Материалдар / Апталық тақырып: «Нұр төккен,гүл көктем»

Апталық тақырып: «Нұр төккен,гүл көктем»

Материал туралы қысқаша түсінік
балабақша тәрбиешілеріне
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бекітемін:_____________

28 «Ақбота» бөбекжай -

балабақшасы меңгерушісі: Б.Жолболды


ЦИКЛОГРАММА

(12-16наурыз 2018жыл)

Ортанғы «Балауса» тобы

Өтпелі тақырып: Салттар мен фольклор «»

Апталық тақырып: «Нұр төккен,гүл көктем»

Күн тәртібі

Уақыты

Дүйсенбі

12.03.2018ж

Сейсенбі

13.03.2018ж

Сәрсенбі

14.03.2018ж

Бейсенбі

15.03.2018ж

Жұма

16.03.2018ж





Балаларды қабылдау


07.30-

8.30

«Сәлеметсің бе, балабақша!» Дене қызуларын мен тазалығын тексеру

Дене шынықтыру шаралары. Жағымды жағдай орнату. Балалардың көңіл -күйлеріне назар аударып, қызуын өлшеп қабылдау Балабақша туралы жан-жақты әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға арналған ойындар ұйымдастыру. Медбике, психологпен бірлескен жұмыс.

.






Ата – аналармен әңгімелесу



Баланың өміріндегі екінші әлеуметтік орта - балабақша туралы, ондағы тәрбиелеу мен оқыту үдерістері жайлы әңгімелесу; Балалардың өсуі мен дамуы үшін отбасында жасалынған жағдай жөнінде әңгімелесу;

«Балаларды өздерінің достарымен ойын барысында тату ойнау керектігі жөнінде» әңгімелесу.

Балаларды үлкендерді құрметтеуге тәрбиелеу мәселелері, озық іс-тәжірибелер бойынша әңгімелесу;







Ойындар (үстел-үсті, саусақ және т.б. )

«Мақал мәтелдер»

Мақсаты: Айтылған мақал- мәтелді қайталап айтып беруге дағдыландыру.

«Суреттерді орналастыр» 
Ойынның мақсаты: заттарды топтастыруға жаттықтыру, өз бетінше тапсырманы орындауға дағдыландыру, ойлау қабілетін дамыту.

«Көп және біреу» 

Ойынның мақсаты: көп және біреу қатынастарын білуге үйрету; заттардың тең, тең емес топтарын салыстыру. 

«Көктем көрінісі»

Мақсаты: көктем мезгілінің ерекшелігін білу.

Шарты: суретке қарап әңгімелеу.

Дидактикалық ойын: «Ойыншықтар дүкені»

Мақсаты: балаларды ойыншықтың түрлерімен таныстыру.






Таңертеңгі жаттығу


Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар кешені. Ұйқы ашатын музыкалық-ырғақты қимылдарды орындау.

Кешен №

1. Бастапқы қалып: арқамен жатып, қолды аяққа созып,аяқты тіке жоғары көтеру.

2. Бастапқы қалып: арқамен жатып,қолды жоғары көтеру.Арқадан ішке,іштен арқаға жату.

3 . Бастапқы қалып: «Алақандар»ішпен жатып,қол иықта алга сермеу.

4. Бастапқы қалып: «Шлагбаум» Б.қ. ішпен жатып, оң аяқты көтеру.содан сол аяқты көтеру.

5. Бастапқы қалып: «Қанқыз» тізерлеп отырып,жоғары тұру.Қайта отыру,алға еңкею, қол артта созулы.

6. Бастапқы қалып: бір орында жүру.

Қазақстан Республикасының мемлекеттік Әнұранын айту





Таңғы ас

8.30-09.00

Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтауға үйрету

АС ішкенде тамақтану ережесін сақтау, төкпей шашпай ішуге үйрету

Дастархан басында сөйлейге болмайтынын айту

Ас ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтауға баулу





Ойындар, ұйымдастырылған оқу қызметіне дайындық

09.00-

09.15

Дид-қ ойын: «Бұл қай кезде болады?»

Табиғат ерекшеліктері туралы суретке қарап, қай мезгілде болатыны туралы әңгімелеу.

«Менің көшем» суреті бойынша, әңгіме құрастырып айтып беруге үйрету.

Дид-қ ойын: «Сәлемдесу»
Балалар екі - үш жұптан бір - біріне қарап, әр түрлі елдің, адамдардың сәлемдесу рәсімін көрсетеді.

Дид-қ ойын: «Көктем көрінісі»

Балалар көктем мезгілі туралы суреттеп айтыпбереді.

Дидактикалық ойын: «Артығын тап»

Ойын шарты :Үй жануарларының ішінен артық суретті табу.





Ұйымдастырылған оқу қызметтері

09.15-10:15

1. Сөйлеуді дамыту

Тақырыбы:

«Көктемде»

Мақсаты:Тілде сөйлемдердің әртүрлі түрлерін, қосымшаларды қолданады. Жеке тәжірибесінен суреттің мазмұны бойынша шағын әңгімелер құрастырады.

Дид-қ ойын: «Бұл қай кезде болады?»

Көрнекілігі: көктем мезгілі суреті. Слайд суреттер.

Әдіс-тәсілі: көрсету, түсіндіру

Технология:ақпараттық

Интеграция: таным,шығармашылық

Қостілділік: көктем -весна

Барысы: суреттің мазмұны бойынша шағын әңгімелер құрастырып түсінік беру. Мақал-мәтел: Бір ағаш кессең,жүз ағаш отырғыз





Сергіту сәті: Әуен қойылады. Балалар ілесіп, қимылдар жасайды.

Күтілетін нәтиже:

Біледі: Тілде сөйлемдердің әртүрлі түрлерін, қосымшаларды қолданады;

Меңгереді: Жеке тәжірибесінен суреттің мазмұны бойынша шағын әңгімелер құрастыруды.



2. Дене шынықтыру

Негізгі қимылдар:

1.Допты басынан асыра лақтыру және оны қағып алу.Бір-бірінен қашық қойылған үрленген 5-6доп арқылы кезекпен,

қолдың түрлі қалпымен аттап өту.Түрлі жағдайда тепе-теңдікті сақтап жүру.

Қимылды ойын: «Гүлдерді жинаймыз»





3.Сурет салу

Тақырыбы:

«Ағаштар бүршік жарғанда»

Мақсаты: Ағаштарды олардың ерекшеліктерін ескере отырып, сюжетті сурет салу дағдыларын қалыптастыру.

Дид-қ ойын: «Көктем көрінісі»

Көрнекілігі: көктем мезгілі суреті. Слайд суреттер.

Әдіс-тәсілі: көрсету, түсіндіру

Технология:ақпараттық

Интеграция: таным, коммуникация

Қостілділік: көктем -весна

Барысы: Суретпен жұмыс жасап, балаларға түсінік беру.салу жолдарын түсіндіру. Мақал-мәтел: Бір ағаш кессең,жүз ағаш отырғыз



Сергіту сәті: Әуен қойылады. Балалар ілесіп, қимылдар жасайды.

Күтілетін нәтиже:

Біледі: көктем мезгілінің ерекшеліктері туралы;

Меңгереді: Ағаштарды олардың ерекшеліктерін ескере отырып, сюжетті сурет салу дағдыларын.

1.Жаратылыстану

Тақырыбы:

«Далада не өседі?»

Мақсаты: Көктем мезгіліндегі өсімдіктердің тіршілігі, шөптесін өсімдіктер ( 4-5 түрін), жидектер, саңырауқұлақтар туарлы білімдерін қалыптастыру.

Диқ ойын: «Дала гүлдерін білесің бе?»

Көрнекілігі: көктем мезгілі суреті. Слайд суреттер.

Әдіс-тәсілі: көрсету, түсіндіру

Технология:ақпараттық

Интеграция: коммуникация,шығармашылық

Қостілділік: көктем –весна,

Барысы: Көктем мезгіліндегі өсімдіктердің тіршілігі, шөптесін өсімдіктер ( 4-5 түрін), жидектер, саңырауқұлақтар туралы суретпен жұмыс жасау Мақал-мәтел: Бір ағаш кессең,жүз ағаш отырғыз



Сергіту сәті: Әуен қойылады. Балалар ілесіп, қимылдар жасайды.

Күтілетін нәтиже:

Біледі: Көктем мезгіліндегі өсімдіктердің тіршілігі туралы;

Меңгереді: өсімдіктер ( 4-5 түрін), жидектер, саңырауқұлақтар туарлы білімдерін қалыптастыру.

2.Орыс тілі



Тема: «Наурыз»

Цель: Умение отвечать на короткие вопросы простыми предложениями. Продолжать обогащать словарь детей лексическим материалом по теме, учить рассматривать иллюстрации, слушать текст и отвечать на вопросы полным предложением.

Дид-я игра: «Встречаем Наурыз»

Көрнекілігі: көктем мезгілі суреті. Слайд суреттер.

Әдіс-тәсілі: көрсету, түсіндіру

Технология:ақпараттық

Интеграция:шығармашылық

Қостілділік: весна- көктем

Барысы: суретпен жұмыс жасау.

Сергіту сәті: Әуен қойылады. Балалар ілесіп, қимылдар жасайды.

Күтілетін нәтиже:

Біледі: Умение отвечать на короткие вопросы

Меңгереді: слушать текст и отвечать на вопросы полным предложением.


1.Экология

Тақырыбы: «Көктем мезгілі»

Мақсаты: Көктем мезгілінде адамдардың іс-әрекетіне зейіндерін аудару дағдыларын дамыту. Табиғатта өзін-өзі ұстау қарапайым ережесін үйрету

Дид-қ ойын: «Көктем көрінісі»

Көрнекілігі: көктем мезгілі суреті. Слайд суреттер.

Әдіс-тәсілі: көрсету, түсіндіру

Технология:ақпараттық

Интеграция: коммуникация,шығармашылық

Қостілділік: көктем –весна,

Барысы: Көктем мезгілінде адамдардың іс-әрекеті туралы әңгімелеу. Музыка тыңдау: «Көктем вальсі» Е.Брусиловский

(Б.Төлегенова репертуар-н)

Сергіту сәті: Әуен қойылады. Балалар ілесіп, қимылдар жасайды.

Күтілетін нәтиже:

Біледі: Табиғатта өзін-өзі ұстау қарапайым ережесін

Меңгереді: Көктем мезгілінде адамдардың іс-әрекетіне зейіндерін аудару дағдыларын



2. Дене шынықтыру

Негізгі қимылдар:



2.Допты басынан асыра лақтыру және оны қағып алу. Түрлі жағдайда тепе-теңдікті сақтап жүру. Гимнастикалық қабырға бойынша жоғары-төмен кезектескен қадаммен өрмелеу.

Қимылды ойын: «Күн, жаңбыр, жел»


1. Драма Тақырыбы:

«Ару қыздар өнері»

Мақсаты: Өзінің қимылын серіктесінің қимылымен үйлестіреді: сахнада бағдарлайды, қыздарға тән (қарапайым, әдемі) мінез-құлық ерекшелігін талқылау.Әдеби кейіпкерлерді дене пластикасы, ым, дауыс мимикасы арқылы құру.

Дид-қ ойын: «Мінездеме суреті» Көрнекілігі: көктем мезгілі суреті. Слайд суреттер.Үнтаспа. Әдіс-тәсілі: көрсету, түсіндіру Технология: ақпараттық Интеграция: шығармашылық, Қостілділік: көктем –весна, Барысы: Ән айту: «Ару көктем» Ф.Дайырханов Сергіту сәті: Музыка тыңдау: «Көктем вальсі» Е.Брусиловский (Б.Төлегенова репертуар-н) Күтілетін нәтиже:

Біледі: сахнада бағдарлауды, қыздарға тән (қарапайым, әдемі) мінез-құлық ерекшелігін Меңгереді: Әдеби кейіпкерлерді дене пластикасы, ым, дауыс мимикасы арқылы құруды.

2.ҚМҰҚ

Тақырыбы:

«Көктемгі саябақ» (кеңістікті бағдарлау)

Мақсаты: Өзінің дене бөліктерінің орналасуын бағдарлау дағдыларын бекіту, өзіне тікелей жақын кеңістік бағыттарын анықтау.

Дид-қ ойын: «Қанша болды, қанша қалды?» Көрнекілігі: көктем мезгілі суреті. Слайд суреттер. Әдіс-тәсілі: көрсету, түсіндіру

Технология:ақпараттық

Интеграция: коммуникация,шығармашылық Қостілділік: көктем –весна, Барысы: Көктем мезгілі суретпен жұмыс.

Музыка тыңдау: «Көктем вальсі» Е.Брусиловский

(Б.Төлегенова репертуар-н)

Сергіту сәті: Әуен қойылады. Балалар ілесіп, қимылдар жасайды.

Күтілетін нәтиже:

Біледі: өзіне тікелей жақын кеңістік бағыттарын анықтауды.

Меңгереді: Өзінің дене бөліктерінің орналасуын бағдарлау дағдыларын

3.Музыка

Тақырыбы: «Шуақты көктем»

Мақсаты: Көктем мезгілінің табиғатын музыкада өрнек-теу арқылы эмоциялық сезімдерун қалыптастыру.

Әуенді ырғақты қимыл:«Көңілді жаңбыр» Музыка тыңдау: «Көктем вальсі» Е.Брусиловский

(Б.Төлегенова репертуар-н)Ән айту: «Ару көктем» Ф.Дайырханов Ойын ойнау: «Мен күйшімін» ойыны

1.Аппликация

Тақырыбы:

«Ағаштар бүршік жарды»

Мақсаты: Ұсақ элементтерді ересектердің көмегімен желімдеу, алдымен қағаз бетінде заттың бейнелерін құрастырып, содан кейін оны желімдеу.

Дид-қ ойын: «Көктем көрінісі»

Көрнекілігі: көктем мезгілі суреті. Слайд суреттер.

Әдіс-тәсілі: көрсету, түсіндіру

Технология:ақпараттық

Интеграция: таным, коммуникация

Қостілділік: көктем -весна

Барысы: Суретпен жұмыс жасап, балаларға түсінік беру.жасалу жолдарын түсіндіру. Мақал-мәтел: Бір ағаш кессең,жүз ағаш отырғыз



Сергіту сәті: Әуен қойылады. Балалар ілесіп, қимылдар жасайды.

Күтілетін нәтиже:

Біледі: Ұсақ элементтерді ересектердің көмегімен желімдеуді

Меңгереді:, қағаз бетінде заттың бейнелерін құрастырып, содан кейін оны желімдеу



2. Дене шынықтыру

Негізгі қимылдар:

3.Допты басынан асыра лақтыру және оны қағып алу. Бір-бірінен қашық қойылған үрленген 5-6доп арқылы кезекпен,

қолдың түрлі қалпымен аттап өту.20-25см биіктіктен секіру.

Қимылды ойын: «Көктемгі бәйшешектер»



Қазақтың ұлттық ойындар мерекесі: «Көкпар»








Серуенге дайындық


10.15-10:30

Балалардың киіну реттілігін бақылау, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды жөндеуді қадағалау. Киім шкафтарын таза ұстау және жинау.





Серуендеу бақылау,еңбек,қимылды ойындар.


10:30-

12.10


Желге бақылау жасау.

Бақылау: Көктемгі жел құбылмалы. Егер солтүстіктен соқса өткір және суық болады. Мұндай желді көктемгі дауыл әкеледі, ағаштарды сықырлатып шайқалтады, терезеге қар соқтырады.

