Бөлім:
|
Адам болам десеңіз... (ІІ
бөлім)
|
Педагогтің
аты-жөні
|
Садвакасова Индира
Кайратовна
|
Күні:
|
|
Сынып: 6
«А»
|
Қатысушылардың
саны: 22
|
Қатыспағандардың
саны:0
|
Сабақтың тақырыбы
№
|
Ақкөңілділік туралы
(№11- сабақ)
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
Жалпыадамзаттық
құндылықтардың маңызын түсінеді және өз өмірінде оларды басшылыққа
алуға ұмтылады;
|
Құндылық:
|
Сүйіспеншілік
|
Қасиеттер:
|
Мейірімділік,
Сыйластық, Кешірімділік, Қайырымдылық
|
Сабақтың
мақсаты
|
Оқушыларға адам өміріндегі
ақкөңілділік қасиетінің маңыздылығын түсіндіре отырып,
Сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу
|
Сабақтың
міндеттері:
-
Білімділік
-
Дамытушылық
-
Тәрбиелік
|
1.Оқушыларға адамның ақкөңілділік қасиеті
туралы түсініктерін кеңейту
2. Оқушылардың бойындағы
мейірімділік, сыйластық қасиеттерін дамыту
3.Оқушыларды кешірімділікке,
қайырымдылыққа, бауырмалдыққа
тәрбиелеу.
|
Сабақтың
кезеңі/ Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
кезеңі
(1мин)
-
Жағымды көңіл
күй
(1-3
мин)
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа
қатысуын тексереді.
«5Т» ережесін еске
түсіреді.
1.Тәртіп
2.Талап
3.Тыныштық
4.Тазалық
5.Татулық
Мұғалім «Нұрға
бөлену» жаттығуын өткізеді.
|
Оқушылар сабаққа дайындығын
көрсетеді.
Оқушылар жағымды
көңіл-күйге еніп, жақсы ойларды өрбітуге
бейімделеді
|
6-сыныбына арналған оқулық
,ОӘҚ , Нұркеева С., Алиев Б.Ш., Бақаш Е. – Алматы
,2018
«Бөбек»
ҰҒПББСО,2018
Ф. Шопеннің "Мечта"
аудиожазбасы
https://zvooq.eu/
|
-
Үй тапсырмасын тексеру
(алдын ала берілген) (әңгімелесу)
(3-4
мин)
|
Мұғалім оқушыларға «Достар»
мәтінін оқып,сұрақтарға жауап беруге тапсырма
берді.
Сұрақтар:
-
Жандос пен оның анасының ізгі
әрекетінен қандай әсер алды?
-
Адамға жақсылық жасау үшін
онымен жақын туыс немесе дос болу міндетті
ме?
-
Ақкөңіл адамдар қандай
қасиеттерімен ерекшеленеді?
-
Өзгелерге көмек қолдарыңды
соза білгенде қандай сезімде боласыңдар?
|
Оқушылар мәтін
бойынша қысқаша түсінігін айтып шығуға болады.Мәтін бойынша
әзірленген сұрақтарға жауап қайтарады
|
Оқулықтың
50-52
беттері
|
-
Жағымды ой-пікір
(дәйексөз) (әңгімелесу)
(3-4мин)
|
Махаббат, достық,
бауырмалдық-адамның ең бір асыл
қасиеттері.
Ғабит
Мүсірепов
–Достық, бауырмалдық деген
ұғымды қалай түсінесіңдер?
- Жақсы адамның бойында қандай
қасиеттер болады?
-Дәйексөзден қандай ой
түйдіңдер?
|
Оқушылар дәйексөзді дауыстап
оқиды, содан кейін ұлдар мен қыздар кезектесіп қайталап
айтады.
Оқушылар мағынасын өз
түсініктерімен жеткізіп айтады.
Оқушылар дәйексөзді дәптерге
жазады
|
Презентация, слайд
жұмыс дәптерлері
|
4. Оқиға айту
(әңгімелесу)
(4-8
мин)
|
Мұғалім оқушыларға «Ақылды
егінші» деген бейнероликті көрсетеді.
Сұрақтар:
-
Егінші ақшасын қалай
жұмсайды?
-
Егіншінің бойында қандай
қасиетті байқадыңдар?
-
Патша не үшін риза
болды?
-
Егіншінің балалары үмітін
ақтады ма?
-
Ата-аналар алдындағы
парыздарыңды орындап жүрсің бе?
|
Оқушылар бейнеролик
бойынша берілген сұрақтарға өз ойларымен бөлісе отырып, адамның
байлығы мінезі екеніне тоқталады.
|
https://youtu.be/_oYEliyDUns
|
5.Шығармашылық
жұмыс
(7-8
мин)
|
Жұппен
жұмыс.
Мұғалім
оқулықтағы 1 тапсырма бойынша
оқушыларға төменде берілген қажетті сөздерді пайдаланып, қасындағы
сыныптасы екеуі бір-біріне мінездеме беріп, портретін жасау
ұсынылады.
Қажетті сөздер: ізгілік,
кешірімділік,кішіпейілдік,
адалдық,жанашырлық,
кеңпейілдік,бауырмалдық,
ізеттілік,мейірімділік,
көпшілдік,түсіністік,
ынтымақтастық,татулық.
|
Оқушылар берілген
тапсырмаларды орындай отырып, ақкөңіл, бауырмал болу қасиеттері
бойынша түсініктерін кеңейтеді.
|
Оқулықтың
1-тапсырма
52-беті
|
-
Үй тапсырмасы
(1-2мин)
|
Мұғалім оқушыларға Төлеген
Қажыбаевтың «Әдеп» мәтінін оқып,сұрақтарға жауап беруге тапсырма
береді.
|
Оқушылар үй
тапсырмасын күнделіктеріне жазады.
|
Оқулықтың
55
беті
|
-
Топпен ән
айту
(2-3мин)
|
Мұғалім оқушылармен
бірге
Серік Қалиев сөзіне
жазылған,
Құрмаш Маханов тың
әні
« Мейірімді болайықшы,
бауырлар!» әнін орындайды.
|
Оқушылар мұғаліммен
бірге ән шырқайды.
|
https://youtu.be/IYEF4dPvsmM
|
-
Сабақтың қорытынды
сәті
(1
мин)
|
Мұғалім оқушыларға
сабақтан алған жақсы қасиеттерді еске түсіріп, оны жүрегінде
сақтауды ұсынады. Мұғалім оқушыларға өз мақсаттарына жету үшін
өзін-өзі тану өте маңызды екенін айтады.
|
Оқушылар рефлексия жасайды.
|
|