Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ақ Орда.
Зерттеу сұрағы: Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуындағы Ақ Орданың рөлі қандай болды?
6.3.1.6 картаны қолданып XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру;
6.1.1.2 XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау
6.3.2.5 тарихи оқиғалардың өзара байланысын анықтап, Қазақстан аумағында XIII XV ғасырларда құрылған мемлекеттердің сыртқы саясатын түсіндіру
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының
атауы
№5
мектеп-лицей
Пәні:
Орта ғасырлардағы Қазақстан
тарихы
Бөлім:
6.3XIII - XV ғасырдың
біріншіжартысындағы
Қазақстан
Педагогтің
аты-жөні:
Загитова
М.З.
Күні:
09.02.2022
Сынып: 6
а
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Ақ
Орда.
Зерттеу сұрағы: Қазақ
мемлекеттілігінің қалыптасуындағы Ақ Орданың рөлі қандай
болды?
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
6.3.1.6 картаны қолданып
XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді
түсіндіру;
6.1.1.2 XIII-XVғасырлардағымемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын
анықтау
6.3.2.5 тарихи оқиғалардың
өзара байланысын анықтап, Қазақстан аумағында XIII
XVғасырлардақұрылған мемлекеттердің сыртқы
саясатын түсіндіру
Сабақтың
мақсаты
XIII ғасырдың басында
Еуразияның саяси картасында қандай өзгеріс орын алғанын
анықтайды
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі//уақыты
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
Ой
салу
1. Мына
сурет сендерге таныс па?
2.ҚР
Президенті Н.Назарбаевтың резиденциясы не себепті Ақорда деп
аталады?
3.XIII-XV ғғ. арасында Шығыс Дешті Қыпшақта өмір сүрген,
орта ғасырларда Қазақстан аумағында құрылған алғашқы мемлекет
туралы не білеміз?
.Ойланып көріңіз,сабақтың
тақырыбы қандай болмақ? Болжам жасаңыз.
Жаңа
сабақтыңтақырыбын, зерттеу сұрағы,
мақсаты мен бағалау критерийлерін
таныстырыңыз
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
Сабақтың тақырыбы, оқу
мақсаттары мен бағалау критерийлерімен
таныстыру
2-3 оқушыны тыңдау, тақырыпқа
шығу
ҚБМұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Қазақстан тарихы көне заманнан
бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. І том. Атамұра,
2010
Презентация
Жаңа
білім
Зерттеу және
талдау
Карта мен
жұмыс:Тапсырма-1: Ақ Орда мемлекетінің мекендеген жерлерін
көрсету
Тапсырма-2.Ақ Орда мемлекетінің мекендеген жерлерін
кескін картаға
түсіру
Тапсырма 3. «Тұлғаны
тап»
Келесі сөйлемдер қай тұлғаға
сәйкес келеді?
- «Ақ Орданың тәуелсіздігіне
мен алғаш қол жеткіздім!».
- «Біз мемлекетімізді нығайту
үшін ислам дінін нығайттық».
- «Әмір Темір болмағанда,
Мәскеу біздің астанамыз болар
еді...».
- «Мен әлемді жаулап
алмағанда, олар бізге қылыш көтерер
еді».
Оқушылар осы цитаталардың
қандай ханға байланыстылығын анықтауы
қажет.
ТапсырмаМәтінмен
жұмыс
Мемлекет
Ақ
Орда
Ақ Орданың
құрылуы
Жер
аумағы
Этникалық
құрамы
Ішкі-сыртқы саяси
жағдайы
Шаруашылығы
Тапсырма-5.
Оқушылар
терминдерді мәтіннен қарап, мағынасын
ашады.
1.Консолидация
–біріктіру, нығайту, шоғырландыру,(адамдарды,
әлеумтік топтарды, қоғамдық ұйымдарды белгілі бір ортақ мақсат үшін
біріктіру);
2.Біліктілер (хатшылар) –түрік
жазуымен іс
жүргізушілер;
3.Мәлік-түрік әулетінен шыққан
жергілікті әкімдер
4.Даруғалар-салым
жинаушылар
5.Уәзірлер-азаматтық билік
жүргізушілер
6.Басқақтар-басқарушы
жергілікті халыққа әскери бақылау жүргізеді,салық
жинайды.
Зерттеу мен
талдау.Мәтінмен жұмыс..
Ақ Орданың күшейген
кезі.
Ақ Орданың
хандары.
Ақ Орданың
ішкі-сыртқы саясаты
Шаруашылығы
Сабақ соңында тарихи
тұлғалардың оқиғалармен өзара байланысын табады,олардың жүргізген
саясатының нәтижелерін тұжырымдайды, себеп-салдарларын
анықтайды.
Дереккөздерін
сөйлету.
хандар
Оқиғалар мен
саясаттары
Ұрыс
хан
Тоқтамыс
Әмір
Темір
Барақ
хан
Қорытынды:
Сәйкестендіру тесті
Интерпретация
Берілген суретке
талдау жасау арқылы
қорытындылау.
Адамдар
Нысандар
Іс-әрекет
Мәтінмен
жұмыс
Дескриптор:
Картадан Ақ Орда
мемлекетінің алып жатқан аумағын
анықтайды;
Дескриптор:
Тарихи тұлғаларды
анықтайды;
Деректердің
оғиғаларға негізделгенін
ажыратады;
Оқушылардың міндеті
– бұл оқиғалардың өзара байланысын табу, көрсетілген тарихи
тұлғалардың жүргізген саясатының нәтижелерін тұжырымдап,
себеп-салдарларын анықтау.
Дескриптор:
Оқушылар термин
сөздермен жұмыс жасайды;
Мағынасын
анықтайды;
Мәтіннен негізгі
ойды анықтайды;
Дескриптор:
Ақ Орданың
мемлекетінің тарихына талдау
жасайды;
Ақ Орданың
хандарының ерекшеліктерін
ажыратады;
Ақ Орданың
ішкі-сыртқы саясатын
анықтайды;
Шаруашылығына талдау
жасайды;
Дескриптор:
Деректердегі тарихи
тұлғалардың тарихи роліне сипаттама
береді;
ҚБМұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
ҚБМұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Сұлтанов Т. Шыңғыс
хан және оның ұрпақтары. – А: Мектеп,
2007.
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз