Сабақтың
тақырыбы:
Ақиқат және жалған
пікір
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
Күні:
|
СЫНЫП: 2
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспаған оқушылар
саны: 0
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
2.4.1.3 - жиындар мен
олардың элементтерін диаграммада белгілеу; элементтердің жиынға
жиындардың бірігуіне және қиылысуына тиістілігін
анықтау
2.4.2.1 тұжырымдардың
ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау, ақиқат немесе жалған
тұжырымдар құру
|
Сабақ
нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: ақиқат және жалған пікірлерді
ажырата алады.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: жиындар мен олардың элементтерін диаграммада белгілейді;
элементтердің жиынға жиындардың бірігуіне және қиылысуына
тиістілігін анықтайды
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады: өз
беттерінше ақиқат немесе жалған
тұжырымдар құрастырып, Венн диаграммасына
салады.
|
Бағалау
критерийі
|
Мен ақиқат және жалған
пікірлерді ажыратамын.
Жиындар мен олардың
элементтерін диаграммада
белгілеймін.
Ақиқат және жалған
пікірлер құрастырамын.
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер,
топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап,
әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка, қазақ
тілі.
|
Сабақтың
жоспары
|
Жоспарланғануақыт
|
Сабақ барысы
:
|
Бағалау
түрлері
|
Басталуы
5
минут
|
Ұйымдастыру кезеңі 2
минут
Психологиялық ахуал
қалыптастыру: 3 минут
Аманбысың ,алтын
күн!
Аманбысың, жарқын
күн!
Маған жылу, жарық
бер,
Қуаныш пен шаттық
бер.
Бір-бірімізге
сәттілік тілейік
|
|
Жаңа
білім
10
минут
|
Білу және
түсіну
1.Топтық
жұмыс
Суреттегі жануарларды қандай
топтарға бөлуге болады?
Түсіндір.
2. Пікір деген
не? Оны қалай түсінесің?
(оқушылардың тұжырымдарын тыңдап, пікір ұғымына анықтама
беру).
3. Ақиқат және жалған
пікірлерді
ажырату
|
Суреттер,
стикерлер
Оқулық,
мәтіндер.
|
Ортасы
10
минут
|
Қолдану
Оқулықтағы тапсырмаларды
орындау.
Дәптермен
жұмыс.
Қызықты қосымша
тапсырмаларды
орында:
|
Оқулық,қабырғаға ілінген
ватмандар, түрлі-түсті
маркерлер
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
Сергіту сәті "Көңілді
күн"
|
видеожазба
|
Аяқталуы
Сабақты
бекіту
5
минут
|
Синтез «Ойлан – жұптас – бөліс»
әдісі
|
«Ойлан – жұптас –
бөліс» әдісі
|
Бағалау
5
минут
Кері
байланыс
3
минут
|
Бағалау парақшасы
Дұрыс жауапқа 5 балл.
Оқушының
аты-жөні
|
Топтық
жұмыс
|
Мен ақиқат және жалған
пікірлерді ажыратамын.
|
Жиындар мен олардың
элементтерін диаграммада
белгілеймін.
|
«Ойлан – жұптас – бөліс»
әдісі
|
Балл
|
|
|
|
|
|
|
«Рефлексиялық
шеңбер»
Оқушылар шеңберге тұрып,
төмендегі сұрақтарға жауап
береді.
-
Сабақ барысында
көңіл-күйіңіз қандай болды?
Неліктен?
-
Бүгін не білдіңіз?
Сіз үшін не жаңалық болды?
-
Сабаққа қатысуыңызды
қалай бағалайсыз?
-
Сабақта қандай
қиындықтар туындады?
-
Сабақ аяқталғанда
көңіл-күйіңіз қандай?
Неліктен?
|
Бағалау
парақшасы
Рефлексиялық
шеңбер
|
Үйге тапсырма:
оқулықта қалған тапсырманы
аяқтау.
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау
ережелері
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
Рефлексия
Сабақ /
оқу
мақсаттары
шынайы
ма?
Бүгін
оқушылар
не
білді?
Сыныптағы
ахуал
қандай
болды?
Мен
жоспарлаған
саралау
шаралары
тиімді болды
ма?
Мен
берілген
уақыт
ішінде
үлгердім бе?
Мен
өз
жоспарыма
қандай
түзетулер
енгіздім
жəне
неліктен?
|
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды
(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе
жекелеген оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|