Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    №5 мектеп-лицей

    Пәні:

    Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы

    Бөлім:

    6.3 XIII - XV ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан

    Педагогтің аты-жөні:

    Загитова М.З.

    Күні:

    09.02.2022

    Сынып: 6 а

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ақ Орда.

    Зерттеу сұрағы: Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуындағы Ақ Орданың рөлі қандай болды?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    6.3.1.6 картаны қолданып XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру;

    6.1.1.2 XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау

    6.3.2.5 тарихи оқиғалардың өзара байланысын анықтап, Қазақстан аумағында XIII XV ғасырларда құрылған мемлекеттердің сыртқы саясатын түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    XIII ғасырдың басында Еуразияның саяси картасында қандай өзгеріс орын алғанын анықтайды

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру




    Өткен білімді еске түсіру


    Ой салу

    1. Мына сурет сендерге таныс па?

    2.ҚР Президенті Н.Назарбаевтың резиденциясы не себепті Ақорда деп аталады?

    3.XIII-XV ғғ. арасында Шығыс Дешті Қыпшақта өмір сүрген, орта ғасырларда Қазақстан аумағында құрылған алғашқы мемлекет туралы не білеміз?

    .Ойланып көріңіз,сабақтың тақырыбы қандай болмақ? Болжам жасаңыз.

    Жаңа сабақтың тақырыбын, зерттеу сұрағы, мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстырыңыз

    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.





    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


    Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстыру

    2-3 оқушыны тыңдау, тақырыпқа шығу

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

    Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. І том. Атамұра, 2010

    Презентация

    Жаңа білім



    Зерттеу және талдау

    Карта мен жұмыс: Тапсырма-1: Ақ Орда мемлекетінің мекендеген жерлерін көрсету

    Тапсырма-2. Ақ Орда мемлекетінің мекендеген жерлерін кескін картаға түсіру

    Тапсырма 3. «Тұлғаны тап»

    Келесі сөйлемдер қай тұлғаға сәйкес келеді?

    - «Ақ Орданың тәуелсіздігіне мен алғаш қол жеткіздім!».

    - «Біз мемлекетімізді нығайту үшін ислам дінін нығайттық».

    - «Әмір Темір болмағанда, Мәскеу біздің астанамыз болар еді...».

    - «Мен әлемді жаулап алмағанда, олар бізге қылыш көтерер еді».

    Оқушылар осы цитаталардың қандай ханға байланыстылығын анықтауы қажет.

    ТапсырмаМәтінмен жұмыс


    Мемлекет

    Ақ Орда

    Ақ Орданың құрылуы


    Жер аумағы


    Этникалық құрамы


    Ішкі-сыртқы саяси жағдайы


     Шаруашылығы


    Тапсырма-5.

    Оқушылар терминдерді мәтіннен қарап, мағынасын ашады.

    1.Консолидация – біріктіру, нығайту, шоғырландыру,(адамдарды, әлеумтік топтарды, қоғамдық ұйымдарды белгілі бір ортақ мақсат үшін біріктіру);

    2.Біліктілер (хатшылар) –түрік жазуымен іс жүргізушілер;

    3.Мәлік-түрік әулетінен шыққан жергілікті әкімдер

    4.Даруғалар-салым жинаушылар

    5.Уәзірлер-азаматтық билік жүргізушілер

    6.Басқақтар-басқарушы жергілікті халыққа әскери бақылау жүргізеді,салық жинайды.

    Зерттеу мен талдау.Мәтінмен жұмыс..

    Ақ Орданың күшейген кезі.

    Ақ Орданың хандары.

    Ақ Орданың ішкі-сыртқы саясаты

    Шаруашылығы

    Сабақ соңында тарихи тұлғалардың оқиғалармен өзара байланысын табады,олардың жүргізген саясатының нәтижелерін тұжырымдайды, себеп-салдарларын анықтайды.


    Дереккөздерін сөйлету.

    хандар

    Оқиғалар мен саясаттары

    Ұрыс хан


    Тоқтамыс


    Әмір Темір


    Барақ хан


    Қорытынды: Сәйкестендіру тесті

    Интерпретация

    Берілген суретке талдау жасау арқылы қорытындылау.

    Адамдар

    Нысандар

    Іс-әрекет





    Мәтінмен жұмыс




    Дескриптор:

    Картадан Ақ Орда мемлекетінің алып жатқан аумағын анықтайды;



    Дескриптор:

    Тарихи тұлғаларды анықтайды;

    Деректердің оғиғаларға негізделгенін ажыратады;

    Оқушылардың міндеті – бұл оқиғалардың өзара байланысын табу, көрсетілген тарихи тұлғалардың жүргізген саясатының нәтижелерін тұжырымдап, себеп-салдарларын анықтау.











    Дескриптор:

    Оқушылар термин сөздермен жұмыс жасайды;

    Мағынасын анықтайды;









    Мәтіннен негізгі ойды анықтайды;

    Дескриптор:

    Ақ Орданың мемлекетінің тарихына талдау жасайды;

    Ақ Орданың хандарының ерекшеліктерін ажыратады;

    Ақ Орданың ішкі-сыртқы саясатын анықтайды;

    Шаруашылығына талдау жасайды;


    Дескриптор:

    Деректердегі тарихи тұлғалардың тарихи роліне сипаттама береді;

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады











    «Ең үздік жауап»










    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады








    Өзін-өзі бағалау



    Шыңғыс ханның, моңғолдар шапқыншылығы суреттері












    Бейнеролик

    https://www.youtube.com/watch?v=5jwJyhVoJpc









    Сұлтанов Т. Шыңғыс хан және оның ұрпақтары. – А: Мектеп, 2007.




    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Загитова Мирамгул Загитовна
    13 Ақпан 2022
    882
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ақ Орда

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ақ Орда

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ақ Орда. Зерттеу сұрағы: Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуындағы Ақ Орданың рөлі қандай болды? 6.3.1.6 картаны қолданып XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру; 6.1.1.2 XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау 6.3.2.5 тарихи оқиғалардың өзара байланысын анықтап, Қазақстан аумағында XIII XV ғасырларда құрылған мемлекеттердің сыртқы саясатын түсіндіру
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    №5 мектеп-лицей

    Пәні:

    Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы

    Бөлім:

    6.3 XIII - XV ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан

    Педагогтің аты-жөні:

    Загитова М.З.

    Күні:

    09.02.2022

    Сынып: 6 а

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ақ Орда.

    Зерттеу сұрағы: Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуындағы Ақ Орданың рөлі қандай болды?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    6.3.1.6 картаны қолданып XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру;

    6.1.1.2 XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау

    6.3.2.5 тарихи оқиғалардың өзара байланысын анықтап, Қазақстан аумағында XIII XV ғасырларда құрылған мемлекеттердің сыртқы саясатын түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    XIII ғасырдың басында Еуразияның саяси картасында қандай өзгеріс орын алғанын анықтайды

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру




    Өткен білімді еске түсіру


    Ой салу

    1. Мына сурет сендерге таныс па?

    2.ҚР Президенті Н.Назарбаевтың резиденциясы не себепті Ақорда деп аталады?

    3.XIII-XV ғғ. арасында Шығыс Дешті Қыпшақта өмір сүрген, орта ғасырларда Қазақстан аумағында құрылған алғашқы мемлекет туралы не білеміз?

    .Ойланып көріңіз,сабақтың тақырыбы қандай болмақ? Болжам жасаңыз.

    Жаңа сабақтың тақырыбын, зерттеу сұрағы, мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстырыңыз

    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.





    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


    Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстыру

    2-3 оқушыны тыңдау, тақырыпқа шығу

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

    Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. І том. Атамұра, 2010

    Презентация

    Жаңа білім



    Зерттеу және талдау

    Карта мен жұмыс: Тапсырма-1: Ақ Орда мемлекетінің мекендеген жерлерін көрсету

    Тапсырма-2. Ақ Орда мемлекетінің мекендеген жерлерін кескін картаға түсіру

    Тапсырма 3. «Тұлғаны тап»

    Келесі сөйлемдер қай тұлғаға сәйкес келеді?

    - «Ақ Орданың тәуелсіздігіне мен алғаш қол жеткіздім!».

    - «Біз мемлекетімізді нығайту үшін ислам дінін нығайттық».

    - «Әмір Темір болмағанда, Мәскеу біздің астанамыз болар еді...».

    - «Мен әлемді жаулап алмағанда, олар бізге қылыш көтерер еді».

    Оқушылар осы цитаталардың қандай ханға байланыстылығын анықтауы қажет.

    ТапсырмаМәтінмен жұмыс


    Мемлекет

    Ақ Орда

    Ақ Орданың құрылуы


    Жер аумағы


    Этникалық құрамы


    Ішкі-сыртқы саяси жағдайы


     Шаруашылығы


    Тапсырма-5.

    Оқушылар терминдерді мәтіннен қарап, мағынасын ашады.

    1.Консолидация – біріктіру, нығайту, шоғырландыру,(адамдарды, әлеумтік топтарды, қоғамдық ұйымдарды белгілі бір ортақ мақсат үшін біріктіру);

    2.Біліктілер (хатшылар) –түрік жазуымен іс жүргізушілер;

    3.Мәлік-түрік әулетінен шыққан жергілікті әкімдер

    4.Даруғалар-салым жинаушылар

    5.Уәзірлер-азаматтық билік жүргізушілер

    6.Басқақтар-басқарушы жергілікті халыққа әскери бақылау жүргізеді,салық жинайды.

    Зерттеу мен талдау.Мәтінмен жұмыс..

    Ақ Орданың күшейген кезі.

    Ақ Орданың хандары.

    Ақ Орданың ішкі-сыртқы саясаты

    Шаруашылығы

    Сабақ соңында тарихи тұлғалардың оқиғалармен өзара байланысын табады,олардың жүргізген саясатының нәтижелерін тұжырымдайды, себеп-салдарларын анықтайды.


    Дереккөздерін сөйлету.

    хандар

    Оқиғалар мен саясаттары

    Ұрыс хан


    Тоқтамыс


    Әмір Темір


    Барақ хан


    Қорытынды: Сәйкестендіру тесті

    Интерпретация

    Берілген суретке талдау жасау арқылы қорытындылау.

    Адамдар

    Нысандар

    Іс-әрекет





    Мәтінмен жұмыс




    Дескриптор:

    Картадан Ақ Орда мемлекетінің алып жатқан аумағын анықтайды;



    Дескриптор:

    Тарихи тұлғаларды анықтайды;

    Деректердің оғиғаларға негізделгенін ажыратады;

    Оқушылардың міндеті – бұл оқиғалардың өзара байланысын табу, көрсетілген тарихи тұлғалардың жүргізген саясатының нәтижелерін тұжырымдап, себеп-салдарларын анықтау.











    Дескриптор:

    Оқушылар термин сөздермен жұмыс жасайды;

    Мағынасын анықтайды;









    Мәтіннен негізгі ойды анықтайды;

    Дескриптор:

    Ақ Орданың мемлекетінің тарихына талдау жасайды;

    Ақ Орданың хандарының ерекшеліктерін ажыратады;

    Ақ Орданың ішкі-сыртқы саясатын анықтайды;

    Шаруашылығына талдау жасайды;


    Дескриптор:

    Деректердегі тарихи тұлғалардың тарихи роліне сипаттама береді;

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады











    «Ең үздік жауап»










    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады








    Өзін-өзі бағалау



    Шыңғыс ханның, моңғолдар шапқыншылығы суреттері












    Бейнеролик

    https://www.youtube.com/watch?v=5jwJyhVoJpc









    Сұлтанов Т. Шыңғыс хан және оның ұрпақтары. – А: Мектеп, 2007.




    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 6 сынып
    13.02.2022
    882
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Загитова Мирамгул Загитовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации