Материалдар / Ақпарат және ақпараттық үдерістер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ақпарат және ақпараттық үдерістер

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ ДА БІРНЕШЕ ӘДІСТЕР БАР
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
699
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақ: №2Мектеп:
Пәні: информатика

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:І тарау. Ақпарат және ақпараттық үдерістерӘлемнің ақпараттық көрінісі
Сабақ негізделген оқумақсатыӘлемде болып жатқан өзгерістерді ақпарат арқылы танып, білу


Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:


  • ақпараттық үдеріспен танысады, әлемде болып жатқан ақпаратты таниды және біледі


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • ақпарттық үдерістердің ортақ белгелерін ажырата алады.Қоршаған орта нысандарының өзара әрекеттесуінің түрлерін біледі


  • Кейбір оқушылар:


  • ақпараттық үдерістердің тірі табиғатта, адамдар қоғамында, техникада қаншалықты орын алатына мысалдар келтіру




  • Тілдік мақсат
    Оқушылар:Ақпарат, ақпараттық үдерістер туралы түсініктерін қалыптастырады.


    Негізгі сөздер мен тіркестер:


    сақтау,өңдеу,қабылдау, мегаәлем, макроәлем, микроәлем


    Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1.Информатика ғылымы немен айналысады?2.ақпарат дегеніміз не?3.Ақпараттың қандай өлшем бірліктерін білесіңдер?4.Адам ақпаратты қалай қабылдайды?5.Ақпарат қандай түрде болуы мүмкін6.Сендерді қоршаған нысандардың сандық ақпараты қандай болуы мүмкін?


    Талқылауға арналған тармақтар:


    Адам өмірінде ақпарат қандай рөл атқарады?Адам ақпаратты қалай сақтайды?Ақпаратты беру үдерісі біржақты болу мүмкін бе?


    Жазылым бойынша ұсыныстар:


    Ақпарат, үдеріс сөзінің үш тілде аталуын білу


    Алдыңғы тақырып

    қауіпсіздік ережесін еске түсіріп, қандай көз жаттығуларын жасадық.
    Жоспар


    Жоспарлағануақыт


    Жоспарлаған жаттығулар (төмендегіжоспарланған жаттығулармен қатарескертпелерді жазыңыз)



    Ресурстар




    Басталуы



    10 минут Пошта әдісі

  • Шаттық шеңберін құру
  • «Пошта» әдісі
  • АКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау.
  • Жаңа тақырыпты қорытындылау.




  • Ұйымдастыру. Суреттер арқылы 2 топқа бірігу.





    «Пошта» әдісі. Қалай ойлайсыңдар, компьютер алдында неге көп отыруға болмайды?Жалпы қандай қауіпсіздік ережелерін информатика кабинетіне қосуға болады?Компьютерде жұмыс істегенде техника қауіпсіздігі ережелерін қалай сақтаймыз?Компьютер алдында көзге жаттығуды не үшін жасаймыз?Қауіпсіздік ережесі не үшін сақталады? Егер оқыс жағдайда қандай көмек бересіздер?Компьютерден жағымсыз иіс шыққан жағдайда не істейсіздер?














    Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері





    Ортасы15 минут























    Практикалық жұмыс

    10 минут

    Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз « І тарау. Ақпарат және ақпараттық үдерістер.Әлемнің ақпараттық көрінісі».



    Жаңа тақырыпты «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі.1-топ: Ақпарат және ақпараттық үдерістер 2-топ: Әлемнің ақпараттық көрінісі2 топқа берілген тақырыпты постер қорғауды ұсынамын.

    Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады. Оқушылар берілген тақырыпты оқиды.Постер қорғайдыӨзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады.

    Оқушыларға практикалық тапсырманы орындауға беремін.

    Оқулықтағы 14 бетОқушылар дәптерге және компьютерге практикалық тапсырманы орындайды.





    Оқулық, маркерлер,плакаттар, стикерлер, үлестірме қағаздар,интерактивті тақта

























    Оқулық, дәптер, компьютер


    Аяқталуы

    10 минут

    «Үш түрлі күнделік» әдісіАқпараттық үдеріс дегеніміз не екенін білдіңдер? Бүгін нені ойға түйдіңдер? Ең маңыздысы қайсы екен? дәптерлеріне орындауға беремін

    Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.

    Үйге тапсырма: §2Тілек ағащы арқылы кері байланыс жабыстырғышқа жазып өту.




    Жиынтық бағалау парағыОқулық, күнделікҮлестірме қағаздар

    Қосымша ақпарат: Информатика 6-сынып Арман-пв баспасы, авторы Е.А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов 2014 жыл

    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс






    РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


















    Қорытынды бағамдау.Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.



    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!