Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    САБАҚ:

    Ақиқат және жалған пікір

    Мектеп: "Бақытты шақ" зияткерлік мектебі

    Күні: 13.04.2023

    Мұғалім: Керімбек Әлия Абдрахманқызы


    СЫНЫП: 3 «Б»

    Қатысқандар саны: 22

    Қатыспағандар: -

    Сабақ негізделген оқу

    мақсаты (мақсаттары)

    3.4.2.1 тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау, ақиқат немесе жалған тұжырымдар құру;

    3.4.1.3 жиындар мен олардың элементтерін диаграммада белгілеу;

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    * Ақиқат және жалған пікірді анықтайды

    *Ақиқат және жалған тұжырымдарын ажыратады

    *Ақиқат және жалған пікірді құрастыра алады.



    Бағалау критерийі



    1.Ақиқат және жалған пікір дегеннің не екенін түсінеді.

    2.Ақиқат және жалған пікірді салыстыра алады

    3.Ақиқат және жалған тұжырымдарын қолданады.

    Құндылықтар


    Мәңгілік ел құндылықтарына сүйене отырып оқушыларды еліне,жеріне деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.

    Ресурстар

    Оқулық, суреттер, кеспе қағаздар , тапсырмалар, стикер, бейнежазба, жануарлар суреттері.

    Әдіс-тәсілдер

    «Интервью», «Болжау»,. «Бір шындық, бір өтірік»,постер жасау.

    Пәнаралық байланыс

    Жаратылыстану, көркем еңбек, әдебиеттік оқу.

    Жоспарлан-ған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

    Ресурстар


    Басталуы

    5 минут





    Алдыңғы сабақты еске түсіру

    2 минут

    Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    Достарымның барлығын,

    Сыйлап жақсы көремін

    Алақаным арқылы

    Жылуымды беремін


    «Интервью әдісі»


    1.Жиын дегеніміз не ?

    (Математикада қасиеттері, белгілері ортақ нысандар тобы жиі қарастырылады.Ондай нысандар тобын жиын деп атаймыз.)


    2.Жиынды құрайтын нысандарды не деп атаймыз? (Жиынды құрайтын нысандарды оның элементтері дейміз)


    3.Жиынды бейнелеу үшін қандай сызба қолданылады?

    (Жиынды бейнелеу үшін Эйлер-Венн диаграммасы деп аталатын сызба қолданылады.)









    Кері байланыс

    Әр оқушының жауабына кері байланыс жасау.


    3 минут







    2 минут







    3 минут



    «Болжау» әдісі

    Кімнің қандай пікірі бар, бүгінгі сабақтың тақырыбы не деп ойлайсыңдар?

    Аю-жабайы жануар А

    Сілеусін-үй жануары Ж

    Қазақстанда кірпі тіршілік етпейді Ж

    Сиыр сүт береді А

    Ит үйретуге көнбейді. Ж

    Мініп алып инелікке Сиыр сүзіп пілді

    Өрлеп шықтым тым биікке Мүйізіне ілді

    Бұлттың алып бір уысын Оны көріп түлкі

    Көйлек тіктім бес мысыққа Жерге аунап күлді


    Бұл өлеңнің мазмұны шындыққа жанаса ма?


    Білу және түсіну

    Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

    С/Тақырыбы: Ақиқат және жалған пікір

    Бағалау критерийі:

    1.Ақиқат және жалған пікір дегеннің не екенін біледі;

    2.Ақиқат және жалған пікірді салыстыра алады;

    3.Ақиқат және жалған пікірлерді құрастыра алады.

    Балалардың пікірлерін тыңдау.







    Өтірік өлең

    Оқушылардың пікірін тыңдау.









    6 минут













    Сергіту сәті:

    5 минут


    Оқулықпен жұмыс

    Сурет көрсетіледі

    №1 тапсырма: «Топпен жұмыс»


    №2 тапсырма: «Ақиқат» болса қолды шапалақтаймыз, «Жалған» болса аяқты тарсылдатамыз.


    Пікірлердің ақиқат немесе жалған екенін анықта



    Кері байланыс













    Кері байланыс


    5 минут















    4 минут





















    5 минут


















    Аяқталуы

    4 минут




















    Рефлексия

    1 минут


    Жұптық жұмыс. №3 тапсырманы орындау

    Бір оқушы шығып оқиды, егер пікір «Ақиқат» болса көк түсті, «Жалған» болса қызыл түсті бағдаршам көздерін көрсетеді.


    Дискриптор:

    1.Ақиқат және жалған пікірлерді ажыратады.


    №4 тапсырма: «Бiр ақиқат, бір жалған » Әр оқушы сабаққа байланысты пікірлер айтады.


    Өзіндік жұмыс

    Дискриптор:

    1.Ақиқат және жалған пікірді құрастыра алады.


    Дәптермен жұмыс

    5 – тапсырма: Оқулықпен жұмыс «Кім жылдам?»

    Тақтамен жұмыс

    Дәптермен жұмыс


    Дикриптор:

    1.Мысалдың мәнін таба алады.


    №6 тапсырма:

    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану






    К/б


















































    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Керімбек Әлия Абдрахманқызы
    04 Мамыр 2023
    558
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ақиқат және жалған пікір 3 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ақиқат және жалған пікір 3 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ақиқат және жалған пікірді анықтайды Ақиқат және жалған тұжырымдарын ажыратады Ақиқат және жалған пікірді құрастыра алады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    САБАҚ:

    Ақиқат және жалған пікір

    Мектеп: "Бақытты шақ" зияткерлік мектебі

    Күні: 13.04.2023

    Мұғалім: Керімбек Әлия Абдрахманқызы


    СЫНЫП: 3 «Б»

    Қатысқандар саны: 22

    Қатыспағандар: -

    Сабақ негізделген оқу

    мақсаты (мақсаттары)

    3.4.2.1 тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау, ақиқат немесе жалған тұжырымдар құру;

    3.4.1.3 жиындар мен олардың элементтерін диаграммада белгілеу;

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    * Ақиқат және жалған пікірді анықтайды

    *Ақиқат және жалған тұжырымдарын ажыратады

    *Ақиқат және жалған пікірді құрастыра алады.



    Бағалау критерийі



    1.Ақиқат және жалған пікір дегеннің не екенін түсінеді.

    2.Ақиқат және жалған пікірді салыстыра алады

    3.Ақиқат және жалған тұжырымдарын қолданады.

    Құндылықтар


    Мәңгілік ел құндылықтарына сүйене отырып оқушыларды еліне,жеріне деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.

    Ресурстар

    Оқулық, суреттер, кеспе қағаздар , тапсырмалар, стикер, бейнежазба, жануарлар суреттері.

    Әдіс-тәсілдер

    «Интервью», «Болжау»,. «Бір шындық, бір өтірік»,постер жасау.

    Пәнаралық байланыс

    Жаратылыстану, көркем еңбек, әдебиеттік оқу.

    Жоспарлан-ған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

    Ресурстар


    Басталуы

    5 минут





    Алдыңғы сабақты еске түсіру

    2 минут

    Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    Достарымның барлығын,

    Сыйлап жақсы көремін

    Алақаным арқылы

    Жылуымды беремін


    «Интервью әдісі»


    1.Жиын дегеніміз не ?

    (Математикада қасиеттері, белгілері ортақ нысандар тобы жиі қарастырылады.Ондай нысандар тобын жиын деп атаймыз.)


    2.Жиынды құрайтын нысандарды не деп атаймыз? (Жиынды құрайтын нысандарды оның элементтері дейміз)


    3.Жиынды бейнелеу үшін қандай сызба қолданылады?

    (Жиынды бейнелеу үшін Эйлер-Венн диаграммасы деп аталатын сызба қолданылады.)









    Кері байланыс

    Әр оқушының жауабына кері байланыс жасау.


    3 минут







    2 минут







    3 минут



    «Болжау» әдісі

    Кімнің қандай пікірі бар, бүгінгі сабақтың тақырыбы не деп ойлайсыңдар?

    Аю-жабайы жануар А

    Сілеусін-үй жануары Ж

    Қазақстанда кірпі тіршілік етпейді Ж

    Сиыр сүт береді А

    Ит үйретуге көнбейді. Ж

    Мініп алып инелікке Сиыр сүзіп пілді

    Өрлеп шықтым тым биікке Мүйізіне ілді

    Бұлттың алып бір уысын Оны көріп түлкі

    Көйлек тіктім бес мысыққа Жерге аунап күлді


    Бұл өлеңнің мазмұны шындыққа жанаса ма?


    Білу және түсіну

    Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

    С/Тақырыбы: Ақиқат және жалған пікір

    Бағалау критерийі:

    1.Ақиқат және жалған пікір дегеннің не екенін біледі;

    2.Ақиқат және жалған пікірді салыстыра алады;

    3.Ақиқат және жалған пікірлерді құрастыра алады.

    Балалардың пікірлерін тыңдау.







    Өтірік өлең

    Оқушылардың пікірін тыңдау.









    6 минут













    Сергіту сәті:

    5 минут


    Оқулықпен жұмыс

    Сурет көрсетіледі

    №1 тапсырма: «Топпен жұмыс»


    №2 тапсырма: «Ақиқат» болса қолды шапалақтаймыз, «Жалған» болса аяқты тарсылдатамыз.


    Пікірлердің ақиқат немесе жалған екенін анықта



    Кері байланыс













    Кері байланыс


    5 минут















    4 минут





















    5 минут


















    Аяқталуы

    4 минут




















    Рефлексия

    1 минут


    Жұптық жұмыс. №3 тапсырманы орындау

    Бір оқушы шығып оқиды, егер пікір «Ақиқат» болса көк түсті, «Жалған» болса қызыл түсті бағдаршам көздерін көрсетеді.


    Дискриптор:

    1.Ақиқат және жалған пікірлерді ажыратады.


    №4 тапсырма: «Бiр ақиқат, бір жалған » Әр оқушы сабаққа байланысты пікірлер айтады.


    Өзіндік жұмыс

    Дискриптор:

    1.Ақиқат және жалған пікірді құрастыра алады.


    Дәптермен жұмыс

    5 – тапсырма: Оқулықпен жұмыс «Кім жылдам?»

    Тақтамен жұмыс

    Дәптермен жұмыс


    Дикриптор:

    1.Мысалдың мәнін таба алады.


    №6 тапсырма:

    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану






    К/б


















































    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Мәдениеттану Презентация 4 сынып
    04.05.2023
    558
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Керімбек Әлия Абдрахманқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации