептер шығартамын.
Оқушылар топқа бөлінеді.Әр топ өз тапсырмаларын кезектесіп тақтаға орындайды.Тақта, бор, оқу құралы.Кеспе қағаздар.
Аяқталуы



Сабақты қорытындылау



Үй тапсырмасы: №45
Сабақты қорытындылай отырып өткен сабақтарға қатысты сұрақтар қояды.Үйге тапсырма береді.

Сұрақтарға жауап береді.

Берілген үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.
Тақта, бор, оқу құралы.

Қосымша ақпарат
Барлығы:№46, №47Басым бөлігі:Кеспе қағаздары беріледі.Кейбірі:Жеке, күрделі тапсырма беріледі



Сумативті бағалаймын
Сыныптағы қауіпсіздік ережесін сақтауды түсіндіру.Еңбекке баулу.
Рефлексия















Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?





Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?





Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не екенін білдім?



















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!