|
Білім беру ұйымының атауы |
№5 мектеп-лицей |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
6.3 XIII - XV ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Загитова М.З. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
09.02.2022 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 6 а |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ақ Орда. Зерттеу сұрағы: Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуындағы Ақ Орданың рөлі қандай болды? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
6.3.1.6 картаны қолданып XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру; 6.1.1.2 XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау 6.3.2.5 тарихи оқиғалардың өзара байланысын анықтап, Қазақстан аумағында XIII XV ғасырларда құрылған мемлекеттердің сыртқы саясатын түсіндіру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
XIII ғасырдың басында Еуразияның саяси картасында қандай өзгеріс орын алғанын анықтайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Ой салу
2.ҚР Президенті Н.Назарбаевтың резиденциясы не себепті Ақорда деп аталады? 3.XIII-XV ғғ. арасында Шығыс Дешті Қыпшақта өмір сүрген, орта ғасырларда Қазақстан аумағында құрылған алғашқы мемлекет туралы не білеміз? .Ойланып көріңіз,сабақтың тақырыбы қандай болмақ? Болжам жасаңыз. Жаңа сабақтың тақырыбын, зерттеу сұрағы, мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстырыңыз
|
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстыру 2-3 оқушыны тыңдау, тақырыпқа шығу |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. І том. Атамұра, 2010 Презентация |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Зерттеу және талдау Карта мен
жұмыс: Тапсырма-1: Ақ Орда мемлекетінің мекендеген жерлерін
көрсету Тапсырма-2. Ақ Орда мемлекетінің мекендеген жерлерін кескін картаға түсіру Тапсырма 3. «Тұлғаны тап» Келесі сөйлемдер қай тұлғаға сәйкес келеді? - «Ақ Орданың тәуелсіздігіне мен алғаш қол жеткіздім!». - «Біз мемлекетімізді нығайту үшін ислам дінін нығайттық». - «Әмір Темір болмағанда, Мәскеу біздің астанамыз болар еді...». - «Мен әлемді жаулап алмағанда, олар бізге қылыш көтерер еді». Оқушылар осы цитаталардың қандай ханға байланыстылығын анықтауы қажет.
ТапсырмаМәтінмен жұмыс
Тапсырма-5. Оқушылар терминдерді мәтіннен қарап, мағынасын ашады. 1.Консолидация – біріктіру, нығайту, шоғырландыру,(адамдарды, әлеумтік топтарды, қоғамдық ұйымдарды белгілі бір ортақ мақсат үшін біріктіру); 2.Біліктілер (хатшылар) –түрік жазуымен іс жүргізушілер; 3.Мәлік-түрік әулетінен шыққан жергілікті әкімдер 4.Даруғалар-салым жинаушылар 5.Уәзірлер-азаматтық билік жүргізушілер 6.Басқақтар-басқарушы жергілікті халыққа әскери бақылау жүргізеді,салық жинайды.
Зерттеу мен талдау.Мәтінмен жұмыс.. Ақ Орданың күшейген кезі. Ақ Орданың хандары. Ақ Орданың ішкі-сыртқы саясаты Шаруашылығы Сабақ соңында тарихи тұлғалардың оқиғалармен өзара байланысын табады,олардың жүргізген саясатының нәтижелерін тұжырымдайды, себеп-салдарларын анықтайды.
Дереккөздерін сөйлету.
Қорытынды: Сәйкестендіру тесті Интерпретация Берілген суретке талдау жасау арқылы қорытындылау.
|
Мәтінмен жұмыс
Дескриптор: Картадан Ақ Орда мемлекетінің алып жатқан аумағын анықтайды;
Дескриптор: Тарихи тұлғаларды анықтайды; Деректердің оғиғаларға негізделгенін ажыратады; Оқушылардың міндеті – бұл оқиғалардың өзара байланысын табу, көрсетілген тарихи тұлғалардың жүргізген саясатының нәтижелерін тұжырымдап, себеп-салдарларын анықтау.
Дескриптор: Оқушылар термин сөздермен жұмыс жасайды; Мағынасын анықтайды;
Мәтіннен негізгі ойды анықтайды; Дескриптор: Ақ Орданың мемлекетінің тарихына талдау жасайды; Ақ Орданың хандарының ерекшеліктерін ажыратады; Ақ Орданың ішкі-сыртқы саясатын анықтайды; Шаруашылығына талдау жасайды;
Дескриптор: Деректердегі тарихи тұлғалардың тарихи роліне сипаттама береді; |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Өзін-өзі бағалау
|
Шыңғыс ханның, моңғолдар шапқыншылығы суреттері
Бейнеролик https://www.youtube.com/watch?v=5jwJyhVoJpc
Сұлтанов Т. Шыңғыс хан және оның ұрпақтары. – А: Мектеп, 2007.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Загитова Мирамгул ЗагитовнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ақ Орда
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ақ ОрдаМатериал туралы қысқаша түсінік
Ақ Орда.
Зерттеу сұрағы: Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуындағы Ақ Орданың рөлі қандай болды?
6.3.1.6 картаны қолданып XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру;
6.1.1.2 XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау
6.3.2.5 тарихи оқиғалардың өзара байланысын анықтап, Қазақстан аумағында XIII XV ғасырларда құрылған мемлекеттердің сыртқы саясатын түсіндіру
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

















