Мұғалім: - Күні: №3-----------
Пәні: Информатика Сыныбы: 6
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ақпарат қасиеттері.. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың танымдық мақсаты: |
Оқушылар бойында ақпараттың қасиеттері объективтік, толықтық, адалдық, өзектілік, құндылық туралы білім қалыптастыру.. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сілтеме: |
6-сынып оқулығы. Авторы: Е.Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б.Қ. Әбенов электрондық оқулық, презентация |
|||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Оқушы ақпараттың қасиеттерінің мәнін бағалауды, алған ақпараттың белгілі бір қасиеттерге ие екендігіне мысалдар келтіре алады. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс –тәсілдер: |
Электронды оқулықпен жұмыс, «Блум таксономиясы», («Ой тастау»,, «Кестеменен жұмыс», «Суретпен жұмыс» |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Мұғалімнің іс- әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||||||||||||||||||||||
|
Мативациялық кезең |
«Білу» І. Тест жұмысы
А) Теледидар көру В) Дәптерге жазу С) Кітап оқу Д) Телефонмен сөйлесу 2. Әдеттегі қойын дәптерді қолдану мақсаты: А) Ақпаратты өңдеу В) Ақпаратты сақтау С) Ақпаратты жеткізу Д) Ақпаратты сақтау, өдеу және жеткізу 3. Ақпаратты іздеуге не жатады А) Электрондық поштамен ақпарат алу В) Компьютерлік желілер көмегімен ақпаратты алыс қашықтыққа жеткізу. С) Кітап махмұнымен жұмыс істеу Д) Мәтіндерді басқа тілге аудару 4. Ақпаратты жеткізу мысалы бола алатын үдеріс: А) Кітапханадан кітап іздеу В) Телефон арқылы сөйлесу С) Музыка тыңдау Д) Табиғат құбылысын бақылау 5. Ақпарат алу – ол: А) Үй жұмысын орындау В) Ағаш көшеттерін отырғызу С) Музыка тыңдау Д) Математикадан есеп шығару 6. Адам үшін ұялы телефон – ол : А) Ақпара көзі В) Ақпарат қабылдаушы С) Ақпаратты өңдеу құралы Д) Байланыс құралы 7. Мәтінді қазақ тілінен орыс тіліне аудару қандай үдеріс? А) Ақпаратты тасымалдауу В) Ақпаратты іздеу С) Ақпаратты өңдеу Д) Ақпаратты сақттау
|
Оқушылармен мұғаліммен амандасады, сабаққа дайын.
Жағымды психологиялық әсер алады.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
||||||||||||||||||||||||
|
Операциялық кезең |
«Түсіну»
Мағынаны тану (суретпен жұмыс.)
«Қолдану»
Оқулықпен жұмыс жасаймыз
№1 топқа тапсырма. Ақпараттың дәлділігіне анықтама беріп, мысалдар келтіріңдер ? ( мысал келтіру,сызбамен қорғау)
№2 топқа тапсырма. Қандай жағдайда алынған хабар сендер үшін құнды болмақ? (мысалмен сипаттаңыз)
№3 топқа тапсырма. Сенімді ақпарат сенімсіз ақпаратқа айналама? (пікірлесу , мысалмен жазып пікірлесу)
|
Оқушы бүгінгі сабақтағы тапсырманың орындалуын түсінеді
Топпен жұмыс жасалады.
Әр топ тапсырмалар -ды орындайды.
|
||||||||||||||||||||||||
|
Рефлекциялық кезең |
Сергіту сәті. «қаңқалар» «Талдау»
«Жинақтау»
№2,3,4 тапсырма Толық ақпаратты анықтау:
Дәйекті ақпаратты анықтау:
Түсінікті ақпаратты анықтау:
Қорытынды. Өзім: өткен тақырып туралы мағлұмат беру . Бағалау. Ақпараттың қасиеттерін бағалау
Сынып бағалайды . Рефлексия.
Бір сөйлеммен түйіндеу , стикерге жазу |
Өз ойын еркін айтады
Оқушылар мысал келтіре отырып жауап береді.
Оқушы сұрақта жауап береді
Оқушылар тақырыпты бағалайды
Оқушы өз шешімен бөліседі. |
||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
Ақпарат қасиеттері.. |
|
||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ақпарат қасиеттері..
Ақпарат қасиеттері..
Мұғалім: - Күні: №3-----------
Пәні: Информатика Сыныбы: 6
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ақпарат қасиеттері.. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың танымдық мақсаты: |
Оқушылар бойында ақпараттың қасиеттері объективтік, толықтық, адалдық, өзектілік, құндылық туралы білім қалыптастыру.. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сілтеме: |
6-сынып оқулығы. Авторы: Е.Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б.Қ. Әбенов электрондық оқулық, презентация |
|||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Оқушы ақпараттың қасиеттерінің мәнін бағалауды, алған ақпараттың белгілі бір қасиеттерге ие екендігіне мысалдар келтіре алады. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс –тәсілдер: |
Электронды оқулықпен жұмыс, «Блум таксономиясы», («Ой тастау»,, «Кестеменен жұмыс», «Суретпен жұмыс» |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Мұғалімнің іс- әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||||||||||||||||||||||
|
Мативациялық кезең |
«Білу» І. Тест жұмысы
А) Теледидар көру В) Дәптерге жазу С) Кітап оқу Д) Телефонмен сөйлесу 2. Әдеттегі қойын дәптерді қолдану мақсаты: А) Ақпаратты өңдеу В) Ақпаратты сақтау С) Ақпаратты жеткізу Д) Ақпаратты сақтау, өдеу және жеткізу 3. Ақпаратты іздеуге не жатады А) Электрондық поштамен ақпарат алу В) Компьютерлік желілер көмегімен ақпаратты алыс қашықтыққа жеткізу. С) Кітап махмұнымен жұмыс істеу Д) Мәтіндерді басқа тілге аудару 4. Ақпаратты жеткізу мысалы бола алатын үдеріс: А) Кітапханадан кітап іздеу В) Телефон арқылы сөйлесу С) Музыка тыңдау Д) Табиғат құбылысын бақылау 5. Ақпарат алу – ол: А) Үй жұмысын орындау В) Ағаш көшеттерін отырғызу С) Музыка тыңдау Д) Математикадан есеп шығару 6. Адам үшін ұялы телефон – ол : А) Ақпара көзі В) Ақпарат қабылдаушы С) Ақпаратты өңдеу құралы Д) Байланыс құралы 7. Мәтінді қазақ тілінен орыс тіліне аудару қандай үдеріс? А) Ақпаратты тасымалдауу В) Ақпаратты іздеу С) Ақпаратты өңдеу Д) Ақпаратты сақттау
|
Оқушылармен мұғаліммен амандасады, сабаққа дайын.
Жағымды психологиялық әсер алады.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
||||||||||||||||||||||||
|
Операциялық кезең |
«Түсіну»
Мағынаны тану (суретпен жұмыс.)
«Қолдану»
Оқулықпен жұмыс жасаймыз
№1 топқа тапсырма. Ақпараттың дәлділігіне анықтама беріп, мысалдар келтіріңдер ? ( мысал келтіру,сызбамен қорғау)
№2 топқа тапсырма. Қандай жағдайда алынған хабар сендер үшін құнды болмақ? (мысалмен сипаттаңыз)
№3 топқа тапсырма. Сенімді ақпарат сенімсіз ақпаратқа айналама? (пікірлесу , мысалмен жазып пікірлесу)
|
Оқушы бүгінгі сабақтағы тапсырманың орындалуын түсінеді
Топпен жұмыс жасалады.
Әр топ тапсырмалар -ды орындайды.
|
||||||||||||||||||||||||
|
Рефлекциялық кезең |
Сергіту сәті. «қаңқалар» «Талдау»
«Жинақтау»
№2,3,4 тапсырма Толық ақпаратты анықтау:
Дәйекті ақпаратты анықтау:
Түсінікті ақпаратты анықтау:
Қорытынды. Өзім: өткен тақырып туралы мағлұмат беру . Бағалау. Ақпараттың қасиеттерін бағалау
Сынып бағалайды . Рефлексия.
Бір сөйлеммен түйіндеу , стикерге жазу |
Өз ойын еркін айтады
Оқушылар мысал келтіре отырып жауап береді.
Оқушы сұрақта жауап береді
Оқушылар тақырыпты бағалайды
Оқушы өз шешімен бөліседі. |
||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
Ақпарат қасиеттері.. |
|
||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













