Материалдар / Ақпаратты беру. Ақпаратты шифрлау 5 сынып

Ақпаратты беру. Ақпаратты шифрлау 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ тақырыбы: Ақпаратты беру. Ақпаратты шифрлау Сынып: 5 сынып Оқу мақсаты: 5.2.1.3 Мәтіндік ақпаратты кодтау және декодтау;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Мамыр 2024
174
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітілді:


Әл-Фараби атындағы №21 мамандырылған гимназия

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Ақпаратты беру. Ақпаратты шифрлау


Бөлім

Компьютер мен желілердің техникалық сипаттамасы

Педагогтың аты-жөні

Салмағанбет Б.Қ.

Күні

25 - 29.09.2023

Сынып :

5 «А», «Ә», «В», «Б», «Г», «Д»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ақпаратты беру. Ақпаратты шифрлау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.1.3 Мәтіндік ақпаратты кодтау және декодтау;

Сабақтың мақсаты

  • оқушыларды «шифрлау», «криптография», «кілт» ұғымымен таныстыру;

  • Ақпаратты шифрлау ұғымымен теренірек таныстыру;

Құндылықтарды дарыту

жеке тұлғаның пікірін ескеру және әрбір ойдың құндылығын құрметтеу;

өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтеу,


Сабақ барысы

Сабақ кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

10 минут









Ортасы

25 минут


Сәлемдесу, түгендеу.

Сыныпта көңілді ахуал орнату.

Суретті жалғастыр” сергіту сәті

Үй тапсырмасын: “Өзара тексеріс” әдісі

Жаңа тақырыпты түсіндіру:

  • Презентация.

  • Тапсырмалар.

Миға шабуыл.

  • «Шифрлау» дегенді қалай түсінесің?

  • Ертеде адамдар ақпараттың құпиялылығын сақтау үшін қандай құралдарды қолданған?

  • Саған «код», «кодтау» ұғымдары таныс па? Ойыңды ортаға сал.

Шифрлау дегеніміз – құпия ақпаратты бөтен адамдардың оқуына жол бермейтіндей етіп өзгерту.

Алфавит – белгілі бір тілде жазылған кез келген ақпаратты құрастырып, кодтау үшін пайдаланылатын символдар.

Алфавит – белгілі бір тілде жазылған кез келген ақпаратты құрастырып, кодтау үшін пайдаланылатын символдар.

1 тапсырма

Тақырыптың негізгі терминдерін (шифр, код, құпия, криптограф) қазақ әліпбиіндегі реті бойынша алмастыру әдісімен шифрлау жолын ұсын.


2 тапсырма

Морзе әліппесін пайдаланып, «OTAN», «МEKTEP», «SYNYP» сөздерін және өз атыңды кодта. Әр әріпке сәйкес келетін кодтан кейін бос орын қалдыр.



3 тапсырма

Төменде Морзе кодымен берілген сөздерді декодта.



4 тапсырма

Кодты шешу кілтін пайдаланып, санмен кодталған сөзді тап. Бұл сөз сен үшін қаншалықты маңызды? Ойыңды ортаға сал.


1.Мұғаліммен сәлемдеседі.










Үй тапсырмасын өзара тексереді

























1 тапсырманы орындайды.






2 тапсырманы орындайды.





3 тапсырманы орындайды.






4 тапсырманы орындайды.








































Дескриптор

  • шифрлау алмастыру әдісін қолданады

/2 балл/


Дескриптор

  • берілген сөздерді кодтайды

/2 балл/


Дескриптор

  • морзе кодымен сөздерді декодтайды

/3 балл/


Дескриптор

  • санмен кодталған сөзді табады;

  • өз ойымен бөліседі.

/3 балл/

Оқулық

Презентация



Соңы:

5 минут

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Бір ауыз сөз»

Ұнады, қажет, пайдалы, білдім,

үйрендім, қызықтым, есте сақтадым



Кері байланыс

Өзін-өзі бағалау














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