Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ақпаратты өлшеу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқамерзімдіжоспар
Сабақжоспары
Сабақтыжоспарлауданбұрын орта мерзімдіжоспардықараңыз. Сабақжоспарынұсынылғанүлгінегізіндеәзірлеугеболады.
Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі: |
Мектеп: №57 И.Панфилов атындағы ЖББМ |
|||||||||||||||||
Күні:22.02.2024ж |
Мұғалімніңаты-жөні: Шодиметов Б |
|||||||||||||||||
Сынып: 5 |
Қатысқандарсаны: Қатыспағандарсаны: |
|
||||||||||||||||
Сабақтақырыбы |
|
Ақпаратты өлшеу |
|
|||||||||||||||
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) |
Ақпараттыңөлшембірліктерінеқатыстыкило, мега, гигажәнетеррапрефикстерінанықтаужәнеқолдану. |
|||||||||||||||||
Сабақмақсаттары |
- байт пен бит бірліктеріне байланысты есептерді шығара білу - кило, мега, гига, терабайт бірліктерін айыра білу |
|||||||||||||||||
1. Ақпараттыңөлшембірліктерінбіледі 2. «Байт» пен «Бит»мағынасынтүсінеді 3. Бірбірліктенекіншігеаудараалады |
||||||||||||||||||
Тілдікмақсаттар
|
Тілдікемеспәндерүшінқұрастырылады. Тілдік мақсаттарды, лексика мен тіркес мысалдарын қоса анықтаңыз Ақпарат, бит, байт, ақпараттың өлшем бірліктері, килобайт, мегабайт, терабайт. Пәнгетән лексика мен терминология: Ақпарат, бит, байт, ақпараттың өлшем бірліктері, килобайт, мегабайт, терабайт. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
|
|||||||||||||||||
Құндылықтардыдарыту
|
Осы сабақтабалалардыңбойынасіңіругеарналғанкіріктірілгеноқубағдарламасындағықұндылықтар мен ұлттық, жалпыадамзаттыққұндылықтардыкөрсетіңіз. Құндылықтардыдарыту … арқылы/көмегіменжүзегеасады (іс-әрекеттіжәне/немесетақырыпмазмұнынсипаттау). |
|||||||||||||||||
Пәнаралықбайланыстар |
Математика |
|||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Осы сабақтаоқушыларқандай АКТ дағдыларындамытаалатынынкөрсетіңіз |
|||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Оқушыларбастапқыданненібіледінемесе осы сабақалдындаоларненібілуікерек? (негізгіұғымдар, фактілер, формулалар, терориялар) Бұрыннан бар білімдіқалайбелсендендіреаласыз? |
|||||||||||||||||
Сабақбарысы |
||||||||||||||||||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет
|
Ресурстар |
||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 мин
10 мин 10 мин |
Топты сабаққа дайындау. Мұғалім сабақты видео-файлды (1.14 – 3.55 мин.) көрсетуден бастайды.
Оқушылармен талқыланатын сұрақтар:
Мұғалім ақпараттың өлшем бірліктерінің арақатынастарын көрсетеді. 1 байт (Б) = 8 бит (б) 1 Килобайт (кБ) = 1 024 Б 1 Мегабайт (мБ) = 1 024 кБ 1 Гигабайт (гБ) = 1 024 мБ 1 Терабайт (тБ) = 1 024 гБ 1 Петабайт (пБ) = 1 024 тБ |
Сілтемеойынша видео – файл қарау: http://bilimland.kz/kk/content/structure/1947-informatika_kk#lesson=16305
Мұғалімніңпрезентациясы |
||||||||||||||||
Сабақтыңортасы 2 мин
3 мин 10 мин 2 мин |
Топқа бөлінген оқушылар «бит», «байт» «кило», «мега», «гига», «тера» жұрнақтарының арақатынастарын кесте түрінде жазады.
Оқушылар индивидуалды ақпараттың өлшем бірліктерін үлкеннен/кішіге қарай орналастырады.
1 гБ 1 кБ 1025 Б 1 мБ
Оқушылар индивидуалды практикалық тапсырманы орындайды:
Егероқушылартапсырманыертеорындапқойса, мұғалімкелесіжаттығулардыбереді. Оқушылар http://bilimland.kz/kk/content/structure/1947-informatika_kk#lesson=16305 сілтемесі бойынша өтіп, 1 және 3 жаттығуларды орындайды. Мұғалімтапсырманытексереді.
Үйжұмысы: Кестенітолтырыңыз
|
http://learningapps.org/255445
Презентациядапрактикалықжұмыстыорындау |
||||||||||||||||
Сабақтыңсоңы 3 мин |
Рефлексиянықабылдау Оқушылартақырыпқабайланыстысабақбарысындатүсінгенінжәнеөзінежаңабілгеніне 3 сөйлемжазады. Үшсөйлемніңәрсөйлеміненкілттіксөзтаңдайды. Барлығыүшсөз. Бұлсөздерсабақпеноқытудыңмақсаттарыменсәйкескелукерек. |
|
||||||||||||||||
Саралау –оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? |
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
||||||||||||||||
Саралауіріктелгентапсырмалар, нақтыбіроқушыданкүтілетіннәтижелер, оқушығадербесқолдаукөрсету, оқуматериалдарыменресурстарыноқушылардыңжекеқабілеттерінесепкеалаотырыпіріктеу (Гарднердіңжиындықзияттеориясы) түріндеболуымүмкін. Саралаууақыттыұтымдыпайдаланудыесепкеалаотырып, сабақтыңкез-келгенкезеңіндеқолданылаалады |
Бұлбөлімдеоқушылардыңсабақбарысындаүйренгенінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдеріңіздіжазасыз |
Денсаулықсақтаутехнологиялары. Сергітусәттеріменбелсендііс-әрекеттүрлері. ОсысабақтақолданылатынҚауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары
|
||||||||||||||||
Сабақбойыншарефлексия Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? ОқушылардыңбарлығыОМқолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме? Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма? Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен? |
Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз. |
|||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
Жалпыбаға Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)? 1: 2: Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?
|