Ақпаратты цифрлық тасымалдағыштар 5.1.1.1 сандық ақпараттың цифрлық тасымалдау құралдарын сипаттау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ақпаратты цифрлық тасымалдағыштар 5.1.1.1 сандық ақпараттың цифрлық тасымалдау құралдарын сипаттау

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақпаратты цифрлық тасымалдағыштар 5.1.1.1 сандық ақпараттың цифрлық тасымалдау құралдарын сипаттау Цифрлық ақпарат тасымалдаушыларды біледі және олардың негізгі сипаттамаларына сай таңдай алады; Цифрлық тасымалдаушы құрылғылардың сыйымдылығын анықтай алады. Жасампаздық және жаңашылдық: Цифрлық сауаттылық, бейімділік, білімге құштарлық.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

Компьютер және қауіпсіздік

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып: 5

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Ақпаратты цифрлық тасымалдағыштар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.1.1 сандық ақпараттың цифрлық тасымалдау құралдарын сипаттау

Сабақтың мақсаты:

Цифрлық ақпарат тасымалдаушыларды біледі және олардың негізгі сипаттамаларына сай таңдай алады;

Цифрлық тасымалдаушы құрылғылардың сыйымдылығын анықтай алады.

Құндылыққа баулу

Жасампаздық және жаңашылдық: Цифрлық сауаттылық, бейімділік, білімге құштарлық.

Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі.

  • оқушыларды түгендеу;

  • сабаққа даярлығын тексеру.

Топқа бөлу. Қазақша оюлар арқылы топқа бөлінеді


Оқушылармен қауіпсіздік ережесін дұрыс және бұрыс екенін бөліп айту




Үй тапсырмасын тексеру. «Пазл» әдісі арқылы өткен сабақты қайталау



Мұғаліммен cәлемдеседі.

Сабаққа қатысып отырған оқушы саны туралы ақпарат береді.

Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

Сабақтың мақсаттарымен танысады.


Суреттегі оюлар арқылы топқа бөлінеді












learningapps.org платформасында берілген қауіпсіздік ережесін орындайды










Оқушылар «Пазл» әдісі арқылы өткен сабақты қорытындылап, суретке мән беріп, бүгінгі сабақты ашады





Бағалау парағы

таратылады









Мадақтау” әдісі

Жарайсың!” “Тамаша!”, “Өте жақсы!” т.б.







Дескриптор:

- Суреттерді дұрыс орналастыр











Дескриптор:

- сұрақтарға дұрыс жауап береді



Оқулық


Жұмыс дәптері



Презентация







Презентация







https://learningapps.org/27800234





Сабақтың ортасы

Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Бейне сабақты мұқият тыңдап, көреміз.

https://youtu.be/cH6wAxy_cDA?feature=shared

Цифрлық тасымалдағыш, ақпаратты тасымалдағыш түрлерін дәптерге жазып аламыз.


Топтық тапсырма. QR кодты сканерлеу арқылы тапсырманың 3Д бейнесін көреді.


Жұптық тапсырма


Жеке тапсырма. Компьютерде орындау


Бекіту тапсырмасы

https://learningapps.org/watch?v=p4goqpdrk21

Бейне сабақты көреді;



Мұғалімді тыңдайды.


Жаңа ақапараттармен танысады;




Ақпарат тасымалдағыш-тарды дәптерге жазады













Тапсырманы орындайды










Жұптасып тапсырманы орындайды









Компьютерде жекелей орындайды










Тасымалдағыш құралдарды топтастырады



























Дескриптор:

- кодты сканерлеп, 3Д бейнені көреді;

- цифрлық тасымалдағыштарды табады;

-өмірмен байланыстыраайтады;

- мысал келтіреді.




Дескриптор:

- сәйкестікті табады

- ақпарат тасымалдаушыларды тиісті топтарға бөледі




Дескриптор:

- «Менің компьютерім» бумасының көлемін анықтайды;

-ГБты МБқа айналдырады






Дескриптор:

- ақпарат тасымалдағыштарды табады;

-ақпарат тасымалдағыш еместерді табады.



https://youtu.be/cH6wAxy_cDA?feature=shared



Презентация



Оқулық



Жұмыс дәптері







Таратпа қағаз

Ұялы телефон

Оқулық






Таратпа қағаз



Компьютер

Таратпа қағаздар

Оқулық







https://learningapps.org/watch?v=p4goqpdrk21

Сабақтың соңы

Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

Кері байланыс: Оюларды басу арқылы кері байланыс жасайды

Өзін-өзі бағалау.







Кері байланыс береді





Мадақтау” әдісі


Бағалау парағы







Презентация

Үй тапсырмасы

§ 5.2. 106-бет және «Флешка» сөзіне синквейн жасау

Үй тапсырмасын жазып алады


Оқулық



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
10.00.2025
83
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі