Ақпарат қасиеттері..

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ақпарат қасиеттері..

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақпарат қасиеттері..
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мұғалім: - Күні: №3-----------

Пәні: Информатика Сыныбы: 6

Сабақтың тақырыбы:

Ақпарат қасиеттері..

Сабақтың танымдық мақсаты:

Оқушылар бойында ақпараттың қасиеттері объективтік, толықтық, адалдық, өзектілік, құндылық туралы білім қалыптастыру..

Сілтеме:

6-сынып оқулығы. Авторы: Е.Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б.Қ. Әбенов электрондық оқулық, презентация

Күтілетін нәтиже:

Оқушы ақпараттың қасиеттерінің мәнін бағалауды, алған ақпараттың белгілі бір қасиеттерге ие екендігіне мысалдар келтіре алады.

Әдіс –тәсілдер:

Электронды оқулықпен жұмыс, «Блум таксономиясы», («Ой тастау»,, «Кестеменен жұмыс», «Суретпен жұмыс»


Мұғалімнің іс- әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Мативациялық кезең



  • Сыныппен сәлемдесу.

  • Сыныпты ұйымдастыру (оқушыларды тексеру, аудиторияны қалыпқа келтіру)

  • Сергіту сәті «« Мен таптым» әдісі. Қатысушылар дөңгелене отырып, кезекпен бірден жетіге дейін санайды. Жеті санын айтатын адам «Жеті» деудің орнына, орнынан тұрып, «Мен таптым» деп айтуы керек. Кім жаңылысса, сол ойыннан шығады

  • Оқушыларды геометриялық фигура арқылы топқа бөлу.

  • Оқушыларды бүгінгі сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

«Білу»


І. Тест жұмысы

  1. Ақпаратты сақтау үдерісін көрсет:

А) Теледидар көру В) Дәптерге жазу С) Кітап оқу Д) Телефонмен сөйлесу

2. Әдеттегі қойын дәптерді қолдану мақсаты:

А) Ақпаратты өңдеу В) Ақпаратты сақтау С) Ақпаратты жеткізу Д) Ақпаратты сақтау, өдеу және жеткізу

3. Ақпаратты іздеуге не жатады

А) Электрондық поштамен ақпарат алу

В) Компьютерлік желілер көмегімен ақпаратты алыс қашықтыққа жеткізу.

С) Кітап махмұнымен жұмыс істеу Д) Мәтіндерді басқа тілге аудару

4. Ақпаратты жеткізу мысалы бола алатын үдеріс:

А) Кітапханадан кітап іздеу В) Телефон арқылы сөйлесу

С) Музыка тыңдау Д) Табиғат құбылысын бақылау

5. Ақпарат алу – ол:

А) Үй жұмысын орындау В) Ағаш көшеттерін отырғызу

С) Музыка тыңдау Д) Математикадан есеп шығару

6. Адам үшін ұялы телефон – ол :

А) Ақпара көзі В) Ақпарат қабылдаушы С) Ақпаратты өңдеу құралы Д) Байланыс құралы

7. Мәтінді қазақ тілінен орыс тіліне аудару қандай үдеріс?

А) Ақпаратты тасымалдауу В) Ақпаратты іздеу С) Ақпаратты өңдеу Д) Ақпаратты сақттау



1

2

3

4

5

6

7

в

В

с

в

с

д

с



Оқушылармен мұғаліммен амандасады, сабаққа дайын.


Жағымды психологиялық әсер алады.








Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Операциялық

кезең

«Түсіну»


Мағынаны тану (суретпен жұмыс.)


«Қолдану»


Оқулықпен жұмыс жасаймыз


1 топқа тапсырма. Ақпараттың дәлділігіне анықтама беріп, мысалдар келтіріңдер ? ( мысал келтіру,сызбамен қорғау)


2 топқа тапсырма. Қандай жағдайда алынған хабар сендер үшін құнды болмақ? (мысалмен сипаттаңыз)


3 топқа тапсырма. Сенімді ақпарат сенімсіз ақпаратқа айналама? (пікірлесу , мысалмен жазып пікірлесу)




Оқушы бүгінгі сабақтағы тапсырманың орындалуын түсінеді



Топпен жұмыс жасалады.


Әр топ тапсырмалар

-ды орындайды.




Рефлекциялық кезең

Сергіту сәті. «қаңқалар»

«Талдау»


  1. Ақпараттың қасиеттерін түсіндіреті мысалдар келтіріңдер:


Шындық




Толықтық




Дұрыстық




Дәлдік




Өзектілік




Құндылық






«Жинақтау»


2,3,4 тапсырма

Толық ақпаратты анықтау:

  • Бір тәулікте 24 сағат бар

  • Ұшақ таңертеңгі 5-те ұшып келеді.

  • Бұл айда 30 күн.

  • Менің палитрамда 6 түс.

Дәйекті ақпаратты анықтау:

  • Барлық сабақтар 30 минутқа созылады

  • Барлық өсімдіктер жапырақтары жасыл түсті.

  • Информатика кабинетінде компьютерлер орнатылған.

Түсінікті ақпаратты анықтау:

  • Жедел жәрдем нөмірі 103

Қорытынды.

Өзім: өткен тақырып туралы мағлұмат беру

.

Бағалау.

Ақпараттың қасиеттерін бағалау


Сынып бағалайды

.

Рефлексия.


Бір сөйлеммен түйіндеу , стикерге жазу


Өз ойын еркін айтады





Оқушылар мысал келтіре отырып жауап береді.








Оқушы сұрақта жауап береді














Оқушылар тақырыпты бағалайды




Оқушы өз шешімен бөліседі.

Үй тапсырмасы

Ақпарат қасиеттері..




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
358
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі