Ақ киімді, денелі, ақ сақалды.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ақ киімді, денелі, ақ сақалды.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақ киімді, денелі, ақ сақалды.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

12-бөлімАбайды оқы, таңырқа! Абай Құнанбайұлы. Табиғат лирикасы

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ақ киімді, денелі, ақ сақалды.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.4.1.1 - мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, өмірбаян жазу

Сабақтың мақсаты:

мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, өмірбаян жаза алады.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.


Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


Оқулық, жұмыс дәптерлері.

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.


Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру

Интербелсенді тақта







Слайдтар



Суреттер топтамасы

Мағынаны ашу.

26 мин.


Сөздік жұмысы


Жазылым

Жирен-рыжий

Әділдік-справедливость

Зейінді-внимательный

Көн-шкура

Әуес-любопытный



Оқулық, жұмыс дәптерлері.



Сөздіктер

Ж аңа білім

6-тапсырма.

Топтық жүмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.


Айтылым

1-топ: Өлең мазмұны бойынша ұнаған шумағын «Екіжақты күнделік» тәсілін

қолдана отырып, түсіндіреді.

2- топ: «Жыл мезгілдері» тақырыбына ребус құрайды

3-топ: «Т кестесі» арқылы әр қыстың жағымды, жағымсыз тұстарына сипаттама береді.

Дескриптор: Жалпы – 5 балл.

-Талдау жасайды

-Ребус құрайды

-Сипаттайды

-Жоспар құрады

-Ойын айтады

«Бас бармақ» стратегиясы

Оқулық, жұмыс дәптерлері.



Интербелсенді тақта



Слайдтар


5-тапсырма.

Жеке жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

4-тапсырма

Жұптық жұмыс






Тапсырма

Жеке жұмыс














7- тапсырма

Жеке жұмыс


9- тапсырма

Жеке жұмыс



Ойтаразы

Жеке жұмыс

Жазылым Айтылым

Мәтіннен етістіктерді теріп жазып, оларды үш шақта қойып, сөйлем құрайды.

Үлгі. Ажарланды- жедел өткен шақ, ажарланады- ауыспалы келер шақ, ажарланып тұр- нақ осы шақ.


Тыңдалым Айтылым

Мәтінді тыңдап, сұрақтарға жауап береді. Сыныптасымен жұптасып, тыңдалым мәтінінің мазмұны бойынша сұхбат құрады. «Серпілген сауал»тәсілін қолданады.

Айтылым

Белгілі тұлғалардыңтабиғатқа, қыс мезгіліне қатысты айтқан пікірлерін түсіндіреді.

Біз табиғаттың өзін қайта түлететін ұрпақпыз. Жер, су, ауа – адам баласының ұрпағынан ұрпағына мұра болып келе жатқан мол қазына… Әрбір ағашты, әрбір бұтақты, жалғыз дәнді де ыждағаттылықпен сақтау, қамқор болу – басты міндеттің бірі. ( Ы. Жақаев)

Жазылым

Мәтіндегі 5 сөйлемге түрлі нұсқада сұрақ қояды.

Жазылым

Сөздерді мағынасына қарай сәйкестендіріп, сөйлем құрайды.

Айтылым

«Ыстық орындық» тәсілі бойынша өтілген тақырыпты қорытындылайды.

Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

-Талдау жасайды

-Пікірін айтады

«Бас бармақ» тәсілі арқы кері байланыс жасайды.



Дескриптор

4 балл

-Сұхбаттасады

-Сұрақ қояды

-Жауап береді

«Бағдаршам» тәсілі


Дескриптор

3 балл

-Сұрақ алмасады

Оқулық, жұмыс дәптерлері.





Кесте




Сызбалар




Ақ плакаттар


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.


Үйге тапсырма

Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.




10- тапсырма

Өлеңді жаттау

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.12.2024
154
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі