|
САБАҚ: Ақиқат және жалған пікір |
Мектеп: "Бақытты шақ" зияткерлік мектебі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 13.04.2023 |
Мұғалім: Керімбек Әлия Абдрахманқызы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 3 «Б» |
Қатысқандар саны: 22 |
Қатыспағандар: - |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
3.4.2.1 тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау, ақиқат немесе жалған тұжырымдар құру; 3.4.1.3 жиындар мен олардың элементтерін диаграммада белгілеу; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
* Ақиқат және жалған пікірді анықтайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
*Ақиқат және жалған тұжырымдарын ажыратады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
*Ақиқат және жалған пікірді құрастыра алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі
|
1.Ақиқат және жалған пікір дегеннің не екенін түсінеді. 2.Ақиқат және жалған пікірді салыстыра алады 3.Ақиқат және жалған тұжырымдарын қолданады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Мәңгілік ел құндылықтарына сүйене отырып оқушыларды еліне,жеріне деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, кеспе қағаздар , тапсырмалар, стикер, бейнежазба, жануарлар суреттері. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
«Интервью», «Болжау»,. «Бір шындық, бір өтірік»,постер жасау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану, көркем еңбек, әдебиеттік оқу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарлан-ған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут Алдыңғы сабақты еске түсіру 2 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: Достарымның барлығын, Сыйлап жақсы көремін Алақаным арқылы Жылуымды беремін «Интервью әдісі» 1.Жиын дегеніміз не ? (Математикада қасиеттері, белгілері ортақ нысандар тобы жиі қарастырылады.Ондай нысандар тобын жиын деп атаймыз.) 2.Жиынды құрайтын нысандарды не деп атаймыз? (Жиынды құрайтын нысандарды оның элементтері дейміз) 3.Жиынды бейнелеу үшін қандай сызба қолданылады? (Жиынды бейнелеу үшін Эйлер-Венн диаграммасы деп аталатын сызба қолданылады.) |
Кері байланыс Әр оқушының жауабына кері байланыс жасау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 минут 2 минут 3 минут |
«Болжау» әдісі Кімнің қандай пікірі бар, бүгінгі сабақтың тақырыбы не деп ойлайсыңдар? Аю-жабайы жануар А Сілеусін-үй жануары Ж Қазақстанда кірпі тіршілік етпейді Ж Сиыр сүт береді А Ит үйретуге көнбейді. Ж Мініп алып инелікке Сиыр сүзіп пілді Өрлеп шықтым тым биікке Мүйізіне ілді Бұлттың алып бір уысын Оны көріп түлкі Көйлек тіктім бес мысыққа Жерге аунап күлді Бұл өлеңнің мазмұны шындыққа жанаса ма? Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. С/Тақырыбы: Ақиқат және жалған пікір Бағалау критерийі: 1.Ақиқат және жалған пікір дегеннің не екенін біледі; 2.Ақиқат және жалған пікірді салыстыра алады; 3.Ақиқат және жалған пікірлерді құрастыра алады. |
Балалардың пікірлерін тыңдау. Өтірік өлең Оқушылардың пікірін тыңдау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 минут Сергіту сәті: 5 минут |
Оқулықпен жұмыс Сурет көрсетіледі №1 тапсырма: «Топпен жұмыс»
№2 тапсырма: «Ақиқат» болса қолды шапалақтаймыз, «Жалған» болса аяқты тарсылдатамыз. Пікірлердің ақиқат немесе жалған екенін анықта
|
Кері байланыс Кері байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 минут 4 минут 5 минут Аяқталуы 4 минут Рефлексия 1 минут |
Жұптық жұмыс. №3 тапсырманы орындау Бір оқушы шығып оқиды, егер пікір «Ақиқат» болса көк түсті, «Жалған» болса қызыл түсті бағдаршам көздерін көрсетеді.
Дискриптор: 1.Ақиқат және жалған пікірлерді ажыратады. №4 тапсырма: «Бiр ақиқат, бір жалған » Әр оқушы сабаққа байланысты пікірлер айтады. Өзіндік жұмыс
Дискриптор: 1.Ақиқат және жалған пікірді құрастыра алады. Дәптермен жұмыс 5 – тапсырма: Оқулықпен жұмыс «Кім жылдам?» Тақтамен жұмыс
Дәптермен жұмыс Дикриптор: 1.Мысалдың мәнін таба алады. №6 тапсырма: Жаңа білім мен тәжірибені қолдану
|
К/б
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Керімбек Әлия АбдрахманқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ақиқат және жалған пікір 3 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ақиқат және жалған пікір 3 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
Ақиқат және жалған пікірді анықтайды
Ақиқат және жалған тұжырымдарын ажыратады
Ақиқат және жалған пікірді құрастыра алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||




















