Басы
10
минут
Ортасы
25
минут
|
Сәлемдесу, түгендеу.
Сыныпта көңілді ахуал орнату.
“Суретті жалғастыр” сергіту
сәті
Үй тапсырмасын:
“Өзара тексеріс”
әдісі
Жаңа тақырыпты түсіндіру:
-
Презентация.
-
Тапсырмалар.
Миға шабуыл.
-
«Шифрлау» дегенді қалай
түсінесің?
-
Ертеде адамдар ақпараттың құпиялылығын сақтау
үшін қандай құралдарды қолданған?
-
Саған «код», «кодтау» ұғымдары таныс па? Ойыңды
ортаға сал.
Шифрлау дегеніміз – құпия ақпаратты бөтен адамдардың
оқуына жол бермейтіндей етіп өзгерту.
Алфавит –
белгілі бір тілде жазылған кез келген ақпаратты құрастырып, кодтау
үшін пайдаланылатын символдар.
Алфавит –
белгілі бір тілде жазылған кез келген ақпаратты құрастырып, кодтау
үшін пайдаланылатын символдар.
1 тапсырма
Тақырыптың негізгі терминдерін (шифр, код, құпия,
криптограф) қазақ әліпбиіндегі реті бойынша алмастыру әдісімен
шифрлау жолын ұсын.
2 тапсырма
Морзе әліппесін пайдаланып, «OTAN», «МEKTEP»,
«SYNYP» сөздерін және өз атыңды кодта. Әр әріпке сәйкес келетін
кодтан кейін бос орын қалдыр.
3 тапсырма
Төменде Морзе кодымен берілген сөздерді
декодта.
4 тапсырма
Кодты шешу кілтін пайдаланып, санмен кодталған
сөзді тап. Бұл сөз сен үшін қаншалықты маңызды? Ойыңды ортаға
сал.
|
1.Мұғаліммен сәлемдеседі.
Үй
тапсырмасын өзара тексереді
1
тапсырманы орындайды.
2
тапсырманы орындайды.
3
тапсырманы орындайды.
4
тапсырманы орындайды.
|
Дескриптор
/2 балл/
Дескриптор
/2 балл/
Дескриптор
/3 балл/
Дескриптор
/3
балл/
|
Оқулық
Презентация
|
Соңы:
5
минут
|
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды
ұйымдастырады.
2.Кері байланыс: «Бір ауыз сөз»
Ұнады, қажет, пайдалы, білдім,
үйрендім, қызықтым, есте
сақтадым
|
Кері байланыс
|
Өзін-өзі бағалау
|
|