|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Компьютерлік графика |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Мүсіреп Лашын Жанболатқызы |
|||
|
Күні |
18.09.2024ж |
|||
|
Сынып: 9 «А» |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ақпаратты іздеу әдістері |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.2.2.2 -электронды кестеде деректер базасын құру. |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Excel-де ақпарат іздеу мүмкіндігімен танысу. Ехсel-де ақпарат іздеудің бірнеше әдістерін анықтау. Ехсel-де ақпарат іздеуді қолданудың маңыздылығын тұжырымдау. |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ой сергіту: «Кім екенін тап» ойыны Әрбір адам өзінің аты-жөнін көрсетпей, өз-өзіне психологиялық мінездеме жазады. Өзінің ұнамды- ұнамсыз қасиеттерін жазу. Бұл мінездеме жазылған беттерді жетекші жинап араластырады да, арасынан біреуін алып дауыстап оқиды. Топ мүшелері мінездеменің иесін табуы керек. Алдыңғы білімді еске түсіру, пысықтау «100 кітап жобасы» аясында 100 кітап тізіміне сұрыпталған қазақ көркем әдебиеті мен әлем классикалық әдебиетіне құрған деректер базасын тақтада түсіндіреді.
Оқушылардың жұмыстарын ауызша мадақтау |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Ой қозғау сұрақтары: (жеке, ұжымда)
Оқулықпен жұмыс
Компьютермен жұмыс.
қатар аралығын 1 мен 999 аралығындағы кездейсоқ сандармен толтырыңдар. Төмендегі іздеулерді орындаңдар:
2. Мекеме жұмысшыларының 6 айлық жалақысы кесте түрінде берілген ( ). Кестедегі жұмысшылар мен ай атауларының тізімін жаса. Осы кестедегі №5 жұмысшының сәуір айындағы жалақысын іздеуді ұйымдастыр.
Дескриптор Электронды кестеде деректер қорын жасайды. Топтық жұмыс: Кестеде деректерді іздеу әдісін талдаңдар. Кестеде деректерді іздеуге арналған күнделікті өмірімізге қатысты тапсырманың жобасын ұсыныңдар. Тапсырманы компьютерге теріңдер. ПОИСКПОЗ және ИНДЕКС функцияларының қызметін қолданыңдар. Дескриптор Кестеде деректерді іздеу әдісін анықтайды. Кестеде деректерді іздеуге тапсырмалар қарастырады. Оқушылардың жұмыстарын бағалау парағына балл қою арқылы бағалайды. |
Мұғалімді тыңдайды 1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды |
Жетон 5 балл Жетон 5балл |
Карточка Оқулық |
|
Сабақтың соңы |
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
Оқушының жұмыс дәптері |
|
Үй тапсырмасы |
Өзің оқитын мектептің деректер базасын құрыңдар. |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ақпаратты іздеу әдістері
Ақпаратты іздеу әдістері
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Компьютерлік графика |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Мүсіреп Лашын Жанболатқызы |
|||
|
Күні |
18.09.2024ж |
|||
|
Сынып: 9 «А» |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ақпаратты іздеу әдістері |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.2.2.2 -электронды кестеде деректер базасын құру. |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Excel-де ақпарат іздеу мүмкіндігімен танысу. Ехсel-де ақпарат іздеудің бірнеше әдістерін анықтау. Ехсel-де ақпарат іздеуді қолданудың маңыздылығын тұжырымдау. |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ой сергіту: «Кім екенін тап» ойыны Әрбір адам өзінің аты-жөнін көрсетпей, өз-өзіне психологиялық мінездеме жазады. Өзінің ұнамды- ұнамсыз қасиеттерін жазу. Бұл мінездеме жазылған беттерді жетекші жинап араластырады да, арасынан біреуін алып дауыстап оқиды. Топ мүшелері мінездеменің иесін табуы керек. Алдыңғы білімді еске түсіру, пысықтау «100 кітап жобасы» аясында 100 кітап тізіміне сұрыпталған қазақ көркем әдебиеті мен әлем классикалық әдебиетіне құрған деректер базасын тақтада түсіндіреді.
Оқушылардың жұмыстарын ауызша мадақтау |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Ой қозғау сұрақтары: (жеке, ұжымда)
Оқулықпен жұмыс
Компьютермен жұмыс.
қатар аралығын 1 мен 999 аралығындағы кездейсоқ сандармен толтырыңдар. Төмендегі іздеулерді орындаңдар:
2. Мекеме жұмысшыларының 6 айлық жалақысы кесте түрінде берілген ( ). Кестедегі жұмысшылар мен ай атауларының тізімін жаса. Осы кестедегі №5 жұмысшының сәуір айындағы жалақысын іздеуді ұйымдастыр.
Дескриптор Электронды кестеде деректер қорын жасайды. Топтық жұмыс: Кестеде деректерді іздеу әдісін талдаңдар. Кестеде деректерді іздеуге арналған күнделікті өмірімізге қатысты тапсырманың жобасын ұсыныңдар. Тапсырманы компьютерге теріңдер. ПОИСКПОЗ және ИНДЕКС функцияларының қызметін қолданыңдар. Дескриптор Кестеде деректерді іздеу әдісін анықтайды. Кестеде деректерді іздеуге тапсырмалар қарастырады. Оқушылардың жұмыстарын бағалау парағына балл қою арқылы бағалайды. |
Мұғалімді тыңдайды 1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды |
Жетон 5 балл Жетон 5балл |
Карточка Оқулық |
|
Сабақтың соңы |
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
Оқушының жұмыс дәптері |
|
Үй тапсырмасы |
Өзің оқитын мектептің деректер базасын құрыңдар. |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз














