Материалдар / Ақпаратпен жұмыс жасау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ақпаратпен жұмыс жасау

Материал туралы қысқаша түсінік
Соңғы бұйрықпен жазылған информатикадан 9 сыныпқа арналған "Ақпаратпен жұмыс жасау" тақырыбына ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қырқүйек 2024
449
4 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Ақпаратпен жұмыс жасау

Педагогтың аты-жөні

Толендиева А

Күні


Сынып 9

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Ақпаратпен жұмыс жасау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


9.2.1.1- ақпараттың қасиеттерін анықтау (өзектілігі, нақтылығы,

анықтығы, құндылығы және тағы басқа)

9.4.1.1 - компьютерді ұзақ уақыт бойы қолдануға байланысты

қауіптерді сынап бағалау


Сабақтың тақырыбы

Оқушылар ақпараттың қасиеттерін анықтайды, салыстырады және маңыздылыңын бағалайды

Компьютерде жұмыс жасаған кездегі қауіптерді бағалайды


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Оқушылармен амандасу.

Доп арқылы психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру

топ құру: «Мозаика».

-берілген мақал-мәтелдердің қиындыларын құрастыру арқылы топтарға бірігеді:

1. «Мың рет естігенше, бір рет көр».

2. «Еңбегі аздың, өнбегі аз».

3. «Ағаш айғайға кұламайды».

Кластер құру: Оқушылар кестеге білетіндерін жазады. Ақпарат түрлері Ақпарат қасиеттері

Оқу мақсатын таныстыру, оқушылардың қажеттілігін анықтау.


1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.


Shape1

Ақпарат

Shape3 Shape4 Shape5 Shape6 Shape7 Shape2









Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай, ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау бойынша бағаланады.


Жұмыс дәптерлері, дербес компьютер, т.б

https://learningapps.org/view32385871


Сабақтың ортасы

Миға шабуыл сұрақтарымен жұмыс жасау.

Ақпарат дегеніміз не?

Ақпаратты қабылдаудың қандай түрлері бар?

Ақпараттың адам өміріндегі маңызы жайлы не айтуға болады?

Оқулықпен жұмыс: Мұғалім жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талдайды

«Анкета» әдісі

1. Өзің ақпарат алатын дереккөздердің тізімін көрсет.

2. Қызметтің негізгі түрі ақпаратпен жұмыс істеуге болатынт мамандықтар тізімін жаса.

3. Өзің ақпарат көзі, ақпарат алушы болатын жағдайлар туралы мысалдар келтір.

4. Кешке қарай, сабақтан қайтқан кезде, сыныптасың күтпеген жерден қоңырау шалып, ертеңгі сабақ кестесі өзгертілгенін ескертті. Сыныптасың саған жаңа сабақ кестесін берді. Бұл ақпаратта сен үшін қандай қасиеттер бар? (Сенімділік, толық, өзекті, құнды, түсінікті, объективті. )


Топтық жұмыс:

1-топ Журналистер

2-топ Дәрігерлер

3-топ Археологтар








Жұптық жұмыс:

Ақпараттың әрбір қасиетіне күнделікті өмірден алынған бір-бірден дәлелді мысал дайындап, ұсыныңдар.

Жеке жұмыс

Компьютермен жұмыс істеудің зиянды жақтарын ескеріп, өзің үшін комьютерде денсаулығына кері әсер етпейтіндей жұмыс істеу ережесін құрастыр. Құрастырған ережең денсаулығынды қорғауға қаншалықты көмектесетінін бағала.







Практикалық тапсырма дәптерге орындау
















Ақпараттың барлық қасиеттері маңызды десекте, әртүрлі мамандық иелері үшін осы қасиеттердің бірі басқаларына қарағанда айрықша маңыздылыққа ие болады. Мысалы, журналист үшін бірінші кезекте ақпараттың өзектілігі маңызды. Әрбір мамандық иесі үшін ақпараттың қай қасиеті ерекше маңызды екеніне талдау жасаңдар







Пікірін айтып кемінде 3 ереже құрастырады









Дескриптор

Ақпарат көзін анықтайды. 1 б

Ақпарат қасиеттерін анықтайды1 б

Ақпарат қасиеттеріне мысал келтіреді 1б

Ақпарат қасиеттерін салыстырады.1б













Дескриптор

.

Ақпарат қасиеттерін салыстырады.







Дескриптор

Ақпарат қасиеттерін өмірде қолданады. 2 б



Дескриптор

Компьютермен жұмыс істеудің зияндық жақтарынан қорғанудың маңыздылығын тұжырымдайды 1 б

Әр ережеге 1 балл



Сабақтың соңы

«Инстаграмм» әдісі арқылы кері байланыс жасайды, яғни пікір (комментарий) жазады


«Лайк» арқылы өздерін бағалайды




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!