Математика
1 сұрақ//вопрос
«Барлығы Квиддич үшін» дүкенінде Гарри Поттер 62 монетаға спорттық мантия мен 37 монетаға доп сатып алады. Ол 100 монетадан қанша ақша қайтарып алды? //В магазине «Всё для квиддича» Гарри Поттер покупает спортивную мантию за 62 монеты и мяч за 37 монет. Сколько сдачи он получит со 100 монет?
*
А) 1 монета//1 монету
В) 2 монета//2 монеты
С) оған сатып алу үшін 100 монета жетпейді //ему не хватит 100 монет на покупку
D) қайтарым ақшасы берілмеді, өйткені ол дәл 100 монета жұмсады.//не получает сдачи, потому что потратил ровно 100 монет
2 сұрақ//вопрос
Суретті жинау үшін бір пазлды бірнеше рет айналдыруға болады, пазлдың қалай айналатынын қадағала, келесісін анықта.// Для того, чтобы собрать картину один пазл можно вращать несколько раз. Проследи закономерность вращения пазла, определи следующий.
*


A)
![]()
B)

C)

D)
3 сұрақ//вопрос
Қай жолда сандар 2, 5 және 10-ға бөлінеді?// В какой строке числа разделятся на 2, 5 и 10?
*
A) 42, 58, 64, 70
B) 50, 62, 70, 82
C) 20, 30, 40, 50
D) 15, 20, 25, 30
4 сұрақ//вопрос
Суреттегі таразылар теңестірілген. Әр текшенің салмағы 3 килограмм. Цилиндрдің салмағы N килограмм. Суретке қандай сандық өрнек сәйкес келеді? //Весы на рисунке уравновешены. Каждый кубик весит 3 килограмма. Цилиндр весит N килограммов. Какое числовое выражение подходит к рисунку?
*

A) 6 + N = 12
B) 6 + N = 4
C) 2 + N = 12
D) 2 + N = 4
5 сұрақ|| вопрос
*

A) 6м, 2 м
B) 3м, 4 см
C) 12м, 1 м
D) 13м, 3 м
6 сұрақ//вопрос
Егер 14 мысықтың 8-і ақ және 7-і мамық болса, онда бір мезеттегі ақ және мамық мысықтардың саны қанша болады?//Сколько среди котят белых и пушистых одновременно, если из 14 котят 8 белые и 7 пушистые?
*
A) 1
B) 2
C) 3
D) 0
7 сұрақ//вопрос
Қыздың төрт белдемшесі (юбка) бар: қызыл, көк, ақ және көгілдір және төрт жейдесі: жолақты, нүктелі, гүлдері бар, ақ. Қыздың қанша түрлі киімі бар? // У девочки четыре юбки: красная, синяя, белая и голубая, и четыре блузки: в полоску, в горошек, с цветами, белая. Сколько разных нарядов у девочки?
*
A) 4
B) 8
C) 16
D) 32
8 сұрақ//вопрос
Үшбұрыштардың нүктелері қиылысқанша жоғарыдағы пішінді нүктелі сызықтардың бойымен бүктеу арқылы қандай үш өлшемді пішінді шығаруға болады?//Какую трехмерную фигуру можно получить, сложив приведенную выше фигуру по пунктирным линиям до тех пор, пока точки треугольников не пересекутся?
*

A) үшбұрыш//треугольник
B) пирамида //пирамида
C) текше //куб
D) конус //конус
9 сұрақ//вопрос
Жолға шыққан туристер өз жолдарын картада белгілеп отырды. Бірінші күні олар 3 см-лік, ал екінші күні-15 мм кесіндіні салды. Қай күні олар көп жүрді және қанша есе?//Туристы, оправившись в поход, отмечали свой путь на карте. В первый день они нарисовали отрезок 3 см, а во второй день 15 мм. В какой день они прошли больше и во сколько раз?
*
A) бірінші күні 3 есе көп//в первый день больше, в 3 раза
B) бірінші күні 10 есе көп//в первый день больше в 10 раз
C) екінші күні 5 есе көп//во второй день больше в 5 раз
D) бірінші күні 2 есе көп//в первый день больше в 2 раза
10 сұрақ//вопрос
Бейнеролик 15:04:15-те басталып, 15:09:20-да аяқталды. Бейнеролик қанша секундқа созылды?//Видеоролик начался в 15:04:15 и закончился в 15:09:20. Сколько секунд длился видеоролик?
*
A) 360
B) 365
C) 300
D) 305
Жаратылыстану
1 сұрақ//вопрос
Сыртқы түрі бойынша кит нағыз балық, оның құйрығы мен қанаттары бар, бірақ ғалымдар оны сүтқоректілер деп атайды. Неліктен?//По виду кит настоящая рыба, у него есть хвост и плавники, но ученные называют его млекопитающим. Почему?
*
A) мұхит суы сүтке ұқсайды //вода океана похожа на молоко
B) сүтпен қоректенеді//питается молоком
C) «кит» сөзі латын тілінен «сүт»деп аударылады//слово «кит» с латыни переводится «молоко»
D) балапандарды сүтпен тамақтандырады //кормит детенышей молоком
2 сұрақ//вопрос
Суреттерді қара жануарлардың қайсысы жәндіктерге жатпайды// Рассмотри рисунки. Кто из животных не относится к насекомым?
*

