Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ақпаратты өлшеу. Ықтималдық әдіс
Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
14 Қараша 2018
3527
25 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні:Сынып:8сабақ 1 | Мектеп:Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | |
Сабақтың тақырыбы | Ақпаратты өлшеу. Ықтималдық әдіс | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8 1.1.1- ақпараттың өлшем бірліктерін атап өту8.2.1.1 ақпарат көлемін анықтауда алфавиттік және ықтималдық амалдарын қолдану | |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: ақпаратты техникалық құралдар мен дербес компьютердің көмегімен беру, сақтау және ұсыну тәсілдерін беру Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. | |
Сабақ мақсаты: | ақпараттың ылғи бір өлшем бірлігін басқаға аударуды жүзеге асыра алады және ақпараттар санын анықтау үшін есеп шығара алады | |
Бағалау критерийлері | Кило-, мега-, гига-, терра префикстарды пайдаланып, ақпараттар өлшем бірліктерінің өзара байланысын белгілей алады | |
Тілдік мақсаттар | Оқушылыр орындай алады:өздерінің практикалық жұмыс нәтижелерін ауызша жинақтай аладыПәндік лексика және терминологияБит, Байт, ақпараттар өлшем бірліктеріТілдесу үшін пайдалы лебіздердің легі/жазылым:Ақпараттарды сақтаудың жалпы қағидасы …. болып саналады | |
Құндылықтарды дарыту | «Мәңгілік ел» құндылықтарын іске асыру .Топтық және жұптық жұмыстарды орындауда бір-біріне құрмет көрсету .Оқушылар бір – бірінің ойын тыңдайды, өзара сыйластықты қалыптастырады. Жұпта, топта, топпен жұмыс істей білу. Оқушылар белсене қозғала отырып, сымбаттылықтарын сақтауға жаттығу жасайды. Бір-бірінің іс-қимылдарын түсіне білу. | |
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы5 минут | Бірлескен ортаны құру, сабақ тақырыбын және мақсатын анықтау. Мұғалім сабақ тақырыбын анықтау үшін сұрақтарға жауап беруді ұсынады: | Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. |
Сабақтың ортасы8 минут 1 минут 5 минут 3 минут16 минут | Жаңа материалды мазмұндау (сыныппен жұмыс): мұғалім сабақ презентациясына және №1 материалдар файлына сүйене отырып, оқушыларды өлшемдер бірлігімен таныстырады. № 1 материал Біз – уақытты, ұзындықты, жылдамдық, массаны – тұрақты түрде осыларды өлшейміз де жатамыз. Және әр көлем үшін өз өлшем бірлігі бар, ал көбінесе бірнешеу. Сендер әлден-ақ өлшенетін көп көлемді білесіңдер. Мысалы, уақыт, ұзындық, масса, бұрыш. Ақпарат адам үшін жаңа,белгісіз болу керек. Хабар бізге ақпарат алу деген бізге жаңа түсінікті болуы керек. Сол салада біліміміз жеткілікті болуы керек. Егер ақпарат біз үшін толық, объективті,жаңа,пайдалы, әрі нақты болса ол біз үшін бағалы болады. Хабардың ақпараттың көлемі деп- хабардың ұзындығын, яғни символдар санын білдіреді.Ендеше техникада кез-келген сақталатын берілетін ақпарат көлемі ондағы берілетін ақпарат көлемі ондағы ең кіші өлшем бір екілік разрядқа немесе 1 битке тең болады. Ақпаратты өлшеу бірлігі бір битке тең. Одан кейін 1 байт. Хабардың ақпараттың көлемі-бит немесе байтта өлшенетін оның ұзындығы. Сандық түрде берілген ақпарат та өлшенуі мүмкін. Ақпарат өлшемінің ең кіші бірлігі бит болып табылады. Бір битте өте аз ақпараттар болады. Ол екі мәннің (1 немесе 0) тек біреуін қабылдай алады. Ақпаратты битпен өлшеу өте қолайсыз – сандар көп. Яғни автомобильдің массасын граммен өлшемейді. Мысалы, егер флешканың көлемін битпен көрсеткенде, біз 34359738368 бит шығарамыз. Компьютер дүкеніне келіп сатушыдан 34359738368 бит көлемінде флешканы сұрап көріңіз. Әрине, сатушы ештеңе түсіне қоймас. Сондықтан информатикада және өмірде ақпараттардың өлшем бірліктері битінен туындылар қолданылады. Ақпараттардың әр түрлі көлемін салыстыру үшін мысалдар: Бір символ сегіз нөлмен және бірліктермен, яғни 8 бит немесе 1 байтпен кодталады. Онда хабарламалардың ақпараттық көлемі осы хабарламалар символдары есебі бойынша шығаруға болады. Мысалы, «1 байт 8 битке тең» хабарламалардың ақпараттық көлемін табамыз. Хабарламадағы символдардың жалпы санын (тырнақша арасында) есептейміз, мұндайда символ ретіндегі астыңғы сызық (пробел) туралы ұмытпаймыз. Қорытындысында 18 символ немесе 18 байт шығады. Енді егер әр беттен 40 жол, ал әр жолдан 60 символ кеміп отырса, 50 бетті кітапта қанша ақпарат сақталғанын есептеп шығарамыз. 50⋅40⋅60= барлық кітапта 120000 символ немесе 120000 байт. Килобайттарға көшейік 120000:1024=117,1875 Кб. Бұл шамамен 117 Кб. Бұл мәнді мегабайтқа ауыстырғанда, 117,1875:1024=0,1144 Мб. Графикалық файлдар әжептәуір көп ақпараттан тұрады, бейнефайлдар одан да көп мазмұндайды.Мысалы, 24 бит немесе 3 байтпен кодталған 800-ден 800 пикселден тұратын сурет 800⋅800⋅3=1920000 байт ақпараттық көлемге ие болады. 1920000 байт :1024=1875 Кбайт 1875 Кбайт :1024=1,83 МбайтБір сурет 50 бетті 16 кітап сияқты осындай ақпараттық көлемге ие болады. Компьютерлік ақпараттық тасымалдаушылар көлемі мегабайт және гигабайттармен өлшенеді.Бүгінгі күннің өзінде 1-2 терабайт көлеміне ие тасымалдаушы (мысалы, қатты диск) бар. «Кило», «мега», т.б. деп аталатын жинақтауышы бар ақпараттар санының өлшем бірліктері өлшем теориясы тұрғысынан дұрыс болып табылмайды, яғни бұл жинақтауыштар 10n, где n=3,6,9 т.б. коэффициенттері пайдаланылатын өлшемнің метрикалық жүйеде көбейту сапасында қолданылады. Бұл дұрыс еместерді жою үшін электронды технология саласына стандарттарды жасаумен айналысатын Халықаралық электротехникалық комиссия ақпараттар есебінің өлшем бірлігі үшін жаңа жинақтауыштар қатарын бекітті: киби (kibi), меби (mebi), гиби (gibi), теби (tebi), пети (peti), эксби (exbi). Бірақ ақпараттар есебінің өлшем бірлігінің ескі белгілері пайдаланылып жатқанда, жаңа атаулардың кеңінен қолданыла бастауына уақыт талап етіледі. Тапсырма 1. Кему ретімен орналастыру ( 1 сәттілік критерийі (БК 1))Дескрипторлар:Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігін дұрыс анықтайды;Ақпараттың ең үлкен өлшем бірлігін дұрыс анықтайды;Ақпараттың өлшем бірліктерін кему ретімен дұрыс анықтай алады; Тапсырманы дәптерге орындайды.Формативті бағалау: бір-бірін бағалайды. Тапсырма 2. Ақпаратты бір өлшем бірліктен екіншісіне аудару.(БК 3)Дескрипторлар:Битті килобайтқа дұрыс айналдыра алады;Байтты килобайтқа дұрыс айналдыра алады;Мегабайтты килобайтқа дұрыс айналдыра алады;Гигабайтты килобайтқа дұрыс айналдыра алады; (Ж)Жұптық жұмысТапсырма 3. Ақпарат көлемін салыстыру.(БК 1)Дескрипторлар:Бит және байтта берілген ақпарат көлемдерін дұрыс салыстыра алады;Байтта және килобайтта берілген ақпарат көлемдерін дұрыс салыстыра алады;Мегабайтты және килобайтта берілген ақпарат көлемдерін дұрыс салыстыра алады; Дифф.: қосымша тапсырма орындайды.Дескрипторлар:Мегабайтта және гигабайтта берілген ақпарат көлемдерін дұрыс салыстыра алады;Бит және килобайтта берілген ақпарат көлемдерін дұрыс салыстыра алады;(Д)Әркім жеке орындайды.И) (Ф) Оқушыларға ақпараттар санының өлшем бірлігін кеміту тәртібінде орын-орнына қою ұсынылады: 1 Гбайт 1Кбайт 1025 байт 1 Мбайт Оқушылар сынып бөлмесінде learningapps.org өз бетімен тапсырма орындайды | Сергіту сәтіСұрақ парақшалары. Оқулық, дәптерлер. Ойын ойнайық. |
Сабақтың соңы2 минут | Сабақты бекіту сұрақтары: | Смайликтер |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |