Сабақтың бас
5 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу, түгендеу.
Сыныпта көңілді ахуал орнату.
Үй тапсырмасын тексеру
|
Өткен сабақты пысықтау мақсатында суреттер мен
кестені пайдаланған ыңғайлы. Суреттер мен кестелерді оқушылар
сәйкесінше жапсырулары керек.
Қабылдау түріне қарай ақпарат
түрлері
|
Ұсыну түріне қарай
|

|
|
Ауызша мадақтау, қолдау
көрсету.
|
Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша
бағаланады.
|
Тапсырма орындауға қажетті
құралдар.
|
|
Сабақтың ортасы
35 мин
|
Жаңа тақырып туралы білім деңгейлерін анықтау
үшін ынталандыру сұрақтарын қою
-
Ертеде адамдар бір-біріне ақпаратты қалай
жеткізген? Әңгімелеңдер.
-
Бүгінгі таңда адамдар ақпарат алмасу үшін қандай
құралдарды қолданады?
-
«Ақпарат көзі» дегенді қалай
түсінесің?
Оқулықпен жұмыс:
Оқушылар оқулықтағы мәліметтермен танысады.
Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырып, оны бірге талдайды
(бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға
болады).
|
Топтық жұмыс
Төмендегі сұрақтарға талдау
жасаңдар:
Дескриптор:
Жұмыстарын ауызша мадақтау арқылы
бағалайды.
Жеке тапсырмалар
орындау
1-тапсырма.
Мына төмендегі әрекеттердің қайсысы ақпарат
көзіне, қайсысы ақпарат қабылдаушыға тиесілі?
Жіктеңдер: тасымалдайды, сақтайды, қабылдайды,
береді, өңдейді, таратады.
Ақпарат көзі: тасымалдайды, береді,
таратады.
Ақпарат қабылдаушы: сақтайды, қабылдайды,
өңдейді.
Дескриптор:
2-тапсырма.
Ақпаратты қабылдау түріне қарай ақпарат көзі
болатын заттарды атаңдар. Мысалы, магнитофон – естуге арналған
ақпарат көзі.
Дескриптор:
3-тапсырма.
Суреттен табиғи және жасанды ақпарат көзі болатын
заттарды топтаңдар.

Жасанды ақпарат
көздері: магнитофон, газет.
Табиғи ақпарат
көздері: гүл, жеміс.
4-тапсырма.
Төмендегі суреттерден ақпарат алмасудың қандай
түрлерін көруге болады? Ойларыңды дәптерге
жазыңдар.

1-сурет: бұқаралық;
,2-сурет: биологиялық;
3-сурет: техникалық.
|
Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша
бағаланады.
|
Тапсырма орындауға қажетті
құралдар.
|
|