A) 1
B) 1,3
C) 4
D) 4,3
3 сұрақ//вопрос
Суреттерге қараңыз. Қай бөлме дыбыстарды жақсы қабылдайды деп ойлайсыз? // Посмотрите на картинки. Какая комната, по вашему мнению, лучше всего воспринимает звуки?
*

А) 1
В) 2
С) 3
D) бәрі бөлмеде бірдей//одинаково во всех комнатах
4 сұрақ//вопрос
Деректердің қайсысы жалған?// Какое из утверждений ложное?
*
A) біз жер деп аталатын жұлдызда тұрамыз. //мы живём на звезде под названием Земля.
B) Жер Күннен кіші.//Земля меньше Солнца.
C) Күн ол-жұлдыз // Солнце – это звезда.
D) /Жер өз осінің айналасында айналады /Земля вращается вокруг своей оси
5 сұрақ//вопрос
Есту, иіс сезу, жанасу функцияларына сәйкес келетін сезім мүшелері қай жолда көрсетілген: //В какой строке перечислены органы чувств которые соответствуют функциям: слух, обоняние, осязание
*
A) құлақ,мұрын, тері//ухо, нос, кожа
B) құлақ, тері, мұрын//ухо, кожа, нос
C) құлақ,мұрын,тіл//ухо, нос, язык
D) құлақ,тері, мұрын//ухо, кожа, нос
6 сұрақ//вопрос
Марат суды құм үйіндісіне құйды. Құмның бір бөлігі жуылып, ағып кетті. Бұл процесс төмендегілердің қайсысына ұқсас? //Марат вылил воду на кучу песка. Часть песка смыло. На что из перечисленного похож этот процесс?
*
A) жанартаудың атқылауы //извержение вулкана
B) шатқал беткейлерінің эрозиясы //эрозия склонов оврага
C) еау жоталарының көтерілуі //поднятие горных хребтов
D) шөл далада төбелердің немесе қорғандардың пайда болуы //образование дюн или курганов в пустыне
7 сұрақ//вопрос
Батыста орналасқан ауылдың балалары шығысқа қарай саңырауқұлақтар теру үшін орманға барды. Балалар қай бағытта ауылға оралуы керек?// Ребята из поселка, который находится на западе, пошли в лес за грибами на восток. В каком направлении дети должны возвращаться в поселок?
*
A) шығыс//восток
B) батыс//запад
C) солтүстік-батыс//северо-запад
D) солтүстік//север
8 сұрақ//вопрос
Терезелерге екі қабатты шыныларды орнатқан кезде адам ауаның қандай қасиетін ескереді?//Какое свойство воздуха использует человек устанавливая двойные стеклопакеты в окна?
*
A) мөлдір //прозрачный
B) кеңейеді//расширяется
C) жылуды нашар өткізеді //плохо проводит тепло
D) кішірейеді //сжимается
9 сұрақ//вопрос
Оқушы екі бірдей шыныаяққа бірдей мөлшерде су құйды. Ол бір шыныаяқты тоңазытқышқа салып, екіншісін жылы бөлмеде қалдырды. Шыныаяқтардың ешқайсысына қол тигізбеді. Төмендегі суретте екі күннен кейін шыныаяқтарда қанша су қалғаны көрсетілген. Неліктен В шыныаяғындағы су көлемі өзгерді?// Ученик налил одинаковое количество воды в две одинаковые чашки. Он поставил одну чашку в холодильник, а другую оставил в теплой комнате. Ни одну из чашек не трогали. На рисунке ниже показано, сколько воды осталось в чашках через два дня. Почему изменился объем воды в чашке В?
*