Жұмбақ Мақал-мәтел

Келсе де әні құлаққа, Көшерімді жел білсін

Өзін ешкім көрмейді Қонарымды сай білсін

Жусан,қамыс, құраққа

Тіптен маза бермейді.

.

Қимылды ойын«Қақпақ пен таяқ».

Еңбек іс-әрекетіҚажеттілік бойынша жұмыс

Балаларға топыраққа су құю барысында мұқият болуды,өз еңбегінің қажеттілігін түсіне білуге үйрету.

Өсімдікті күту барысында тыңғылықты жұмыс атқара білуге тәрбиелеу.






Шоғырланған бұлтқа бақылау жасау.

Бақылау: Наурыз айының екінші жартысында алғашқы шоғырланған бұлттар пайда бола бастайды. Ауа райының жылуына байланысты олардың пайда болатынын түсіндіру. Қардың еруі қалай тез болса,бұлттар да сонша көбейе түседі. Шоғырланған бұлтты аспаннан көріп, қайталанбас сұлулығын байқай білуге үйрету. Қимылды ойын  «Кілттер»  Кеңістікті бағдарлап жылдам әрекет жасауға үйрету. Бастаушы шеңбер бойымен жүріп, кілт кімде деп сұрайды. Балалар жауап беріп орындарын ауыстырады.

Еңбек іс-әрекетіАуладағы қарды тазалау.

Күрекпен жұмыс істей білу, қарды үю. Оны анықталған орынға апару.


Жылғалар мен шалшықтарды бақылау.

Бақылау: Балаларда қардың еруінен пайда болатын жылға мен шалшықтар туралы түсінігін қалыптастыру. Жылғаның басталатын тұсы мен ағар жолын тауып алу. Жылғаның сыңғырлап ағуын тыңдау.

Қимылды ойын«Батылдар»

Жылғалар мен шалшықтардан секіріп өту, ұзындыққа секіруді үйретуді жалғастыру, дұрыс қона білу.Секіру барысында тепе-теңдікті сақтай білуге тәрбиелеу.

Еңбек іс-әрекетіАула маңын қоқыстан тазарту

Ұжымда еңбектене білуді қалыптастыру,жұмысты жоспарлау,бақылауды іске асыру.Ұқыптылық пен белсенділікті тәрбиелеу.


Ағаштарға бақылау жасау

Бақылау: Балалармен бірге ауладағы ағашты қарау: ағаштың бүрлерінің астынан кішкентай жапырақ өскіндері өсіп келе жатқанын бақылау. Ағаштарды бүрлері мен бұтақтарына қарап айыра білуге үйрету. Табиғаттан алған әсерлерін қуанышты көңіл-күйлерін білдіре білу.

Мақал-мәтел: Бір ағаш кессең,жүз ағаш отырғыз

Қимылды ойын«Ағаштан ағашқа»

Алға жылжу арқылы қос аяқтап секіре білуді бекіту.(кімде-кім аз секірсе сол,жеңімпаз)ойын барысында ойынды әділ бағалауға үйрету. Еңбек іс-әрекеті

Бұтақты кесуден кейінгі қалдықты жинау.

Еңбек нәтижесін көру,топқа бірнеше бұтақты жинап әкеп,келесі бақылауды ұйымдастыру.

Ағаштарға бақылау жасау

Бақылау: Балалармен бірге ауладағы ағашты қарау: Ағаштарды бүрлері мен бұтақтарына қарап айыра білуге үйрету.Салыстыра білу қабілеті мен нақты белгілерін атай білуге үйрету..

Қимылды ойын«Ағаштан ағашқа»

Алға жылжу арқылы қос аяқтап секіре білуді бекіту.(кімде-кім аз секірсе сол,жеңімпаз)ойын барысында ойынды әділ бағалауға үйрету. Еңбек іс-әрекеті

Бұтақты кесуден кейінгі қалдықты жинау.

Еңбек нәтижесін көру,топқа бірнеше бұтақты жинап әкеп,келесі бақылауды ұйымдастыру.





Серуеннен оралу

12:10-12:30

Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа киімдерін орналастыру тәртібін бақылау. Жинақылыққа тәрбиелеу. Мәдени-гигиеналық талаптарды орындауларын қадағалау





Түскі ас

12:30-

13:10

Асқа отырғызу. Балаларға ас ішу ережесін сақтауды дағдыландыру

Тамақ ішу, үстелде отыру мәдениетін қалыптастыру

Сөздік материалдарды қолданып, тамақ ішу ережелерін сақтауға баулу.





Түскі ұйқы

13.10-

15.20

Астан кейін ауыз қуыстарын шайғызу,беті-қолдарын жуғыздыру; ұйқыға жатқызу, жағымды әуен қою.

Астан кейін балаларды жуындырып ұйқыға жатқызу, жағымды әуен қою.

Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. Баяу қарқынмен ертегі тыңдату.





Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынықтыру шаралары

15 20-

15.40

Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру

«Қайық» - Төсекте ішпен жатып , қолды иекке таяп қою, жартылай тұрып оңға- солға тербелу.


«Кемпірқосақ» - Төсекте арқамен жатып аяғымен ауада шеңбер жасау.



«Қайық» - Төсекте ішпен жатып , қолды иекке таяп қою, жартылай тұрып оңға- солға тербелу.


«Тышқандар» - Массажды кілемшеде аяқ ұшымен және өкшемен айналу






Бесін ас

15.40-

16.00

Асқа отырғызу,ұқыпты жеуге дағдыландыру

Тамақ ішу, үстелде отыру мәдениетін қалыптастыру

Асқа отырғызу. Асты ұқыпты жеуге дағдыландыру






Ойындар, дербес әрекет



16 .00-16.30


«Бұлт неге ұқсайды?»

Түрлі заттар мен жануарлардың келбетін таба білуге үйрету. Қиялын, шығармашылық қабылдауын дамыту.

Тақпақ

Көркемдеген жер-көкті,

Көктем қандай тамаша!

Жерге әкеліп төсепті

Алуан гүлді алаша.

«Мақал мәтелдер» Мақсаты: Айтылған мақал- мәтелді қайталап айтып беруге дағдыландыру

«Бұлт неге ұқсайды?»

Түрлі заттар мен жануарлардың келбетін таба білуге үйрету. Қиялын, шығармашылық қабылдауын дамыту.

Мақал-мәтел:

Бір ағаш кессең,жүз ағаш отырғыз






Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс

Жеке баламен жұмыс: «Ағаштар бүршік жарғанда»

Мақсаты: Ағаштарды олардың ерекшеліктерін ескере отырып, сюжетті сурет салу дағдыларын қалыптастыру.

Жеке баламен жұмыс: «Далада не өседі?»

Мақсаты: Көктем мезгіліндегі өсімдіктердің тіршілігі, шөптесін өсімдіктер ( 4-5 түрін), жидектер, саңырауқұлақтар туарлы білімдерін қалыптастыру.

Жеке баламен жұмыс:

«Көктем мезгілі»

Мақсаты: Көктем мезгілінде адамдардың іс-әрекетіне зейіндерін аудару дағдыларын дамыту. Табиғатта өзін-өзі ұстау қарапайым ережесін үйрету

Вариативтік компонент:

«Я чудо»

Вариативтік компонент:

«Бүлдіршіндердің шығармашылығын дамыту»




Қимылды ойын:

«Аю мен аралар»
Балалардың өз еріктерімен жасалатын іс-әрекеттері

Қимылды ойын: «Аңшы мен қояндар»
Балалардың өз еріктерімен жасалатын іс-әрекеттері

Қимылды ойын: «Аққу-қаздар»
Балалардың өз еріктерімен жасалатын іс-әрекеттері









Серуенге дайындық



16:30-16:50

Балаларды киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды байқап, оны дұрыстай білулерін қадағалау.Балабақша ауласына серуен.Балалармен әңгімелесу.





Серуен,

қимылды ойындар

16:50-17:40

Жалаушаны әкел (таяқ арқылы аттап өту).
Бір топ балаларды (4-6 адамды) жинап алып тәрбиеші оларға жалаушаны көрсетеді, онымен ойнауды ұсынады.
Тәрбиеші кезекпен кімнің жалаушаға баратынын айтады да балалардың әрқайсысының кедергіден дұрыс аттап өтуін бақылайды. Орындықтан жалаушаны алғаннан кейін бала сол жолмен кері қайтады.
Балалардың барлығы жалаушамен оралғаннан кейін тәрбиеші жалаушаларды көтеріп, маршпен жүріп өтуді ұсынады.

Күн мен жаңбыр.
Балалардың алаңның бір шетінен немесе бөлменің қабырғасынан біразырақ жерге қойылған орындықтардың артында тізерлеп отырады да «терезеге» (орындықтың арқасындағы тесікке) қарайды. Тәрбиеші: «Аспан ашық, күн шығып тұр! Серуенге шығуға болады», - дейді. Балалар бүкіл алаңда жүгіріп жүр. «Жаңбыр! Тез үйге жүріңдер!» деген сигналды естіп, бәрі өз орындарына қарай жүгіріп келіп, орындықтардың артына отырады. Тәрбиеші қайтадан: «Күн шықты! Барыңдар, серуендеңдер», - дейді

Допты қуып жет.
Тәрбиеші балаларға доп салынған кәрзеңкені көрсетеді де алаңның бір жағында өзімен бірге қатарласа тұруды ұсынады. Одан кейін кәрзеңкеден доптарды алып, балалардан алысқа, әр жаққа лақтырады. Балалар доптарға жүгіреді, оларды алып кәрзеңкеге салады. Ойын қайталанады.
Балалар қанша болса, доп та сонша болуы керек. Олардың әрқайсысы допты қуып жетіп, кәрзеңкеге салатын болсын.




Кішкене өзен арқылы.
Тәрбиеші екі сызық сызады да (үйдің ішінде жіпті пайдалануға болады) балаларға: мынау – «өзен», - дейді; оның үстіне тақтайдан көпір (ұзындығы 2-3м, ені 25-30см) салады да балаларға: «Көпір арқылы жүруді үйренейік», - деп ұсынады. Балалардың бір-біріне соқтығыспай тек тақтайдың үстімен ғана жүруін бақылай отырып, тәрбиеші балаларға суға құлап кетпеуі үшін жай жүру керек деп ескертеді: балалар тақтаймен ары-бері 2-3 рет жүріп өтеді.



Поезд.
Тәрбиеші «Поезд» ойынын ойнауды ұсынады: «Мен паровоз боламын, ал сендер кішкентай вагонсыңдар». Балалар бірінің соңынан бірі алдында тұрғанның киімін ұстап колоннаға тұрады. «Кеттік», - дейді тәрбиеші, балалардың бәрі «шу-шу» деп дабырлап, оның артынан жүре бастайды. поез бір бағытта, одан кейін екінші бағытта жүргізеді, одан кейін жүруді баяулатады, ақырында тоқтайды





Кешкілік.

Үйлеріне қайтару

17:40-18:00

Ата-аналарға кеңес:

«Үйде ойын бұрышын ұйымдастыру».

Психологтің кеңесі: мысалы: «Егер ата-аналар дүкеннен баланың ұнатқан ойыншығын сатып әпермеген жағдайда, өзін қалай ұстау қажет.

Балалар отбасында өздері не істей алатындары туралы әңгімелесу.


Жобаны таныстыру.

«Менің отбасым тақырыбына көрме ұйымдастыру.







Тексерілді:________________Әдіскер: Альменова Ж Тәрбиеші: Бозғұлбаева Қ.



03 Маусым 2018
3918
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі