Басы
3 мин
Үй
тапсырмасы
5 мин
|
1.Сәлемдесу
2.Оқушыларды электронды журнал бойынша
түгендеу.
3. «Менің саған тілерім...»
әдісі
Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер
айтып, сабаққа көңілді қатысады.
Ұжыммен
жұмыс.
«Сәйкестендіру» әдісі арқылы үй
тапсырмасын тексеру.

Дескриптор:
1.Алфавит,ақпарат көлемі анықтамаларын
атайды – 1 балл
2. Хартли, ақпарат көлемін есептейтін
формуланы анықтайды – 1балл
3.Анықтамаларды сәйкестендіреді – 1
балл
|
Сәлемдеседі
Бір
–біріне тілек айтды
Анықтамаларға жауап бере
отырып,сәйкестендіреді.
|
«Сызғыш» бағалау
әдісі
ҚБ:
«Жарайсың!»
«Керемет!»
ФБ:
3 балл
|
Kundelik.kz
https://learningapps.org/watch?v=pr8gszngc24
|
Сабақтың
ортасы
7 мин
22 мин
|
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
таныстыру.
Педагог слайд арқылы
түсіндіреді.
Хабар – ақпаратты жіберу процесінде
қабылдаушыға түсетін ақ-
параттық ағын. Хабар – біз еститін сөздер (радиодан
берілетін хабар, мұғалім-
нің түсіндірмесі), қабылдайтын бейнелер (фильм, бағдаршам
сигна-
лы) және оқитын кітап мәтіні.
Хабардың
ақпараттылығы дегеніміз – қабылдаушыға берілген
хабардың маңыздылық
дәрежесі.


1-тапсырма
Жұппен жұмыс «Ойлан, жұптас,
пікірлес» әдісі. Оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін қағазға
түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен жазғанын талқылайды,
пікірлеседі.
«Қорапта 8 ақ және 32 көк
шардан тұратын жалпы саны 40 шар
бар. Қораптан ақ шарды және көк шарды алды» деген хабарда
ақпарат көлемі
қандай?
Дескриптор:
-
Ақпараттың көлемін есептейді – 1
б
-
Ықтималдық әдісін қолданады -
1б
-
Жұппен орындап,
нәтижесін анықтайды - 1 балл
2
тапсырма
Жеке
жұмыс
«Ақан әліппесін жоғалтты»
хабарында 4 бит ақпарат бар.
Ақанның қанша оқулығы бар?
Дескриптор:
Ақпараттың көлемін
табады -1балл
Ықтималдық амалын пайдаланады
– 1 балл
3
тапсырма
Өлшемі 8х8 шахмат тақтасын
кодтауға қажет ақпарат көлемі
қандай?
Дескриптор:
Ақпараттың көлемін
табады -1балл
Ықтималдық амалын пайдаланады
– 1 балл
|
Мұғалімді
тыңдайды.
Анықтамаларын дәптерге жазып
алады
Оқушылар берілген тапсырманы оқып
шығып, жұппен орындайды
Оқушылар берілген тапсырманы дәптерде
орындайды
Оқушылар берілген тапсырманы компьютерде
орындайды
|
ҚБ:
«Жарайсың!»
«Керемет!»
«Жақсы
«
ФБ:
3 балл
ҚБ:
«Жарайсың!»
«Керемет!»
ФБ:
2 балл
ҚБ:
«Жарайсың!»
«Керемет!»
ФБ:
2 балл
|
Оқулық
Слайд
Үлестірме
қағаз
Оқулық 
Оқулық
Дәптер
|
Соңы
8 мин
|
«Дұрыс не қате» ойыны арқылы сабақты
бекіту

Сабақтың соңында оқушылар «Ноутбук»
әдісі арқылы кері байланыс жүргізеді:
Үйге
тапсырма: Оқулық 11 бет, үй тапсырмасының №1
есебі
|
Сұрақтарға жауап
береді
Кері байланыс
береді
|
ҚБ:
«Жарайсың!»
«Керемет!»
Өзін-өзі
бағалау
|
MS Power
Point
|