2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ақпаратты өлшеу.Ықтималдық әдісі

Ақпаратты өлшеу.Ықтималдық әдісі

Материал туралы қысқаша түсінік
қмж
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Мектеп:

Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:

«Ә.Байсалбаев атындағы орта мектеп» КММ

Компьютер мен желілердің техникалық сипаттамалары

Мұғалімнің аты-жөні:

Бажанова С

Күні:

09.09.2024

Сынып

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны :




Сабақ тақырыбы

Ақпаратты өлшеу. Ықтималдық әдісі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары


8.2.1.1 Ақпарат көлемін анықтаудағы ықтималдық амалын қолдану.

Сабақ мақсаттары

  • Ақпарат көлемін анықтауды біледі;

  • Ақпарат көлемін анықтаудағы ықтималдық амалын қолданады

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

3 мин







Үй тапсырмасы

5 мин


1.Сәлемдесу

2.Оқушыларды электронды журнал бойынша түгендеу.

3. «Менің саған тілерім...» әдісі

Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сабаққа көңілді қатысады.




Ұжыммен жұмыс.

«Сәйкестендіру» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру.

Дескриптор:


1.Алфавит,ақпарат көлемі анықтамаларын атайды – 1 балл

2. Хартли, ақпарат көлемін есептейтін формуланы анықтайды – 1балл

3.Анықтамаларды сәйкестендіреді – 1 балл



Сәлемдеседі

Бір –біріне тілек айтды






Анықтамаларға жауап бере отырып,сәйкестендіреді.












«Сызғыш» бағалау әдісі









ҚБ:

«Жарайсың!»

«Керемет!»


ФБ:

3 балл

Kundelik.kz







https://learningapps.org/watch?v=pr8gszngc24







Сабақтың ортасы

7 мин





























22 мин






















Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

Педагог слайд арқылы түсіндіреді.

Хабар – ақпаратты жіберу процесінде қабылдаушыға түсетін ақ-
параттық ағын.
Хабар – біз еститін сөздер (радиодан берілетін хабар, мұғалім-
нің түсіндірмесі), қабылдайтын бейнелер (фильм, бағдаршам сигна-
лы) және оқитын кітап мәтіні.
Хабардың ақпараттылығы дегеніміз – қабылдаушыға берілген
хабардың маңыздылық дәрежесі.




1-тапсырма

Жұппен жұмыс «Ойлан, жұптас, пікірлес» әдісі. Оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен жазғанын талқылайды, пікірлеседі.


«Қорапта 8 ақ және 32 көк шардан тұратын жалпы саны 40 шар
бар. Қораптан ақ шарды және көк шарды алды» деген хабарда
ақпарат көлемі қандай?


Дескриптор:

  1. Ақпараттың көлемін есептейді – 1 б

  2. Ықтималдық әдісін қолданады - 1б

  3. Жұппен орындап, нәтижесін анықтайды - 1 балл



2 тапсырма

Жеке жұмыс

«Ақан әліппесін жоғалтты» хабарында 4 бит ақпарат бар.
Ақанның қанша оқулығы бар?

Дескриптор:

Ақпараттың көлемін табады -1балл

Ықтималдық амалын пайдаланады – 1 балл


3 тапсырма

Өлшемі 8х8 шахмат тақтасын кодтауға қажет ақпарат көлемі
қандай?

Дескриптор:

Ақпараттың көлемін табады -1балл

Ықтималдық амалын пайдаланады – 1 балл


Мұғалімді тыңдайды.

Анықтамаларын дәптерге жазып алады





























Оқушылар берілген тапсырманы оқып шығып, жұппен орындайды
















Оқушылар берілген тапсырманы дәптерде орындайды







Оқушылар берілген тапсырманы компьютерде орындайды

































ҚБ:

«Жарайсың!»

«Керемет!»

«Жақсы

«

ФБ:

3 балл









ҚБ:

«Жарайсың!»

«Керемет!»


ФБ:

2 балл


ҚБ:

«Жарайсың!»

«Керемет!»


ФБ:

2 балл



Оқулық

Слайд







Үлестірме қағаз






Оқулық













Оқулық Дәптер



Соңы

8 мин



«Дұрыс не қате» ойыны арқылы сабақты бекіту


Сабақтың соңында оқушылар «Ноутбук» әдісі арқылы кері байланыс жүргізеді:


Үйге тапсырма: Оқулық 11 бет, үй тапсырмасының №1 есебі


Сұрақтарға жауап береді









Кері байланыс береді

ҚБ:

«Жарайсың!»

«Керемет!»







Өзін-өзі бағалау

MS Power Point










10 Қырқүйек 2024
284
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі