Сабақтың басы
7мин
|
Оқушылармен
сәлемдесу,
түгендеу,
сабаққа
дайындықтарын
тексеру.
«Бағдар шам түстері»
бойынша топқа
бөлу.
Үй тапсырмасын
тексеремін.
«+», «-» арқылы
тесеріледі.
|
Оқушылар үй тапсырмасын өзара
дәптер алмастырып тексереді.
«Ой қозғау»
сұрақтары.
Графикалық
органайзер тәсілі.
Әр оқушыға корточка
арқылы, өтілген тақырыптар бойынша формулалармен ережелерді жазу
ұсынылады.
|
Оқушылардың белсенділіген
байланысты бағаланады
|
Слайд1
|
Сабақтың
ортасы
13
мин
10мин
3
мин
9
мин
|
Жек жұмыс: «Өзіңе сен,
ақылың мен білімің алып шығар екі
жақтап».
Топтық жұмыс: «Жұмыла
көтерген жүк жеңіл».
«Сергіту
сәті» Ой жүйрік
бәрінен!
Жұптық
жұмыс
|
Оқулықтағы №1.85 1); 3) 1.86
1) есептерін орындау. Анықталған интегралдың мәнін есептеу арқы өз
білімдерін тиянақтайды.
ҚБ: Дұрыс жауаптары арқылы
оқушы өзін-өзі бағалау.
«Конверттегі есеп» арқылы
топтарға тапсырма ұлестіру.(анықталған интеграл көмегімен
қисықсызықты трапецияның ауданын есептеу). Топқа тапсырмалар
беріледі, әр топ белсенді түрде бірлесіп тапсырмаларын орындайды,
талқылайды, бірін-бірі тыңдайды, ой бөліседі, берілген тапсырманы
орындап шығады. Топтар тапсырмаларын
1 алмастырып
тексереді.
-
Берілген парабола және абцисса
өсімен шектелген қисықсызықты трапецияны салып, ауданын
табыңдар.
ҚБ: Дескриптор арқылы топтар
бір-бірін бағалайды.
Интеграл көмегімен сурет
салу.
-
Берілген функцияны анықтап,
анықталған интеграл арқылы ауданын
табыңдар.
Дескриптор
-функция түрін
анықтайды. 1б
-жоғарға төменгі
шегін анықтайды.1б
-алғашқы функциясын
табады. 1б
-Қисықсызықты
трапецияның ауданын
табады.1б
ҚБ: Дескриптор арқылы жұптар
бір-бірін бағалайды.
|
Оқушылардың белсенділіген
байланысты бағаланады
Дескриптор
* алғашқы функциясын табады.
1б
* жоғарғы шегімен төменгі
шегін қойып айырмасын табады.
1б
Дескриптор
* графигін
салады.
* жоғарғы және төменгі шегін
анықтайды.
* қисықсызықты трапецияның
ауданын табады.
|
Слайд
2
Jamboard платформасын
қолдану
Жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
3мин
|
«google
jamboard» арқылы оқушылардан кері байланыс
аламын.
Бүгінгі
сабақтан нені меңгердің?
Қандай
қиындықтар болды?
Сабақтың
қызықты тұстары болдыма?
Үй
тапсырмасы №1.85-1.86жұптары.
|
Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша
«jamboard» арқылы кері байланыс
береді.
|
Оқушылардың белсенділіген
байланысты бағаланады
|
Слайд
3
Жұмыс
дәптері
|