Бекітемін:
Мектеп директоры: У.Сариев
№76 Жалпы білім беретін мектеп коммуналдық мемелекеттік мекемесі
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы: Ақпаратты цифрлы тасымалдағыштар
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 8 мин |
1.Оқушылармен сәлемдесу. 2. Алақаннан алақанға» әдісі арқылы оқушылар бір – біріне жылы лебіздер білдіреді. 3. Топтастыру. Online-stopwatch платформасы арқылы оқушыларды 2 топқа бөлу. https://www.online-stopwatch.com/random-group-generators/random-animated-frog-group-generator/ 4.Өткен сабақты пысықтау «3-4-5-6-7 » әдісі арқылы өткен сабақта есте қалған 3-4-5-6-7 әріптен түратын сөздерді кестеге жазады.
5. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру |
1.Мұғаліммен сәлемдеседі. 2. Топқа бөлінеді. 3.Өткен сабақты пысықтайды. 4.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
Өзін -өзі бағалау |
https://www.online-stopwatch.com/random-group-generators/random-animated-frog-group-generator/ Стикер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 30 мин
|
3.Жаңа тақырыпқа шолу. «Ой қөзғау» әдісі -Дербес компьютерден басқа қандай цифрлық құрылғыларды білесің? -Суретте бейнеленген құрылғылардың қайсысын жиі пайдаланасың (1-сурет)?
-Цифрлық құрылғылардағы ақпаратты қалай сақтап, тасымалдауға болады? Жаңа тақырыпты түсіндіру. «Бейнесаяхат» әдісі Видеоролик арқылы жаңа сабақты түсіндіру. https://www.youtube.com/watch?v=oyMo3023BKc Топтық жұмыс. 1-тапсырма. «Еркін талқылау» әдісі арқылы оқушылар өзі дұрыс деп таңдаған жауапттарын топта талқылайды және өздерінің көз қарастарын дәлелдеу барысында осы әдісті пайдалану арқылы оқу мақсаттарына қол жеткізуге ықпал етеді. Әр топқа жеке жеке тапсырма беріледі. 1-топ
Неліктен суреттегі ақпарат тасымалдаушыны қазіргі уақытта қолданбайды? Себебін анықта! 2-топ Цифрлық құрылғылардың тиімділігіне үш мысал келтір. Не үшін тиімді екенін түсіндіріңдер. Жұптық жұмыс 2-тапсырма. «Ойлан - жұптас – бөліс» әдісі арқылы берілген тапсырма әр бір оқушы өз өйын қорытып, жұп болып пікірлерімен бөліседі. 1-топ Талдап салыстырайлық CD диск пен флеш-жинақтауышты салыстырып, ұқсастығы мен айырма шылығын анықта.
2-топ Микро SD флешка мен сыртқы қатқыл дискті салыстырып, ұқсастығы мен айырмашылығын анықта.
Жеке жұмыс. 3-тапсырма. Оқулық § 5.2, 106-бет, «Практикада қолдану» тапсырмасы 1.Мұғалім берген флеш-жадты компьютердің USB портына орна ластыр. 2. Компьютер батырмасын басып, сұхбат терезесінен флеш-жадты тап. 3. Флеш-жадты тінтуірдің оң жақ батырмасы көмегімен шертіп, Свойства (Қасиет) терезесінен оның көлемін анықта. 4. Өзің пайдаланып отырған компьютердің қатқыл дискі флеш жадтан неше есе үлкендігін анықта. Топтық жұмыс 4-тапсырма Сені басқа қалада оқушылар арасында өтетін жобалар жарысына қатысуға таңдады. Жоба презентациясы, қосымша графиктік және бейнефайлдардың жалпы көлемі 1 Гб. Осы ақпаратты қай тасы малдағышпен алып жүрсек, оның жойылып кетпеуіне сенімді бо ламыз? Не себепті? Өз тұжырымыңды ұсын. |
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз өй пікірлері мен бөліседі. Мұғалімді тыңдайды Видеоролик арқылы жаңа сабақты мәңгереді. Ақпарат тасымалдағыштарды дәптерге жазады. Қатқыл диск, оптикалық диск –анықмаларын дәптерге жазады 1-тапсырманы орындайды. Топта талқылайды. Дескриптор: -ақпарат тасымалдауышыны қазіргі уақытта қолданбау себебін анықтайды. - Цифрлық құрылғылардың тиімділігіне үш мысал келтіреді. - Не үшін тиімді екенін түсіндіреді. -Топта талқылайды. 2-тапсырманы орындайды Талдап,салыстырады. Дескриптор: -ақпарат тасымалдаушыларды салыстырады - ұқсастығын анықтайды - айырмашылығын анықтайды. 3-тапсырманы орындайды Компьютермен жұмыс Дескриптор: -флеш-жадтың көлемін анықтайды; -пайдаланып отырған компьютердің қатқыл дискі флеш-жадтан неше есе үлкендігін анықтайды. Дескриптор:
|
Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды 1-10 балл аралығында бағалау Жұлдыз 3 балл Жұлдыз 3 балл Жұлдыз 2балл Жұлдыз 2балл |
Оқулық Кесте Жұмыс дәптері https://www.youtube.com/watch?v=oyMo3023BKc Оқулық Жұмыс дәптері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 7 мин |
Рефлексия 1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс:«Бағдаршам әдісі»Gynzy онлайн тақтасы арқылы кері байланыс жүргізіледі. https://teacher.gynzy.com/en/board/e0ba7647-b07b-49b3-922e-d855ed47d61f
|
Өзін-өзі бағалау. Gynzy онлайн тақтасы арқылы кері байланыс жүргізіледі. |
|
https://teacher.gynzy.com/en/board/e0ba7647-b07b-49b3-922e-d855ed47d61f
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
§ 5.2, 106-бет «Үй тапсырмасы» «Цифрлық технологиялар адамның өмір сүру салтына қаншалық ты әсер етті?» деген тақырыпта шағын эссе жаз. |
|
|
|
Тексерді:
ДОІЖО: Ш.Козиметов
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ақпаратты цифрлы тасымалдағыштар
Ақпаратты цифрлы тасымалдағыштар
Бекітемін:
Мектеп директоры: У.Сариев
№76 Жалпы білім беретін мектеп коммуналдық мемелекеттік мекемесі
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы: Ақпаратты цифрлы тасымалдағыштар
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 8 мин |
1.Оқушылармен сәлемдесу. 2. Алақаннан алақанға» әдісі арқылы оқушылар бір – біріне жылы лебіздер білдіреді. 3. Топтастыру. Online-stopwatch платформасы арқылы оқушыларды 2 топқа бөлу. https://www.online-stopwatch.com/random-group-generators/random-animated-frog-group-generator/ 4.Өткен сабақты пысықтау «3-4-5-6-7 » әдісі арқылы өткен сабақта есте қалған 3-4-5-6-7 әріптен түратын сөздерді кестеге жазады.
5. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру |
1.Мұғаліммен сәлемдеседі. 2. Топқа бөлінеді. 3.Өткен сабақты пысықтайды. 4.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
Өзін -өзі бағалау |
https://www.online-stopwatch.com/random-group-generators/random-animated-frog-group-generator/ Стикер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 30 мин
|
3.Жаңа тақырыпқа шолу. «Ой қөзғау» әдісі -Дербес компьютерден басқа қандай цифрлық құрылғыларды білесің? -Суретте бейнеленген құрылғылардың қайсысын жиі пайдаланасың (1-сурет)?
-Цифрлық құрылғылардағы ақпаратты қалай сақтап, тасымалдауға болады? Жаңа тақырыпты түсіндіру. «Бейнесаяхат» әдісі Видеоролик арқылы жаңа сабақты түсіндіру. https://www.youtube.com/watch?v=oyMo3023BKc Топтық жұмыс. 1-тапсырма. «Еркін талқылау» әдісі арқылы оқушылар өзі дұрыс деп таңдаған жауапттарын топта талқылайды және өздерінің көз қарастарын дәлелдеу барысында осы әдісті пайдалану арқылы оқу мақсаттарына қол жеткізуге ықпал етеді. Әр топқа жеке жеке тапсырма беріледі. 1-топ
Неліктен суреттегі ақпарат тасымалдаушыны қазіргі уақытта қолданбайды? Себебін анықта! 2-топ Цифрлық құрылғылардың тиімділігіне үш мысал келтір. Не үшін тиімді екенін түсіндіріңдер. Жұптық жұмыс 2-тапсырма. «Ойлан - жұптас – бөліс» әдісі арқылы берілген тапсырма әр бір оқушы өз өйын қорытып, жұп болып пікірлерімен бөліседі. 1-топ Талдап салыстырайлық CD диск пен флеш-жинақтауышты салыстырып, ұқсастығы мен айырма шылығын анықта.
2-топ Микро SD флешка мен сыртқы қатқыл дискті салыстырып, ұқсастығы мен айырмашылығын анықта.
Жеке жұмыс. 3-тапсырма. Оқулық § 5.2, 106-бет, «Практикада қолдану» тапсырмасы 1.Мұғалім берген флеш-жадты компьютердің USB портына орна ластыр. 2. Компьютер батырмасын басып, сұхбат терезесінен флеш-жадты тап. 3. Флеш-жадты тінтуірдің оң жақ батырмасы көмегімен шертіп, Свойства (Қасиет) терезесінен оның көлемін анықта. 4. Өзің пайдаланып отырған компьютердің қатқыл дискі флеш жадтан неше есе үлкендігін анықта. Топтық жұмыс 4-тапсырма Сені басқа қалада оқушылар арасында өтетін жобалар жарысына қатысуға таңдады. Жоба презентациясы, қосымша графиктік және бейнефайлдардың жалпы көлемі 1 Гб. Осы ақпаратты қай тасы малдағышпен алып жүрсек, оның жойылып кетпеуіне сенімді бо ламыз? Не себепті? Өз тұжырымыңды ұсын. |
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз өй пікірлері мен бөліседі. Мұғалімді тыңдайды Видеоролик арқылы жаңа сабақты мәңгереді. Ақпарат тасымалдағыштарды дәптерге жазады. Қатқыл диск, оптикалық диск –анықмаларын дәптерге жазады 1-тапсырманы орындайды. Топта талқылайды. Дескриптор: -ақпарат тасымалдауышыны қазіргі уақытта қолданбау себебін анықтайды. - Цифрлық құрылғылардың тиімділігіне үш мысал келтіреді. - Не үшін тиімді екенін түсіндіреді. -Топта талқылайды. 2-тапсырманы орындайды Талдап,салыстырады. Дескриптор: -ақпарат тасымалдаушыларды салыстырады - ұқсастығын анықтайды - айырмашылығын анықтайды. 3-тапсырманы орындайды Компьютермен жұмыс Дескриптор: -флеш-жадтың көлемін анықтайды; -пайдаланып отырған компьютердің қатқыл дискі флеш-жадтан неше есе үлкендігін анықтайды. Дескриптор:
|
Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды 1-10 балл аралығында бағалау Жұлдыз 3 балл Жұлдыз 3 балл Жұлдыз 2балл Жұлдыз 2балл |
Оқулық Кесте Жұмыс дәптері https://www.youtube.com/watch?v=oyMo3023BKc Оқулық Жұмыс дәптері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 7 мин |
Рефлексия 1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс:«Бағдаршам әдісі»Gynzy онлайн тақтасы арқылы кері байланыс жүргізіледі. https://teacher.gynzy.com/en/board/e0ba7647-b07b-49b3-922e-d855ed47d61f
|
Өзін-өзі бағалау. Gynzy онлайн тақтасы арқылы кері байланыс жүргізіледі. |
|
https://teacher.gynzy.com/en/board/e0ba7647-b07b-49b3-922e-d855ed47d61f
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
§ 5.2, 106-бет «Үй тапсырмасы» «Цифрлық технологиялар адамның өмір сүру салтына қаншалық ты әсер етті?» деген тақырыпта шағын эссе жаз. |
|
|
|
Тексерді:
ДОІЖО: Ш.Козиметов
шағым қалдыра аласыз



