A) су қатып қалды//вода замерзла
B) су буға айналды //вода испарилась
C) су мұзға айналды// вода превратилась в лед
D) мұз суға айналды//лед превратился в воду
10 сұрақ//вопрос
Ғалымдар сарықас құстардың аяқтарына кішкентай металл сақиналарды қою арқылы құстарды зерттейді. Құстың табанына нөмірі бар арнайы сақина қойылады, олар өте тығыз кигізіледі. Сақинада нөмір басылған. Бұл нөмір ғалымдарға құстардың қашан және қай жерде сақиналанғанын білуге мүмкіндік береді. Әлемде сарықастардың көптеген түрлері бар. Сұр қауырсындары бар сарықастардың бір түрін ағаш діңдерінде жиі кездестіруге болады. Өрістерде алтын қауырсындары бар басқа түрді жиі көруге болады. Бұл торғайлардың түсі олардың өмір сүруіне қалай көмектесетінін қай мәлімдеме жақсы түсіндіреді?//Ученые изучают птичек пеночек, помещая небольшие металлические кольца на ноги птиц. На лапку птицы надевается специальное кольцо с номером, которое достаточно плотно ее облегает. На кольце отпечатан номер. Этот номер позволяет ученым узнать, когда и где птицы были окольцованы. В мире существует множество видов пеночек. Один вид пеночек с серыми перьями часто можно увидеть на стволах деревьев. Другой вид с золотистыми перьями часто можно увидеть в полях. Какое утверждение лучше всего объясняет, как цвет этих пеночек помогает им выживать?
*

A) қауырсындардың түсі құстарға ұя табуға көмектеседі. //цвет перьев помогает птицам находить гнезда.
B) қауырсындардың түсі құстардың жоғалтатын жылу мөлшерін бақылауға көмектеседі. //цвет перьев помогает контролировать количество тепла, которое теряют птицы.
C) қауырсындардың түсі құстардың қоршаған ортасымен үйлеседі және құстарға жыртқыштардан аулақ болуға көмектеседі. //Цвет перьев сливается с окружающей средой птиц и помогает птицам избегать хищников.
D) қауырсындардың түсі құстар жегенді ұнататын жәндіктердің түрлеріне тартады. //цвет перьев привлекает те виды насекомых, которых любят есть птицы.
Цифрлық сауаттылық //Цифровая грамотность
1 сұрақ//вопрос
Құрылғының қайсысы компьютерден ақпаратты шығаруға қызмет етпейді? //Какое из устройств не служит для вывода информации из компьютера?
*

A) 1
B) 2
C) 3
D) 4
2 сұрақ//вопрос
Фотосуреттер мен басқа сандық құжаттарды сақтау орны қалай аталады?// Как называется пространство в интернете предназначенное для хранения фотографий и других цифровых документов?
*
A) қалташа//папка
B) бұлт//облако
C) кәрзеңке//корзина
D) диск//диск
3 сұрақ//вопрос
Пәрменді орындауға, хабарлама жіберуге немесе қандай да бір әрекетті растауға қандай перне жауапты? // Какая клавиша отвечает за подачу на исполнение команды, отправки сообщения или подтверждения какого-то действия?
*
A) Enter
B) Caps Lock
C) Сtrl
D) Аlt
4 сұрақ//вопрос
Айсұлтан «Scratch» бағдарламасында спрайттың қозғалыс алгоритмін құрды. Қандай жағдайда Спрайт қозғала бастайды? //Айсултан создал алгоритм движения Спрайта в программе «Scratch». При каком условии Спрайт начнет движение?
*

A) cпрайтты басу //нажать на cпрайт
B) бос орынға басу//нажать на пробел
C) жасыл белгіге басу// нажать на зеленый флажок
D) Enter пернесін басу//нажать на клавишу Enter
5 сұрақ//вопрос
«Шалқан» ертегісінде алгоритмнің қандай түрі қолданылған?//Какой вид алгоритма был применен в сказке «Репка»?
*

A) циклдік //цикличный
B) тармақталған //ветвящийся
C) тура//прямой
D) сызықты//линейный
6 сұрақ//вопрос
Осы элементтер орындай алатын әрекеттер қай жолда дәйекті түрде көрсетілген?//В какой строке последовательно указаны действия которые могут выполнять данные предметы?
*

A) жылытады, суарады, жүзеді, жүреді //разогревает, поливает, плавает, едет
B) жылытады, жүзеді, суарады, жүреді /разогревает, плавает, поливает, едет
C) жүреді, жүзеді, суарады, жылытады //едет, плавает, поливает, разогревает
D) жүзеді, жүреді, суарады, жылытады//плавает, едет, поливает, разогревает
7 сұрақ//вопрос
Симметрия осі қай жерде дұрыс сызылған?//Где правильно проведена ось симметрии?
*

A) 1
B) 2
C) 3
D) 4
8 сұрақ//вопрос
Үшінші сынып оқушылары роботты жасап, оны Max деп атады, Мах «Start» деп қозғала бастайды және «Stop»деп тоқтайды. Балалар робот жасау кезінде қандай датчикті қолданды?// Третьеклассники создали робота и назвали его Max. Мax начинает движение, если сказать «Start» и останавливается, если сказать «Stop». Какой датчик использовали ребята при создании робота?
*
A) жарық датчигі//датчик света
B) түс датчигі//датчик цвета
C) қозғалыс датчигі//датчик движения
D) дыбыс датчигі//датчик звука
9 сұрақ//вопрос
Арман мәтіндік редакторда "Cogito ergo sum" деген сөйлемді теріп жазды. Содан кейін ол әр сөзді кезекпен алып, оны артқа жазып алды. Сосын алынған сөйлемді артқа қайта жазды. Нәтижесінде ол қандай сөйлем жазды? // Арман набрал в текстовом редакторе предложение «Cogito ergo sum» . Затем он взял поочереди каждое слово и записал его задом наперед. Потом переписал задом наперед получившееся предложение. Каккое предложение он получил в итоге?
*
A) sum ergo Cogito
B) mus ogre otigoC
C) Cogito ergo sum
D) otigoC ogre mus
10 сұрақ//вопрос
Кодпен қандай сурет жасырынған? // Какой рисунок зашифровали с помощью кода (2,3) (3,2) (6,3) (5,2) (2,2) (5,4) (2,1) (4,2) (5,3) (5,1)
*

A) 1
C) 3
D) 4
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ақбота 2024 3 сынып
Ақбота 2024 3 сынып
Математика
1 сұрақ//вопрос
«Барлығы Квиддич үшін» дүкенінде Гарри Поттер 62 монетаға спорттық мантия мен 37 монетаға доп сатып алады. Ол 100 монетадан қанша ақша қайтарып алды? //В магазине «Всё для квиддича» Гарри Поттер покупает спортивную мантию за 62 монеты и мяч за 37 монет. Сколько сдачи он получит со 100 монет?
*
А) 1 монета//1 монету
В) 2 монета//2 монеты
С) оған сатып алу үшін 100 монета жетпейді //ему не хватит 100 монет на покупку
D) қайтарым ақшасы берілмеді, өйткені ол дәл 100 монета жұмсады.//не получает сдачи, потому что потратил ровно 100 монет
2 сұрақ//вопрос
Суретті жинау үшін бір пазлды бірнеше рет айналдыруға болады, пазлдың қалай айналатынын қадағала, келесісін анықта.// Для того, чтобы собрать картину один пазл можно вращать несколько раз. Проследи закономерность вращения пазла, определи следующий.
*


A)
![]()
B)

C)

D)
3 сұрақ//вопрос
Қай жолда сандар 2, 5 және 10-ға бөлінеді?// В какой строке числа разделятся на 2, 5 и 10?
*
A) 42, 58, 64, 70
B) 50, 62, 70, 82
C) 20, 30, 40, 50
D) 15, 20, 25, 30
4 сұрақ//вопрос
Суреттегі таразылар теңестірілген. Әр текшенің салмағы 3 килограмм. Цилиндрдің салмағы N килограмм. Суретке қандай сандық өрнек сәйкес келеді? //Весы на рисунке уравновешены. Каждый кубик весит 3 килограмма. Цилиндр весит N килограммов. Какое числовое выражение подходит к рисунку?
*

A) 6 + N = 12
B) 6 + N = 4
C) 2 + N = 12
D) 2 + N = 4
5 сұрақ|| вопрос
*

A) 6м, 2 м
B) 3м, 4 см
C) 12м, 1 м
D) 13м, 3 м
6 сұрақ//вопрос
Егер 14 мысықтың 8-і ақ және 7-і мамық болса, онда бір мезеттегі ақ және мамық мысықтардың саны қанша болады?//Сколько среди котят белых и пушистых одновременно, если из 14 котят 8 белые и 7 пушистые?
*
A) 1
B) 2
C) 3
D) 0
7 сұрақ//вопрос
Қыздың төрт белдемшесі (юбка) бар: қызыл, көк, ақ және көгілдір және төрт жейдесі: жолақты, нүктелі, гүлдері бар, ақ. Қыздың қанша түрлі киімі бар? // У девочки четыре юбки: красная, синяя, белая и голубая, и четыре блузки: в полоску, в горошек, с цветами, белая. Сколько разных нарядов у девочки?
*
A) 4
B) 8
C) 16
D) 32
8 сұрақ//вопрос
Үшбұрыштардың нүктелері қиылысқанша жоғарыдағы пішінді нүктелі сызықтардың бойымен бүктеу арқылы қандай үш өлшемді пішінді шығаруға болады?//Какую трехмерную фигуру можно получить, сложив приведенную выше фигуру по пунктирным линиям до тех пор, пока точки треугольников не пересекутся?
*

A) үшбұрыш//треугольник
B) пирамида //пирамида
C) текше //куб
D) конус //конус
9 сұрақ//вопрос
Жолға шыққан туристер өз жолдарын картада белгілеп отырды. Бірінші күні олар 3 см-лік, ал екінші күні-15 мм кесіндіні салды. Қай күні олар көп жүрді және қанша есе?//Туристы, оправившись в поход, отмечали свой путь на карте. В первый день они нарисовали отрезок 3 см, а во второй день 15 мм. В какой день они прошли больше и во сколько раз?
*
A) бірінші күні 3 есе көп//в первый день больше, в 3 раза
B) бірінші күні 10 есе көп//в первый день больше в 10 раз
C) екінші күні 5 есе көп//во второй день больше в 5 раз
D) бірінші күні 2 есе көп//в первый день больше в 2 раза
10 сұрақ//вопрос
Бейнеролик 15:04:15-те басталып, 15:09:20-да аяқталды. Бейнеролик қанша секундқа созылды?//Видеоролик начался в 15:04:15 и закончился в 15:09:20. Сколько секунд длился видеоролик?
*
A) 360
B) 365
C) 300
D) 305
Жаратылыстану
1 сұрақ//вопрос
Сыртқы түрі бойынша кит нағыз балық, оның құйрығы мен қанаттары бар, бірақ ғалымдар оны сүтқоректілер деп атайды. Неліктен?//По виду кит настоящая рыба, у него есть хвост и плавники, но ученные называют его млекопитающим. Почему?
*
A) мұхит суы сүтке ұқсайды //вода океана похожа на молоко
B) сүтпен қоректенеді//питается молоком
C) «кит» сөзі латын тілінен «сүт»деп аударылады//слово «кит» с латыни переводится «молоко»
D) балапандарды сүтпен тамақтандырады //кормит детенышей молоком
2 сұрақ//вопрос
Суреттерді қара жануарлардың қайсысы жәндіктерге жатпайды// Рассмотри рисунки. Кто из животных не относится к насекомым?
*

A) 1
B) 1,3
C) 4
D) 4,3
3 сұрақ//вопрос
Суреттерге қараңыз. Қай бөлме дыбыстарды жақсы қабылдайды деп ойлайсыз? // Посмотрите на картинки. Какая комната, по вашему мнению, лучше всего воспринимает звуки?
*

А) 1
В) 2
С) 3
D) бәрі бөлмеде бірдей//одинаково во всех комнатах
4 сұрақ//вопрос
Деректердің қайсысы жалған?// Какое из утверждений ложное?
*
A) біз жер деп аталатын жұлдызда тұрамыз. //мы живём на звезде под названием Земля.
B) Жер Күннен кіші.//Земля меньше Солнца.
C) Күн ол-жұлдыз // Солнце – это звезда.
D) /Жер өз осінің айналасында айналады /Земля вращается вокруг своей оси
5 сұрақ//вопрос
Есту, иіс сезу, жанасу функцияларына сәйкес келетін сезім мүшелері қай жолда көрсетілген: //В какой строке перечислены органы чувств которые соответствуют функциям: слух, обоняние, осязание
*
A) құлақ,мұрын, тері//ухо, нос, кожа
B) құлақ, тері, мұрын//ухо, кожа, нос
C) құлақ,мұрын,тіл//ухо, нос, язык
D) құлақ,тері, мұрын//ухо, кожа, нос
6 сұрақ//вопрос
Марат суды құм үйіндісіне құйды. Құмның бір бөлігі жуылып, ағып кетті. Бұл процесс төмендегілердің қайсысына ұқсас? //Марат вылил воду на кучу песка. Часть песка смыло. На что из перечисленного похож этот процесс?
*
A) жанартаудың атқылауы //извержение вулкана
B) шатқал беткейлерінің эрозиясы //эрозия склонов оврага
C) еау жоталарының көтерілуі //поднятие горных хребтов
D) шөл далада төбелердің немесе қорғандардың пайда болуы //образование дюн или курганов в пустыне
7 сұрақ//вопрос
Батыста орналасқан ауылдың балалары шығысқа қарай саңырауқұлақтар теру үшін орманға барды. Балалар қай бағытта ауылға оралуы керек?// Ребята из поселка, который находится на западе, пошли в лес за грибами на восток. В каком направлении дети должны возвращаться в поселок?
*
A) шығыс//восток
B) батыс//запад
C) солтүстік-батыс//северо-запад
D) солтүстік//север
8 сұрақ//вопрос
Терезелерге екі қабатты шыныларды орнатқан кезде адам ауаның қандай қасиетін ескереді?//Какое свойство воздуха использует человек устанавливая двойные стеклопакеты в окна?
*
A) мөлдір //прозрачный
B) кеңейеді//расширяется
C) жылуды нашар өткізеді //плохо проводит тепло
D) кішірейеді //сжимается
9 сұрақ//вопрос
Оқушы екі бірдей шыныаяққа бірдей мөлшерде су құйды. Ол бір шыныаяқты тоңазытқышқа салып, екіншісін жылы бөлмеде қалдырды. Шыныаяқтардың ешқайсысына қол тигізбеді. Төмендегі суретте екі күннен кейін шыныаяқтарда қанша су қалғаны көрсетілген. Неліктен В шыныаяғындағы су көлемі өзгерді?// Ученик налил одинаковое количество воды в две одинаковые чашки. Он поставил одну чашку в холодильник, а другую оставил в теплой комнате. Ни одну из чашек не трогали. На рисунке ниже показано, сколько воды осталось в чашках через два дня. Почему изменился объем воды в чашке В?
*

A) су қатып қалды//вода замерзла
B) су буға айналды //вода испарилась
C) су мұзға айналды// вода превратилась в лед
D) мұз суға айналды//лед превратился в воду
10 сұрақ//вопрос
Ғалымдар сарықас құстардың аяқтарына кішкентай металл сақиналарды қою арқылы құстарды зерттейді. Құстың табанына нөмірі бар арнайы сақина қойылады, олар өте тығыз кигізіледі. Сақинада нөмір басылған. Бұл нөмір ғалымдарға құстардың қашан және қай жерде сақиналанғанын білуге мүмкіндік береді. Әлемде сарықастардың көптеген түрлері бар. Сұр қауырсындары бар сарықастардың бір түрін ағаш діңдерінде жиі кездестіруге болады. Өрістерде алтын қауырсындары бар басқа түрді жиі көруге болады. Бұл торғайлардың түсі олардың өмір сүруіне қалай көмектесетінін қай мәлімдеме жақсы түсіндіреді?//Ученые изучают птичек пеночек, помещая небольшие металлические кольца на ноги птиц. На лапку птицы надевается специальное кольцо с номером, которое достаточно плотно ее облегает. На кольце отпечатан номер. Этот номер позволяет ученым узнать, когда и где птицы были окольцованы. В мире существует множество видов пеночек. Один вид пеночек с серыми перьями часто можно увидеть на стволах деревьев. Другой вид с золотистыми перьями часто можно увидеть в полях. Какое утверждение лучше всего объясняет, как цвет этих пеночек помогает им выживать?
*

A) қауырсындардың түсі құстарға ұя табуға көмектеседі. //цвет перьев помогает птицам находить гнезда.
B) қауырсындардың түсі құстардың жоғалтатын жылу мөлшерін бақылауға көмектеседі. //цвет перьев помогает контролировать количество тепла, которое теряют птицы.
C) қауырсындардың түсі құстардың қоршаған ортасымен үйлеседі және құстарға жыртқыштардан аулақ болуға көмектеседі. //Цвет перьев сливается с окружающей средой птиц и помогает птицам избегать хищников.
D) қауырсындардың түсі құстар жегенді ұнататын жәндіктердің түрлеріне тартады. //цвет перьев привлекает те виды насекомых, которых любят есть птицы.
Цифрлық сауаттылық //Цифровая грамотность
1 сұрақ//вопрос
Құрылғының қайсысы компьютерден ақпаратты шығаруға қызмет етпейді? //Какое из устройств не служит для вывода информации из компьютера?
*

A) 1
B) 2
C) 3
D) 4
2 сұрақ//вопрос
Фотосуреттер мен басқа сандық құжаттарды сақтау орны қалай аталады?// Как называется пространство в интернете предназначенное для хранения фотографий и других цифровых документов?
*
A) қалташа//папка
B) бұлт//облако
C) кәрзеңке//корзина
D) диск//диск
3 сұрақ//вопрос
Пәрменді орындауға, хабарлама жіберуге немесе қандай да бір әрекетті растауға қандай перне жауапты? // Какая клавиша отвечает за подачу на исполнение команды, отправки сообщения или подтверждения какого-то действия?
*
A) Enter
B) Caps Lock
C) Сtrl
D) Аlt
4 сұрақ//вопрос
Айсұлтан «Scratch» бағдарламасында спрайттың қозғалыс алгоритмін құрды. Қандай жағдайда Спрайт қозғала бастайды? //Айсултан создал алгоритм движения Спрайта в программе «Scratch». При каком условии Спрайт начнет движение?
*

A) cпрайтты басу //нажать на cпрайт
B) бос орынға басу//нажать на пробел
C) жасыл белгіге басу// нажать на зеленый флажок
D) Enter пернесін басу//нажать на клавишу Enter
5 сұрақ//вопрос
«Шалқан» ертегісінде алгоритмнің қандай түрі қолданылған?//Какой вид алгоритма был применен в сказке «Репка»?
*

A) циклдік //цикличный
B) тармақталған //ветвящийся
C) тура//прямой
D) сызықты//линейный
6 сұрақ//вопрос
Осы элементтер орындай алатын әрекеттер қай жолда дәйекті түрде көрсетілген?//В какой строке последовательно указаны действия которые могут выполнять данные предметы?
*

A) жылытады, суарады, жүзеді, жүреді //разогревает, поливает, плавает, едет
B) жылытады, жүзеді, суарады, жүреді /разогревает, плавает, поливает, едет
C) жүреді, жүзеді, суарады, жылытады //едет, плавает, поливает, разогревает
D) жүзеді, жүреді, суарады, жылытады//плавает, едет, поливает, разогревает
7 сұрақ//вопрос
Симметрия осі қай жерде дұрыс сызылған?//Где правильно проведена ось симметрии?
*

A) 1
B) 2
C) 3
D) 4
8 сұрақ//вопрос
Үшінші сынып оқушылары роботты жасап, оны Max деп атады, Мах «Start» деп қозғала бастайды және «Stop»деп тоқтайды. Балалар робот жасау кезінде қандай датчикті қолданды?// Третьеклассники создали робота и назвали его Max. Мax начинает движение, если сказать «Start» и останавливается, если сказать «Stop». Какой датчик использовали ребята при создании робота?
*
A) жарық датчигі//датчик света
B) түс датчигі//датчик цвета
C) қозғалыс датчигі//датчик движения
D) дыбыс датчигі//датчик звука
9 сұрақ//вопрос
Арман мәтіндік редакторда "Cogito ergo sum" деген сөйлемді теріп жазды. Содан кейін ол әр сөзді кезекпен алып, оны артқа жазып алды. Сосын алынған сөйлемді артқа қайта жазды. Нәтижесінде ол қандай сөйлем жазды? // Арман набрал в текстовом редакторе предложение «Cogito ergo sum» . Затем он взял поочереди каждое слово и записал его задом наперед. Потом переписал задом наперед получившееся предложение. Каккое предложение он получил в итоге?
*
A) sum ergo Cogito
B) mus ogre otigoC
C) Cogito ergo sum
D) otigoC ogre mus
10 сұрақ//вопрос
Кодпен қандай сурет жасырынған? // Какой рисунок зашифровали с помощью кода (2,3) (3,2) (6,3) (5,2) (2,2) (5,4) (2,1) (4,2) (5,3) (5,1)
*

A) 1
C) 3
D) 4
шағым қалдыра аласыз













