Материалдар / Ақпаратты өлшеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ақпаратты өлшеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақпаратты өлшеу
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімдіжоспар


Сабақжоспары


Сабақтыжоспарлауданбұрын орта мерзімдіжоспардықараңыз. Сабақжоспарынұсынылғанүлгінегізіндеәзірлеугеболады.


Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі:

Мектеп: №57 И.Панфилов атындағы ЖББМ

Күні:22.02.2024ж

Мұғалімніңаты-жөні: Шодиметов Б

Сынып: 5

Қатысқандарсаны:

Қатыспағандарсаны:


Сабақтақырыбы


Ақпаратты өлшеу


Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)

Ақпараттыңөлшембірліктерінеқатыстыкило, мега, гигажәнетеррапрефикстерінанықтаужәнеқолдану.

Сабақмақсаттары

- байт пен бит бірліктеріне байланысты есептерді шығара білу

- кило, мега, гига, терабайт бірліктерін айыра білу

Бағалау критерийлері

1. Ақпараттыңөлшембірліктерінбіледі

2. «Байт» пен «Бит»мағынасынтүсінеді

3. Бірбірліктенекіншігеаудараалады

Тілдікмақсаттар


Тілдікемеспәндерүшінқұрастырылады.

Тілдік мақсаттарды, лексика мен тіркес мысалдарын қоса анықтаңыз

Ақпарат, бит, байт, ақпараттың өлшем бірліктері, килобайт, мегабайт, терабайт.

Пәнгетән лексика мен терминология:

Ақпарат, бит, байт, ақпараттың өлшем бірліктері, килобайт, мегабайт, терабайт.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:


Құндылықтардыдарыту




Осы сабақтабалалардыңбойынасіңіругеарналғанкіріктірілгеноқубағдарламасындағықұндылықтар мен ұлттық, жалпыадамзаттыққұндылықтардыкөрсетіңіз.

Құндылықтардыдарыту … арқылы/көмегіменжүзегеасады (іс-әрекеттіжәне/немесетақырыпмазмұнынсипаттау).

Пәнаралықбайланыстар

Математика

АКТ қолдану дағдылары

Осы сабақтаоқушыларқандай АКТ дағдыларындамытаалатынынкөрсетіңіз

Бастапқы білім


Оқушыларбастапқыданненібіледінемесе осы сабақалдындаоларненібілуікерек? (негізгіұғымдар, фактілер, формулалар, терориялар)

Бұрыннан бар білімдіқалайбелсендендіреаласыз?

Сабақбарысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин






10 мин













10 мин

Топты сабаққа дайындау.

Мұғалім сабақты видео-файлды (1.14 – 3.55 мин.) көрсетуден бастайды.


Оқушылармен талқыланатын сұрақтар:

  • Уақытты қандай өлшем бірлікпен өлшейді?

  • Арақашықтықты қандай өлшем бірлікпен өлшейді?

  • Температураны қандай өлшем бірлікпен өлшейді?

  • Сіз ақпаратты қандай өлшем бірлікпен өлшейтінін білесіз бе?


Мұғалім ақпараттың өлшем бірліктерінің арақатынастарын көрсетеді.

1 байт (Б) = 8 бит (б)

1 Килобайт (кБ) = 1 024 Б

1 Мегабайт (мБ) = 1 024 кБ

1 Гигабайт (гБ) = 1 024 мБ

1 Терабайт (тБ) = 1 024 гБ

1 Петабайт (пБ) = 1 024 тБ


Сілтемеойынша видео – файл қарау:

http://bilimland.kz/kk/content/structure/1947-informatika_kk#lesson=16305



























Мұғалімніңпрезентациясы

Сабақтыңортасы

2 мин





3 мин







10 мин















2 мин

Топқа бөлінген оқушылар «бит», «байт» «кило», «мега», «гига», «тера» жұрнақтарының арақатынастарын кесте түрінде жазады.


Оқушылар индивидуалды ақпараттың өлшем бірліктерін үлкеннен/кішіге қарай орналастырады.


1 гБ 1 кБ 1025 Б 1 мБ


Оқушылар индивидуалды практикалық тапсырманы орындайды:

  1. 16,75 байттақанша бит бар?

  2. 173,25 килобайттақанша бит бар?

  3. 6363 гигабайттақанша терабайт бар?

  4. 27,5 гигабайттақанша мегабайт бар?

  5. 568328 байттақанша мегабайт бар?

  6. 4,25 мегабайттақанша байт бар?

  7. Көлемі 232 биттентұратынхабарламадақанша мегабайт ақпарат бар?

  8. Көлемі 256 мегабайттантұратынхабарламадақанша бит ақпарат бар?


Егероқушылартапсырманыертеорындапқойса, мұғалімкелесіжаттығулардыбереді.

Оқушылар http://bilimland.kz/kk/content/structure/1947-informatika_kk#lesson=16305 сілтемесі бойынша өтіп, 1 және 3 жаттығуларды орындайды.

Мұғалімтапсырманытексереді.



Үйжұмысы:

Кестенітолтырыңыз



Ақпарат саны

Биттекөрінісі

10 кБ


5 мБ


20 тБ


15 гБ




http://learningapps.org/255445



















Презентациядапрактикалықжұмыстыорындау

Сабақтыңсоңы

3 мин

Рефлексиянықабылдау

Оқушылартақырыпқабайланыстысабақбарысындатүсінгенінжәнеөзінежаңабілгеніне 3 сөйлемжазады.

Үшсөйлемніңәрсөйлеміненкілттіксөзтаңдайды. Барлығыүшсөз.

Бұлсөздерсабақпеноқытудыңмақсаттарыменсәйкескелукерек.



Саралау оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?

Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы



Саралауіріктелгентапсырмалар, нақтыбіроқушыданкүтілетіннәтижелер, оқушығадербесқолдаукөрсету, оқуматериалдарыменресурстарыноқушылардыңжекеқабілеттерінесепкеалаотырыпіріктеу (Гарднердіңжиындықзияттеориясы) түріндеболуымүмкін.

Саралаууақыттыұтымдыпайдаланудыесепкеалаотырып, сабақтыңкез-келгенкезеңіндеқолданылаалады

Бұлбөлімдеоқушылардыңсабақбарысындаүйренгенінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдеріңіздіжазасыз

Денсаулықсақтаутехнологиялары.

Сергітусәттеріменбелсендііс-әрекеттүрлері.

ОсысабақтақолданылатынҚауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары



Сабақбойыншарефлексия


Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? ОқушылардыңбарлығыОМқолжеткіздіме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме?

Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма?

Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен?

Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз.


Жалпыбаға



Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?

1:


2:


Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!