Сабақтың тақырыбы: Ақиқат және жалған пікір | Мұғалімнің аты-жөні:Күні: |
СЫНЫП: 2
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.4.1.3 - жиындар мен олардың элементтерін диаграммада белгілеу; элементтердің жиынға жиындардың бірігуіне және қиылысуына тиістілігін анықтау 2.4.2.1 тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау, ақиқат немесе жалған тұжырымдар құру |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: ақиқат және жалған пікірлерді ажырата алады.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: жиындар мен олардың элементтерін диаграммада белгілейді; элементтердің жиынға жиындардың бірігуіне және қиылысуына тиістілігін анықтайды Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: өз беттерінше ақиқат немесе жалған тұжырымдар құрастырып, Венн диаграммасына салады.
|
Бағалау критерийі | Мен ақиқат және жалған пікірлерді ажыратамын.Жиындар мен олардың элементтерін диаграммада белгілеймін.Ақиқат және жалған пікірлер құрастырамын. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | Ұйымдастыру кезеңі 2 минутПсихологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минутАманбысың ,алтын күн!Аманбысың, жарқын күн!Маған жылу, жарық бер,Қуаныш пен шаттық бер.
Бір-бірімізге сәттілік тілейік
|
|
Жаңа білім10 минут
| Білу және түсіну1.Топтық жұмысСуреттегі жануарларды қандай топтарға бөлуге болады? Түсіндір.2. Пікір деген не? Оны қалай түсінесің? (оқушылардың тұжырымдарын тыңдап, пікір ұғымына анықтама беру).3. Ақиқат және жалған пікірлерді ажырату |
Суреттер, стикерлер
Оқулық,мәтіндер. |
Ортасы10 минут
| ҚолдануОқулықтағы тапсырмаларды орындау.Дәптермен жұмыс.Қызықты қосымша тапсырмаларды орында: |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер
|
Сергіту сәті2 минут | Сергіту сәті "Көңілді күн" | видеожазба |
Аяқталуы Сабақты бекіту5 минут
| Синтез «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі |
«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі
|
Бағалау
5 минут
Кері байланыс3 минут | Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
«Рефлексиялық шеңбер»Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?Сабақта қандай қиындықтар туындады?Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен? |
Бағалау парақшасы
Рефлексиялық шеңбер
|
Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау. |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |