Материалдар / "Ақиқат және жалған пікір" 2 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Ақиқат және жалған пікір" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалды жаңартылған білім беру мазмұны бойынша қмж жазуға үлгі ретінде алуға болады. 2 сыныпта математика пәніндегі "Жиынды және оның элементтерін белгілеу" бөліміне қажет деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1321
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Ақиқат және жалған пікірМұғалімнің аты-жөні:Күні:
СЫНЫП: 2

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.4.1.3 - жиындар мен олардың элементтерін диаграммада белгілеу; элементтердің жиынға жиындардың бірігуіне және қиылысуына тиістілігін анықтау 2.4.2.1 тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау, ақиқат немесе жалған тұжырымдар құру
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: ақиқат және жалған пікірлерді ажырата алады.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: жиындар мен олардың элементтерін диаграммада белгілейді; элементтердің жиынға жиындардың бірігуіне және қиылысуына тиістілігін анықтайды Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: өз беттерінше ақиқат немесе жалған тұжырымдар құрастырып, Венн диаграммасына салады.

Бағалау критерийіМен ақиқат және жалған пікірлерді ажыратамын.Жиындар мен олардың элементтерін диаграммада белгілеймін.Ақиқат және жалған пікірлер құрастырамын.
РесурстарОқулық, суреттер, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы5 минутҰйымдастыру кезеңі 2 минутПсихологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минутАманбысың ,алтын күн!Аманбысың, жарқын күн!Маған жылу, жарық бер,Қуаныш пен шаттық бер.

Бір-бірімізге сәттілік тілейік







Жаңа білім10 минут

Білу және түсіну1.Топтық жұмысСуреттегі жануарларды қандай топтарға бөлуге болады? Түсіндір.2. Пікір деген не? Оны қалай түсінесің? (оқушылардың тұжырымдарын тыңдап, пікір ұғымына анықтама беру).3. Ақиқат және жалған пікірлерді ажырату

Суреттер, стикерлер

Оқулық,мәтіндер.
Ортасы10 минут









ҚолдануОқулықтағы тапсырмаларды орындау.Дәптермен жұмыс.Қызықты қосымша тапсырмаларды орында:

Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

Сергіту сәті2 минутСергіту сәті "Көңілді күн"видеожазба
Аяқталуы Сабақты бекіту5 минут



Синтез «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі



«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі

Бағалау

5 минут



















Кері байланыс3 минут
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.



«Рефлексиялық шеңбер»Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
  • Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?
  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?
  • Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?
  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?
  • Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?


  • Бағалау парақшасы























    Рефлексиялық шеңбер

    Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау.
    Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
    РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?





    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?




    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!