Ақбота 9 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ақбота 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақбота 9 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақ тілі

1 сұрақ

Фонетикалық принцип бойынша жазылған сөз:*

A) Ботагөз

B) Құлын

C) Шекара

D) Түнгі

E) Хиуа

2 сұрақ

Қоғамдық, саяси өмірдегі маңызды мәселелерді талқылау мақсатында қолданылатын стиль түрі:

*

A) Ғылыми стиль

B) Публицистикалық стиль

C) Ресми ісқағаздар стилі

D) Ауызекі сөйлеу стилі

E) Көркем әдебиет стилі

3 сұрақ

Құрмалас сөйлемді табыңыз:    *

A) Достар, осы өткізген әрбір күнімізді бағалай білейік.

B) Біз, оқушылар, мақсат-мұратымызды анықтап алдық.

C) Бүгінгі сабаққа Асан да, Арман да кешігіп келді.

D) Ол үйіне асығып келді де, тез жиналып шығып кетті.

E) Мына өзендер: Сырдария, Амудария – Арал теңізіне құяды.

4 сұрақ

Қарлығаш төбедегі ұясының шетіне жайғасты да, балапандарын кезектеп жемдей бастады.    

Салалас құрмалас сөйлемнің түрі:

*

A) Себеп-салдар салалас

B) Кезектес салалас

C) Ыңғайлас салалас

D) Талғаулы салалас

E) Қарсылықты салалас

5 сұрақ

Олардың жұмыс істеуге зауқы жоқ түнде ғана алыс жолдан келген еді.

Берілген сөйлемге қажетті тыныс белгіні қойыңыз:

*

A) Көп нүкте

B) Үтір

C) Сызықша

D) Үтір сызықша

E) Қос нүкте

6 сұрақ

Талғаулы салалас құрмалас сөйлемнің құрамындағы жай сөйлемдерді байланыстыратын шылау:

*

A) әрі

B) не

C) та

D) өйткені

E) бірақ

Қазақ әдебиеті

1 сұрақ

Халыққа жақ, көңілі – тоқ, көзі тоқ,

Ойы терең, тілі майда, сөзі шоқ...

Егер бегі қиянатшыл, сұм болса,

Халқы сорлап, күн көре алмас құл да онша.

Ж.Баласағұнның «Құтты білік» дастанынан алынған үзіндіде сипаттайды:

*

A) Халықтың жай-күйін

B) Басшының қасиетін

C) Батырдың ерлігін

D) Халықтың тіршілігін

E) Халықтың өмірін

2 сұрақ

Ж.Баласағұнның «Құтты білік» дастанындағы Күнтуды патшаның бейнесін ашатын тағылымды ойды табыңыз:

*

A) Азды алмаған, көптен құр қалады.

B) Келген – дәулет, кеткен – бейнет.

C) Тура биде туған жоқ, туған биде иман жоқ.

D) Ақыл — алтын сандық, адамына қарай ашылар.

E) Бірлік болмай, тірлік болмас.

3 сұрақ

Сөзден тәтті нәрсе жоқ,

Сөзден ащы нәрсе жоқ.

Сөзіңді тіліңе билет пе,

Ақылыңа билет.

Сөзіңді ақылсызға қор етпе,

Ақылдыға айт .

Кімге қай кезде, қай жерде қалай сөйлейтініңді біл.

Шешендік сөздің негізгі ойын табыңыз:

*

A) Жақсы тауып айтар, жаман қауып айтар.

B) Сөздің басы бір пышақ, аяғы бір құшақ.

C) Әсері жоқ сөз – өлі сөз.

D) Сөз қадірін білмеген өз қадірін білмейді.

E) Сөз жүйесін тапса, мал иесін табады.

4 сұрақ

Мен ауылыма хат жазайын. Кенже ұлыма құда түсіп, біреудің қызын әпермек болдым. Соған қырық құнан атан, жиырма бура, сегіз ақ бас атаным бар еді. Соны берсін. Оң босағамда көмген алтыным, сол басағамда күмісім бар еді. Өзімнен басқа адам білмеуші еді, – деп Төле би қарақшының басшысына қарады.

Ой, алтын қадірлі. Алтыныңыз болса, алтыныңызды жіберсін деңіз, – деді қарақшының басшысы.

Екі қарақшы Төле бидің ауылына келеді. 

Шешендік сөзде қандай тәсілді қолданып отыр?


*

A) Сауал

B) Мысал

C) Сынау

D) Астарлау

E) Сұрыптау

5 сұрақ

Жақсыны алдар жезбенен,  

Іріткі салар сөзбенен.

Мөңке бидің толғауынан алынған үзіндідегі «жезбенен» сөзі қандай мағына беріп тұр:

*

A) Адамдарды біліммен, ақылмен ішкі жан дүниесін жаулап алу

B) Адамдардың көңіліне сыртқы келбетімен, байлығымен, қызметімен сеніміне кіру

C) Жалған уәделер, мақтау сөздер, жағымпаздық арқылы адамдардың көңілін баурау

D) Шындықты айту арқылы әділеттің ақ жолынан айнымау

E) Өмірдегі қиындықтарды жеңуде адалдық, шындық, ақыл-ой және сенімділік қасиеттерін дамыту

6 сұрақ

Дәулет құсы қонды басыңа,

 Қыдыр келді қасыңа.

Айшықтаудың түрін табыңыз:

*

A) Инверсия

B) Шендестіру

C) Жай қайталау

D) Қайталау

E) Эллипсис

7 сұрақ

Ұрпақ тәрбиесінің маңыздылығы, ата-ананың жауапкершілігі, ұлдың қоғамдағы рөлі туралы айтылған даналық сөз:

*

A) Атадан жақсы ұл туса, Елінің туы болады.

B) Ораздының кәрісі, Қартайғанда қазына болады.

C) Ата тілін алмаған, аман болып көп жүрмес.

D) Аталы баланың аузы ойнайды, Атасыз баланың көзі ойнайды.

E) Атадан алтау тусаң да, Басыңа түсер жалғыздық.

8 сұрақ

Табалдырықтан биік тау жоқ,  

Жаман ағайыннан асқан жау жоқ.

Берілген шешендік сөздегі ойды жеткізудегі тәсілді анықтаңыз:

*

A) Ойды қарсы қою

B) Ойды дәлелмен айту

C) Ойды бейнелі түрде жеткізу

D) Ойды жұмбақтап жеткізу

E) Ойды тұспалдап айту

9 сұрақ

Жақсылықтың адам баласына тигізер шарапаты туралы айтылған тағылымды ойды табыңыз:

*

A) Жаманшылық пен жақсылық егіз.

B) Жақсылық ағаш басында, жамандық аяқ астында.

C) Жақсылық етсең, жарты етпе.

D) Әкенің жақсылығы жездедей-ақ.

E) Жақсының аты өлмейді, ғалымның хаты өлмейді

Русский язык и литература

     Идет время, но не меркнут в человеческой памяти годы войны, величие нашей победы над немецким фашизмом. Трудно переоценить ее значение в истории, ныне уже видно, что на ее фундаменте возведено все настоящее, а быть может, и будущее человечества. И теперь, когда снова зыбким стал мир на земле, мы вспоминаем уроки, преподанные людям войной, и утверждаемся в уверенности нашей правоты — правоты дела мира. И миллионы молодых, да и постарше людей – мужчин, парней, женщин – приняли смерть, ясно сознавая, что, как бы ни была дорога для них жизнь, судьба Родины и человечества несравненно дороже.

     Великая Отечественная война советского народа против немецкого фашизма — целая эпоха в истории нашей страны, блестящая страница ее героического прошлого. Одной из многих замечательных черт минувшей войны была народность её характера, когда за общее дело – на фронте, в промышленности и сельском хозяйстве, в партизанском тылу – боролись все, от мала до велика. Война забрала бесчисленное множество человеческих жизней, разрушила сотни посёлков и городов. И сейчас невидимые следы войны ещё остаются в сердцах и душах людей.

     Тогда нам всё это казалось по-разному, но теперь видится всё яснее: наши жертвы были не напрасны, каждая капля крови, пролитой на поле боя, так или иначе приближала нашу победу. Миллионы человеческих жизней – красноречивое тому свидетельство. Может быть, именно поэтому на нашей стороне оказалась победа, значение которой непреходящее для человечества.   

«1вопрос.»

К какому стилю речи относится текст?

*

A) Разговорный

B) Публицистический

C) Художественный

D) Официально-деловой

E) Научный

«2вопрос.»

Отметьте верное утверждение

*

A) И сейчас невидимые следы войны ещё остаются в сердцах и душах людей.

B) Может быть, именно поэтому на нашей стороне оказалась часть, значение которой непреходящее для человечества.

C) Миллионы лилипутов– красноречивое тому свидетельство.

D) Великая Отечественная война — целая эпоха…

E) Война забрала множество человеческих жизней, и было страшно.

«3 вопрос.»

Как вы понимаете слово  эпоха?

*

A) Длительный период, выделяемый по каким-нибудь характерным событиям

B) Исторический период

C) Физиологическое существование человека

D) Краткий промежуток времени

E) Мера того , как меняется окружающий мир

«4 вопрос.»

Подберите синоним к  слову КРАСНОРЕЧИВОЕ ?

*

A) Молчаливый

B) Живописный

C) Бессловесный

D) Неловкий

E) Невнятный

«5 вопрос.»

Почему мы вспоминаем уроки , преподанные людям войной?

*

A) Неуправляемым стал мир

B) Хаотическим стал мир

C) Неустойчивым стал характер

D) Непрочным стал

E) Зыбким стал мир

«6 вопрос.»

Какое это предложение :

Тогда нам всё это казалось по-разному, но теперь видится всё яснее: наши жертвы были не напрасны, каждая капля крови, пролитой на поле боя, так или иначе приближала нашу победу.


*

A) Сложноподчиненное предложение

B) Бессоюзное предложение

C) Сложносочиненное предложение

D) Простое с однородными членами предложения

E) Простое предложение

«7 вопрос.»

Сколько микротем  в данном тексте?

*

A) 4

B) 5

C) 3

D) 1

E) 7

«8 вопрос.»

Какой заголовок отражает тему текста?

*

A) Зыбкий мир

B) Судьба Родины

C) Время

D) Война

E) Человечество

«9 вопрос.»

Укажите вводное слово

*

A) Теперь

B) Но

C) Может быть

D) Все

E) Еще

Ағылшын тілі

«The impact of modern technology»

Technology has significantly changed the way people communicate. Decades ago, letters and landline phones were the primary means of communication. Today, smartphones, video calls, and social media dominate. These tools have made it easier to connect with people worldwide, but they also come with challenges. Overuse of technology can lead to problems like reduced face-to-face interaction, distractions, and even sleep disorders. Despite these issues, technology continues to evolve, offering new ways to improve our lives, such as virtual reality and artificial intelligence. The key is to use it responsibly to balance its benefits and drawbacks.

1 вопрос.

What were the primary means of communication decades ago?

*

A) Smartphones

B) Letters and landline phones

C) Social media

D) Virtual reality

E) Email

2 вопрос. 

What is one drawback of overusing technology?

*

A) Better global connectivity

B) Enhanced communication tools

C) Reduced face-to-face interaction

D) Faster response times

E) Easier information sharing

3 вопрос.

What future technologies are mentioned in the text?

*

A) Landline phones and social media

B) Virtual reality and artificial intelligence

C) Email and instant messaging

D) Letters and postcards

E) Satellites and space exploration

4 вопрос. 

What is the best synonym for “challenges” in the text?

*

A) Benefits

B) Opportunities

C) Problems

D) Goals

E) Successes

5 вопрос. 

What does the term “virtual reality” refer to?

*

A) A simulated digital environment

B) A type of artificial intelligence

C) A form of verbal communication

D) A traditional communication method

E) A computer virus

6 вопрос

What does the word “evolve” mean in the text?

*

A) To remain unchanged

B) To become worse over time

C) To be replaced

D) To stop progressing

E) To gradually improve or develop

7 вопрос. 

Which Monarch is given in the picture?

*

A) King Charles III

B) King Charles I

C) King Charles V

D) King Charles II

E) King Charles IV

8 вопрос

Make a collocation with the word: “Online”

*

A) Purpose

B) Require

C) Success

D) Shopping

E) Light

9 вопрос

Complete the sentence with preposition:

Aslan was ____ university when he heard that news.

*

A) On

B) For

C) By

D) In

E) At

Қазақстан тарихы

1 сұрақ

Басқа елдің жерін әскери жаулап алуды білдіретін терминді белгілеңіз

*

A) демобилизация

B) оккупация

C) аккультурация

D) милитаризация

E) депортация

2 сұрақ

1989 жылы маусым айында халық бұқарасының ірі бас көтеруі орын алған қаланы анықтаңыз

*

A) Ақтау

B) Алматы

C) Жаңаөзен

D) Целиноград

E) Көкшетау

3 сұрақ

Ауылшаруашылығын жаңа техникамен жабдықтау барысында МТС рөлінің төмендеуіне алып келген бесінші бесжылдық мерзімін белгілеңіз

*

A) 1951-1955 жж.

B) 1960-1964 жж.

C) 1950-1954 жж.

D) 1946-1950 жж.

E) 1945-1949 жж.

4 сұрақ

ХХ ғасырдың 50-жылдары рекордтық көрсеткіш көрсетіп, атағы кеңінен танылған Жамбыл облысының шопанын атаңыз

*

A) Шығанақ Берсиев

B) Николай Головацкий

C) Нұрмолда Алдабергенов

D) Ыбырай Жақаев

E) Жазылбек Қуанышбаев

5 сұрақ

Белгілі тарихшы Е.Бекмахановқа тағылған айыпқа желеу болған көтерілісті анықтаңыз

*

A) Махамбет көтерілісі

B) Кенесары Қасымұлы көтерілісі

C) Сырым Датұлы көтерілісі

D) Саржан Қасымұлы көтерілісі

E) Пугачев көтерілісі

6 сұрақ

Тоқырау жылдарында академик М. Айтхожиннің нәтижелі еңбек еткен ғылым салаларын анықтаңыз

*

A) геология, топырақтану

B) топырақтану, гидрофизика

C) экология, зоология

D) генетика, микробиология

E) зоология, ботаника

Дүниежүзі тарихы

1 сұрақ

«Берлин-Рим-Токио» үштігі пайда болған кезеңді анықтаңыз

*

A) Дүниежүзілік экономикалық дағдарыс кезеңінде

B) «Қырғиқабақ соғыс» жылдарында

C) І дүниежүзілік соғыс қарсаңында

D) Азамат соғысы жылдарында

E) ІІ Дүниежүзілік соғыс қарсаңында

2 сұрақ

«Америка ісі-бизнес» ұранын жариялаған президентті анықтаңыз

*

A) Г. Гувер

B) К. Кулидж

C) Ф. Рузвельт

D) У. Гардинг

E) Ч. Дауэс

3 сұрақ

Ресейдегі самодержавиенің құлауына түрткі болған оқиғаны анықтаңыз

*

A) Қазан төңкерісі

B) І орыс революциясы

C) Ақпан революциясы

D) Азамат соғысы

E) Шетел интервенциясының енуі


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.02.2025
717
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі