|
Күні: |
|
Мұғалімнің аты-жөні: Кабдрахманова Жадыра |
||||||||
|
Сынып:5 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||
|
Оқу мақсаттары |
5.2.1.2 байланыс арналары, ақпарат көздері және қабылдағыштарға мысал келтіру. |
|||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
|
|||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
Жоспар |
|
|
||||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
|
|||||
|
Сабақтың бас 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу, түгендеу. Сыныпта көңілді ахуал орнату. Үй тапсырмасын тексеру |
Өткен сабақты пысықтау мақсатында суреттер мен кестені пайдаланған ыңғайлы. Суреттер мен кестелерді оқушылар сәйкесінше жапсырулары керек.
Ауызша мадақтау, қолдау көрсету. |
Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады. |
Тапсырма орындауға қажетті құралдар. |
|
|||||
|
Сабақтың ортасы 35 мин |
Жаңа тақырып туралы білім деңгейлерін анықтау үшін ынталандыру сұрақтарын қою
Оқулықпен жұмыс: Оқушылар оқулықтағы мәліметтермен танысады. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырып, оны бірге талдайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады).
|
Топтық жұмыс Төмендегі сұрақтарға талдау жасаңдар:
Дескриптор:
Жұмыстарын ауызша мадақтау арқылы бағалайды. Жеке тапсырмалар орындау 1-тапсырма. Мына төмендегі әрекеттердің қайсысы ақпарат көзіне, қайсысы ақпарат қабылдаушыға тиесілі? Жіктеңдер: тасымалдайды, сақтайды, қабылдайды, береді, өңдейді, таратады. Ақпарат көзі: тасымалдайды, береді, таратады. Ақпарат қабылдаушы: сақтайды, қабылдайды, өңдейді.
Дескриптор:
2-тапсырма. Ақпаратты қабылдау түріне қарай ақпарат көзі болатын заттарды атаңдар. Мысалы, магнитофон – естуге арналған ақпарат көзі. Дескриптор:
3-тапсырма. Суреттен табиғи және жасанды ақпарат көзі болатын заттарды топтаңдар.
Жасанды ақпарат көздері: магнитофон, газет. Табиғи ақпарат көздері: гүл, жеміс. 4-тапсырма. Төмендегі суреттерден ақпарат алмасудың қандай түрлерін көруге болады? Ойларыңды дәптерге жазыңдар.
1-сурет: бұқаралық; ,2-сурет: биологиялық; 3-сурет: техникалық. |
Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады. |
Тапсырма орындауға қажетті құралдар. |
|
|||||
Құрметті Айару!
Ажарына ақылы сай, нәзік те биязы, көрікті де келбетті қазақ қыздарының жан сұлулығын тілеймін. Жанарың әрдайым нұр шашып, жүзің күндей күлімдеп, көңілің көктемдей көрікті болсын!
Т/б Ерсін
Құрметті Аянұр!
Ажарына ақылы сай, нәзік те биязы, көрікті де келбетті қазақ қыздарының жан сұлулығын тілеймін. Жанарың әрдайым нұр шашып, жүзің күндей күлімдеп, көңілің көктемдей көрікті болсын!
Т/б Ерхан
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ақпарат беру 5-сынып
Ақпарат беру 5-сынып
|
Күні: |
|
Мұғалімнің аты-жөні: Кабдрахманова Жадыра |
||||||||
|
Сынып:5 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||
|
Оқу мақсаттары |
5.2.1.2 байланыс арналары, ақпарат көздері және қабылдағыштарға мысал келтіру. |
|||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
|
|||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
Жоспар |
|
|
||||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
|
|||||
|
Сабақтың бас 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу, түгендеу. Сыныпта көңілді ахуал орнату. Үй тапсырмасын тексеру |
Өткен сабақты пысықтау мақсатында суреттер мен кестені пайдаланған ыңғайлы. Суреттер мен кестелерді оқушылар сәйкесінше жапсырулары керек.
Ауызша мадақтау, қолдау көрсету. |
Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады. |
Тапсырма орындауға қажетті құралдар. |
|
|||||
|
Сабақтың ортасы 35 мин |
Жаңа тақырып туралы білім деңгейлерін анықтау үшін ынталандыру сұрақтарын қою
Оқулықпен жұмыс: Оқушылар оқулықтағы мәліметтермен танысады. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырып, оны бірге талдайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады).
|
Топтық жұмыс Төмендегі сұрақтарға талдау жасаңдар:
Дескриптор:
Жұмыстарын ауызша мадақтау арқылы бағалайды. Жеке тапсырмалар орындау 1-тапсырма. Мына төмендегі әрекеттердің қайсысы ақпарат көзіне, қайсысы ақпарат қабылдаушыға тиесілі? Жіктеңдер: тасымалдайды, сақтайды, қабылдайды, береді, өңдейді, таратады. Ақпарат көзі: тасымалдайды, береді, таратады. Ақпарат қабылдаушы: сақтайды, қабылдайды, өңдейді.
Дескриптор:
2-тапсырма. Ақпаратты қабылдау түріне қарай ақпарат көзі болатын заттарды атаңдар. Мысалы, магнитофон – естуге арналған ақпарат көзі. Дескриптор:
3-тапсырма. Суреттен табиғи және жасанды ақпарат көзі болатын заттарды топтаңдар.
Жасанды ақпарат көздері: магнитофон, газет. Табиғи ақпарат көздері: гүл, жеміс. 4-тапсырма. Төмендегі суреттерден ақпарат алмасудың қандай түрлерін көруге болады? Ойларыңды дәптерге жазыңдар.
1-сурет: бұқаралық; ,2-сурет: биологиялық; 3-сурет: техникалық. |
Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады. |
Тапсырма орындауға қажетті құралдар. |
|
|||||
Құрметті Айару!
Ажарына ақылы сай, нәзік те биязы, көрікті де келбетті қазақ қыздарының жан сұлулығын тілеймін. Жанарың әрдайым нұр шашып, жүзің күндей күлімдеп, көңілің көктемдей көрікті болсын!
Т/б Ерсін
Құрметті Аянұр!
Ажарына ақылы сай, нәзік те биязы, көрікті де келбетті қазақ қыздарының жан сұлулығын тілеймін. Жанарың әрдайым нұр шашып, жүзің күндей күлімдеп, көңілің көктемдей көрікті болсын!
Т/б Ерхан
шағым қалдыра аласыз
















